Pelosi, فراخوان برای اعتراض به برگ برنده را در دست زدن بهvirus: ‘آنچه او می دانیم و هنگامی کهاو آن را می دانم?’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 3/30/2020 3:57:45 AM

بدون هر گونه مقاومت مواجه از سی ان ان مجلس نانسی پلوسی پیشنهاد یکشنبه که هر متوفی coronavirus بیمار مرگ منتسب به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. و در صدور این پررنگ اشاره او گفت: دروغ پس از دروغ پس از دروغ است.”رئیس جمهور خود را انکار و در آغاز مرگبار بود,” او گفت: به سی ان ان جیک Tapper در بحث صبح روز یکشنبه در مورد نصب coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده است.وجود دارد هیچ “انکار در آغاز راه است.” در حالی که رئیس جمهور ارائه شده, خوش بینی, به عنوان او همیشه معتاد به انجام دولت او شده است در نظر گرفتن اقدامات با توجه به جهانی بیماری همه گیر کوروناویروس از ژانویه زمانی که آمریکا مانند پلوسی مشغول تلاش برای استیضاح او


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: John C 3/30/2020 4:10:20 AM (شماره 362568)

چه ننگین witcn!

37 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/30/2020 4:27:51 AM (شماره 362573)

آیا امروز Dims هر گونه اصالت? جدید گرفتن عبارات? برای خاطر آسمان او را trotting به از بدنام “آیا رئیس جمهور می دانند و هنگامی که او آن را می دانم ؟” از 50 سال پیش! که می خواهد مانند نیکسون عصر Dims screeching در مورد قوری گنبد. درست مثل قطعات ضد خود را در هالیوود همه خلاقیت ناپدید شده و CGI بازسازی هستند که بهترین آنها می توانند انجام دهند. کسی که نانسی به آن قرن 21 است. این ابعاد در حال تلاش برای متقاعد کردن مردم آمریکا که آنها را دیده اند روزانه برای هفته بود آهسته و بی فایده در پاسخ به شیوع بیماری است. این پیام است که تحویل داده شده توسط همان افرادی که صرف دسامبر و ژانویه مصرف با shampeachment. در اوایل ماه فوریه که از سن Franschifco gleefully پاره کردن خانه کپی از SOTU رئیس جمهور ، پس از آن او تلاش برای تصویب لایحه ای که نوار جمهور توانایی را به حالت تعلیق سفر خارجی به کشور است. هنگامی که همکاران او در مجلس سنا مشغول کار در امداد لایحه او در تعطیلات در حال انتظار برای از بین بردن در آخرین لحظه با او آرزو لیست کمونیست کپور. بله, این است که رسول خدا آنها را انتخاب کرده اند برای متقاعد کردن ما را دیده اند و تجربه بزرگترین جمهور در تاریخ مدرن است. من انتظار ندارم که این پایین تاکتیک به هر موفق تر از دیگر پایین تاکتیک. من شک دارم آن را گذشته روز سه شنبه خبر چرخه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن بومرنگ راه اندازی شده است. MAGA:KAG

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: ARKfamily 3/30/2020 5:45:23 AM (شماره 362593)

با سلام نانسی پلوسی چه تلاش کردید را برای جلوگیری از استیضاح افتضاح به طوری که او می تواند در ادامه با چین سفر بان کی مون. اوه مناسب است که حزب خود را در نظر گرفتن اقدامات لازم برای قرار دادن یک لایحه در محل برای جلوگیری از ممنوعیت سفر. چه منافق هستید. برای این موضوع که حزب خود را متوقف کند با تمام حواس او را پرت مانند انتخابات بازشماری, روسی تبانی و بدنام استیضاح جدول کلمات متقاطع?

29 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: جودی 3/30/2020 5:48:44 AM (شماره 362594)

آیا نانسی رسانه ها و یا حزب دموکرات محل هر گونه سرزنش در چین ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: chumley 3/30/2020 5:50:30 AM (شماره 362596)

فقط مردن در حال حاضر.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Petronius 3/30/2020 5:51:12 AM (شماره 362597)

بررسی خود شما پیر بت.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: BillW. 3/30/2020 5:57:23 AM (شماره 362602)

مردم در حال ارسال مقالات تماس های گاه به گاه-Cotex و چمباتمه دیوانه اما من می خواهم بگویم این بد dame فقط به عنوان دیوانه. –دامپزشکان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

27 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: gwholmessr 3/30/2020 6:21:55 AM (شماره 362614)

هر کشور دیگری اجازه نخواهد داد این بد فرد وجود داشته باشد در موقعیت او است. او منطقه یک رسوایی کامل و او عصبی به محکوم کردن دیگران است. چگونه زندگی می کنه با خودش ؟

