ناظر انتخابات Nate نقره ای می گوید و تهمت می’کاملا برنده’ 2020 انتخابات با وجود فرو رفتن در پای صندوقهای رای

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/23/2020 4:22:07 AM

Megyn kelly ناظر انتخابات Nate نقره اصرار در روز یکشنبه که رئیس جمهور تهمت می توانید “کاملا برنده” 2020 انتخابات ریاست جمهوری با وجود شیب قابل توجهی در پای صندوق های رای در برابر معاون رئیس جمهور جو بایدن. در ABC News’ روز یکشنبه در برنامه “این هفته” نقره ای عرضه خود را ملی رای گیری دمای نشان بایدن با داشتن 9-نقطه استفاده بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن اما اشاره کرد که رای گیری ملی “واقعا مهم نیست” از هیلاری کلینتون نیست رئیس جمهور امروز با اشاره به این واقعیت است که نامزد باید برنده کالج انتخاباتی به منظور تبدیل شدن به رئیس جمهور مانند تهمت بود در سال 2016. نقره اشاره کرد که کلینتون به حال 7 نقطه سرب بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن است و رئیس جمهور اوباما


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: بقایای 6/23/2020 4:35:16 AM (شماره 453584)

اوه نظرسنجی ها – به یاد داشته باشید 2016 زمانی که آنها خواهد نظرسنجی شش دموکرات ها برای هر سه خواهان و آره مشخص شد هر زمان که خانم هیلاری برنده خواهد بود.

31 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: singermom9 6/23/2020 6:23:31 AM (شماره 453602)

مشکل است لذا واقعا بر این باور پای صندوق های رای با هیلاری بودند و آمادگی. این بار آنها باور نمی کنم این نظر سنجی یا اما این بار آنها آماده خواهد شد. پس از نظرسنجی نزدیک آنها را پیدا کردن جعبه آرا که آنها را حساب کند. یک بار پای صندوق های رای نزدیک آنها می دانند که چگونه بسیاری از رای آنها را به نفع خود. آنها احتمالا با داشتن آراء ساخته شده و مارک آنها را در حال حاضر

28 نفر بود.


انتخابات سال نوری دور است. احمق ها اعتماد نظرسنجی این دور. رئیس جمهور بایدن… واقعا????

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: anniebc 6/23/2020 6:50:07 AM (شماره 453634)

زیرزمین بایدن یک استراتژی برنده است که باعث می شود برای یک رئیس جمهور قوی. پنهان شدن در زیرزمین خانه خود را. به یاد داشته باشید که چگونه آنها را متهم کرد رئیس جمهور سابق بوش از پنهان کردن زمانی که 911 اتفاق افتاده است ؟ چپ در حال شعله ور منافقان اگر هیچ چیز دیگری.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: privateer 6/23/2020 6:56:17 AM (شماره 453639)

انبار نشین Smeller Feller خوش شانس خواهد بود اگر او به خاطر نام خود را با بحث زمان است.

25 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: udanja99 6/23/2020 7:06:23 AM (شماره 453649)

چه شیرجه در نظر سنجی?

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/23/2020 7:26:42 AM (شماره 453668)

شیرجه در نظر سنجی? او بالاتر از آن Obola بود در همان نقطه خود را در انتخابات ریاست جمهوری.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/23/2020 7:29:17 AM (شماره 453672)

آره, من به دنبال مقابله و هر روز در آخرین انتخابات ریاست جمهوری است. او تا به حال هیلاری در 90 درصد احتمال پیروزی راست تا روز انتخابات! خیلی برای آقای شماره یک ناظر انتخابات! من حتی نمی رفتن وجود دارد این زمان در اطراف!

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: NorthernDog 6/23/2020 7:39:28 AM (شماره 453687)

ببخشید جو – این نیست 1944 زمانی که حزب دموکرات لبه پنجره رساند تا نزدیکی مرده نامزد شده است. تنها امید خود را برای برنده شدن است به تخلیه جو در آستانه کنوانسیون (در صورتی که حتی یکی) و انتخاب یکی از زیبایی های که از دست رفته در مقدماتی.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bpl40 6/23/2020 8:21:20 AM (شماره 453742)

این نقره ای مرد تمایلی به قبول یک مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی هیلاری حق تا شب انتخابات.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: 3D-شطرنج 6/23/2020 8:30:45 AM (شماره 453757)

Zogby نظرسنجی: مغلوب ساختن پیشی جستن جاوا پیروزی در سال 2020
14 ژوئن 2020
جانباز ناظر انتخابات تا به برخی از اعداد مشخص نشان می دهد رئیس جمهور تهمت خواهد بود رای با وجود اقتصادی ناآرامی عمومی ناآرامی, رسانه خصومت و coronavirus بیماری همه گیر. آن را نمی ممکن است فیلمهای برنده, اما آن را یک پیروزی است با این وجود بیش از دموکراتیک امیدوار Joseph R. بایدن. “به طور کلی باریک اکثریت (51%) از احتمال رای دهندگان فکر صرف نظر از حمایت سیاسی خود را که رئیس جمهور تهمت برنده می گشتند بیش از دموکرات نامزد جو بایدن (43%) در حالی که 6 درصد فکر شخص دیگری خواهد برنده 2020 انتخابات ریاست جمهوری” گزارش جان Zogby در یک نظرسنجی جدید از 1,007 به احتمال زیاد رای دهندگان انجام ژوئن 1-2.
https://m.washingtontimes.com/news/2020/jun/14/inside-the-beltway-trumps-gonna-win-in-2020-zogby-/

