مردم اعتماد ندارند بهداشت عمومیکارشناسان بهداشت عمومیکارشناسان نمی اعتماد مردم

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/21/2020 4:23:40 AM

تقریبا به عنوان به زودی به عنوان اولین راهپیمایی در اعتراض به کشتار جورج فلوید آغاز شد در مینیاپولیس در مه 26, محافظه کاران و COVID contrarians تصرف در تظاهرات به عنوان یک مطالعه موردی از لیبرال coronavirus نفاق. اگر این بیماری به سرعت در حال گسترش از طریق مونتاژ معترضان آنها احساس کردند این امر نشان می دهد که کسانی که می خواهم به صرف بهار سرزنش آمریکایی ها برای مقاومت در برابر مستندات نمی مراقبت به همان اندازه در مورد بهداشت عمومی به عنوان آنها در مورد پیشرفت خود را مجموعه ای از ارزشهای سیاسی. (لیبرال البته آن قرار داده است: که باعث شد ارزش خطر است.) اگر وجود تعداد نسبتا کمی از موارد جدید به فکر رفت و این امر نشان می دهد


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: LoneVoice 6/21/2020 5:21:36 AM (شماره 451559)

هیچ دلیل اعتماد مردم نیست کارشناسان بهداشت عمومی و رسانه ها قاه تلاش برای فشار به حکم کسانی که “کارشناسان” حتی کمترین از ما را به خود non stop دروغ adjenda.

15 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/21/2020 6:12:04 AM (شماره 451564)

کارشناسان است اشتباه بوده است به طوری که اغلب. آنها با تکیه بر مدل های کامپیوتر است که در اشتباه هستند بیشتر از نه و نامحسوس و نه چندان ظریف, راه های نشان می دهد که آنها واقعا نمی مانند مردم عادی است. من از دست داده اند چه کمی احترام من تا به حال برای آنها.

8 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: planetgeo 6/21/2020 6:45:05 AM (شماره 451573)

بهتر: آیا مردم اعتماد عمومی-کارشناسان بهداشت و درمان به دلیل عمومی-کارشناسان بهداشت و دروغ است.

14 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: بقایای 6/21/2020 7:07:04 AM (شماره 451581)

مردم دیگر اعتماد به اصطلاح کارشناسان بهداشت عمومی و نه تکنوکرات که از آنها حمایت کنند چرا که ما یاد گرفته ایم که آنها واقعا هستند.

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 6/21/2020 7:41:31 AM (شماره 451597)

کارشناسان بهداشت عمومی (بوروکرات) مورد اعتماد نیست زیرا آنها یا دروغ یا بی کفایت و یا هر دو.

4 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/21/2020 9:26:38 AM (شماره 451691)

عمومی-کارشناسان بهداشت و درمان را به همان مشکل که weathermen انجام آنها بسته بسیار ناقص تجزیه و تحلیل آماری. نه متخصص است که تمام اطلاعات به طور کامل و یا اطلاعات دقیق. و نه آنها با استفاده از مدل دقیق پوشش تمام موارد. هنوز آن همه آنها به طوری که آنها بازی شیر یا خط همه چیز را به کامپیوتر به سوسیس. به این نکته خوب آن را به یک کامپیوتر محاسبه بر اساس بهترین حدس بزند. مشکل این است که با توجه به آن ارائه شده است و تاثیر بالقوه آن. هر دو نوع از کارشناسان با اطمینان در حال حاضر نتیجه گیری خود را. ما کاملا آگاه چگونه ناقص آب و هوا پیش بینی می شود. ما انتظار داریم اختلاف و برنامه ریزی برای بدتر از حد انتظار آب و هوا. اگر باران بر ما رژه آن را آزار دهنده است اما کشنده نیست. این کل داستان دیگر با بهداشت عمومی ، پیش بینی های خود را ارائه شده با صداقت اما با همین یا بدتر از معایب. فرد به طور متوسط است متوجه نمی شود چگونه ناقص فرآیندهای خود را آنقدر آنها را “شوکه” شده است که کارشناسان بسیار اشتباه است. بیشتر این “کارشناسان” پیش بینی حرکت عظیم دولت پاسخ برای خوب یا بد. ما در خانه ماند و نابود اقتصاد است. آن را عاقلانه انتخاب ؟ بر اساس کارشناسان تجزیه و تحلیل اولیه ، بر اساس واقعیت شاید نه. به علاوه هزینه برای چنین اشتباهات زیادی نه تنها در اقتصادی تاثیر شرایط اما در انسان زندگی می کند و رنج می برد. کومو در ترس از تعداد پیش بینی شده برای برخی از مجنون دلیل قرار COVID بیماران مبتلا به آسیب پذیر ترین خانه سالمندان جمعیت. بیشتر از همه کارشناسان شدید پیش بینی درایو وحشت و هراس بر اساس تصمیم گیری به ندرت خوب هستند. آنچه که ما نیاز به درک این است که بسیاری از “کارشناسان” استفاده از شبیه اخباری آمار که همه ناقص. همه آنها ارائه یافته های خود را با اطمینان و همه آنها اشتباه به درجات مختلف. سطح خطا ممکن است یک ماده از شانس حدس می زنم به جای اطلاعات درست و یا فرایند است. کارشناسان چنین اطلاعاتی باید درمان شود به عنوان یک نوع از ورودی به یک مسئله پیچیده و ممکن است وضعیت. مردم به دنبال یقین است. واقعیت این است که وجود ندارد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/21/2020 10:33:19 AM (شماره 451765)

