رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد یک کمیسیونتنظیم به نقد و بررسی شکایاتanticonservative تعصب و سانسوردر رسانه های اجتماعی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/25/2020 6:52:41 AM

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و با توجه به ایجاد یک کمیسیون برای بررسی شکایات anticonservative تعصب و سانسور در رسانه های اجتماعی از جمله Facebook, Instagram, Twitter و Google. تمام چهار رسانه های اجتماعی در شرکت های ذکر شده توسط رئیس جمهور در یک صدای جیر جیر در اوایل این ماه سیگنالینگ برنامه های خود را.’چپ رادیکال در کل فرماندهی و کنترل Facebook, Instagram, Twitter و Google. دولت در حال کار برای درمان این وضعیت غیر قانونی است. در ارتباط باشید و ارسال نام و رویدادها ” او توییتی در مارس 16. رئیس جمهور برنامه هنوز در حال توسعه مردم آشنا با این موضوع


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ROLFNader 5/25/2020 7:23:14 AM (شماره 421224)

من تعجب می کنم چه مدت مهر تا به حال به جستجو برای پیدا کردن این تصویر از رئیس جمهور ما برای این قطعه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 5/25/2020 7:26:07 AM (شماره 421229)

به دنبال آن آقای رئیس جمهور!!

14 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بقایای 5/25/2020 8:14:22 AM (شماره 421270)

و من به عنوان خوانده شده وجود دارد برخی از پلت فرم جدید که ایجاد شده به رقابت با Facebook و اجازه خواهد داد که محافظه کار و مسیحی دیدگاه; نه منحصرا اما نمی نپذیرفتن آنها. سعی در ترویج آن از بین می رود به اتر است. شاید کسی دیگری باید شانس تر از من.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/25/2020 8:35:54 AM (شماره 421305)

دعای من این است که این کار خواهد کرد اما من 78 سال از بودن در اطراف لیبرال ها به من می گوید کسی است که با تشویق مرحوم اسب سوء استفاده.

4 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Strike3 5/25/2020 8:38:05 AM (شماره 421309)

زوکربرگ شما goin’ پایین pal.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Safari مرد 5/25/2020 9:08:04 AM (شماره 421355)

من پیشنهاد می کنم یک کمیسیون از یک مرد – ریچارد Grenell. تصویر کتاب طنز صدای انفجار! WABAM! OOOF! تصاویر هنگامی که شما فکر می کنم که چگونه او ممکن است با آنها برخورد کند.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: padiva 5/25/2020 10:32:52 AM (شماره 421456)

در حال حاضر! نه پس از انتخابات

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: mathman 5/25/2020 10:38:36 AM (شماره 421460)

هیچ کمیسیون مورد نیاز است.
فقط نگاهی به لیست وارد شده با عجله و کارکنان خود را از فرد فرد پس از به نقل از خط حزب به عنوان منتشر شده توسط اوباما عمارت به صورت روزانه. این شگفت انگیز است برای شنیدن همان عبارت با عبارت را از بسیاری از انواع مختلف دهان. ValJar است که هنوز انجام این کار تا آنجا که من می توانم بگویم.
که gravitas در حال حاضر ؟ Sticky Fingers بایدن? چاق, Stacey آبرامز? Harridan الیزابت وارن? سالخورده SanFranNan?
آن را به یک کمیته برای تعیین که آسمان آبی است.
فقط با آن و لغو معافیت های مالیاتی برای رسانه های دروغگو.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Starboard_side 5/25/2020 11:12:14 AM (شماره 421495)

نیست همه آنها در داد و ستد عمومی شرکت ؟ خواهد خود را محدودیت ها و تعصبات نمی تواند تاثیر واقعی خود را به سهامداران ارزش ؟ اگر وجود دارد یک محافظه کار خروجی شبیه به FB و آنها را حذف لیبرال ترین ديدگاه آیا شما فکر می کنم این امر می تواند اجازه ؟

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: هرشی 5/25/2020 12:20:18 PM (شماره 421583)

#3 من فکر می کنم محافظه کارانه پاسخ به Fb است usalife.com ….

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/25/2020 12:23:11 PM (شماره 421588)

من امیدوار هستم که در این مثال هنگامی که کلمه در نظر بگیرید/با توجه به استفاده مغلوب ساختن پیشی جستن آن است که در حال حاضر یک معامله انجام می شود. این مورد نیاز به اتفاق می افتد برای یک زمان بسیار طولانی است. فقط امروز این خبر آمده است که توییتر حفاظت از اورگان دموکرات ها از هر گونه پیامدهای خود را در رای گیری رسوایی. تغییر حزب وابستگی هزار نفر از جمهوری خواهان تند و زننده است و جعلی راه برای انجام کسب و کار. من فقط امیدوارم که مردم به اندازه کافی در حال باز کردن چشمان خود را بیش از این مسائل است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/25/2020 12:28:43 PM (شماره 421598)

من فکر می کنم MeWe وب سایت است که در دیدگاه قبلی ذکر شده. این در واقع یک خوش آمدید رقیب به FB. بدون سانسور و بدون فروش ما اطلاعات شخصی یا. چیز خوب در این است که خالق اینترنت در هیئت مشاوران.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: بقایای 5/25/2020 12:57:01 PM (شماره 421636)

#10 که در آن: USALife من حتی مانند عنوان بهتر است. این همه در مورد من مثل Facebook.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: EQKimball 5/25/2020 3:46:24 PM (شماره 421765)

این است که بی معنی به راه اندازی یک کمیسیون برای بررسی این که آیا رسانه ها و دانشگاه و هالیوود در حال نفوذ لیبرال ها که تحریم محافظه کار خبرنگاران ارومیه و بازیگران. هیچ مطالعه مطالعه بیشتر مورد نیاز است تا ثابت کند که نسبت به ثابت کند که ماهی شنا در اقیانوس و وجود یخ در قطب شمال. کمیسیون نمی تواند چیزی در مورد آن انجام و ما نمی خواهد می خواهید به زندگی در یک کشور که در آن دولت کنترل گفتار. دولت است و نه پاسخ به اجتماعی و خصوصی نهادی مشکلات.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: یا دروازه 5/25/2020 7:15:50 PM (شماره 421895)

برخی هنوز فکر می کنم که illegals و squatters مهم تر از بزرگ ما رئیس جمهور تهمت و خانواده اش.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: بقایای 5/25/2020 8:34:35 PM (شماره 421947)

#12 من فقط می خواستم بگم که من تا به حال به خواندن پست های خود را در مورد MeWe سایت که من گفتم در مورد USALife در پست بعدی بود که در مورد من نیست. من فقط فکر کردن در مورد Facebook. اما به هر حال در حال حاضر وجود دارد دو وب سایت است که مردم می توانند به جای استفاده از Facebook و آنچه که بسیار مهم است. MeWe و USALife

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de