‘افتخار معلم’ از رود آیلند ارائه می دهد بهپرداخت هر کسی با COVID-19 به سرفه در مغلوب ساختن پیشی جستن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 3/30/2020 2:38:15 PM

شما احتمالا شنیده ام بیان کسانی که می توانید انجام دهید و کسانی که نمی توانند تدریس. یک رود آیلند, مکان عمومی, مدرسه, معلم,, شاید, داد که شاه بلوط تا به یک معنی جدید با اتهام گرفتن به توییتر با یک پیشنهاد به پرداخت کسی که شما با COVID-19 به سرفه رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن. این مربی در سوال که پس از آن غیر فعال حساب توییتر خود را که ظاهرا عمل ناشناس تحت رسیدگی “افتخار معلم” است گفت: برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به دانش آموزان. او پیش از تدریس در کشور همسایه ماساچوست است. [پرینت] هیچ نشانه ای وجود دارد که هنوز به عنوان اعم از دولتی و مدیران مدرسه را نگاه به این موضوع بیشتر با یک چشم ممکن است به سوی نظم و انضباط.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: seamusm 3/30/2020 2:41:19 PM (شماره 363103)

سرویس مخفی, هر کسی ؟

72 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: singermom9820 3/30/2020 2:42:05 PM (شماره 363104)

افتخار معلم باید دستگیر و زندانی شده است. تا زمانی که ما قرار دادن تا با این مزخرف از تف کردن در مواد غذایی ما و حمله ما اگر ما می پوشند MAGA کلاه این را ادامه خواهد داد.

81 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Omen55 3/30/2020 2:53:08 PM (شماره 363118)

بنابراین او می خواهد به پرداخت کسی که به یک ضربه در POTUS.
هر وکیل می تواند به او بگویید که چه عمومی اعتراف خواهد خود را دریافت کنید.

54 نفر بود.


مغلوب ساختن پیشی جستن پریش سندرم است. آن را یک بیماری همه گیر.

64 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: صرفه جویی در امریکا 3/30/2020 3:00:33 PM (شماره 363124)

باید به عنوان خوانده شده …سابق افتخار معلم در حال حاضر در زندان است.

48 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: بد-مو 3/30/2020 3:07:05 PM (شماره 363132)

سرفه ?
اگر آن را به بیل کلینتون او می تواند nekkid و صرف شب.
هیلاری حتی. خبر خوب این است که اپستین لولیتا بیان و عیاشی جزیره تعطیل قبل از آنها می تواند کمک به گسترش هر چیزی غیر از بیل کلینتون بیماری است.

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: rochow 3/30/2020 3:09:06 PM (شماره 363134)

یک undereducated اضافه وزن, پیر, کیسه با بد دندان و بوی بد دهان….او هرگز نباید اجازه برای ‘آموزش’ هر کسی غیر از Shrillary, بایدن, کومو یا پلوسی…. او نیاز به در یک خانه روان از دیروز!!!

24 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: همزمانی 3/30/2020 3:10:16 PM (شماره 363135)

من تعجب می کنم که چگونه او احساس می کنید در مورد کسی که مفتخر به شخص دیگری پرداخت پول به از دست دادن کنترل وسیله نقلیه خود را در حالی که او در عبور?

27 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: JediJerry 3/30/2020 3:24:31 PM (شماره 363144)

من مطمئن هستم که وجود دارد مقدار زیادی بیشتر شبیه او وجود دارد. نمی شود آن را مضحک اگر او جلب CV و آیا!? من دعا کسی سرفه خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و مرگ او از آن بود طولانی و دردناک است. من می دانم که اشتباه خود را به احساس می کنم مثل این اما من در حال اجرا پایین در صبر و بخشش.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Vaquero45 3/30/2020 3:31:29 PM (شماره 363151)

آن را به نقطه که در آن 80 درصد از معلمان در حال دادن 20% بد نام….

46 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: NorthernDog 3/30/2020 3:31:38 PM (شماره 363152)

تهدید به استفاده از این ویروس به دیگران آسیب برساند اخیرا تلقی به ترور تهدید. او باید دست به دستبند و زندانی شده است.

44 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MainelySane 3/30/2020 3:44:05 PM (شماره 363159)

تروریسم

22 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 3/30/2020 3:47:07 PM (شماره 363162)

علاوه بر اخلاقی و حقوقی خشم و انزجار از این ادم سفیه و احمق…. من شک دارم که یک dumbash رود آیلند مدرسه معلم می تواند آمد تا با پول به اندازه کافی دچار وسوسه کردن به کسی که ثروتمند و قدرتمند به اندازه کافی خواهد بود که قادر به گرفتن به اندازه کافی نزدیک به رئیس جمهور تهمت به سرفه او را تحت شرایط عادی بسیار کمتر از این روزها.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jalo1951 3/30/2020 3:53:14 PM (شماره 363169)

خیلی بد مادرش نمی پرستش سقط جنین تا آنجا که او می کند.

