فیلادلفیا به چشم پوشی از همه استنادهایعلیه معترضان پس از آنها گفت:دستگیری نقض حقوق خود

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Calvinesq, 7/9/2020 7:03:49 AM

در طول ماه از تظاهرات علیه خشونت پلیس در فیلادلفیا بیش از 750 نفر دستگیر و به نقض مقررات عدم پراکنده و رفتار آشوبگرانه. [برش] “من تصمیم به چشم پوشی از این تخلفات است نه یک بیانیه در اعتبار فردی استناد” کنی در بیانیه ای گفت. “جای آن است که به رسمیت شناختن هسته ای نگرانی که باعث شد هزاران نفر برای نشان دادن در خیابان های فیلادلفیا. در waiving این اعلامیه من تشخیص می دهم که کسانی که در مسائل مهم و حیاتی که درد از این راهپیمایی بسیار واقعی است که پیام خود را — Black lives matter — نیاز به شنیده می شود هر روز”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Lazyman 7/9/2020 7:09:15 AM (شماره 472075)

که باید آنها را مانع از آن بدتر ، پلیس یک بار دیگر در حال مکنده برای آینده به کار می کنند.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: mythman 7/9/2020 7:09:42 AM (شماره 472076)

خروج از اجرای قانون به ارمغان می آورد و باند اجرای.

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: edgar 7/9/2020 7:12:56 AM (شماره 472079)

پال خواستار قطع بودجه دولت فیلادلفیا شهرستان دولت. ظاهرا آن است که مورد نیاز نیست.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: hoosierblue 7/9/2020 7:14:56 AM (شماره 472083)

خوشحالم که من زندگی نمی کنند در Pnilly. برای که ماده هر یک از کسانی که در حزب دموکرات شهرستانها اجرا شهرستانها.

28 نفر بود.


فیلادلفیا ابدی خجالت PA. این شهرستان دارای حس اما هی این موش شهرستان…

18 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: George R. 7/9/2020 7:47:00 AM (شماره 472106)

فیلادلفیا در حال تبدیل شدن به سومالی است. جای تعجب نیست که آنها استخدام کم زندگی تفاله مانند DeSean Jackson. نسبتا به زودی تنها موجب سیگنالینگ شرکت ها خواهد شد انجام کسب و کار وجود دارد و از دست دادن هر جای دیگر.

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/9/2020 7:58:34 AM (شماره 472119)

چپی به من نشان می دهد این قانون است که اجازه می دهد تا شما را به شورش و غارت و سوزاندن ساختمان…

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ssholland 7/9/2020 8:02:14 AM (شماره 472125)

افرادی که غارت شورش و قتل به دلایل سیاسی نیست “معترضان”. آنها تروریست هستند. می توانید با ما تماس بگیرید و این افراد خود را درست ضمایر?

23 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: mobyclik 7/9/2020 8:08:28 AM (شماره 472134)

تعجب می کنم اگر آقای کنی به زندگی در جامعه دردار که در آن او را ایمن از این باطل اراذل و اوباش او تبدیل می شود سست از شهروندان مشهد?

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 7/9/2020 8:10:17 AM (شماره 472139)

آه. بنابراین من می توانید رفتن به مشهد و انجام هر گونه کار های مخرب و یا غیر قانونی چیزهایی که من می خواهم و همه من باید انجام دهید برای فرار از عدالت است که می گویند که من آن را انجام می دهند چرا که پل? من به کالج رفت و در فیلادلفیا در طول 4 سال منتهی به جشن دویست ساله بود و از آن زمان دوست داشتنی وجود داشته باشد. تعداد زیادی از نوسازی شهری در, همه چیز تمیز بودن جدید, رستوران ها و مغازه ها – همه در آماده سازی برای ژوئیه 4, 1976. من حتی نمی خواهد درایو توسط این شرکت در بین ایالتی.

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: FunOne 7/9/2020 8:35:24 AM (شماره 472165)

پس این گه-Delphia. تیره آبی تیره s-سوراخ. که در آن تاریخ تایید می کند که رای دهندگان آنقدر وطن پرست که مردم در انتخابات در برخی از حوزه بیش از 100٪. شکی نیست که در ازای آزادی این مردمی خوب تا به حال به توافق به رای بایدن حداقل سه بار در ماه نوامبر.

