نظرسنجی: آمریکایی ها در حال رشد بیشتر نگرانبیش از اقتصاد از شخصی هیت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 3/25/2020 4:42:08 AM

آمریکایی ها در حال رشد هستند بیشتر نگران بیش از وضعیت اقتصاد آمریکا که از بهداشت شخصی خود را یک هریس نظرسنجی منتشر شده در این هفته نشان داد.بررسی سابقه 21-22 مارس در میان 2,023 بزرگسالان ایالات متحده نشان داد که اکثر آمریکایی ها 61 درصد در حال حاضر در نظر گرفتن مقدار ترس در جامعه به عنوان “معقول با توجه به نحوه جدی [coronavirus] همه گیر تبدیل شده است.” که نشان دهنده 15-نقطه پرش از 46 درصد از آمریکایی ها که بازدید از ترس موجه هفته گذشته است.این نظرسنجی همچنین بررسی مسائل مردم “به طور فزاینده ای نگران” و دریافتند که نگرانی از اقتصاد پیش افتادن از تمام دیگر نگرانی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: KatieJo 3/25/2020 4:51:01 AM (شماره 357053)

من زندگی می کنند در مینه سوتا (من می دانم….) و نوشته زیر را به یکی از ما سناتور امور خارجه دیروز: “من درک به روز رسانی در آنچه که دولت در حال کار بر روی با تشکر از شما. من باید بگویم که من فکر می کنم محدودیت های قرار داده در جای خود بسیار خطرناک تر از ویروس خود را. دیروز یک شایعه گردش بود ظاهرا آغاز شده توسط کارکنان دولت که در ایالت مینه سوتا در حال رفتن به اعمال همان نوع محدودیت است که نیویورک—به این معنی که اکثر مردم نمی خواهد اجازه رفتن به کار می کنند. همسایه من است که در مراقبت های بهداشتی هشدار داده به من و من به پایان رسید تا ساخت بدون برنامه ریزی سفر به خارج جایی که من شنیده ام بیشتر مردم وحشت بیش از شایعه. او نیز به یک جلسه اضطراری در محل کار که در آن او صادر شد “مقاله” اجازه رانندگی به کار خود را. او گفته بود که اگر پلیس کشیده او را بیش از همه او تا به حال به انجام آنها نشان می دهد این مقاله است. هر یک از این صدا آشنا است. نمایش مقالات خود را به من? من یک “ضروری کارگر”? مرا به یاد فیلم فهرست شیندلر را به طور جدی. من می توانم به شما بگویم که من تنها نیستم, به نظر من که سخت گیرانه گام های دولت در پرداختن به این خیلی وحشتناک تر از این ویروس خود را. من کاملا مطمئنم که من آن را به حال بیش از کریسمس و سال جدید در حال حاضر آن بد بود اما من نیاز به هیچ مراقبت پزشکی هستم و بازگشت به حالت عادی با من 6 روز در هفته در ورزشگاه. بسیاری دیگر نیز گمان آنها در حال حاضر آن را بیش از حد. میزان مرگ و میر بسیار بالاتر برای آنفولانزای فصلی نسبت به Covid-19. چرا ما گام به القاء وحشت و بحران اقتصادی است که خراب کردن زندگی بیشتر از coronavirus احتمالا می تواند. ما نیز با شنیدن این افراد اجازه داده نخواهد شد به انتصاب دکتر, مگر اینکه شما در حال مرگ و شاید حتی پس از آن. من اینجا هستم تا به شما بگویم که مردم وحشت زده و آن را ویروس آنها می ترسند. آن است هیستریک پاسخ و “حکومت نظامی” نوع واکنش های بسیاری در دولت است. هیچ کس من را به صحبت و حتی می داند که هر کسی که در حال حاضر بیمار و در عین حال شما می خواهم فکر می کنم مردم انداختن مثل مگس. آیا ما آن را می خواهم به گسترش یابد ؟ هیچ. در عین حال هر سال هزاران نفر هلاک با آنفولانزای فصلی. آن را تبدیل به بخشی از خطر زندگی می کنند.” من باور دارم که شما “یکی از بچه های خوب”, لطفا همراه ما بازخورد به دیگران که سنگین تر دست اقدامات در ذهن است. من احساس می کنم زندگی یک قسمت از “منطقه گرگ و میش” هیچ چیز را حس می کند. با تشکر از شما برای وقت خود را.

30 نفر بود.


