سیاست بایدن حفظ سرب بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2020 نوسان متحده جدید CNBC/تغییر نظرسنجی پژوهش می گوید

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tech_test_test, 7/15/2020 11:23:06 AM

پاسخ دهندگان رد از چه تهمت مدیریت coronavirus و ترجیح می دهند بایدن برای رسیدگی به همه گیر به وقوع درگیری در جنوب و غرب است. جو بایدن همچنان به رهبری رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک نظرسنجی از نوسان ایالت آریزونا و فلوریدا و میشیگان و کارولینای شمالی و ویرجینیا و ویسکانسین با توجه به CNBC/تغییر نظرسنجی پژوهش. بایدن برگزار کرده است ثابت سرب در نظرسنجی ها در ماه گذشته پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رهبری در نوسان متحده در مارس و آوریل.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 7/15/2020 11:31:15 AM (شماره 479108)

من در پنسیلوانیا و بایدن هیچ منجر شود.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: برادر ram 7/15/2020 11:37:43 AM (شماره 479111)

اجازه می دهد تا ببینید این نظرسنجی داخلی – شرط آنها بیش از نمونه dims.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Troutgreen 7/15/2020 11:38:46 AM (شماره 479114)

آره…مطمئن شوید که او می کند.

21 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ZeldaFitzg 7/15/2020 11:40:04 AM (شماره 479115)

من باور نمی کنم این نظر سنجی به خصوص پس از انتخابات 2016 گفت: ما هیلاری بود چخ ،

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Italiano 7/15/2020 11:44:36 AM (شماره 479123)

تردید و اما و اگر تهمت بود به از دست دادن به مغز-مرده فاسد sock puppet این امر می تواند یک نشانه روشن است که خدا داد تا در آمریکا. من نمی سرزنش او.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: 504pc 7/15/2020 11:46:24 AM (شماره 479126)

نگاه اولین بار تفنگ خریدار مجوز. سپس به من بگویید که چگونه بسیاری از “سواری با بایدن”

25 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Periwinkel 7/15/2020 11:49:51 AM (شماره 479131)

در نظر گرفتن منبع قبل از وحشت.

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Jethro بو 7/15/2020 11:52:32 AM (شماره 479137)

من اعتقاد پای صندوقهای رای است. اگر آن بزرگ اگر من particpated در هر نظرسنجی من دروغ در مورد انتخاب های من برای ترس از انصراف از فرهنگ retailiation اگر پاسخ من نبود poltical تایید توسط اراذل و اوباش.

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: زیر دریایی 7/15/2020 12:00:11 PM (شماره 479144)

اجازه دهید آنها را آن را باور کنید و راحت است. مانند زمان گذشته است. به دنبال بیشتر و بیشتر مانند سال 1972…

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Krause 7/15/2020 12:04:42 PM (شماره 479148)

من فکر می کنم سی ان ان در حال حاضر آن را به نام برای بایدن.

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hoosierblue 7/15/2020 12:09:17 PM (شماره 479154)

تنها یک راه وجود دارد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به از دست دادن و خواهد بود که از طریق تقلب انتخابات.

31 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 7/15/2020 12:09:18 PM (شماره 479155)

آره راست. مردم فقط عشق از دست دادن شغل خود را در قرنطینه بودن گفت: آنچه که می تواند و نمی تواند انجام دهد و گفته بودن آنها غیر ضروری است. Befuddled بایدن ثابت نیست هر چیزی. او بدتر خواهد شد. حزب دموکرات ضد کسب و کار و ضد کار ضد پلیس و ضد قانون است. آنها طرفدار مارکس طرفدار کمونیست و طرفدار اسلام هیچ کدام باور نماینده دولت. پیش بروید و رای بایدن و بوسه خود را به آزادی و رفاه خداحافظ. دموکرات ها را کاهش می دهد همه ما برای امرار معاش زندگی به طوری که آنها می تواند کنترل همه چیز است. فکر می کنم که pro-دموکرات را از شما محافظت ؟ فکر می کنم دوباره. این افراد به اشتراک نمی. آنها را.

16 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Chiritwo 7/15/2020 12:12:52 PM (شماره 479159)

این نظر سنجی فقط به dems دلیلی برای شورش دوباره پس از آنها از دست دادن انتخابات دوباره. (و سی ان ان این را می داند). هیلاری هنوز هم نمی تواند قبول کند او را از دست بدهند چرا که شما می دانید پای صندوقهای رای است.

12 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Rob_NC 7/15/2020 12:22:55 PM (شماره 479169)

بایدن نمی توانید پیدا کنید پنسیلوانیا….

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: ریشخند کردن 7/15/2020 12:44:38 PM (شماره 479183)

رئیس جمهور کلینتون به پشتیبانی کامل از صحت این نظر سنجی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/15/2020 12:51:45 PM (شماره 479192)

درست مثل تعداد مثبت نتایج تست Covid 19, این جمهوری در حال ساختگی و ناقص از بالا به پایین.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/15/2020 12:51:58 PM (شماره 479193)

بله درست مثل Hitlery…جو, شما خوش شانس خواهد بود اگر شما حمل 3 متحده…

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: stevendm 7/15/2020 1:00:11 PM (شماره 479206)

درخواست رئیس جمهور هیلاری اگر این نظر سنجی می توان اعتقاد داشت.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 7/15/2020 1:07:58 PM (شماره 479216)

خبر جعلی
آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد هیلاری جلوتر با 12 امتیاز.
اوه. اشتباه نظرسنجی.
این بایدن که پیش رو با 12 امتیاز.
آره که بلیط.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: HotRod 7/15/2020 1:12:19 PM (شماره 479224)

مطمئن و… دانشمندان در CDC در حال حاضر تایید می کنند که ماه واقعا ساخته شده, سبز, پنیر! من امیدوارم که برخی از ادم سفیه و احمق می پرسد این سوال در جلسه توجیهی روزانه!

