مردم صرف هزاران نفر برای رفتن بهکروز با گلن بک. در حال حاضرآنها نمی توانند پول خود را به عقب.

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/27/2020 5:02:57 AM

در ماه ژوئن گذشته جف و جنیفر Welliver شنیده در مورد کروز در اطراف مدیترانه به میزبانی مجری رادیویی محافظه کار Glenn Beck و شامل دیگر جناح راست مشاهیر مانند بیل o’reilly. جف 68 بازنشسته داروساز و جنیفر, 66, هرگز در یک سفر دریایی قبل از. اما آنها محافظه کاران و “این بود Glenn Beck– و بیل o’reilly–حمایت. و ما فکر این امر می تواند خوب به اطراف افراد همفکر و لازم نیست به نگرانی در مورد سیاسی گفتگو و یا هر كنايه.” “این خواهد بود ما بزرگ, پرت کردن” جف گفت. “و سپس آن را تبدیل به یک کابوس است.” این Wellivers در میان حدود 2000 افرادی که ثبت نام شده


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chumley 6/27/2020 5:39:25 AM (شماره 458717)

فقط یکی دیگر از پول ساخت طرح توسط بک. من نمی اعتماد که شارلاتان هر دورتر از من می تواند پرتاب خود را در کشتی کروز. هر روز خود را به یک کلاهبرداری جدید به کاهش روز بعد و در عین حال یکی دیگر از کلاهبرداری اختراع شده است. هدف این است که همیشه همان. ارسال او را به پول خود را.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/27/2020 6:26:19 AM (شماره 458747)

خوب تا آنجا که من نمی اعتماد بک من موفق به دیدن چگونه این گسل است. خط کروز را بر عهده دارد. آنها هستند که در زمان پول و گفته “صرف آن” در فروشندگان و امتیازاتی که هنوز ارائه می شود.

46 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: lakerman1 6/27/2020 6:47:27 AM (شماره 458763)

به نظر می رسد که بسیاری از قضات می خواهم که برای بازنویسی اساسنامه. شش نفر از آنها در دادگاه عالی ایالات متحده.
شاید یکی یا بیشتر از کسانی که قضات را قانون که به تعویق افتادن فراتر از X سال است لغو. هر کسی به اندازه کافی احمق به ثبت نام برای کروز احتمالا احمق بود به اندازه کافی موفق به خرید سفر وقفه در بیمه.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/27/2020 7:17:00 AM (شماره 458785)

ما تا به حال دو کشتی لغو شد توسط شرکت کروز و ما با دریافت کامل هزینه به همراه اعتبار رایگان کروز خوب تا 2022. هنگامی که مردم کتاب کروز آنها انجام این کار گاهی اوقات از یک سال در پیش است. بسیاری اتفاق می افتد که در سال, بنابراین شما نیاز به اعتماد به نفس است که خود را خط کروز است یک سیاست خوب در کار نخواهد بود. من تا به حال به لغو یکی به دلیل بیماری (فقط یک هفته قبل از قایقرانی). من تا به حال توجه داشته باشید دکتر به نام من عامل سفر کردم که توپ نورد و در چهار هفته ما تا به حال یک هزینه کامل. من فکر می کنم همه مسافران در بک/Reilly سفر خواهد سو خط کروز. بک O Reilly باید چیزی برای انجام با دادن بازپرداخت آنها استخدام شده بودند توسط خط کروز به سرگرمی است.

31 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/27/2020 7:33:02 AM (شماره 458798)

از آنچه که من خوانده ام این است که نه بک یا o’reilly گسل. این خطوط کروز و آژانس مسافرتی است. من شک تمام اطلاعات در دسترس است یا نه. این یک درد است. اما تعجب آور نیست. و شما را به تعجب می کنم که به چه میزان با سیاست درگیر است. آنها بدرفتاری که کنترل پول (احتمالا یک بانک در جایی) که می خواهد به محافظه کاران سیاه چشم. انجام برخی تحقیقات در مردم است.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: PostAway 6/27/2020 7:45:43 AM (شماره 458811)