اگر ما تا کنون گزارش و پاسخ به سالانه آنفولانزا در راه همان است که ما باید در گزارش این ویروس را تعطیل کشور ما به مدت شش ماه از هر سال است. من امیدوارم که ما انجام عظیم تست چون که رانندگی مرگ در هر آلوده بیمار % به انبار. 1 مرگ در 100 آلوده در مقابل 1 مرگ در 500 آلوده.

10 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 3/25/2020 7:20:22 AM (شماره 357122)

شما پست های من وقت و زمان دوباره این شم. اشاره کردم به چند نفر دیروز که اعداد را اضافه کنید تا. به وجود دارد بیشتر است که ما در مورد نمی دانم یا ما همه گرفته شده توسط دموکرات ها و رسانه ها ؟ همه من می دانم و صحبت کردن بیشتر در مورد اقتصاد و آنها در حال حاضر فکر ما بودند تمام شده بود. هرگز در زندگی من است که من تا کنون دیده می شود هر چیزی شبیه به این…..هماهنگ وحشت و اقتصاد ما به جنوب.

18 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 3/25/2020 7:20:33 AM (شماره 357123)

آسیب اقتصادی شده است نگرانی اصلی من برای چند هفته در حال حاضر. مردم بیکار وحشت مردم از خرید و صرف بیش از آنها می توانید استطاعت بازنشسته سرمایه گذاری گرفتن از بین برود در بازار سهام, کسب و کارهای کوچک ورشکسته و یا فقط بسته شدن درهای خود را. این همه اضافه می کند تا به یک قیمت بسیار بالا برای آنچه که در حال حاضر ظاهر می شود به عنوان یک ویروس بطور قابل توجهی کمتر مسری و/یا کشنده تر از ابولا سارس یا MERS که هیچ کدام باعث وحشت ما در حال حاضر تجربه.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Daisymay 3/25/2020 7:58:15 AM (شماره 357185)

من موافق با مغلوب ساختن پیشی جستن. از آن زمان به این کشور تا و در حال اجرا است. ما انجام داده اند ما هم در خانه و ما خوب! بنابراین اجازه می دهد تا حرکت و بازگشت به کار. مغلوب ساختن پیشی جستن درست است که در کشور ما ساخته نشده است به تعطیل. ما می توانیم اقتصاد ما بالا و در حال اجرا در بازار سهام و همه در یک هفته! اجازه می دهد تا رفتن به محل کار!

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/25/2020 8:09:44 AM (شماره 357199)

Duh!. کمتر از 1 در 10000 (400,000 از 6,000,000,000) تا به حال ویروس بسیاری با خفیف و بی اهمیت علائم. در عین حال تقریبا همه دچار شکست مالی از برخی از نوع برخی از شدید. جنبه مالی و اجتماعی به مراتب بیشتر قریب الوقوع و شدید از این ویروس است. ترسناک ترین چیزی که در مورد این ویروس این است که آنچه در آن ممکن است خارج از کنترل قاتل. به عنوان تشدید این نتیجه ناشناخته بود. هیولا زیر تخت. با گذشت زمان این هیولا تبدیل شده است و بیشتر شناخته شده و برای بسیاری از بیشتر احتمال دارد به مانند پیدا کردن مورچه ها در خانه خود آزار دهنده است اما مشترک. به جز تاسف با خطر بیافتد سلامت و یا برخی دیگر از تغییر ناگهانی از ژنتیک است که باعث می شود آنها را آسیب پذیر خواهد کرد که می میرند. آن را برای تلفن های موبایل سنگدلانه اما این دقیقا همان چیزی اتفاق می افتد به 300,000 به 650,000 هر سال از آنفولانزا به تنهایی. آن را پذیرفته است چرا که وجود ندارد بسیاری از ما می توانید در مورد آن انجام دهد. بله در بسیاری از مناطق تهدید ناکافی آمادگی اضطراری ترسناک است. ما باید “بیشتر” آماده شده اما واقعیت این است که شما احتمالا می تواند هرگز به طور کامل آماده در سراسر جهان همه گیر. ما قطعا می توانست تا به حال بیشتر ذخایر و بهتر برنامه های در محل آماده و فعال شود. در حال حاضر ما در حال ساخت آن را به عنوان ما به همراه. در یک ماه یا بیشتر ما خواهد شد در شکل بسیار بهتری. بسیاری از اقدامات صورت گرفته در حال تلاش برای خرید اضافی که ماه از زمان برای دریافت آماده است. شاید اگر چین شده بود در آینده بیشتر در مورد ظروف سرباز یا مسافر آنها ما را مجبور به زمان بیشتری برای آماده سازی. نقطه اوج نزدیک است. مغلوب ساختن پیشی جستن امیدوار است در اواسط ماه آوریل است. رک و پوست کنده, راه اندازی مجدد موتور اقتصادی به این معنی تا حدودی این مطلب درست مثل رفتن در مورد کسب و کار ما به طور معمول در طول فصل آنفولانزا منجر به مرگ و میر بیشتر. ما را در این انتخاب در برخورد با بسیاری از چیزها است. ما نمی توانیم پنهان در خانه های ما برای ماه ها در پایان.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: msjena 3/25/2020 8:18:47 AM (شماره 357212)

