پیشنهاد دموکرات پلت فرم می دهد ایالات متحده آمریکاپناهندگی به مهاجران

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/9/2020 1:59:33 AM

یک پیشنهاد سیاست پلت فرم برای حزب دموکرات پیش نویس توسط حامیان احتمالی حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن و سناتور. برنی ساندرز (I-VT) را به پناهندگی به مهاجران — دعوت همه آنها را به ایالات متحده برای زندگی و کار. سند شناخته شده به عنوان بایدن-ساندرز وحدت نیروی کار توصیه می ارائه عفو و یک مسیر به شهروندی به 11 به 22 میلیون بیگانگان غیر قانونی ساکن در این کشور و استقبال صدها میلیون نفر از جمعیت را مهاجران. پیشنهاد دموکرات پلت فرم را گسترش پناهندگی برای پناهجویان پس از رسیدن به ایالات متحده آمریکا و مکزیک, مرز آزادی آنها را به داخل کشور در حالی که آنها در انتظار جلسات آنها.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: SALady 7/9/2020 2:03:40 AM (شماره 471959)

وای شیطان-موش ها در حال گرفتن بسیار از خود راضی. و اکثریت خاموش از مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان در حال رشد است روز به روز به دلیل جنون بود. من بیشتر و بیشتر اعتماد است که رئیس جمهور تهمت را 40 متحده در انتخاب مجدد خود را برنده شوید!!!

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 7/9/2020 2:13:56 AM (شماره 471964)

چیزهای دیوانه است که درایو بسیاری از رای دهندگان به دور از حزب دموکرات.

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: RuckusTom 7/9/2020 2:20:28 AM (شماره 471968)

55 سال از باز کردن مرزها و آموزشی تلقین در حال رفتن به گرفتن تا امریکا.

20 نفر بود.


هنگامی که پر از وزوز در دفتر من استفاده می شود به می گویند “بو نمی دانم ریاضی” به نظر می رسد مانند جو و برنی clueless هستند بیش از حد. ما در حال رفتن به یک جدید بیداری به دلیل آن است که کار برای حمایت از کسانی که نمی در حال حاضر بیکار. حذف تشک خوش آمدید.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Rob_NC 7/9/2020 3:58:40 AM (شماره 471992)

“خود را با من خسته و ضعیف خود را….”
تهمت می تواند با استفاده از آن به نفع خود….جرم نیست, دفاع, دوستان من….

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: بقایای 7/9/2020 5:09:38 AM (شماره 472005)

چه کشور و یا کشورهای خارج از ایالات متحده به قدرت که می شود می خواهند ما را به تقلید ؟ من اشتباه.

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: globalwarmer 7/9/2020 6:54:53 AM (شماره 472061)

من حدس می زنم دموکرات ها درک نمی کنند که جهانی شدن است که در کاهش این پوپولیسم و ناسیونالیسم در حال افزایش است.

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: anniebc 7/9/2020 7:06:04 AM (شماره 472071)

چپ عشق حاکم بیش از آنچه که رئیس جمهور تهمت و گفت: – سوراخ. اگر آنها به کشور آیا آنها واقعا فکر می کنم ثروت خود ادامه خواهد داد ؟ Dumb به عنوان سنگ اما دقیق تر از هر کس آنها فکر می کنم. این احمقها باید در بدترین خانه های سالمندان گرفتن وحشتناک درمان آنها سزاوار است. من نمی توانم ایستاده باورها و اعصاب از این لباس.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/9/2020 7:19:54 AM (شماره 472084)

اگر قدرت ما این است که ما در کثرت ” (آن نیست البته) و سپس این پیشنهاد کاملا معتبر در چشم از آن خارج می گردند تبلیغات خط.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: glasslass 7/9/2020 7:31:06 AM (شماره 472092)

وای! یک قرص سمی پس از دیگری… آن را نگه دارید تا بچه ها! از جمله برنده شدن اهداف. بروید جو رفتن!!

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 7/9/2020 7:36:50 AM (شماره 472096)

اگر این به نوعی اتفاق می افتد, من در حال حرکت به لهستان.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: mobyclik 7/9/2020 7:55:17 AM (شماره 472112)

FTA :”…را به پناهندگی به مهاجران — دعوت همه آنها را به ایالات متحده به کار و زندگی…”و جمع آوری مباحث.” وجود دارد, من به پایان رسید که حکم را برای شما.

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/9/2020 8:02:25 AM (شماره 472126)

من امیدوارم که آن است که پلت فرم خود را! هیچ راه بهتری برای ترساندن رای دهندگان که ممکن است به فکر رای گیری برای جو. آنها احتمالا و گفت: صبر کنید !! آیا من واقعا می خواهید بیشتر از من سخت به دست آورده پول و پس انداز برای رفتن به خوراک, خانه, آموزش, پوشاک و بیشتر مهاجران ؟ آن بوده است بسیار خوب است که تهمت را متوقف کرده است که در جریان آمدن به کشور ما, من واقعا فکر می کنم من را با چوب خود را برنامه ریزی!! همچنین افرادی که کار نمی کنند برای زندگی و گرفتن مباحث ما برای پرداخت فقط ممکن است فکر آنها نمی خواهند بیشتر مردم در رفاه رول به دلیل آن احتمالا قطع خواهد شد را به اشتراک بگذارید! جهت مشاهده بهتر نیست برای رای دادن جو بعد از همه!!