من صمیمانه از توافق با بالا پوستر. من و همسرم بودند رزرو سفر با قطار برای ماه مه و آن لغو شد. قطار شرکت نگه داشته است همه پول برای یک سفر تا 2022. بیمه مسافرت نمی انجام هر گونه خوب است. من نه عصبانی و یا تلخ به من آموخته وقت پیش که در صنعت مسافرت های زیادی می تواند به اشتباه و شما می توانید باد از دست دادن تمام پول شما سرمایه گذاری در یک سفر. بودن در یک سفر با یک هنرمند مشهور محافظت نمی کند شما در هر راه.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: فوری خشم 6/27/2020 7:48:01 AM (شماره 458816)

این یک Buzzfeed متمرکز شده چرا که جناح راست.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: NancyD 6/27/2020 7:56:31 AM (شماره 458824)

من در صنعت سفر و آن را مانند این می رود… یک گروه روش کسی مثل بک می گوید آنها را هماهنگ کروز با افراد علاقه مند در رفتن. آنها همه خطوط کروز با برنامه های مناسب و معقول دریافت نقل قول برای انواع کابین (سوئیت های لوکس, بالکن و غیره) و ببینید که کدام خط است که قادر به ارائه “اضافی” به مشتریان. مسافران رزرو فضا وجود دارد “شرایط و لغو سیاست” با توجه به هر مشتری همراه با قوانین محدودیت و لغو مجازات است. همه آنها ارائه شده لغو بیمه. مشتری مسئول است اگر آنها نمی خرید dang بیمه خود را ارائه شده از یک شرکت مستقل به نمایندگی از خط کروز. ما رزرو کروز رفتن به روسیه لغو شد, ما تا به حال بیمه. انجام می شود.
مشتری به ثبت نام و یا ایجاد یک بیانیه(که ضبط شده) که آنها ارائه بیمه. این است Becks تقصیر نیست o’reilly تقصیر آن را نمی کروز خطوط گسل. کروز لغو شد به دلیل چیزی خارج از کنترل خود. مردم عشق به نقطه انگشتان دست بدون حقایق و آنچه که چپ می کند…

35 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/27/2020 8:41:51 AM (شماره 458875)

مطلقا نه خط کروز است که از نظر قانونی مسئول بودجه برای لغو منشور. عامل سفر است و در این مورد آن است Cruisebuilders. پول برای کشتی منشور جمع آوری شده است و توسط سازمان و یا فردی که سازماندهی آن و یا عامل سفر. آنها کتاب استعداد که در قرارداد به آنها و نه cruiseline. وجود دارد برخی از آژانس های مسافرتی که حتی تخصص در رزرو کشتی منشور. تمام کروز شرکت فراهم می کند که کشتی و عادی کارکنان کشتی. اگر آن را کامل منشور کل کشتی رزرو شده است آنها گروه حتی می توانید انتخاب کنید به سفر. کروز شرکت نه کتاب این مردم به عنوان هنرمندان. شما می توانید تصور unroar اگر آنها انجام داد ؟ این آمار و ارقام و مشاهیر سنجش محبوبیت این ایده در میان طرفداران خود تماس بگیرید کروز خط کتاب یا کل کشتی و یا یک بلوک از کابین ایجاد یک مجموعه ای که cruiseline ارائه شده است و باعث می شود محل اقامت برای تنظیم کردن فضا و اقامت در کشتی برای غذاخوری جمعی و فعالیت های سازمان یافته و سازمان جمع آوری تمام وجوه خود به خود و ارائه آنها را در هر قرارداد به شرکت کروز. هیچ کروز شرکت همیشه طول می کشد پول برای یک منشور یا جزئی از منشور فردی مسافران ، بسیاری از مردم از دست داد در منشور این سال است. من می دانم که Prairie Home Companion بود تحت تفنگ برای این همان چیزی است که بسیار محبوب است سالانه کامل کشتی منشور. خرید هر دلیلی لغو بیمه مسافرتی (CFAR) و جزئیات قراردادهای خود مردم!! و اطلاعات شما ما هم تا به حال کروز لغو (و نه یک منشور) و کروز شرکت در حال حاضر پردازش ما هزینه و بودجه ما بازگردانده شدند.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: iSpartacus 6/27/2020 8:48:53 AM (شماره 458884)

مردم صرف هزاران نفر برای رفتن به یک سفر دریایی با گلن بک.

