Pelosi سرزنش عربستان برای الحاقکریمه در طول اوباما Admin

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/3/2020 4:54:45 AM

مجلس نانسی پلوسی (D. کالیفرنیا.) روز چهارشنبه سرزنش الحاق کریمه به روسیه در جمهوری خواهان هر چند تهاجم قرار گرفت رئیس جمهور باراک اوباما در سازمان دیده بان. Pelosi ناودان جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان را به اتهام ناتوانی در صورت تهاجم روسیه—و آنها را به رئیس جمهور باراک اوباما مماشات مسکو است. “شما فقط توصیف نه تنها برای رئیس جمهور, اما جمهوری خواهان در کنگره dereliction وظیفه” پلوسی گفت: MSNBC را Nicolle والاس. “تضعیف خود ما انتخابات تضعیف تعهد ما به ناتو به دور فروشگاه پایه در سوریه است. لیست در می رود و در. نادیده گرفتن الحاق کریمه حمله به شرق اوکراین است. لیست در می رود و در.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 7/3/2020 5:10:35 AM (شماره 465120)

من باید بگویم من با او موافق. در حال حاضر که من آموخته ام که سیاه و سفید است, بالا, پایین, چپ و راست است من می فهمم و فکر می کنم مانند Speakeress. آن را خوب روشن شود. (برای کسانی از شما در ریو لیندا من بیدار شد.)

49 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/3/2020 5:33:20 AM (شماره 465126)

چگونه می تواند هر کسی را به حزب دموکرات جدی هر گونه دیگر ؟

83 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: G-تام 7/3/2020 6:34:00 AM (شماره 465158)

به عنوان اشکالات می گویند چه maroon!

56 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Petronius 7/3/2020 6:42:02 AM (شماره 465168)

Pelosi نیم هوش بوتاکس ،

42 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: anniebc 7/3/2020 7:02:00 AM (شماره 465191)

Pelosi مرده است که ساختگی پر کردن در برای او, و ساختگی است که به ما می گوید چه چپ دموکرات انجام داده اند. گول زنک می دانید که چگونه به انجام این طرح چیزی بیش از حد.

24 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Highlander 7/3/2020 7:09:50 AM (شماره 465197)

من می خواهم به این باور است که حزب از مک کانل و گراهام است بنابراین پرسش هوشمندانه که می تواند بر همه چیز در جهان بدون در نظر گرفتن دموکراتها تلاش اگر من به هر گونه توجه به آنچه در این مدت گذشته-انقضا-تاریخ بوتاکس-addled kinte-پارچه-پوشیدن moonbat می گوید.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/3/2020 7:23:30 AM (شماره 465209)

هر زمان که من به عنوان خوانده شده پلوسی, نام, من, شنیدن صدا در سر من stammering و کندوپاش کلمات در تریبون در تلاش برای پاسخ به سوالات از مطبوعات است. چه یک میراث.

21 نفر بود.


اثبات بیشتر!! خیلی بیشتر اثبات ما نیاز به مدت محدود!!
خانم پلوسی و آقای بایدن دو از بیش ترین امتیاز سیاستمداران در تمام جهان است. نه فقط در خوب قدیمی USofA. جواب به عنوان شما در حال حاضر می دانم که آنها در حال گنگ به عنوان گنگ می شود!!!

28 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 7/3/2020 7:44:05 AM (شماره 465233)

این زمان برای به حرکت به زیرزمین با جو.

29 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Mizz Fixxit 7/3/2020 8:24:36 AM (شماره 465286)

حتی اگر والاس می دانستم که زمانی که کریمه ضمیمه شد او هرگز صحیح ملکه زنبور عسل است.

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/3/2020 8:27:58 AM (شماره 465290)

پتو و MREs به مبارزه با تانک های روسی. او هرگز گله و شکایت در مورد آن است.

