نژادی جنگجو زمانی که جرمجراح عمومی می گوید اقلیتاین رفتار تاثیر می گذارد ویروس خطرات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 4/11/2020 5:10:05 AM

PBS را Yamiche Alcindor متمایز است خودش را به عنوان یکی از رسانه ای ترین چهره های درگیر در “مارپیچ” بازی در COVID-19 کنفرانس های مطبوعاتی به ویژه هنگامی که او می تواند کار مسابقه به این مسئله است. روز جمعه پس از جراح عمومی ساخته شده مستقیم به درخواست اقلیت در مورد رفتارهایی که می توانید آنها را محافظت او رفت و در حمله. (تیک) بود Adams گفتن تنها اقلیت به اجتناب از الکل و مواد مخدر ؟ نمایش عظیم خویشتن داری (بسیاری خواهد نورد چشم خود را در آن سوال) آدامز گفت که بیانیه خود را به حال شده است به کارگردانی و نه برای همه اما برای کسانی که جوامع سخت ترین ضربه. او موافقت کرد هر چند که هر کس باید در انتخاب شیوه زندگی سالم برای کمک به مبارزه با ویروس.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: jj1319 4/11/2020 6:38:42 AM (شماره 375879)

تیتر شناسایی Alcindor به عنوان یک جنگجو. برای ثبت او چیزی جز یک جنگجو. در واقع او یک ترسو علاقه مند به کاشت اختلاف بدون هیچ دلیل مفید. یک pissant اگر شما خواهد شد.

106 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 4/11/2020 6:41:54 AM (شماره 375882)

توقف کمک های مالی PBS با پول مالیات ما. هر سازمانی که دریافت بودجه فدرال باید به لحاظ سیاسی خنثی است. این سازمان به عنوان لیبرال به عنوان آنها می آیند. من همه برای defunding PBS و NPR در آینده بودجه.

148 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 4/11/2020 6:42:59 AM (شماره 375884)

یکی دیگر از زن با یک مثبت عمل نگرش است. آنها یک سکه ده در MFM.

101 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: TCloud 4/11/2020 6:52:30 AM (شماره 375891)

ما به نوعی انتظار می رود که انواع سوالات که از سوسیالیست را فشار دهید.

43 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: MSUDoc 4/11/2020 6:58:01 AM (شماره 375895)

او را به pitied. بیدار شدن از خواب هر روز با خیلی نفرت در قلب او. آن را در نهایت مصرف او.
آیا تا به حال متوجه چگونه grotesquely غیرجذاب فمینیست به عنوان سن آنها در مقایسه با حزب محافظه کار زنان سالم جهانبینی?

111 نفر بود.


رفتار قطعا تاثیر می گذارد سلامت. این dumbassness قوی است و در این reporterette. او نیاز به ارسال برای قهوه و پس از آن که درب قفل شده است.

35 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: F15 Gork 4/11/2020 7:13:49 AM (شماره 375903)

Alcindor? آیا او استفاده می شود به بازی midnight basketball یا برخی چنین است ؟

42 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ronbet 4/11/2020 7:27:39 AM (شماره 375919)

این نژادپرستانه-به-این-هسته چاق زن با استفاده از به کار نیویورک تایمز. او است که اغلب مورد استقبال در تبلیغات کابل کانال های CNN و MSNBC و شده است یک روزنامه نگار برجسته در NBC تبلیغات برنامه دیدار با مطبوعات است. نژادپرستان به نظر می رسد حیوانات خانگی مورد علاقه از لیبرالها آنجا که آنها همیشه بوده است.

72 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 4/11/2020 7:41:15 AM (شماره 375933)

برخی پیشنهاد اهداف برای دومین رئیس جمهور تهمت مدت 1 پال خواستار قطع بودجه دولت پول مالیات از PBS 2. voter ID اجباری برای همه 3. انگلیسی اعلام کرد ما زبان ملی.

