مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Calvinesq, 4/13/2020 3:31:22 PM

چین متعلق به خوک پردازنده یکشنبه اعلام کرد که آن را تعطیل یک داکوتای جنوبی گیاه به طور نامحدود پس از کارکنان با آلوده شدند coronavirus اشاره کرد که ملت فروشنده تحت استرس شدید. Smithfield مواد غذایی اعلام کرد از خاموش کردن به عنوان مقامات دولتی حفظ مستندات در محل در سراسر کشور در میان یک ebbing coronavirus همه گیر است که به کشته شدن بیش از 20 ، 000 نفر در ایالات متحده است. چین WH گروه خریداری شده این شرکت در سال 2013 برای $4.7 میلیارد دلار است. Smithfield غذاهای retooled عملیات پردازش مستقیم گوشت به چین که تولید بسیاری از جهان گوشت خوک در مدت کوتاهی قبل از اینکه یک بیماری خوک کشته و میلیون ها نفر از خوک و تبدیل این کشور کمونیستی به عمده وارد کننده.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ARKfamily 4/13/2020 3:33:17 PM (شماره 378361)

در مورد زمان ما فکر می کنم به طور جدی در مورد اتصال به چین است. . .

35 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: curious1 4/13/2020 3:33:42 PM (شماره 378362)

بوی مانند آن را به من, OP. شاید DPA می تواند به بازی می آیند اینجا با استفاده از ارتش برای پر کردن در. همچنین می تواند یک راه خوب برای اجرا کردن illegals صنعت با استفاده از همه جا.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MMC 4/13/2020 3:37:59 PM (شماره 378364)

و این مشکل با یک عملیات چینی تعطیل است ؟

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Historybuff 4/13/2020 3:43:27 PM (شماره 378366)

هیچ نگرانی – هورمل در Austin, Mn. وجود دارد خواهد بود برای شما – 1500 خوک ها بروید در هر روز.

24 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: تیله 4/13/2020 3:44:59 PM (شماره 378367)

آن را فقط در مورد گوشت خوک. با توجه به Rep. Massie ( R – کنتاکی ) گوشت گاو در موهای متقابل بیش از حد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 4/13/2020 3:46:42 PM (شماره 378368)

ممکن است کمبود گوشت در چین اما وجود دارد هیچ کمبود گوشت خوک در آمریکا به خاطر, تشکر از خدا هیچ کس نمیفهمد چگونه به خلاص شدن از شر the wild hog “مشکل” که یک مشکل نیست در همه. آن را یک فرصت! می تواند ما را قطع نوار قرمز و شروع به استفاده از این خود-جایگزینی منابع در حال حاضر ؟

20 نفر بود.


#2 ایده عالی است. چه چیز دیگری آنها را به خود ؟

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/13/2020 3:57:15 PM (شماره 378376)

من تعجب می کنم اگر هر یک از این پردازش گوشت خوک در نظر گرفته شده بود برای ما مصرف. شاید آنها حمل می شود بسیاری از آن به چین است. چه کسی به شما اعتماد کرد ؟

7 نفر بود.


مهم نیست. “اخبار” مردمی را پمپ تا این کار را برای تمام ارزش خود را پس از آن gleefully تماشای اجرا در گوشت در مواد غذایی reveling در قدرت خود را.

15 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: kono 4/13/2020 4:08:13 PM (شماره 378381)

“… که به کشته شدن بیش از 20 ، 000 نفر در ایالات متحده است.” منظور شما “که از 20 ، 000 نفر در ایالات متحده آزمایش مثبت برای وقتی که آنها کشته شدند.” ما تا به حال در اینجا دستورالعمل CDC در اینجا است که گفت: به رکورد COVID-19 به عنوان علت مرگ اگر آن را در حال حاضر زمانی که یک فرد درگذشت. https://www.lucianne.com/2020/04/09/the_cdc_confesses_to_lyingbrabout_covid-19_death_numbers_31440.html

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: lil داتی 4/13/2020 4:08:35 PM (شماره 378382)

ما بیکن پیاده روی از درب.
خبر جعلی را با فشار دکمه های وحشت واقعا در این یکی.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: couchguy 4/13/2020 4:34:44 PM (شماره 378407)

ما بخش سخت خوک. کسی را قصاب و بسته بندی آنها. با کونگ آنفولانزا مهندسی وحشت سقوط از هم جدا و آنها در حال بیرون کشیدن تمام متوقف می شود و برای ترساندن مردم است.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 4:36:48 PM (شماره 378410)

نیروی چینی به سمت خود را از این. شانس که مسئله اصلی در اینجا این است که چین قطع ما عرضه گوشت به عنوان اقدامی تلافی جویانه برای مغلوب ساختن پیشی جستن تجارت تغییرات ؟

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Sandbar 4/13/2020 4:38:56 PM (شماره 378414)

این گیاه فرآیندهای گوشت را به صادرات به چین و چین بهانه ای برای دبه کردن در توافق خود را به واردات ایالات متحده در محصولات کشاورزی است. خوب نیست برای ایالات متحده تولید گوشت خوک و ویرانگر چین بت جمعیت.