من با شما موافقم. گذشته از این ویروس بسیاری از مردم رنج می برند از موقت یا دائم از دست دادن شغل. خاموش شدن است ویرانگر به خدمات مختلف صنایع-رستوران ورزشگاه مو و ناخن سالن آرایشگاه هتل ها. نیز به ورزش تماشاگر تئاتر و فیلم و هر گونه اجرای زنده قبل از مخاطبان. دولت و دولت های محلی در حال رفتن به رنج می برند از دست دادن درآمد مالیاتی. من نمی دانم اگر عید پاک واقع بینانه است اما هر چیزی حد گذشته است که رفتن به صدمه زدن به مردم خیلی بیشتر از ویروس.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: NorthernDog 3/25/2020 8:40:05 AM (شماره 357243)

من گمان می کنم میلیون ها نفر از مردم در حال حاضر در معرض شده است. حدود یک ماه پیش من تا به حال لرز و تب خفیف یک روز. صبح روز بعد از آن رفته بود. این بود که قبل از بسیاری از موارد تشخیص داده شد. دیگران به من گفت داستان های مشابه.

3 نفر بود.


بیایید همه ارسال یک بررسی! که آن را برطرف خواهد کرد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: anniebc 3/25/2020 9:45:20 AM (شماره 357336)

این است زیرا بسیاری از افراد نمی دانند که هر کسی که تحت تاثیر و یا آلوده به ویروس. مردم به شنیدن در مورد آن, اما نه تجربه آن را; و در عین حال آنها در خانه گیر کرده قادر به کار و یا انجام کارهای عادی. ما به آرامی به نقطه در حال تغذیه. اهالی کارولینای شمالی باید خشمگین که فرزندان خود را از مدرسه برای یکی دیگر از تقریبا دو ماه به دلیل چیزی دیده نمی شود و یا تجربه بسیاری از آنها را. این جالب دریافت کنید. آمریکایی ها می آیند و با هم به حمایت از یکدیگر و ساخت یک ارتش در عین حال.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: stablemoney 3/25/2020 9:59:20 AM (شماره 357360)

دولت نمی تواند منظور شرکت به shutdown—و در ادامه به پرداخت حقوق. که در حال رفتن به محل کار. این شرکت ها پول را ندارد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: felixcat 3/25/2020 10:06:44 AM (شماره 357376)

من فکر می کنم بسیاری از مردم از جمله خود من مگر من شروع به دیدن اجساد در خیابان ها و دانستن اینکه هیچ کسی دارای آزمایش مثبت و توسعه جدی علائم پس از چند هفته از این پناهگاه در محل و کسب و کار در حال مرگ است. آن را به واقعی زشت – سریع واقعی است.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: BGray2 3/25/2020 11:11:59 AM (شماره 357464)

به عنوان آنها باید. سقوط اقتصاد را کشتن بیشتر مردم و آسیب بیشتر زندگی می کند و خانواده ها نسبت به ووهان آنفولانزا. من درک می کنم که پزشکی حرفه ای به نظر می رسد به همه چیز نگاه از صرفا پزشکی چشم انداز و یا tunnel vision اما مردم باید قادر به تغذیه خود و خانواده خود را. تنها با داشتن قوی و قوی اقتصاد ما می توانیم یک سیستم بهداشت و درمان قادر به مبارزه با یک بیماری همه گیر.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/25/2020 12:52:04 PM (شماره 357627)

ما فقط دیده می شود که یک توتالیتر تصاحب ایالات متحده خواهد بود. همه به نام امنیت عمومی. آنها می رویم به انجام این کار هر بار که یک ویروس جدید آنفلوآنزا اشکال میآید ؟ شاید آنها قصد دارند به این جدید عادی است ؟ من به جای دیدن یک وعده از ما رئیس جمهور و استانداران که آنها هرگز این کار را دوباره.

2 نفر مثل این.


شما خبرا شرط می بندم من بیشتر نگران اقتصاد از چین virus. شما خبرا شرط می بندم!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im