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: joew9 6/27/2020 9:09:16 AM (شماره 458909)

#10 isparticus من اشتراک فروغ تلویزیون.
من بیشتر از همه چیز به جز بک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 6/27/2020 9:17:52 AM (شماره 458916)

پس از چهار سال در نیروی دریایی من شده اند قادر به کار کردن علاقه به اندازه کافی به هیئت مدیره یک کشتی دیگر اما این افراد در حال گرفتن پیچ. شما می توانید گوش دادن به بک یا o’reilly هر زمان اگر شما پیدا کردن آنها جالب است. من ایده از یک تعطیلات به سفر از جایی به تنهایی و یا با یک دوست و بازی را هر روز در برنامه خود را. من تعجب می کنم چقدر هزینه شد و هزینه های چقدر شد کمیسیون برای میزبان?

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: earlybird 6/27/2020 9:22:35 AM (شماره 458921)

این wackobird کلاهبردار هنوز هم طرفداران خود را. شما می توانید ببینید او نقل شده در موضوعات انجمن از زمان به زمان. وقتی که می آید به کسانی که هنوز سقوط برای او “یک دنیا در هر دقیقه است.” اما من امیدوارم که نه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/27/2020 10:01:18 AM (شماره 458965)

دو نفر من نمی خواهم به طور محدود در کشتی کروز با. من با استفاده از به نوبه خود o’reilly وقتی که او در فاکس بک فقط سنگ سیاه هلیکوپتر دیوانه. من می دانم که من نمی خواهد که صرف ‘هزاران’ که برای کروز من با بهره گیری از من ‘اجتماعی فاصله’ کمی بیش از حد در حال حاضر.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Kate318 6/27/2020 10:22:47 AM (شماره 458996)

C’mon, مردمی, این, BuzzFeed. پوستر که نمی دفعات بازدید: مقاله خود را قضاوت در مورد محتوای آن صرفا در تیتر…که البته قصد نویسنده است. احساسات شخصی در مورد هر دو گلن بک یا بیل o’reilly کنار این مقاله این است که یک مدت طولانی و طولانی نفس ضربه قطعه ای است که به پایان می رسد تا با یک “سرسخت محافظه کار” در حال حاضر تجدید نظر در موضع خود را چون گلن بک را شخصا به او داده و پول خود را به عقب فورا. من شده اند در سفرهای که بدست لغو شد, با بیمه و میزان زمان و پرتال تخصصی اولی شما را مجبور به پرش از طریق به دست آوردن پول خود را به عقب مضحک است. راه, راه, راه, در این مقاله شما پیدا کنید که این مسئله بین خط کروز و آژانس مسافرتی و بک خواسته است هر دو به بازپرداخت مشتریان پول خود را.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/27/2020 10:31:41 AM (شماره 459008)

شده است وجود دارد چیزی اشتباه است با بک احساسی برای سال! او درست در razors edge…

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 6/27/2020 11:09:04 AM (شماره 459054)