86 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Muguy 4/11/2020 7:53:25 AM (شماره 375946)

بانوی پرسیدن سوال به جراح عمومی باید به دنبال در جهان از طریق فیلتر از مسابقه. آن پرده او به پیام و اگر او این است که به راحتی به جرم او باید از کسب و کار. همانطور که برای PBS-هیچ کس باید حمایت خود را از “عضویت” درایوهای دیگر – تند و زننده Piglosi گوشت خوک add-on به کرونا ویروس امداد لایحه اضافه کرده است میلیاردها دلار به خود را از طریق!
مجبور “عضویت” بدون مبارزه از ما به اصطلاح “جمهوری خواهان’

48 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: فرش 4/11/2020 8:01:00 AM (شماره 375953)

من در یک کار عمده فروشگاه در یک مرکز. اصلی راهرو عبور با شمارنده. جمعیت اینجا: برخی از waddle از طریق chomping در خاله آنی چوب شور, churros و Haagen دس بستنی.
فرورفتگی باید در دادگاه های غذایی. سپس کسانی هستند که شما می دانید کار کردن و ممکن است یک اسموتی با آنها.
من به شما اجازه استدلال استقرایی منجر شما به حالات. ببخشید Alcindor حقایق حقایق هستند…..در آینه نگاه کنید!!!

41 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Krause 4/11/2020 8:06:58 AM (شماره 375962)

چپ رسانه ای است که بخشی از این بیماری است. ما coronavirus پشت سر ما. متاسفانه ما هنوز چرکین دموکرات رسانه. آنها نا امید کننده است.

41 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: msjena 4/11/2020 8:38:40 AM (شماره 375987)

من فقط نگاه او را تا. او هائیتی که توضیح می دهد که چرا او آشنا نیست با اصطلاح Big Momma که نوع یک, جنوب, دوره, آن نمی باشد? و یا حداقل آن را یک اصطلاح سیاه آمریکایی ممکن است با استفاده از, با توجه به جراح عمومی که توسط سیاه و سفید

39 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: udanja99 4/11/2020 8:45:21 AM (شماره 375996)

بله #13. حتی وجود دارد یک زن و شوهر از فیلم های هالیوودی با مامان در عنوان و بازیگران.

24 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: udanja99 4/11/2020 8:53:36 AM (شماره 376005)

متاسفم برای پست دوم اما من به یاد داشته باشید هر کسی که از زمانی که جرم Illary مراجعه کننده به خودش به عنوان “Abuela” در طول مبارزات انتخاباتی 2016. نه فقط فرهنگی تخصیص بودجه اما در کل بسیاری از pandering بیش از حد.

34 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Southron 4/11/2020 8:57:35 AM (شماره 376007)

حاوی این ویروس ما نیاز به گفتن آنچه که “واقع صحیح” به جای آنچه که “به لحاظ سیاسی درست”.

44 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: TJ54 4/11/2020 9:02:39 AM (شماره 376010)

چرا در این وان گوشت خوک دیگر از کمدی ارزش ؟

20 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Rama41 4/11/2020 9:17:32 AM (شماره 376028)

ما جراح عمومی یک کلاس عمل می کنند و سریع روی پای خود اگر چه من نیمه آرزو می کنم او می گفت “من می خواهم همه ما برای سالم Yamiche. و رک و پوست کنده به شما می تواند از دست دادن وزن کمی است.”

40 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: lakerman1 4/11/2020 9:35:50 AM (شماره 376055)

من به تماشای زندگی می کنند PD, A و E نشان می دهد که در آن پلیس در چند شهر مختلف به دنبال آن هستند توسط دوربین برای نشان دادن آنچه که پلیس انجام دهد.
سبک زندگی انتخاب نشان داد تا شب گذشته با مردم اقدام علیه همه Kuung تیم فو ‘ثانیه مشاوره -, مهمانی, مبارزه با نوشیدن و drugging.
این چیزی است که دکتر آدامز در مورد صحبت شد. اضافه کردن در باور برخی در زیر فرهنگ است که سیاه پوستان سیستم ایمنی هستند از کونگ آنفولانزا و شما باید بخشی از ezplanation از مخربی بر سیاه پوستان.