15 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: moebellini3 7/3/2020 8:48:51 AM (شماره 465310)

دوباره این افراد تکیه بزرگسالان بی سواد از رای دهندگان خود را پایه. این افراد معتقدند هر چیزی که به آنها گفته شود. واقعیت این است که پوتین با استفاده از اوباما و کلینتون پلوسی و شومر به عنوان درب تشک. این کمونیست ها چیزی بود که روسیه و چین و سوریه و ایران در حال اجرا وحشی با هیچ کس آنها را نگه دارید در چک. در حالی که روسیه در نظر گرفتن کریمه شد, در زمین گلف, در اواخر شب تلویزیون را نشان می دهد و بازی بسکتبال. شما ببینید اوباما در انتخابات ریاست جمهوری به یک کار پاره وقت. در مجموع تقلب. آن را کردم.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: czechlist 7/3/2020 9:07:58 AM (شماره 465338)

نانسی می داند dimocrat رای دهندگان نمی دانید تاریخچه و نه مراقبت به تحقیق هر چیزی که او می گوید. اگر آنها نیاز به دانستن هر چیزی در آنها را تنظیم به سی ان ان یا MSDNC . من می دانم که پس از بسیاری از سگ زرد dimocrat اقوام.
اعتقاد من این بود Carville که گفت آنها مانند گاو و من با شما موافقم.

13 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bighambone 7/3/2020 9:15:37 AM (شماره 465348)

من با #12. اگر چنین درصد زیادی از چپ و لیبرال دموکرات هویت بر اساس حوزه گروهها نه چندان احمقانه در مورد چگونگی جهان در عمل دموکرات سیاستمداران هرگز زنده ماندن صحبت کردن مانند پلوسی انجام شده است به تازگی تضعیف آمریکا در جهان با بیان این که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا یک پلیس مخفی روسیه عامل در dereliction خود را در قانون اساسی وظایف و بدون داشتن حتی ذره ای از مشروع شواهد از کسانی که اتهامات جعلی.

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: HotRod 7/3/2020 9:16:27 AM (شماره 465350)

من فکر می کنم پلوسی است که در پاشنه بایدن در کاهش روانی. او است که با داشتن مشکلات بیشتر و بیشتر با منسجم بیان. او در گشت و گذار به فانتزی ممکن است یا دروغ یا توهم. احتمالا برخی از هر دو. یک چیز برای مطمئن شویم که: پلوسی و بقیه از حزب دموکرات باید رای دادند از قدرت. از حزب دموکرات است و نه یک حزب برای محافظت و حفظ کشور در آن ادعا می کند به نمایندگی. آن را تبدیل به حزب از هر ضد آمریکایی موجود-از کمونیست ها به آزرده نژادپرستان و mongers نفرت. اگر دموکرات ها فرصت, آمریکا قطعا “اساسا تبدیل” به جهنم سوراخ قابل مقایسه با دیگر جهنم-حفره های جهان! کسانی که نادان رادیکال که فکر می کنم آنها می دانند که آنچه آنها درخواست خواهد گریه بلندترین! شاید نه به عنوان به عنوان من!

17 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: GO3 7/3/2020 9:22:24 AM (شماره 465361)

الحاق حال اتفاق دیر یا زود. پر از وزوز فقط ساخته شده آن را آسان تر با فقدان توجه است. روس ها بوده است اجاره Sevaastopol پایگاه نیروی دریایی به دریای سیاه rustbuck…er ناوگان از سال 1997. نیز وجود دارد که روسیه نیروهای زمینی مستقر وجود دارد در هر قرارداد اجاره. این اجاره نامه پرداخت بالغ بر صدها میلیون دلار شد و در واقع کسر از اوکراین قبض گاز به شرکت گازپروم است. در نهایت اجاره نامه تمدید شد به 2042. مشکلات سیاسی با اوکراین رهبری آن را نسبتا آسان تصمیم به ضمیمه کریمه پس از آن را فسخ اجاره نامه و فعال کردن پوتین برای شارژ کامل قیمت گاز و بیشتر درآمد بازگشت به گازپروم. همچنین قوزک پا و لاذقیه در سوریه به عنوان یک جایگزین نمی شد کار کردن به حد مورد نیاز. عوامل دیگر در بازی است, اما من نمی توانم تصور کنید که پوتین مایل به از دست دادن که چقدر درآمد تا 2042.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Namma 7/3/2020 9:37:05 AM (شماره 465381)

#7 من همان تجربه زمانی که تند و زننده نانسی صحبت می کند. فقط من شنیدن “آن را برای کودکان!”