تعطیلات و بیمه است که به دنبال مانند یک معامله خوب است. من امیدوارم که آنها دریافت هزینه اما در برخی موارد یک پس زدن دهنه اسب از پول درگیر می شود صرف این که آیا این رویداد اتفاق می افتد یا نه سخت به بازپرداخت پول در حال حاضر به سر برد. تغییر زمان است که احتمالا بهترین است که می توان امیدوار است. اگر شما نمی خواهید به خطر از آن”……که گسل است ؟ گاهی اوقات “چیزهای اتفاق می افتد” و شما را مجبور به انجام بهترین شما می توانید, اما گاهی اوقات شما از دست دادن. ما تا به حال یک تعطیلات دو هفته در انگلستان و اسکاتلند همه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن پرداخت برای بلیط های هواپیمایی, تمام هتل ها محفوظ است و برخی از اعتباری بسیار گران قیمت بلیط برای یک مسابقه ماشین رویداد آهنگ رانندگی و ماشین اجاره. تمام مراقبت های گرفته شده در ماه های ژانویه و فوریه. سپس چینی آنفولانزا آمار فن. در عرض چند هفته مسابقه اتومبیل رویداد به تعویق افتاد که دلیل اصلی بود به سفر. OK و سپس تلاش برای باز کردن بقیه مسائل. یک ماه بعد از این رویداد لغو شد برای این سال است. بلیط هواپیمایی بودند یکی از هزینه های ما یک اعتباری بازپرداخت آن است. مسابقه اتومبیل رویداد بلیط مسترد شد. ما احتمالا باد هدیه حدود 1/3 قابل توجهی چند, روز, رویداد مسابقه هزینه بلیط به سازماندهی سازمان, آنها به خوبی اجرا شده توسط دوک در املاک خصوصی و با به معنای واقعی کلمه confiscatory انگلیسی, مالیات سالانه رویداد بخشی از چگونه او موفق به نگه داشتن سر خود را بالای آب از نظر مالی. پس من می خواهم تاریخی رویدادهای مسابقه (دو برگزار می شود هر سال) به ادامه من احتمالا اجازه به سازمان حفظ بخشی از بلیط دانستن است که آنها ‘هزینه های غرق شده که نمی رفتن دور اگر این مراسم لغو شده است. نگه داشتن نیمی یا بیشتر از هزینه های خود را – از دست دادن همه از درآمد خود را – یک چیز نسبتا کوچک عمدتا داوطلب تاریخی مسابقات سازمان است. ما یک اعتباری در خطوط هوایی و بازپرداخت در بسیاری چیزهای دیگر به طور کلی خوب هستند و در بیشتر از آن. من شک دارم که کروز دهندگان در یک وضعیت مشابه احتمالا تا به حال غیر قابل استرداد موافقت نامه بر روی کشتی و سایر هزینه های غرق شده. و من تصور کنید 2 سال, شرکت کروز در یک شهر کوچک در ایالت یوتا ممکن است ‘جیب عمیق’ به صندوق بازپرداخت اگر کشتی شرکت ها و هتل ها نمی بازپرداخت به آنها. همه صدمه دیده بود از نظر مالی با این همه ناامید هستند به تنها تاخیر و حداقل برخی از درآمد خود را برای سال. من مطمئن هستم که هزینه یک کشتی نشسته بیکار نیست صفر و آنها نمی توانند بازپرداخت پول در حال حاضر به سر برد. تفکر بیشتر در مورد تعطیلات بیمه در آینده من تعجب می کنم اگر آن را استثنائات برای ووهان آنفلوآنزای نوع حوادث پس از این ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: kono 6/27/2020 11:28:44 AM (شماره 459084)

“مجری رادیویی محافظه کار گلن بک” تاریخ و زمان آخرین من به یاد داشته باشید از شنیدن در مورد او این بود که او بدبختانه به چپ در حمایت از هیلاری. یعنی بدبختانه به عقب ؟ خوب غم و اندوه. من فکر می کنم من می مانم در حاشیه به مشاهده بهتر دفعه بعد او flips. کروز بازپرداخت مسئله است که احتمالا در کاستاریکا کشتی (یا تور آژانس که هماهنگ کروز) هر چند; مگر آنها پرداخت o’reilly و بک برای لغو کروز در حالی که نگه داشتن مشتریان پول است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 6/27/2020 11:37:51 AM (شماره 459107)

در حالی که من احساس متاسفم برای از دست دادن آنها من را مجبور به تکان دادن سر من. آنچه را که در اختیار کسی به پرداخت 10 ، 000 دلار یا $20,000 به رفتن در یک سفر دریایی با ادم سفیه و احمق Glenn Beck?

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: اشلی برنتون 6/27/2020 1:30:10 PM (شماره 459203)

چرا شما در حال گوش دادن به بک از 9 تا ظهر زمانی که شما می توانید گوش دادن از طریق اینترنت به کریس پلانت در WMAL. پلانت نیست 2016 انتخابات و پس از آن برگ برنده در انتخابات ریاست جمهوری همه اشتباه است. بک انجام داد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: NYbob 6/27/2020 5:49:24 PM (شماره 459394)

درست زمانی که من فکر می کنم وجود دارد این است که برخی از نور پیش من خواندن یک موضوع در یک مقاله از BUZZFEED که در آن افرادی که فکر می کنم از خود را به صورت عادی منطقی متفکران موافقت با neocommunists به عنوان Buzzcreep. شاید خواندن نظرات از دیگر پوستر پس از گرفتن یک ضربه از تبلیغات از Buzzfreaks. در غیر این صورت شما را پیدا خواهد کرد خود را با استناد به برخی از دروغ از AP به عنوان یک واقعیت است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: JHHolliday 6/27/2020 7:26:08 PM (شماره 459446)

مورد دیگر را در نظر بگیرید علاوه بر لغو سفر است, سفر, سلامت, بیمه, آنها ارائه پوشش بهداشت و درمان در علاوه بر این به اضافی مانند حمل و نقل باقی مانده خود را به ما اگر بدترین اتفاق می افتد. حق بیمه بسیار مناسب هستند و به خوبی به ارزش هزینه.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de