اعتماد نیست مشکل اینجا. مشکل این است که همه کارشناسان بهداشت و درمان در سمت چپ باید قلع مجتمع خدا و عشق قدرت آنها فکر می کنم آنها. نگاهی Fauci و Birx و چه آن دو را و آنچه را که آنها هنوز هم می خواهید به انجام. فساد قدرت و در یک چپ به اصطلاح متخصص وجود دارد هیچ چیز خطرناک تر از آنها را به یک طعم و مزه از این قدرت است. ما هنوز سه متحده در سواحل غرب است که در حال تلاش برای فشار بازی ساکنان خود را زمانی که این قصد را متوقف کند ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/21/2020 10:44:20 AM (شماره 451776)

بهداشت عمومی و سیاست است. بهداشت عمومی بستگی به تامین مالی عمومی است. آن نیاز به اثبات ارزش خود را. نگاهی به میلیون ها آمریکایی را نجات داد از وحشتناک COVIDS مرگ خود را زیر بحرانی پیشنهادات. منحنی پهن بود. امریکا ثابت خود را یک ملت از قهرمانان! و همه به خاطر آن روبان آبی خدمات بهداشت عمومی و پزشکی با استفاده از علم مبتنی بر سیاست ها و شیوه ها و همکاری عمومی است. نبود فداکاری ارزش آن را?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DVC 6/21/2020 11:57:15 AM (شماره 451903)

دروغ به من هنگامی که من انجام داده ام. تغییر داستان خود را مانند آنها در ماسک…..من واقعا انجام می شود. من احمق نیست من درک قوانین فیزیک به مراتب بهتر از بسیاری از افراد و به من گفتن که یک ماسک با سوراخ بیش از آن که 10000 بار بزرگتر از یک ویروس است که برای محافظت از یک ویروس است مانند قرار دادن یک حصار زنجیره لینک به حفظ کردن پشه ها. در واقع, آن است که بیشتر شبیه به انتظار خطوط برق به حفظ کردن پشه ها از آنجا که آنها نمی تواند تحت فشار آنها برای رسیدن به شما. و بسیاری از چیزهای دیگر. من فقط نمی خرید BS خود را هر بیشتر. بدون ماسک. من می توانید ببینید که اگر من بیمار بود آن را فقط ممکن است کمی کاهش میزان ذرات ویروس من بازدم….کمی کلیدی است. اما من نه بیمار. من پوشیدن یک ماسک و حفظ فاصله و حفظ تنفس جهت دور از من در شیمی درمانی برای سرطان در کسانی که نادر شانس من به دیدار او. و ما خارج است. من درک می کنم که سیستم ایمنی بدن خود را نمی تواند ایستاده یکی دیگر از حمله. در غیر این صورت من پوشیدن N95 ماسک هنگام سنباده و درو. یک ماسک پارچه نیست و حتی حفظ کردن سنباده گرد و غبار به خوبی ذرات هزاران بار بزرگتر از یک ویروس است. و حتی خوب N95 ماسک ….فیلتر حدود 95 درصد و حتی برای ذرات بزرگ مانند چوب سنباده گرد و غبار. من نمی خرید داستان های خود را. هرگز.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de