17 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/11/2020 9:54:04 AM (شماره 376066)

تنها راه مطمئن برای رفع کسی این احمق و تفرقه است با یک گیوتین!

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Philipsonh 4/11/2020 9:58:05 AM (شماره 376074)

او باید ذکر جلوگیری از خوردن بسیار و جلوگیری از داشتن نوزادان مگر اینکه ازدواج کرده است. واقعیت این است راه بیش از حد بسیاری از چاق هستند و یا پدر و مادر تنها باعث می شود که تمام انواع مشکلات.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: gop_guys 4/11/2020 10:12:34 AM (شماره 376090)

از هم اکنون خود را “مامان بزرگ Alcindor!” رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن ” بله مامان بزرگ شما سوال بعدی!”

20 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/11/2020 10:39:26 AM (شماره 376105)

او بیش از حد ذهنی بیبهره از هر نوع اعتبار سنگین به یک خبرنگار. او یک فرد کامل برای PBS. او تعریف می کند ذهنی بسیار سبک وزن است. او را دیدم دیروز عکس. به عنوان زشت در داخل به عنوان او در خارج است. باید به جای تعجب اگر او به نحوی دوری مرتبط با Kareem Abdul Jabar از خود قبل از مسلمان روز. که آخرین نام نیست, یک مشترک.

12 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Strike3 4/11/2020 10:54:14 AM (شماره 376118)

در بودجه تفکیک منتشر شده در هفته گذشته من به نظر می رسد به یاد داشته باشید که NPR می شود 25 میلیون دلار از خزانه داری ایالات متحده. در پایان برنامه های خود را آنها همیشه می گویند که “NPR توسط کسانی مثل خود شما.” آنها می گویند هرگز “غیر ارادی.” این همه زباله به جز کمی از موسیقی کلاسیک.

16 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Jobe 4/11/2020 11:27:01 AM (شماره 376157)

من یک صدای تکراری, البته شکایت با صدای بلند و طولانی در مورد PBS و دیگر دولت حمایت جناح چپ گاو مدفوع که من برای پرداخت. به نظر می رسد که هیچ کس در واشنگتن شجاعت برای پایان دادن به این سیفون کردن این جناح چپ توالت.

13 نفر بود.


روشن کردن مردم! چگونه شاد شما خواهد بود و اگر مادر خود را به نام شما ‘Yamiche’?

7 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: czechlist 4/11/2020 11:35:33 AM (شماره 376171)

اگر من به درستی به یاد بیاورید پشت در 90s در مجلس نیوت گینگریچ را تهدید به قطع پخش عمومی بودجه مگر اینکه آنها ارائه متعادل برنامه نویسی و گزارش دهی – و آنها را انجام داد. نیوت چپ و PBS رفت و برگشت به کسب و کار به عنوان معمول است.

14 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: pmcclure 4/11/2020 11:38:57 AM (شماره 376178)

یک قاعده سرانگشتی مناسب این است که فرد برای اولین بار به گریه “نژادپرستانه” به طور کلی یکی است.

15 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Rumblehog 4/11/2020 11:52:37 AM (شماره 376202)

چرا از آن است که کسانی که بیشترین تضاد خود را در مورد هویت نژادی معمولا آنهایی که از رفتن به پر خشم حالت بیش از هر ادراک جزئی به سیاه پوستان? متوجه آنها هرگز جرم توسط slights از “رهبران” نسبت به یهودیان چینی یا ویتنامی اقلیت? او را زشت و چهره از یک میلک شیک وانیلی با شکلات شربت نم نم باران. ببخشید شما در حال تقلب و می تواند یکی از جسی Jerkson را “خانواده.”