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/30/2020 6:34:22 AM (شماره 362620)

همه ما می دانیم که آنچه که اتفاق می افتد در حال حاضر چیزی است که شما به عنوان خوانده شده در داستان و رمان. FDA نیاز به تایید داروی آزمون نیاز به نشان دادن یک خروجی مثبت و همه ما نیاز به در با ما زندگی می کند. دکتر Fauci نیاز به قرار داده شده در یک گنجه و نمی آیند برای شش ماه. نگاهی به گوشی خود را, کامپیوتر و سایر ابزار ارتباطی از او و هر کس بگوید که او در حال قرنطینه. همانطور که برای پلوسی هر کس می داند که او پایدار نیست و حزب دموکرات شروع به مردن. او و حزب او در زندگی-حمایت و او آن را می داند.

19 افرادی مانند این.


جنون قوی است و در این یکی.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MMC 3/30/2020 7:27:58 AM (شماره 362648)

نانسی عزیز
برو قرنطینه خود را در SanFranciso..
یک نقشه و منطقه خود را به شما ارائه خواهد شد.
شما باید پرواز مربی بارگذاری از فرودگاه و حمل خود را کیسه.. یک ماسک به شما داده خواهد شد در فرودگاه.
در حالی که پرواز, شاید شما می توانید به یاد بیاورید تعفن شما به عنوان رئیس جمهور تهمت بسته سفر به چین – پس از آن همه سفر از چین و نقاط.. هنگامی که شما در مخالفت با آن ؟ و خود را به فهرست لباس های شسته شده از گوشت خوک?
نگرانی خود را از سیاست بر امنیت ملی باعث می شود شما یک تهدید به ملی ما خوب بودن..
بوه خداحافظ

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 3/30/2020 7:34:51 AM (شماره 362654)

ابتدا او یک نژادپرست برای بسته شدن مرز در حال حاضر تماس با او قاتل است.
F که hoare.
نمی تواند Dems تواند بخشی از راه حل است.
این است که مانند کوپر سر لینکلن تا به حال برای مقابله با.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ladydawgfan 3/30/2020 8:02:47 AM (شماره 362667)

ووهان نان واقعا قابل سرزنش پیر گاو!! چگونه جرات به او رقص بر بدن مرده آمریکایی ها فقط به طوری که او می تواند پرت کردن گل رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در سی ان ان!! او و همکار چپ انجام داده اند همه چیز آنها می توانند برای خنثی کردن رئیس جمهور از موفقیت شکست این ویروس از جمله تلاش برای ممنوعیت استفاده از محدودیت های مسافرتی در اوایل بحران و سپس آنها را عصب به انتقاد از تلاش های خود را!! این ننگین زباله ها را از پوست و اکسیژن به وضوح هیچ شرم هیچ بشریت هیچ حس تواضع و افتخار!! چیزی جز یک خودخواه تمایل به leapfrog همکار کنگره و پایمال خانه صفحات به منظور قرار داده و او را زشت لیوان قبل از سی ان ان دوربین و پرت تلخه و اتهامات بی اساس در یک رئیس جمهور او متنفر است!! تنها چیزی که او باید خواستار این است که خود را جراح پلاستیک به او بلند مامان مزاحم, ضربه کف و له او kneecaps دفعه بعد او اجرا می شود برای دوربین!!

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: paral04 3/30/2020 8:45:36 AM (شماره 362701)

خواهد کسی لطفا یک نفرین است که جادوگر ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: greyseal 3/30/2020 8:50:44 AM (شماره 362708)

لطفا کسی رها کردن خانه خود و یا douse او را با آب…! “من ذوب! ذوب! اوه چه جهان! چه جهان!” greyseal

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 3/30/2020 8:56:58 AM (شماره 362719)

او به این ویروس هنوز ؟ آه صبر کنید, او شده است یک ویروس برای سال.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: سمت راست 3/30/2020 9:26:59 AM (شماره 362739)

Pelosi شدن خطوط مستقیم از سی ان ان جف Zucker یا شیطان خود را.
چه یک فرد زشت او است! یکی از مراحل زوال عقل در حال تبدیل شدن مبارز. مطمئنا Maxine قطعا دارای این صفت به عنوان به خوبی.
وجود دارد نه یک دموکرات در کنگره است که هر شخصیت و یا کلاس. یکی نیست!
تجلیل به سناتور مارشا بلکبرن که به نام پلوسی. راه رفتن مارشا.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 3/30/2020 9:36:49 AM (شماره 362757)

سازمان ملل منجر کودک قاتل w/میلیون مرگ و میر به اعتبار اتحاد spokem!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im