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Strike3 3/30/2020 3:56:01 PM (شماره 363170)

آموزش زبان انگلیسی به مهاجر غیر قانونی بچه ها ؟ من فکر می کنم من را در پیدا کردن چیزی دیگری که به آن افتخار کنیم. این زن بسیار کم ارزش به جامعه است.

17 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bpl40 3/30/2020 4:01:26 PM (شماره 363172)

دوباره تنبیه بدنی و اداره عمومی, whipping!

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Italiano 3/30/2020 4:06:51 PM (شماره 363179)

بیشتر خشونت صحبت از لیبرال و چپ. من نمی توانم صبر کنید تا این بازی با قوانین جدید.

16 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Penney 3/30/2020 4:12:02 PM (شماره 363183)

افتخار معلم باید آموزش دیگران زمانی که او هیچ کنترل خود و تهدید هر کسی بسیار کمتر رئیس جمهور ایالات متحده! او نیاز به کمک به مدیریت خشم!

13 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: نروژ 3/30/2020 4:14:00 PM (شماره 363185)

او مطرح شده درست است. و یا اگر او پدر و مادر او شکست خورده است.

12 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 3/30/2020 4:27:50 PM (شماره 363194)

10…سخاوتمندانه! 99% به 1% از معلمان بد نام است. 🙂

19 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: NancyD 3/30/2020 4:31:10 PM (شماره 363196)

او در صفحه مربوط به “آینده مدیر” Ha! دیگر نه یار! ادم سفیه و احمق.

21 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/30/2020 4:32:11 PM (شماره 363197)

این فرد باید به زندان گرفته شده و قرار داده میشه برای یک مدت زمان طولانی است.

18 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: StrikingViking 3/30/2020 4:40:51 PM (شماره 363204)

این sine qua non از فاشیسم است و گرايش به سرکوب خشونت اگر لازم باشد همه مخالفان سیاسی. به اطراف خود نگاه کنید. سمت چپ شده است در مبارزات انتخاباتی از نظر جسمی حملات خشونت آمیز بر محافظه کاران است. بیایید مقاومت در برابر وسوسه برای پاسخ به یک چشم با چشم و به سادگی رای آنها را از قدرت.

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: MickTurn 3/30/2020 4:51:11 PM (شماره 363206)

بنابراین آقای جاناتان است که آن را مناسب برای شما را به پنهان کردن این افراد ، بنابراین اگر شما در حال شرکت در یک جرم و جنایت!

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: aasilver 3/30/2020 5:01:49 PM (شماره 363216)

که در آن HEII است ما خواب آلود AG لایحه Barr. این است که درخواست برای قتل است.

13 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 3/30/2020 5:08:30 PM (شماره 363225)

رفتار این زن است که بهترین توصیف به عنوان کم عمق و آن را در حال حاضر در تمام این ترقی خواهان و یا هر آنچه شما می خواهید به آنها تماس بگیرید. در زمانی که شما به کسی مثل پلوسی شما باید تجسم از شر کینه توز فرد است که واقعا خطرناک است. اما من نمی تواند فکر می کنم از هر بزرگسالان در میان این افراد است. وجود دارد ممکن است چند, اما آنها هنوز هم بحث خواهم commies و من نمی توانم معده آنها. لیبرمن یکی از آن است. اما اکثریت خراب brats که فکر می کنند همه چیز را می دانم. آنها نمی تواند متقاعد کردن هر کسی در بحث و در نتیجه از دست دادن طبع خود. آنها باید قفل این bozo تا به آنها آموزش همه از او ilk درس.

7 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 3/30/2020 5:18:40 PM (شماره 363234)

خانم ها و آقایان این است که سطح مادون انسان indoctrinating بچه های خود را در مدرسه هر روز. دلار مالیات خود را در محل کار. او نیاز به اخراج می شود بلافاصله. این قلدری

15 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: snapper451 3/30/2020 5:28:04 PM (شماره 363242)

وجود دارد یک سرویس مخفی در مشیت و یکی در بوستون. سلام شما گوش دادن ؟

11 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: bighambone 3/30/2020 5:30:48 PM (شماره 363244)

سرویس مخفی باید یک عامل تماس با ما که در رود آیلند زن است که به طور واقعی پرداخت و از او به سرفه رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن. که باید به اندازه کافی برای قرار دادن زن در یخ در حالی که برای.

7 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: موآب 3/30/2020 5:36:31 PM (شماره 363246)

لیبرال هک معلمان در سراسر کشور ما در حال آموزش کودکان ما لیبرال زباله. از آن زمان به طور کامل تمیز کردن مدارس و کالج ها از معلمان است که سعی در شستشوی مغزی فرزندان ما. به بد ما فقط می تواند به سوزاندن آنها در خطر است.