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Philipsonh 6/23/2020 8:47:47 AM (شماره 453768)

من و همسرم نیست جواب نظر سنجی به هیچ نمی کرد و من چند نظر اخبار وب سایت; چه کسی می داند که ما از رئیس جمهور و رای دادن برای او.
چگونه بسیاری از میلیون ها نفر مانند ما هستند. بایدن را کنار رانده شود به عنوان Dem نامزد قبل از انتخابات.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/23/2020 8:53:55 AM (شماره 453771)

من می خواهم از چپ به راحتی با ضریب هوشی پایین مغز مرده جو بایدن پیشرو جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در هر نظرسنجی با حداقل 15 امتیاز فقط می خواهم آنها را با هیلاری کلینتون ، دموکرات ها زندگی می کنند و نفس با نظر سنجی. نظرسنجی ها مانند رسانه ها با اخبار جعلی و شیب سنجی برای ایجاد افکار عمومی. همه چیز را چپ می کند جعلی است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/23/2020 9:29:45 AM (شماره 453808)

دورهام گزارش در حال آمدن است در اواخر تابستان.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: lftrn97 6/23/2020 9:30:41 AM (شماره 453809)

بیا مردمی که کمتر مناسب هستند.بایدن در حال رفتن به walkaway با آن است. هیچ دلیلی دموکرات ها نیاز به زحمت ارسال رای خود را بسیار کمتر نشان دادن در پای صندوقهای رای است.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/23/2020 9:35:17 AM (شماره 453816)

چه خوب! چه خوب Nate نقره – مردی که هرگز حق را در مورد هر چیزی – – اجازه می دهد تا برای امکان یک برگ برنده برنده است. چه کسی می گوید چپ ندارد و قلب ؟

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/23/2020 9:43:07 AM (شماره 453824)

نقره می تواند در اینجا ارسال: مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرصت. آن را خیلی زود به بگویید… هر کسی می گویند در غیر این صورت ؟

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: fairplay 6/23/2020 9:56:17 AM (شماره 453845)

این dems آماده خواهد شد در این زمان با تعداد زیادی از تقلب!

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DVC 6/23/2020 10:08:53 AM (شماره 453872)

انتخابات بی ارزش شده اند ،

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Kate318 6/23/2020 10:46:21 AM (شماره 453937)

برای کسانی که بر این باورند که مغلوب ساختن پیشی جستن است در نظر گرفتن یک “شیرجه در نظر سنجی” آیا من یک معامله برای شما: 6 بلوک نخست املاک و مستغلات در سیاتل ، تمیز, صلح آمیز, پایین, نرخ جرم و جنایت و مالیات و رونق کسب و کار است. جامعه بزرگ! عجله این پیشنهاد را نمی خواهد آخرین طولانی!

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 6/23/2020 10:47:56 AM (شماره 453943)

آیا این مرد کسی است که مدام به ما “مغلوب ساختن پیشی جستن است و هیچ راه در کالج انتخاباتی به کاخ سفید” هفته پس از هفته ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Arby 6/23/2020 10:54:51 AM (شماره 453953)

نظر سنجی در حال تلاش برای کاهش جمهوری خواهان و در نتیجه کاهش جمهوری خواه رای می دهند. وجود دارد تنها یک نظرسنجی که مسائل آن گرفته شده است در تاریخ 3 نوامبر. اما ما باید به یاد داشته باشید استالین هشدار–مهم نیست که چه کسی رای; آن تنها مسائل می شمارد. ما باید نگه داشتن چشم ما در تدبیر dims که هر و از هر فرصتی برای تقلب. امیدوارم رای دهندگان را به اطراف نگاه در آنچه اتفاق می افتد در امریکا و به تحقق که این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که dims در قدرت هستند. NIMBY باید شعار. توجه ویژه به جمهوریخواهان میانه و هرگز Trumpers: شما می خواهید تدی روزولت مجسمه های گرفته شده پایین ؟ بایدن یک درمانده babbler, امید به تبدیل شدن به یک پیشرو عروسک خیمه شب بازی. چشمان خود را باز کنید و ببینید واقعیت روشن.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: FormerDem 6/23/2020 10:54:56 AM (شماره 453954)

اجازه دهید به یاد داشته باشید که دموکرات خدا از شر نیکسون پس از دوم انتخابات لغزش و پس از آن می تواند مانور فقط نسبت به آنچه آنها می خواستند با استفاده از تایید یک معاونت و سپس VP VP. هر کس را فراموش آنچه اتفاق افتاده در سال 1973 اما مهم: Nixon معاونت رانده شد به استعفا; نیکسون انتخاب گسترده قابل قبول جدید VP که تا به حال بود و به تائید مجلس سنا. سپس نیکسون رانده شد و فورد و سپس انتخاب خود را VP. POTUS و VPOTUS نه تا کنون دریافت یک رای برای قدرت آنها برگزار شد. من فکر می کنم این است که در آن خر به رهبری دوباره. آنها نمی خواهند بایدن. آنها می خواهند رامنی و معاونت رامنی را انتخاب کنید با کمک آنها. آیا سعی می کنید به یاد داشته باشید در سال 1973 و به یاد داشته باشید که حتی اگر شما نمی هیلاری و برنی و بقیه آنها را به یاد داشته باشید.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/23/2020 11:08:06 AM (شماره 453983)

انتخابات در حال خرید و پرداخت توسط چپی و جعلی رسانه های……آنها باید برای به دست آوردن خود را به کمیسیون…

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de