راسموسن: سیاه و رای دهندگان تصویب برای مغلوب ساختن پیشی جستنتا رسید به بیش از 40 درصد

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 6/6/2020 7:42:33 AM

با وجود این چپ های اخیر تلاش های به رنگ مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک نژادپرست و سرزنش او برای پلیس خشونت و شورش راسموسن گزارش می گوید که تصویب رئیس جمهور تهمت به احتمال زیاد در میان رای دهندگان سیاه است که در حال حاضر بیش از 40 درصد است. [پرینت] مغلوب ساختن پیشی جستن دریافت 8 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار رای در سال 2016. در ماه اوت سال 2019 سیاه رای دهندگان تصویب تهمت بود در 26 درصد است. من مسلما تردید از Rasmussens 40 درصد تصویب تعداد این افزایش 14 امتیاز از یک سال پیش نشان می دهد که تهمت حمایت از درون جامعه سیاه و سفید در حال افزایش است با وجود بهترین تلاش دموکرات ها و رسانه ها به رنگ او را به عنوان یک نژادپرست است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 6/6/2020 7:51:53 AM (شماره 434374)

دموکرات: “باید زمان برای بیشتر شورش ها و ناآرامی های مدنی!”

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/6/2020 7:56:09 AM (شماره 434381)

آن را دوست دارم. یکی دیگر از شورش و یا دو و او ممکن است بیش از 50 درصد تصویب در جامعه است. آنها شروع به درک که واقعی خود محافظ است. بیشتر آنها اعتصاب او قوی تر می شود و…پرسش و پاسخ-مغلوب ساختن پیشی جستن Kenobi.

18 نفر بود.


L-یک-D-S-L-I-D-E در ماه نوامبر! جانبازان برای حقیقت نیست روایت
جانبازان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2016-2024

21 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: زیر دریایی 6/6/2020 7:57:16 AM (شماره 434385)

یکی دیگر از بیداری. روح شجاع مانند Candace Owens, Vernon, جونز, کارن Whitsett (نه که کارن) کلارنس توماس والتر ویلیامز و دیگران بودند چپ بدترین کابوس.

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: bpl40 6/6/2020 8:04:17 AM (شماره 434394)

این ناخن سیاه و سفید قلب سوسیالیستی خون آشام. اگر سیاه و سفید پشتیبانی کمتر از 90 ٪ ‘موش توست.

15 نفر بود.


زمان به طناب کسانی که در تلاش برای ترک “جامعه”. این می تواند جدی باشد.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: HotRod 6/6/2020 9:14:55 AM (شماره 434514)

زمین لغزش به علاوه یک سونامی! نمی توانید صبر کنید برای ماه نوامبر به بخشی از تاریخ!

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/6/2020 9:18:34 AM (شماره 434520)

#4 و Kanye West

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jlw509 6/6/2020 9:54:28 AM (شماره 434586)

اوه خدای من. آن است که شورش های نجومی در حال حاضر ؟ من حتی گرفته شده من coronavirus دکوراسیون.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/6/2020 10:05:35 AM (شماره 434598)

من بر این باورند که تعداد واقعی است که نزدیک به 50% چرا که تمام نظرسنجی سازندگان ماساژ اعداد. این داده ها این است که آنچه را که موجب ترس می شود دموکرات ها در حال حاضر برای موجودی آنها ایجاد شده و به هر طریقی در حال حاضر از بین بردن سیاه جامعه است که به طور معمول رای دموکرات. رسانه ها در حال رفتن به آن اعتراف, اما من فکر می کنم دموکرات ها به مرگ می ترسم در حال حاضر و به شدت هل دادن هر و همه چیز به تقلب خود را برای سقوط انتخابات. Antifa/BLM باید به هم قفل شده به عنوان یک گروه به دلیل که در آن یکی دیگر مطمئن می یابد یک راه را نشان می دهد.

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/6/2020 10:09:53 AM (شماره 434604)

فقط تصور کنید که چگونه آن را احساس باید به یک کارگر سیاه گیر در محله برخورد با جنایات املاک و همچنین crimjes از خشونت است. و در حالی که مقابله با آن imagione که فرد احساسات در مورد رهبران سیاه و سفید پیشنهاد کاهش حضور پلیس و یا حذف کامل.
آن شرایط پاسخ به سوال مطرح شده توسط نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن – جهنم چیست و آیا شما به از دست دادن ؟ پاسخ صحیح در حال حاضر همه چیز است! اگر dimocrats, sniveling ترسو که آنها را بیش از دولت است.
عدالت کیفری اصلاحات کمترین نرخ بیکاری/کمترین اشتغال از سیاه پوستان ، سیاه ماگا, سحر و جادو است!

