شاهزاده هری معذرت خواهی برای ‘نهادی نژادپرستی’ در طول پرنسس دایانا مراسم جوایز

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: NorthernDog, 7/1/2020 7:14:24 PM

شاهزاده هری تحویل یک پیام خاص در طول سال 2020 پرنسس دایانا جوایز در جولای 1, که می شده اند در اواخر انسانی را 59 تولد. در طول مجازی, مراسم, هری, 35 متمرکز پیام خود را به سمت جوان changemakers که در حال انجام کار برای مبارزه با نژاد پرستی و بی عدالتی است. او اظهار داشت دیانا می شده اند “مبارزه با [در] خود را در گوشه” اگر او هنوز زنده بود. “همسر من [Meghan Markle] اخیرا گفته است که نسل ما و آنهایی که قبل از ما انجام داده اند به اندازه کافی برای پاک کردن اشتباهات گذشته. من خیلی متاسفم” دوک ساسکس آغاز شد. “متاسفم که ما نمی کردم


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: TJ54 7/1/2020 7:20:27 PM (شماره 463635)

او را کودن ها, ادم احمق و ابله

25 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: subal 7/1/2020 7:23:35 PM (شماره 463640)

بنابراین ترجمه این اخته احمق می گوید!

27 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Rumblehog 7/1/2020 7:28:45 PM (شماره 463648)

انگلیسی Royals سود به طور مستقیم در تجارت برده از اواسط 1600 ، عذرخواهی که عفونت به این ملت است.

17 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: aasilver 7/1/2020 7:45:43 PM (شماره 463673)

شاهزاده wuss واقعا ناراضی بود زمانی که او می یابد که او را بدتر از نیمی برده بود معامله گران و صاحبان برده به عنوان اجداد خود.

7 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/1/2020 7:47:46 PM (شماره 463677)

خمیازه می کشند. آن است که به خنده. من در انتظار آخرین درخشش Farkle Markle قسط!

9 نفر بود.


و ما مراقبت چرا ؟

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Quigley 7/1/2020 7:56:17 PM (شماره 463688)

آره پایین بر روی زمین و دمر خوابیدن مثل یک خوک. سپس آنها را خوشحال خواهید بود و شما می توانید به بازگشت به زندگی خود را از ثروت بسیار زیاد و امتیاز.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 7/1/2020 7:59:18 PM (شماره 463691)

پس چه نهادی نژادپرستی ، اقدام مثبت? سهمیه? لطفا توضیح دهید. من می دانم آنچه مارکسیستها فکر می کنم و آنچه مهم مسابقه تئوری است. من دوست دارم به شنیدن هری تعریف. سر خود را به احتمال زیاد خواهد منفجر شود در تلاش است.

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: HerbVA 7/1/2020 8:07:22 PM (شماره 463699)

همخونی و gelding ممکن است کار خوب برای مسابقه اسب اما آنها در حال ببخشید ترکیبی برای یک مرد است.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: بد-مو 7/1/2020 8:17:22 PM (شماره 463710)

وجود دارد یک مدت طولانی ایستاده, انگلیسی, موسسه شناخته شده به عنوان طبقه فوقانی Twit. عکس Monty Python اگر آنها نشده است لغو نشده است.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 7/1/2020 8:23:56 PM (شماره 463716)

اگر شما بودند به حرکت به آفریقا و خیلی زود به شما خواهد آموخت که نهادینه سیاه نژادپرستی است چه غالب جامعه شناختی و فرهنگی وجود دارد. جبرا. در حال حاضر اگر شما آموزش داده شده است, اخلاقی, اخلاقی, کد آگاهانه توسط یک دین از فضل و بخشش و عشق حتی اجازه می دهد به صورت ناقص زندگی این را, شما ممکن است قادر به صلح و دوستی, مشترک وجود داشته باشد. ما آموخته است که برای انجام این کار در اینجا به طوری که اقلیت ها از سراسر جهان را آرزو داشت به اینجا می آیند و زندگی در اینجا زندگی می کنند و با موفقیت و خوشحالی در اینجا به عنوان خوش و خرم به عنوان کسی مبارزه راه خود را از طریق زندگی فراز و نشیب. آنچه که ما شاهد در حال حاضر اینجا است که یک اقلیت باطل مردم عاری از وجدان بسیاری از آنها زنان هستند زنانی که مورد استفاده قرار گرفته تمدن نیمی از بشریت اما کسانی که در حال حاضر تبدیل شدن به عنوان وحشی به عنوان وحشی مردان (بله جنس عادلانه تر و من شگفت زده هستم که من می تواند حتی بیشتر بیمار توسط من “خواهر” از من است که آنها مدافع نهایی وحشیگری از پاره شدن خود را از هم جدا نوزادان متولد نشده). همانطور که نیچه یک بار گفت: آلمانی ها بودند “تنها یک روکش نازک از فرهنگ است.” مهم نیست که آیا یا نه شما باید یک تاج نشسته در بالای سر خود را.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: doctorfixit 7/1/2020 8:33:12 PM (شماره 463727)

خود-نفرت از لیبرال ها هستند یک تهدید مرگبار یک دستور العمل برای نسل کشی است.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: hughglass 7/1/2020 8:41:56 PM (شماره 463736)

“”بشردوستانه'”” تنها به رسانه ها. این dimwit را مانند همسرش, یک طلا حفر punchboard. پس از آنها انداخت (خریداری شده) او را از خانواده او شتافت به ثروت slimeball در دسترس است. علامت گذاری کلمات من پس از dimwit در نهایت wises تا Meeeeghan را پیدا خواهد کرد او را میلیاردر نژادپرستانه عرب. و بازگشت به سفید….

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Jethro بو 7/1/2020 8:50:00 PM (شماره 463740)

من نمی دانم که او یک شاهزاده است. من فکر کردم او به همه که تا به سهمیه بندی او loes.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: VirtuDawg 7/1/2020 8:52:59 PM (شماره 463745)

به عنوان صحبت های یک فرد متولد شده به امتیاز.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: PostAway 7/1/2020 9:11:56 PM (شماره 463754)

صفحه بندی تیله. صفحه بندی Harbles Farbles تیله.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: watashiyo 7/1/2020 9:22:02 PM (شماره 463761)

هری عسل من انجام می شود. لطفا پاک من. انجام سهم خود از خسارت.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: TLCary 7/1/2020 9:38:19 PM (شماره 463773)

هرگز آن را با این نسخهها کار. در پایان به عنوان جهان خود را می سوزد و آنها در سمت چپ لکنت “اما من با شما! اما من حمایت شما!”. آن را همیشه می آید و به Tonto “چه این که ما چیزهای رنگ پریده چهره؟”

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/1/2020 9:40:46 PM (شماره 463775)

او هنوز هم اجازه داده می شود به نام “شاهزاده”?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Omen55 7/1/2020 10:15:23 PM (شماره 463789)

من مطمئن هستم که وجود دارد زمانی که ملکه آرزوهای او می دهد که منظور از بازگشت در روز است. “به برج!”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: legalart 7/1/2020 10:34:55 PM (شماره 463804)

با ریشه کن کردن مردانگی خود را کامل وجود دارد هیچ چیز بیشتر برای این روانی خواجه به انجام صرفه جویی در نشستن و تماشای داخلی خود را کنترل تغییر قلاده از زمان به زمان. چگونه کاملا احساساتی است.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: همزمانی 7/1/2020 10:43:50 PM (شماره 463810)

Yo روستای خود را از دست رفته ادم سفیه و احمق یافت شده است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “NorthernDog”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de