پاپ می فرستد پیام قوی به کاتولیک های آمریکا پس از فلوید مرگ

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: NorthernDog, 6/10/2020 8:17:38 AM

شهر واتیکان — پاپ فرانسیس به نام جورج Floyd با نام دو بار و ارائه پشتیبانی به یک اسقف آمریکایی که به زانو در نماز در طول یک زندگی توجه کردند. (تیک) فرانسیس “می خواهد به ارسال یک پیام بسیار روشنی به این محافظه کار کاتولیک در اینجا چه کسانی هستند pro-Trumpers که” گوش دادن این است که فقط به عنوان یک مسئله به عنوان سقط جنین است,'” گفت: Audrey ساقی ریاست جمهوری همکار مدعو در دانشگاه ییل الوهیت مدرسه. ساقی که آفریقایی آمریکایی گفت واتیکان گفتن کاتولیک “به توجه به نژاد پرستی است که اتفاق می افتد و نژادپرستی است که در خود کلیسا در امریکا است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MickTurn 6/10/2020 8:19:55 AM (شماره 439436)

به عبارت دیگر دین معنایی ندارد این همه در مورد چگونه شما احساس می کنید…
این پاپ اتلاف هوا!

55 نفر بود.


من احترام پاپ کمی اگر او تا به حال گفت: “نمی خواهم یک افسر زانو در شما نمی ارتکاب جرم.”

33 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Laotzu 6/10/2020 8:37:29 AM (شماره 439468)

به نظر می رسد مانند یک مدت زمان طولانی از آنجایی که ما تا به حال یک پاپ بود که ضد دیکتاتور.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: reefdiver 6/10/2020 8:39:19 AM (شماره 439473)

چه اتفاقی خواهد افتاد اگر آنارشیست ها و غارتگران آمار واتیکان ؟

27 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: John C 6/10/2020 8:45:19 AM (شماره 439481)

من می گویم بازگشت به آرژانتین.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: TLCary 6/10/2020 8:48:48 AM (شماره 439487)

چه نژاد پرستی را مجبور به انجام با آن ؟ آنها اجازه نداد یک جانی سنگسار در فنتانيل و راه رفتن و دستگیری سیاه perp. در اکثر شما یک پلیس است که ممکن است مرتکب خشونت پلیس. سیستم این کار را انجام نیست. سیستم دستگیر و سعی خواهد کرد cop. هی پاپ, اجازه دهید بحث در مورد یک pedeophile کشیش و در صورتی که یک بازیگر بد و یا اگر آن را یک ویژگی از کل کلیسای کاتولیک شما معصوم hypocrit.

23 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/10/2020 8:48:52 AM (شماره 439488)

من فکر می کنم پاپ نیاز به قلم مو رنگ کردن کاتولیک آستان. زمانی که پدر و مادرم طلاق در سال 1970 مامان من سعی کردم به رفتن به کلیسا اما متوجه او سابق ابلاغ شود. ببخشید اما این نیست که تبعیض ؟ او می خواست برای رفتن به کلیسا اما نرفتم به دلیل آن است. من نه قاضی همه کاتولیک ها به دلیل چند. . .

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: TJ54 6/10/2020 8:53:25 AM (شماره 439495)

پاپ Libtard اولین اعتصاب دوباره بیشتر کاتولیک راه دور

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: اسکرابر 6/10/2020 8:53:44 AM (شماره 439497)

خفه شو. فقط خفه شو.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/10/2020 8:58:20 AM (شماره 439504)

خفه شو

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 6/10/2020 9:02:41 AM (شماره 439513)

فقط یک دلیل بیشتر برای اضافه کردن به لیست از اینکه چرا من ترک رفتن به توده قبل از CV19. خفه شو و دعا فرانکی!

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: chance_232 6/10/2020 9:03:45 AM (شماره 439515)

پاپ نیش من صحبت می کند دوباره…..و هیچ کس گوش دادن.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Cindiana 6/10/2020 9:05:08 AM (شماره 439521)

بله, #8, این چیزی است که من اعتقاد دارم که اتفاق می افتد. من ترس از کلیسا تحت این پیچ و بد رهبر. من بسیار نامشخص چه خواهد بود موعظه یک بار NJ فرماندار اجازه می دهد تا ما را به بازگشت. ما خوش شانس با یک مرد بزرگ به عنوان کشیش ما. مالی بازدید شده شدید وجود دارد, با ما سالانه جشن لغو شد و هیچ کس در pews. خواهد امتیازات بود مجبور بر او فقط به شناور باقی می ماند?

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: pros7767 6/10/2020 9:20:56 AM (شماره 439550)

این پاپ است و نه پاپ. پاپ بندیکت هنوز هم است. فرانسیس ثابت می کند شیطان گرفته شده بیش از واتیکان!

18 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Strike3 6/10/2020 9:29:43 AM (شماره 439558)

خفه شو, فرانک. آمریکایی ها جو بایدن می گویند همه احمق چیزهایی که ما می خواهم برای شنیدن. او قرار است به “چند در اوصاف کشیش مسیح بر روی زمین است.” او حتی نمی دید.