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: red1066 7/3/2020 9:50:42 AM (شماره 465397)

من فکر می کنم ما فقط بایدن را در حال اجرا همسر. این دو نمی تواند پیدا کردن راه خود را خارج از گنجه با درب در حال حاضر باز است.

9 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Strike3 7/3/2020 10:03:06 AM (شماره 465414)

بازنویسی تاریخ تا به حال برای تبدیل شدن به یک هنر در طول اوباما در سال, در غیر این صورت نسل های آینده ممکن است فکر می کنم که او یک نژادپرست فلپ گوش sock puppet که در عمل در هوی و هوس از والری جارت که صحبت او را به انجام بسیار احمقانه و مخرب نعمت برای ایران, بزرگترین دشمن ما در من و سیاه پوستان تبدیل به گاو مقدس است که بسیاری از آنها امروز به جای تمرکز بر آموزش و پرورش و بهبود در شهرستان درونی زندگی است.

13 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 7/3/2020 10:09:34 AM (شماره 465419)

به نظر می رسد مانند پلوسی و بایدن با استفاده از همان مراقبت از سالمندان ،

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Speedypetey 7/3/2020 10:18:23 AM (شماره 465428)

و رئیس جمهور تهمت عرضه اوکراین با نیزه موشک های ضد تانک پس از رئیس جمهور سابق و معاونت جو نکردن سلاح به مقاومت در برابر روس ها unopposed تصاحب. نگه داشتن آنها را ضرب و شتم درام است که این رئیس جمهور پوتین عروسک خیمه شب بازی. چه که اوباما و بایدن?

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Philipsonh 7/3/2020 10:32:10 AM (شماره 465452)

وقتی که تهمت بود رئیس جمهور منتخب من اتفاق افتاده است به گوش دادن به Michael Savage در رادیو و تلویزیون ( که نادر برای من). او اظهار داشت: پس به طور خلاصه: “چپ و دموکرات ها را باعث هرج و مرج هر روز از ریاست جمهوری خود”. که یک واقعیت است و دقیقا چیزی است که اتفاق افتاده است. آنها شیطانی unAmerican متنفر است که هر چیزی را برای رسیدن به اهداف خود بدون توجه به کسانی که رنج می برد که آسیب و یا حتی به قتل رساندند.
آنها می خواهند کامل سرنگونی ملی ما و ارزش های جامعه ما است.

9 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/3/2020 10:34:29 AM (شماره 465455)

پلوسی, مدل بعدی برای “کمک من سقوط و من نمی تونم تا” تجاری. چه احمقانه ماه بت او است. Pelosi ساخت است جو بایدن به نظر می رسد عاقل.

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Winstonian 7/3/2020 10:41:49 AM (شماره 465468)

آخرین روایت “Dereliction وظیفه” ارائه شده است توسط دموکرات ها در حوزه عمومی است. بایدن در حال حاضر با استفاده از این عبارت است.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: تله 7/3/2020 10:57:19 AM (شماره 465501)

شاید آنها باید صندلی خود را در کنار پیر جو در روز ،

5 نفر بود.


پاسخ 26 – نوشته شده توسط: در واقع 7/3/2020 11:01:12 AM (شماره 465509)

کریمه و اوکراین برای آلمان به دفاع از آنجلا.

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/3/2020 11:01:54 AM (شماره 465511)

در اینجا چیزی است که من می خواهم به دانستن – – هنگامی که تهمت بود تحت تعقیب برای ربودن لیندنبرگ ، که کمی ضعیف kid – – کشته چون او می دانست که تمام جزئیات از پوتین کنترل از مغلوب ساختن پیشی جستن.