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: snakeoil 4/13/2020 4:48:13 PM (شماره 378427)

آنها هنوز هم داریم بت همبرگر.

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bighambone 4/13/2020 4:52:08 PM (شماره 378433)

که کمونیست چین متعلق به خوک پردازش شرکت است که به نظر می رسد تلاش برای ایجاد یکی دیگر از خرید وحشت در ایالات متحده آمریکا این بار در مورد گوشت باید یک هدف فوری رئیس جمهور برای دفاع از تولید عمل تصاحب توسط دولت ایالات متحده. چین کمونیست و دولت مسئول این ویروس در حال صادر شده در سراسر جهان اجازه می دهد تعداد زیادی از وضوح آلوده چینی از ترک بسیار نهفته ووهان چین منطقه توسط تجاری درجه به کشورهایی مانند ایتالیا و انگلستان و ایالات متحده آمریکا. رخ داده است که پس از دولت چین می دانستند که آنها تا به حال یک جریان همه گیر در ووهان چین با یک ویروس مسری قادر به انتقال از انسان به انسان است که دولت چین بود و انکار به دیگر دولت های ملی است. که یک معامله بزرگ به عنوان حدود 30000 چینی وارد ایالات متحده آمریکا توسط تجاری درجه از چین هر ماه. در حال حاضر ما یک کمونیست چین نهاد (Smithfield مواد غذایی) در ایالات متحده آمریکا است که چینی ها اجازه داده شد به خود ظاهرا در طول دوران اوباما که بزرگترین ما گوشت خوک پردازش شرکت که اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا به عنوان یک مواد غذایی (گوشت) کمبود! این globalist حمایت از صحبت کردن در سر نیل Cavuto در FNC فقط مصاحبه فرماندار داکوتای جنوبی در مورد Smithfield گوشت خوک پردازش گیاه در Sioux Falls که Smithfield در حال حاضر تعطیل. او هرگز آورده که Smithfield متعلق به چین کمونیست و یا زمانی که تعجب کنید که چگونه کارگران وجود دارد می تواند گرفتار این ویروس که تعداد زیادی از گوشت پردازش کارگران وجود دارد به احتمال زیاد غیر قانونی بیگانگان که در حال زندگی با هم در عام و ساختمان است که دارای جمعیت متراکم اعداد. Clueless!

15 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: red1066 4/13/2020 5:06:22 PM (شماره 378453)

متوقف خرید Smithfield محصولات سال پیش زمانی که چینی ها خریداری شده این شرکت است. فقط فکر می کنم دولت چین/نظامی.

15 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: TXknitter 4/13/2020 5:20:28 PM (شماره 378467)

Smithfield است یک شرکت تابعه تماما متعلق به چین است. من هرگز به خرید محصولات خود را. من فکر می کنم هر آنچه که دولت شما در زندگی شما خواهد بود وحشت تا چه حد چین دارای شاخکهای حساس به بانکداری و آموزش پزشکی از خود دولت است. ما نیاز به می گویند با تشکر از شما کنگره است. مدت زمان طولانی امتیازهای تا حد زیادی به سرزنش.

18 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Bona Fides 4/13/2020 6:13:32 PM (شماره 378513)

کلاسیک قدیمی با نام تجاری. چه کسی می دانست.

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Jethro بو 4/13/2020 6:35:10 PM (شماره 378520)

تعجب می کنم که چگونه مینی دیکتاتورها در حال رفتن به رسیدگی به کمبود و depravation ایجاد می شود که ضروری ‘ خدمات ، اگر Tysons ملل بزرگترین پردازنده مرغ و گوشت خوک و گوشت و خاموش کردن ؟ هیچ کار و هیچ مواد غذایی است که واقعا میخوام چند هزار فوت به دلیل یک ویروس نگاه محقر در مقایسه با تجزیه اجتماعی.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: 3XALADY 4/13/2020 7:15:03 PM (شماره 378549)

من شنیده و یا خوانده صبح که 550 تولید گوشت خوک استفاده از این تسهیلات است. که در حال رفتن به صدمه دیده است!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: FLCracker 4/13/2020 7:22:50 PM (شماره 378552)

Hmmmm. Smithfield متعلق به چین ؟ وجود دارد دیگر ماهی ها در دریا آن را به عنوان شد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 9:13:46 PM (شماره 378628)

داکوتای جنوبی فرماندار گفت که این گیاه حساب برای 4 تا 5 درصد از گوشت خوک آمریکا تولید خواهد بود و در چند هفته.
صدا بیش از حد وخیم به من.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Bona Fides 4/13/2020 9:28:50 PM (شماره 378638)

من Smithfield دنده خوک در هدف! یک هدف جدید باز محلی شگفت زده بودند بچه پشت.

1 نفر این را پسندیدند.


من خواندن آن را نه تنها Smithfield اما تایسون, شرکت کارگیل امپراتوری بوقلمون و برخی از دیگران است. چه مدت قبل از رم را خالی فروشگاه ها دوباره ؟ چه این ویروس زندگی می کنند در گوشت ؟ گوشت منجمد?

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Calvinesq”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de