13 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/9/2020 8:44:53 AM (شماره 472174)

خداحافظ امنیت اجتماعی با این دیوانه.

8 نفر بود.


هدف آنها این است که آشکار یک دولت جهانی (بدون مرز), یک اقتصاد جهانی (تنظیم مجدد هر کسی؟), و یک دین بزرگ جهان (دولت همه قدرتمند است).

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 7/9/2020 9:27:44 AM (شماره 472223)

فقط فوق العاده است. پل تروریست ها و Antifa تروریست ها در حال رفتن به جای تروریست ها مسلمان. من حتی ممکن است ریشه برای Sheetheads این زمان در اطراف.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: sailannapolis 7/9/2020 9:27:52 AM (شماره 472224)

برای اضافه کردن #14 آنها را نابود VA و تمام مزایای جانباز ما دریافت خواهید کرد.
فکر می کنم در مورد آن!

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/9/2020 9:49:21 AM (شماره 472245)

خدا به همه ما کمک کند اگر نیش من بودند به سرقت انتخابات در ماه نوامبر. در سال 1976 من را تهدید به انتقال به کانادا پس از Jimmah به سرقت برده و انتخابات و رفو نزدیک رفت جلوتر با آن است. چه شوخی های او معلوم می شود. و نگاه به آنچه اتفاق افتاده است به یک بار بزرگ کانادا و سخت خود را به سمت چپ به نوبه خود به مارکسیسم حسن نیت ارائه میدهد از ترودو دوم. من رک و پوست کنده نمی دانم که در آن من و همسرم می خواهم اگر مرا نیش می زنند کردم و جلو رفتم با این مو-brained سیاست. من دوست دارم #11 ایده از لهستان. حداقل وجود دارد خواهد بود یک نمایشگاه تعدادی از مردم محلی وجود دارد با نام خانوادگی من. و یا فقط “من پرواز به ماه”.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: تیله 7/9/2020 10:07:21 AM (شماره 472260)

با نام مستعار مرزهای باز

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: qqi239 7/9/2020 11:16:16 AM (شماره 472338)

واردات میلیون ها نفر از پایین کارگران ماهر منفی اثرات دستمزد پایین کارگران ماهر و در حال حاضر در ایالات متحده, اما این کارگران رای ادامه خواهد داد و به رای برای واردات بیشتر و بیشتر پایین مهارت کارگران (از آن است که قابل درک است اما قابل رؤیت واقعیت). تا کنون این کار شگفتی برای دموکرات و آنها به سادگی دو برابر را در این موفقیت است. و بله, آن, کمک های کلی حماقت جمهوری خواهان (مخالفت با سقط جنین جنگ با مواد مخدر حفظ نظم جهانی اعتیاد به نیروی کار ارزان) – اما آن است که بسیار کمتر از عوامل از توده های آمریکایی رای گیری خود را در برابر پایه منافع اقتصادی, انتخابات, پس از انتخابات است. هیچ امیدی وجود دارد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: bighambone 7/9/2020 1:04:41 PM (شماره 472439)

در وهله اول اعطای بین 11 و 22 میلیون بیگانگان غیر قانونی عفو و شهروندی ایالات متحده به دلیل بیشتر خواهد بود فقیر بی سواد سوسیالیستی گرا و دستمزد کم درآمد افراد دموکرات ها می دانند که آنها می تواند ایجاد بسیاری از میلیون ها نفر از جدید سوسیالیستی گرا دموکرات رای دهندگان. با این که بسیاری از رای دهندگان دموکرات ها می دانند که به اندازه کافی بحرانی متحده آنها خواهد بود قادر به پایمال کردن “اسفناک” رای دهندگان جمهوری خواه و همیشه برنده شدن در انتخابات آینده ریاست جمهوری و کنترل کنگره است. شما با خیال راحت می توانید شرط می بندم که وجود دارد برخی از احمق globalist جمهوری خواهان در کنگره خواهد بود که به نفع و رای دادن برای کسانی که چپ و لیبرال دموکرات اقدامات برای تبدیل آمریکا به نوعی سوسیالیستی مدینه فاضله است. در مثال دوم اساسا “مرزهای باز” اجازه می دهد میلیون ها بی حد و حصر اضافی فقیر بی سواد سوسیالیستی گرا و کم درآمد و خانواده به ایالات متحده آمریکا که به طور مداوم اعطا می شود ما و شهروندی داده شود ما حق رای توسط دموکرات ها . آن خواهد بود که پایان ایالات متحده آمریکا به عنوان کشور در حال حاضر شناخته شده است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net