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/10/2020 9:43:37 AM (شماره 439572)

خدا به نظر می رسد به کار در یک مرموز مد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: sanspeur 6/10/2020 9:46:23 AM (شماره 439579)

خمیازه می کشند . یک روز دیگر یکی دیگر از ضد آمریکایی درد دل از فرانسیس . Whatsamstter محترم امریکایی $$ بدون در آینده به اندازه کافی سریع ؟ برای یکی از ریه او مطمئن yells بسیاری ..

3 نفر بود.


پاپ لیبرال و عملا سر از “اسطوخودوس مافیا” – یک گروه از خفیف subversives; شیطانی مارکسیستها شده اند که تضعیف ایمان پس از دهه 1960 است. به عنوان آنها افزایش یافت و به سطوح بالاتر بودند و عوامل خود را همراه با آنها. در حال حاضر بسیاری از سلسله فاسد از جمله “فرانسیس.”

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/10/2020 9:54:22 AM (شماره 439594)

است خود را پاپ در حال اجرا برای دفتر در کشور ما ؟ ما در حال حاضر تعداد کمی از کسانی; پاپ نانسی و پاپ چرب-Arbuckle Nadler پاپها کومو و ویلهلم به نام چند.

6 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: گرجستان هلو 6/10/2020 10:02:41 AM (شماره 439606)

زندگی طولانی کاتولیک در اینجا.من می خواهم به چت با این پاپ.بنابراین یکی rogue پلیس در یک شهر را نشان می دهد وجود دارد سیستمیک نژادپرستی در ایالات متحده آمریکا? و این تهمت را نگرفته ، من حدس می زنم او نمی داند که تمام تلاش مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است برای کمک به اقلیت جامعه است.و نرم افزار-زندگی ؟ meh. حفاظت از آزادی مذهبی?Meh.مشاغل جمهور ؟ Meh.خدا به ما کمک کند.

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: FormerDem 6/10/2020 10:04:25 AM (شماره 439612)

OP و دیگران پیام پاپ نشانی از ابراز همدردی برای کسانی که affectd توسط شورش. چگونه می تواند شما را احتمالا باید اعتماد AP در واقع به توصیف آنچه پاپ گفت ؟ متن کامل از پاپ فرانسیس’ پیام جورج فلوید
برادران و خواهران عزیز در ایالات متحده شاهد با نگرانی بسیار نگران کننده ناآرامی های اجتماعی در کشور خود را در این روز پس از مرگ غم انگیز از آقای جورج فلوید. دوستان من ما نمی تواند تحمل کند و یا به نوبه خود چشم خود را به نژاد پرستی و محرومیت در هر شکل و در عین حال ادعا می کنند برای دفاع از تقدس زندگی هر انسان. در همان زمان ما باید به رسمیت شناختن است که “خشونت های اخیر شب است و خود مخرب و خود شکست. هیچ چیز به دست آورده است با خشونت و آنقدر از دست داده است.” امروز من پیوستن به کلیسای سنت پل و مینیاپولیس و در کل ایالات متحده در دعا برای آرامش روح جورج فلوید و از تمام کسانی که دیگران که از دست داده اند و زندگی خود را به عنوان یک نتیجه از گناه نژاد پرستی. بیایید دعا برای تسلی خود را عزادار خانواده و دوستان و اجازه دهید ما التماس آشتی ملی و صلح که آرزوی ما. مه بانوی ما از گوادالوپ, از امریکا, شفاعت برای تمام کسانی که برای صلح و عدالت در زمین خود و در سراسر جهان است. خدا نگهدار همه شما و خانواده خود را.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Ebenezer 6/10/2020 10:10:21 AM (شماره 439623)

#7 مادر خود را نمی توانست طرد برای گرفتن طلاق. طلاق کاتولیک ممکن است دریافت آیینهای کلیسا به عنوان طولانی به عنوان آنها نمی بفهماند بدون ابطال. و حتی اگر او بفهماند او نمی توانست برای طرد آن است.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: chillijilli 6/10/2020 10:19:06 AM (شماره 439640)

مشکل این است که یک بار دیگر رسانه ها. هیچ کس خواهد بود زانو از جمله یک آمریکایی اسقف اگر رسانه ها نبودند در حال حاضر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/10/2020 10:27:00 AM (شماره 439652)

#4; خوب فکر کردم اما واتیکان این است که احاطه شده توسط دیوارهای – 20-30 پا بالا.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: tisHimself 6/10/2020 10:29:41 AM (شماره 439657)

جزئیات کاردینال Vigano نامه.
سپس تصمیم می گیرید که بهتر است در ادامه نبرد خوب و بد است. دلقک از آرژانتین دوباره در طرف اشتباه.