6 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/11/2020 11:59:02 AM (شماره 376212)

او بسیار زشت است و مادر او لباس های خود را خنده دار.

9 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 4/11/2020 12:22:15 PM (شماره 376249)

یک ترفند تسویه حساب. بحث در مورد اینکه در کشت و زرع! این زن فقط یک کارت تا آستین خود و آن مسابقه کارت به طوری که او هر چیزی را می بیند و همه چیز را از طریق که لنز. اگر همه شما باید یک چکش همه چیز ناخن است.

8 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Harlowe 4/11/2020 1:06:36 PM (شماره 376314)

ضرب المثل “class همیشه می گوید” است که به وضوح آشکار در رفتار امروز روزنامه نگاران نسبت به رئیس جمهور تهمت و خانواده اش, معاون رئیس جمهور, پنس و خانواده او در این مجموعه از افراد در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که در حمایت از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. Yamiche Alcindor است میان امروز نفرت انگیز ترین روزنامه نگاران برگزاری نمایشگاه عمیقی کمبود کلاس و همچنین بلوغ و مدنیت. اگر او بسیار حساس به “نژاد پرستی” او از دست رفته است یک فرصت فوق العاده برای comport خودش را در یک شیوه ای است که نه تنها استطاعت او اعتبار به عنوان یک ارزش نگار اما به عنوان مثال به دیگران از مسابقه به آرزوی محترم در زمینه انتخاب خود را—برای غلبه بر به اصطلاح نژادپرستی و “بهترین باشد.”

10 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 4/11/2020 1:35:15 PM (شماره 376354)

نژادی جنگجو ؟ با رنگ راه راه ، و یک استخوان در او بینی ؟ بالا و پایین پریدن در پشت حیاط ؟ s/

5 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: DVC 4/11/2020 3:25:20 PM (شماره 376451)

او فقط یک نفرت انگیز چاق گسترده و متنفر از همه چیز در ارتباط با مغلوب ساختن پیشی جستن.

3 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: bighambone 4/11/2020 4:23:33 PM (شماره 376503)

خوب بخشی از آنچه است که در واقع برگزاری بسیاری از نژادهای مختلف و جوامع در سراسر کشور از پیوستن به سایر نقاط کشور در جهان مدرن است مستمر نژادی بر اساس اختلاف است که در حال پاشیدند طول آن جوامع سیاه توسط افرادی که خود را شهر به عنوان نژاد زرنگ بود که Yamiche Alcindor. بدیهی است که دکتر آدامز نادیده نژاد زرنگ به عنوان او خودش را به موقعیت فعلی خود را به عنوان جراح عمومی.

3 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: آنی Xango 4/11/2020 7:44:32 PM (شماره 376618)

به عنوان مادر من استفاده می شود به می گویند..او مایه تاسف است به دنبال..او نمی تواند کمک کند راه او به نظر می رسد اما از آن است که بزرگ شده با او زشت شخصیت..

2 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: Winstonian 4/11/2020 8:04:50 PM (شماره 376633)

“رسانه ها در کمتر از یک پنجره در واقعیت از یک مرحله که در آن مقامات و روزنامه نگاران انجام خود اسکریپت خود خدمت خیالات.” ― Thomas Sowell

2 نفر مثل این.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: XCenturion 4/11/2020 9:56:11 PM (شماره 376710)

من قصد دارم برای توست Alcindor با یک کلت 45 مشروب مالت! او یک سیاه نژادپرستانه نما به عنوان یک به اصطلاح روزنامه نگار.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: صادقانه 4/12/2020 9:54:34 AM (شماره 377041)

پایین دادن ضریب هوشی افراد مانند او و دیگران زمان نتیجه 24/7 اخبار. در روز هنگامی که پدر و تماشای نیم ساعت شبانه, اخبار بعد از شام, آیا شما فکر می کنم او می خواهم که دریافت هر گونه اعتبار?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de