11 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 3/30/2020 5:44:28 PM (شماره 363249)

این دلیل است که خانه تحصیل نیاز به واقعا خاموش. نگاه همه ما به عنوان یک کشور انجام شده طی 3 هفته برای مبارزه با ووهان آنفولانزا. زیر دست خدا و با رهبری رئیس جمهور تهمت و ما با هم آمده اند برای مبارزه با دشمن و به نفع خود! این جانور یک مثال از آنچه که در شکل دادن به ذهن بچه های ما در هر روز. اگر که نمی شود حمله تروریستی به قلب شما چه خواهد شد ؟ ما نیاز به کار به مدارس موج جدید است. در واقع به آموزش فرزندان ما. خواندن و نوشتن و ریاضیات, علوم, ادبیات, هنر, تاریخ, تعلیمات مدنی, آداب. ما می توانیم این کار را انجام! اثبات شده است در پودینگ. پدر و مادر در خانه با کودکان خود اجازه می دهد که صفحه اصلی آموزش داغ موج جدید است. پدر و مادر با هم اشفتگی فکری موقتی و یک طرح. این می تواند انجام شود.

11 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: formerNYer 3/30/2020 5:45:09 PM (شماره 363250)

و ما تعجب می کنم که چرا کودکان امروز نمی دانم تفاوت خود را و آنها هستید.

9 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Rob_NC 3/30/2020 5:54:40 PM (شماره 363253)

قفل آن را
او و یا او را

6 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 3/30/2020 5:55:12 PM (شماره 363255)

این زن است که برای اولین بار به فوران ننگین, متعفن عرق invectives, آغشته خشونت آمیز و مرگبار نیت. بنابراین دفعه بعد کسی می گوید چقدر بهتر جهان خواهد بود اگر تنها ما بودند و به رهبری یک زن جهان توسط زنان مورد این فکر می کنم: که چگونه بسیاری از زنان چپ بندر نفرت انگیز و منزجر کننده ایده های خود را در قلب. گمان می کنم ما نباید تعجب –پس از همه آنها هستند که جشن راست به کشتن خود (و دیگران) نوزادان است. همکار من محافظه کار زنان به شدت برگزار می شود که نظرات ما هستند و عشق ما به قانون اساسی ما و دوستان آمریکایی ما را نه و فرود به نوع خوار و غیر مسئولانه طعن. این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم بیان خشم و انزجار اما به آرزو و درد و رنج و آسیب کسی حتی سیاسی ما دشمنان را فقط اتفاق نمی افتد. یا آن نادر است. البته ما می خواهیم قوی نظامی برای شکست دادن دشمنان فانی. این چیزی است که ما در حال صحبت کردن در مورد بدیهی است. و راه, یکی از بدترین nasties است که پیر و شکننده میل لنگ, Nancy Pelosi.

12 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: اجتماعی 3/30/2020 6:03:25 PM (شماره 363260)

مغلوب ساختن پیشی جستن پریش سندرم چیدن بخار, من نمی توانم تصور کنید که سطح تحمل خواهد شد که بر روی صفحه نمایش توسط دکمه سمت چپ پس از او برنده در سال 2020 آن است که برای رفتن به یک متاسفم چشم به صورت چاپگر.

7 نفر بود.


بدون شوخی – من می دانم که بیشتر معلمان با شخصیت جدی نقص از کسانی که بدون.

15 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: subman47 3/30/2020 6:19:40 PM (شماره 363269)

معلمان مانند او را بد معلمان نام بد. او یک افتخار معلم ؟ او افتخار می کنم چرا که او یک خیط و پیت کردن.

4 نفر مثل این.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: lftrn97 3/30/2020 6:22:01 PM (شماره 363271)

که بازداشت دو تن ماین گزار تهدید. رسانه های اجتماعی!

9 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: red1066 3/30/2020 6:56:53 PM (شماره 363294)

زبان انگلیسی در ایالات متحده آمریکا است که هرگز زبان دوم.

7 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: George R. 3/30/2020 7:13:10 PM (شماره 363304)

NEA است به عنوان فاسد به تمام سازمانهای دموکرات…در عین حال این افراد سعی کنید به ادعای بالا زمین. نفرت تمام!

8 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/30/2020 7:38:28 PM (شماره 363311)

اگر. اگر. اگر. چرا منتشر چیزی است که هیچ کس می داند که پاسخ به? اگر فرد شناخته شده است به مقامات (و من اصلا شک اکثر miscreants شناخته شده است) را انجام دهد چه ؟ که خواهد شد و اندرز و یا منظم? هیچ کس. مگر و تا زمانی که کسی اندرز آن است که فقط آنقدر کلیک کنید-طعمه.

6 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: Krause 3/30/2020 8:45:52 PM (شماره 363347)

من می توانید تصور کنید برخی از چیزهای دیگر او می گوید: در کلاس درس. شما باید نامتعادل قرار داده است که به عموم مردم است.

3 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: DVC 3/30/2020 8:51:35 PM (شماره 363355)

این است که کسی که واقعا سزاوار برخی از اضافی مجازات قانونی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: [email protected] 3/30/2020 9:39:46 PM (شماره 363374)

هر کسی باید یک vudu عروسک ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: watashiyo 3/30/2020 10:16:27 PM (شماره 363394)

اتحادیه های کارگری باید خود را به عقب و آن را اجازه می دهد تا این تفاله-of-the-Earth پایین زندگی را چنین تهدید علیه رئیس جمهور است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de