8 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Kate318 6/10/2020 10:35:18 AM (شماره 439668)

آن را به عنوان اگر روده جهنم را پرت باز کردن دروازه های خود را و رها از هر نوع از شیطان وجود دارد به اجرا وحشی و انتقام ویران کردن بر روی این سیاره است. شما می توانید یک نفس و بدون یکی از آنها که در فضای خود را. در واقع, شما خوش شانس هستید اگر تنها یک وجود دارد. این بسیار تاریک زمان ، ما باید قوی باشید و دعا به طور مداوم. وجود دارد بسیار قدرتمند نامه اخیر نوشته شده توسط اسقف اعظم Viganò به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. در آن, او جزئیات مبارزه در حال حاضر در جهان بین نیروهای خوب و بد و توصیه مغلوب ساختن پیشی جستن به دوره اقامت و ریشه کن کردن این بد است. او میسازد همه چیز شما احساس می کنید در جریان است و در بزرگ سیاه و سفید از نظر استفاده می شود که مشخصه از کلیسای کاتولیک. آن است که ارزش خواندن.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 6/10/2020 10:40:53 AM (شماره 439676)

من اهمیتی نمی دهند چه کمونیست و ضد مسیحی پاپ می گوید. من با یکی دیگر از پوستر های فوق این است که یک نامشروع پاپ.

4 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: AltaD 6/10/2020 10:52:41 AM (شماره 439694)

من یک پیام برای این یسوعیون این همان پیام لری Lightfoot به رئیس جمهور فرستاده مغلوب ساختن پیشی جستن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: rockeysroomie 6/10/2020 11:10:10 AM (شماره 439721)

این پاپ clueless است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: swarfer 6/10/2020 11:23:54 AM (شماره 439754)

دوباره فرانسیس نشان می دهد عدم وجود خود را از تازه کار درک درستی از رویدادهای اجتماعی و سیاسی. امریکا ساخته شده است گام های بیشتری علیه نژادپرستی و احتمالا از هر کشوری در جهان که در آن کاتولیک بوده و عمده غواصی نیروی قطعا بیشتر از ایتالیا. متاسفانه امریکا نیز گام های بلندی در سقط جنین صدها هزار نفر از کودکان متولد نشده از نظر قانونی کشته شدند راحتی در هر سال است. سقط جنین نمی کند به هیچ وجه قابل مقایسه با حتی یک صد جورج فلوید بروز. هم فکر ایالات متحده در کنفرانس اسقف های کاتولیک (USCCB) اساسا یک pariah برای بسیاری از کاتولیک ها. هیچ کاتولیک من می دانم که با توجه به رهبری کلیسا خارج جشن توده و کمک به نیازمندان است. ما با لبخند و غیر از احترام اما نه توافق. به عنوان یک عمر من کاتولیک به این نتیجه رسیده اند که رهبری کلیسای هیچ درک بهتر از سکولار مسائل از آن محله های کشیش نشین.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: DVC 6/10/2020 11:37:31 AM (شماره 439781)

Faux پاپ است و نه کسی من را گوش دادن به هر گونه بیشتر بر روی هر موضوع. من یک کاتولیک اما من احترام به پاپ تا در حال حاضر. من با حضور در مدرسه کاتولیک برای یک سال و آمد دور با احترام به راهبه کلیسا و به طور کلی حتی اگر من هرگز معتقد به سوئیچ از یک پروتستان است. من نمی احترام این مرد جعلی پاپ در همه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: SALady 6/10/2020 12:33:10 PM (شماره 439892)

این که آیا آن را در محل کار در سازمان و یا در کلیسا شما شروع به مردم بگویید که آنها در حال نژادپرستان زمانی که آنها می دانند که آنها هستند که یک راه خوب برای دریافت آنها را به پیدا کردن شغل های دیگر سازمان و یا کلیساها مربوط می شود. متاسفانه من احساس قوی است که این جریان “جنبش” است که برای ایجاد مراتب بیشتر نژادپرستان از آن است که رفتن به تبدیل های موجود نژادپرستان.

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: doctorfixit 6/10/2020 3:58:42 PM (شماره 440137)

پاپ پیش من می فرستد یک پیام قوی. زمین همچنان به چرخش حول محور خود است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/10/2020 5:01:37 PM (شماره 440186)

پاپ بود که به درستی به رسمیت شناخته شده توسط مارتین لوتر به عنوان ضد مسیح است. او تغییر نکرده پس از لوتر ، چگونه می توان یکی از مصون از خطا و اشتباه پس از چند بار ؟ شما یک شانس…اشتباه و عصمت بیرون می رود! آن را مانند مدرن و روز پیامبران که در اشتباه هستند زمان پس از زمان پس از زمان…اما آنها در آن نگه دارید. کتاب مقدس روشن است که یک پیامبر واقعی خدا هرگز اشتباه در مورد هر چیزی!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: بقایای 6/10/2020 6:38:56 PM (شماره 440263)

فرانسیس globalist و من فکر می کنم بسیار خوشحال ، من به یاد داشته باشید چهره خود را زمانی که رئیس جمهور تهمت و خانم تهمت آمد به رم برای دیدار با او. خانم تهمت که کاتولیک است او را تسبیح دانه برای پاپ به برکت و او ایستاده بود با اخم در چهره اش. هیچ فضل. او نیاز به دعا بیشتر است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/10/2020 9:34:18 PM (شماره 440405)

آیا هر کس دیگری با هدایت درونی خود را ارل ته?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “NorthernDog”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de