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: JL80863 7/9/2020 8:57:36 AM (شماره 472190)

بله در واقع این موقعیت باید تا حد زیادی بهبود خدمات خرده فروشی در جامعه است. s/o

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: TLCary 7/9/2020 9:04:12 AM (شماره 472197)

تعریف از “انسداد عدالت”. کنی باید دستگیر و بلافاصله. شما لازم نیست که به این اتهام که تصمیم گیری ساخته شده در شایستگی های مورد اما در یک ایدئولوژیک و سیاسی با انگیزه دستور کار است. این بیانیه ساخته شده توسط perp.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/9/2020 9:17:22 AM (شماره 472209)

من کاهش یافته است یک فرصت برای تبادل ایده ها و دیدگاه فرهنگی در مشهد در حدود سال 1990 زمانی که من اجاره ماشین عقب بود به پایان رسید در متوقف کردن نور است. من باید بگویم که من تحت تاثیر قرار گرفته بود توسط تعدادی از greeters فرستاده شده راه من است که من مطمئن هستم که بسیار توهین با من میلی به قبول این حرکت از مهمان نوازی. البته که یک نور قرمز من می تواند ضربه و بدون کشیده شدن. زمانی که من به اشتراک گذاشته شده من اعتراف و ابراز پشیمانی پس از بازگشت خودرو آژانس تحسین تصمیم من. نیازی به گفتن شرایط فعلی تا حدودی تعدیل شور و شوق من برای ساخت بازگشت پیروزمندانه به کسب و کار در فیلادلفیا که من انتظار می رود برای شروع در سال آینده.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: هرشی 7/9/2020 10:07:14 AM (شماره 472259)

البته..آنها حق اعتراض مسالمت آمیز اما نه غارت سوختگی, ضرب و شتم تا accost و آسیب کسب و کار و یا افراد…هی کنی چیزهای از آن..شما می خواهید گردشگری یا ‘حقوق’…شما نمی توانید هر دو…نه این که راه…

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: AltaD 7/9/2020 10:16:28 AM (شماره 472273)

طبخ شهرستان متحده وکیل کیم فوکس دست تکان دادند اتهامات همه “جرایم جزئی” – حکومت نظامی, جنایی, تجاوز, رفتار آشوبگرانه ، هیچ جای تعجب که چرا پلیس شیکاگو را در کلمات رحم رفته جنين.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 7/9/2020 10:28:59 AM (شماره 472286)

خوب حالا که مردمی می دانم که قوانین اعمال نمی هر گونه مطلب و خشونت چپ اراذل و اوباش در خیابان ها نمی شود از طریق “سیستم عدالت” آنها می دانند که اگر آنها می خواهند این افراد به مجازات آن را به اتفاق می افتد در خیابان. زمانی که سیستم حقوقی نتواند در نهایت حتی مردم عادی سقوط خواهد کرد به عقب بر قابلیت های خود را. مردم را نمی خواهد بی وقفه اجازه خشونت اراذل و اوباش اجرا شایع در شهرهای خود را. آنها انتظار دارند پلیس و دادستان به حفاظت از آنها. وقتی که نتواند چیزی دیگری را جایگزین آن. این جنایتکاران در لباس نشسته در شهرستان دفاتر هیچ ایده چه چیزی آنها را رها کردن اگر این همچنان ادامه دارد. که به کشته شدن Ken McElroy?
که پل Kersey?

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: clayusmcret 7/9/2020 10:35:53 AM (شماره 472292)

هر شهر که حاضر به تعقیب تظاهر کنندگان گفت: آنها نه حمایت از نظم و قانون. آنها نمی خواهند محافظت از شهروندان خود. آنها در خدمت لذت بردن از اراذل و اوباش به جای خود شهروندان است. به این شهرستانها احساسات من جای تعجب پیوستن به شورش و می گویند: “اجازه دهید این شهر سوزاند. پس از آن است که گذاشته سر به گستاخ تخریب توسط آنارشیستها ممکن است یک بهتر است روزی ظهور در خود جای داده است.”

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/9/2020 10:36:16 AM (شماره 472294)

#2. بزرگ مشاهده است. مانند رم باستان. سیاستمداران اجازه می دهد باندهای به انجام آنچه انجام می دهند زمانی که آنها به یک پشت پا زدن به آنها و ترک غیر نظامی (عمدتا) به تنهایی.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: MDConservative 7/9/2020 10:37:31 AM (شماره 472297)

زیر را در صدای پای بالتیمور پس از “ناآرامی” وجود دارد…

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: moonlightflip 7/9/2020 11:27:02 AM (شماره 472350)

اوباش قوانین. شرم!

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/9/2020 11:37:06 AM (شماره 472359)

تنها راه برای دریافت این تظاهر کنندگان خواهد بود در فدرال اتهامات عنوان شده علیه. پنسیلوانیا است به عنوان کثیف به آن می شود.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/9/2020 12:32:19 PM (شماره 472406)

فیلادلفیا اتحاد پیوست یک دایره جدید در دوزخ دانته است که حتی کالی و ایالت نیویورک نمی رفته است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: [email protected] 7/9/2020 3:45:26 PM (شماره 472589)

بنابراین شهردار کنی waives همه استناد و اراذل و اوباش به رایگان و بدون مجازات. اما آه, نه همه آنها, سیاه تا سفید زندگی می کند توجه بیش از حد. چه در مورد افرادی که برای امرار معاش خود را از دست داده و خانه – چه آنها را دریافت کنید ؟ کسانی که تخریب شهر باید به کار به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر آنها ایجاد می شود و عذر خواهی به همه شهروندان از فیلادلفیا.

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Calvinesq”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de