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 6/6/2020 10:17:58 AM (شماره 434619)

بیشتر Dems مبارزه قوی تر برنده می شود.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: هرشی 6/6/2020 10:31:52 AM (شماره 434653)

خدا را شکر برخی از سیاه پوستان در نهایت از دیدن حقیقت و ترک ‘مزرعه’….

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: john56 6/6/2020 10:44:18 AM (شماره 434695)

اگر فشار تهمت طول می کشد 20 درصد از رای آن لغزش برنده شوید. عمو جو ممکن است مجبور به انتخاب سرحال فرماندار گرجستان است.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/6/2020 10:48:49 AM (شماره 434708)

طبقه کارگر سیاه پوستان بزرگترین قربانیان تظاهرات/تظاهرات. آنها گیر با سرزنش و آنها خواهد شد آنهایی که تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر در محله خود. آنها در نهایت ارائه یک راه از پیچ و فرهنگ بیمار است که آنها را احاطه کرده و یک مسیر برای ورود به جامعه بقیه از ما زندگی می کنند.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: jlw509 6/6/2020 11:01:27 AM (شماره 434734)

من این لیست سیاه برجسته محافظه کاران*بسیاری* از آنها شناسایی Trumpsters در توییتر. من زیر همه آنها را برای یک هفته فقط برای دیدن آنچه که من می بینم. اگر کسی می خواهد برای اضافه کردن به این لیست, من می خواهم خوشحال به لیست نام بیشتر. Candace Owens @RealCandaceO
Thomas Sowell @TheThomasSowell @آلن وست
@CondoleezzaRice
@KayColesJames
@AlvedaCKing
@Obianuju Ekeocha
رایان Bomberger @LifeHasPurpose
استیسی واشنگتن @StacyOnTheRight
کاترینا [email protected]_Sen
@TheMikelCrump @GlennLoury
@LarryElder
@TheRightMelissa
جسی لی Peterson @JLPtal
براندون Tatum @TheOfficerTatum
آلن Keyes @ loyaltoliberty
@NigerInnisCORE
@LloydMarcus
@StarParker
#Shelby استیل (هشتگ تنها. خود @ حساب معلق توسط توییتر)
@DiamondandSilk
@RepVernon جونز
کارن Whitsett @KayLyme

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/6/2020 11:28:41 AM (شماره 434784)

این باید ترساندن تلخه از حزب دموکرات. همه کسانی که کمی سفید دختران انجام “نگاه کنید که چگونه بیدار شد من هستم!! من من من!!” رقص در FB و توییتر در حالی که راهپیمایی. … رای نمی دهند. رییس… رای نمی دهند. طبقه متوسط سیاه پوستان با خانواده ها و کسب و کار… آنها رای بدهند. میانسال مردمی از همه رنگ ها با خانه ها و بچه ها و این که می ترسم از این ناآرامی های مدنی.. ما رای می دهند. مردمی که ناامیدی برای آینده این کشور و وحشت زده خود را برای بچه ها و نوههایشان… آنها رای بدهند. رسانه ها می تواند هم بزنید تا جوان و احمق اما دامنه توجه از این مردمی است که تنها تا زمانی که ما فرهنگ است. بزرگترین نگرانی ما این است که رای دهندگان تقلب..

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 6/6/2020 12:46:28 PM (شماره 434907)

یکی از دلایلی که ما شورش است چرا که دموکرات ها می خواهند برای ارعاب سیاه پوستان به ماندن در کشت و زرع.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: pigop 6/6/2020 3:03:57 PM (شماره 435067)

Blexit کار است! فراموش نکنید که برایان تاتوم و Hodgetwins!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: bighambone 6/6/2020 7:57:12 PM (شماره 435272)

که انتظار دارید مردم به رای دادن برای زمانی که چپ و لیبرال دموکرات پس از پیدا کردن یک بهانه است که به نظر می رسد به قتل یک سیاه پوست توسط پلیس محلی خود را سیاسی انفعال تشویق “صلح آمیز” جنایی تظاهر به سوزاندن و غارت و به طور کلی از بین بردن مواد مخدر در فروشگاه های, فروشگاه های مواد غذایی و دیگر بحرانی کسب و کار خرده فروشی است که سیاه درونی شهر “انجمنها” بستگی به داروهای تجویزی و مواد غذایی و دیگر اقلام مورد نیاز و خدمات در زندگی روزانه خود را. کسانی که سیاه مردمی نیز شاهد چپگرا و لیبرال دموکرات حمله به رئیس جمهور تهمت با حواس او را پرت و پس از او علنا تشویق دولت های محلی و چپ و لیبرال دموکرات سیاستمداران به توقف همه شورش است که از بین بردن تجاری کسب و کار خرده فروشی در شهرستان درونی جوامع اقلیت. ما را به یک استراحت!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 6/6/2020 8:54:15 PM (شماره 435328)

Dem رهبران خواهد شد و حتی بیشتر هیستریک, در صورتی که حتی ممکن است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de