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: DVC 7/3/2020 11:52:13 AM (شماره 465605)

بدون آن صفر و Hildebeast که آن را انجام داد.

5 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/3/2020 11:56:02 AM (شماره 465613)

خوب کنه کمی نسل کشی قلب است. Pelosi هنوز گردند و این حماقت است که حتی چپ حاضر به فوران.

4 نفر مثل این.


در این زمان تغییر بزرگ این است که آرامش را به می دانم که برخی از چیزهایی که ثابت باقی می ماند…..نانسی بود و همیشه خواهد بود یک دروغ عجیب و غریب.

8 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Osprey21 7/3/2020 12:06:59 PM (شماره 465632)

او نمی تواند مرگ به زودی به اندازه کافی به کت و شلوار من.

5 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: چوب ملکه 7/3/2020 12:10:14 PM (شماره 465636)

در واقع پیر Nance گفتن حقیقت و…از Uniparty چشم انداز. این گسل از جمهوری خواهان هستند زیرا نه واقعی حزب مخالف. آنها کمک به تسهیل اوباما globalist سیاست به این دلیل که آنها در همان ضد آمریکایی تیم. اگر جمهوری خواهان بودند درست حزب مخالف اوباما نمی خواهد بدست دور با مخرب خود را در سیاست خارجی بدون مقاومت مواجه. بله جمهوریخواهان فقط به عنوان بسیار در اشتباه به عنوان دموکرات ها. همه از دولت اوباما بود یک تئاتر کابوکی تولید توسط Uniparty.

9 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Polecat49 7/3/2020 12:31:39 PM (شماره 465670)

اگر این جادوگر قدیمی, املای با B و demoncRATS شده بود مسئول در 1770s و 1780, در این روز, ما هنوز هم می تواند آواز خواندن “خدا ملکه را حفظ کند و جشن بندیکت آرنولد تولد. به جای جولای چهارم و ما اعلامیه استقلال. هرگز شک demoncRATS هستند و برای نابود کردن کشور ما!!!

8 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: bobn.t 7/3/2020 1:47:39 PM (شماره 465757)

اگر شما یک democrap شما نیاز به نماز به عنوان وجود دارد را برای شما امیدوارم.
لذا رفته اند خفاش-تلخه-دیوانه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: tsrtexas 7/3/2020 1:49:05 PM (شماره 465758)

این خانم تا کنون گذشته loony tunes این خنده دار است!

4 نفر مثل این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: TLCary 7/3/2020 4:18:19 PM (شماره 465917)

Orwellian روزانه: “هر رکورد نابود شده است و یا جعل هر کتاب بازنویسی هر تصویر شده است repainted هر مجسمه و ساختمان خیابان تغییر کرده است, هر تاریخ تغییر داده شده است. و این روند ادامه دارد روز به روز و دقیقه به دقیقه توسط دقیقه است. تاریخ را متوقف کرده است. هیچ چیز وجود دارد به جز بی پایان در حال حاضر که در آن حزب است که همیشه درست است.” “حزب” تکامل می یابد از “دموکراتیک” را به “جمهوری دموکراتیک سوسیالیستی” به “سوسیالیستی” (از آنجا که شما نمی توانید bien-دهقانان تفکر آنها می تواند خراب کردن در مورد با حزب)

7 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: nhveritas 7/3/2020 4:32:49 PM (شماره 465936)

من می توانید تماس بگیرید چیزی در مورد ‘reset’ با اتحاد جماهیر شوروی. این انجام شد توسط باراک Hussien و Hildabeast همراه با تبدیل بیش از یک مقدار زیادی از ما تولید اورانیوم. من مطمئن هستم کمک های مالی به بنیاد کلینتون و “انعطاف پذیری پس از انتخابات آینده’ که اوباما spewed بیش از یک زنده میکروفون تا به حال هیچ چیزی برای انجام با آن….همه آنها خائن در بهترین…..

7 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: paral04 7/3/2020 4:55:51 PM (شماره 465965)

او زندگی در جهان متناوب است. زمان برای او به ترک و اندیشیدن عمیق افکار.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de