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/15/2020 1:16:30 PM (شماره 479227)

فقط دیروز – – این “انتخابات” تا به حال Tuberville-جلسات اولیه “گردن و گردن – – بیش از حد نزدیک به تماس” – – و Tuby برنده با 22 امتیاز. که چه اتفاقی می افتد – – زمانی که رای گیری نمونه ای متشکل از 78 درصد کمونیست ها و 22 درصد سوسیالیست.

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Smart11344 7/15/2020 1:18:23 PM (شماره 479230)

Sheesh. به یاد داشته باشید سال 2016 ؟ وجود دارد هیچ راه ممکن تهمت می تواند برنده. رسانه ها, نظر سنجی های demorats گفت: هیلاری خواهد بود ویکتور. من هنوز خنده خصوص در او. او جارو ترجیح واقعی بنزین است. اکثر اتومبیل های بهتر اجرا در واقعی گاز از cornoline.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/15/2020 1:42:12 PM (شماره 479266)

HAHAHAHAHAHAHA!

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/15/2020 1:47:07 PM (شماره 479271)

CNBC?
این است که یک برند چینی کاغذ توالت?

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Saryden 7/15/2020 1:55:04 PM (شماره 479277)

من فکر می کنم این انتخابات غیر قانونی تبلیغات به تاثیر انتخابات. آنها باید ممنوع است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Dipi 7/15/2020 2:09:23 PM (شماره 479298)

تنها نظرسنجی که درست خواهد بود که یکی در ماه نوامبر 3d. این نظر سنجی انجام شده به منظور حمایت از یک حزب خاص. من به یاد داشته باشید سال پیش من دریافت یک تماس از یک ناظر انتخابات و اولین چیزی که او از من خواسته بود برای من حزب سیاسی وابستگی. به عنوان به زودی به عنوان من به او گفتم او گذاشت. و که من peeps است که چگونه آنها را دریافت نتایج آنها می خواهند.

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/15/2020 2:16:01 PM (شماره 479308)

وجود دارد هیچ بایدن نشانه ها در شرق و مرکزی فلوریدا. هیچ اتاق سمت چپ با تمام تهمت نشانه نمایش داده می شود.

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: GoodDeal 7/15/2020 2:39:32 PM (شماره 479331)

این داستان فقط به نگه داشتن روحیه از Bidenbots وجود دارد که درد و رنج شدید افسردگی و از دست دادن امید و در مجموع ترس است که تهمت را به ضرب و شتم او را مانند یک فرش. هیچ چیز در اینجا حرکت همراه است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/15/2020 3:04:36 PM (شماره 479347)

من درک صحبت کردن با مردم در تماس با نظرسنجی های مختلف است که آنها یا دروغ به عمد پرتاب کردن نظرسنجی و یا حاضر به گرفتن نظرسنجی در همه بسته به اینکه چگونه آنها احساس می کنید که روز است. تنها مردم پای صندوقهای رای هستند یا به طور کامل غیر سیاسی یا پول نقد anti-مغلوب ساختن پیشی جستن. سخت برای به دست آوردن هر نوع از دقت و صحت است ،

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: His_Highness 7/15/2020 3:38:17 PM (شماره 479390)

همان نظرسنجی می گوید که تهمت از دست 2016 انتخابات و هیلاری رئیس جمهور است. من اعتقاد ندارم هر دو یکی است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Avanti1 7/15/2020 3:54:23 PM (شماره 479400)

تنها نظرسنجی که به اعتقاد من نظرسنجی از کسانی که بازیگران مشروع برگه های رای در روز انتخابات. دیگران عکس در زمان بر اساس آنچه مردم می گویند نه آنچه رای دهندگان بود!

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Kate318 7/15/2020 4:21:15 PM (شماره 479415)

آه کشیدن یکی دیگر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: هرشی 7/15/2020 4:31:58 PM (شماره 479424)

Blah blah blah, و من در بر داشت یک نظرسنجی که گفت: بایدن خود را تغییر didies سه بار در روز و pablum از طریق یک نی…من معتقدم هیچ نظر سنجی, به خصوص کسانی که تبلیغ توسط lameass جریان رسانه ای…

0 افرادی مانند این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Mizz Fixxit 7/15/2020 4:33:20 PM (شماره 479425)

من با ارسال یک ایمیل به NBC درخواست نمونه درصد از اوباما در مقابل حزب دموکرات در میدان نبرد دولت نظرسنجی.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: lftrn97 7/15/2020 4:56:52 PM (شماره 479445)

در نظر گرفتن یک “سکوت اقلیت”–DAB (دموکرات در برابر بایدن). چگونه یک mid-America شهر کوچک تعمیر خودرو صاحب مغازه با یک همسر و سه تا از بچه ها که دو بازی به صورت محلی دبیرستان جاوا’ رای دادن ؟ تا به حال او رای دادند D مانند پدر خود اما پدر رفته و بنابراین حزب او رای دادند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: نروژ 7/15/2020 6:31:46 PM (شماره 479505)

این تبلیغات انتخابات ،

0 افرادی مانند این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: DVC 7/15/2020 6:46:46 PM (شماره 479526)

بنابراین? آنها در اشتباه بودند آخرین بار بیش از حد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: watashiyo 7/15/2020 6:58:43 PM (شماره 479539)

Hardy Har Har har haaaaaaaaaaar! ….خبر جعلی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/15/2020 8:16:58 PM (شماره 479581)

ROFL!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tech_test_test”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de