همه گیر به ارمغان می آورد بهترینو بدترین در رسانه ها

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/28/2020 5:13:59 AM

Coronavirus بحران را لحظه ای برای رسانه های آمریکایی. با توجه به چهار گالوپ نظرسنجی در coronavirus پاسخ به “بیمارستان دارای بهترین, اخبار رسانه های بدترین.” این نظرسنجی نشان می دهد که 44 درصد از مردم می گوید رسانه ها انجام شده است “یک کار خوب است.” این بالا با توجه به نحوه مطبوعات فارس در زمان عادی اما بیایید صادق باشید: آن را نمی تواند آرامش را به سپاه مطبوعات است که همواره خصمانه به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که آن را در رتبه 16 امتیاز پایین تر از تصویب خود رئیس جمهور دست زدن به بحران است. قابل پیش بینی برخی از رسانه ها بدترین گرایش مانند کوته نگرانی در مورد صحت سیاسی و سیاست انتخاباتی اغلب


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: BarryNo 3/28/2020 6:27:18 AM (شماره 360539)

من هنوز برای دیدن “بهترین…”

37 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 3/28/2020 6:30:37 AM (شماره 360544)

“بهترین است؟”

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: jeffkinnh 3/28/2020 6:33:48 AM (شماره 360545)

“رسانه های یکپارچه به قضاوت جمعی” خوب آره بیشتر آنها. اگر من یک سبد سیب و بیشتر به نظر می رسد کرم خورده من نمی خواهید به صرف مقدار زیادی از زمان به امید پیدا می کنم چند که بد نیست. تجربه به ما نشان داده است که وجود دارد مقدار زیادی از سیب فاسد در سبد رسانه. یک دسته که ما فکر می کنیم خوب هستند در حال فاسد درون و ظریف در مورد آن تا زمانی که شما را نیش می زنند و سپس اوه. و OK رسانه ها برخی از احساس خوب قطعات. پس از خرمن کوبی با ما به کرات اخبار بد سیاسی و بدامن “روزنامه نگاری” آنها “پاداش” ما با یک دقیقه از مردم اقدام encouragingly. در عین حال تعادل واقعی از اتفاقات در جهان است و بیشتر شبیه آخرین لحظه مردم خوب بودن به یکدیگر و زندگی در رفتن خیلی خوب است. پس چرا ما همه چیزهای بد? چون مو در آتش چیزهای ترسناک چیزی است که به فروش می رساند. من رو تا صبح و تا به حال یک صبحانه خوب رو بچه ها من آماده برای مدرسه, بوسید, همسر من به کار می رفت و برخی از کار خوب انجام می شود که رئیس من قدردانی به حال سرگرم کننده ناهار با همکاران من آمد خانه و به کمک یک شام بزرگ, تماشا بچه ها من انجام مشق شب خود را و تعامل خوب تماشای یک فیلم خانوادگی و در آغوش کشیدن با همسر من و به خواب رفت داستان بیش از حد طبیعی است. تماشای اخبار است مثل این است که در برخی از آینده dystopian. آب و هوا وحشتناک اتفاق می افتد هر روز برای اکثر مردم است. تصادفات کشتن میلیون ها نفر. خانه خود را به دام مرگ در مورد پشت سر هم به یک آتش سوزی. چون شما 1/1024th, بومیان آمریکا, شما در حال خاصی به این هدف از تعصب نژادی. سیاستمداران در حال طرح ریزی برای راه اندازی WW III. هوای تو را نفس و آب نوشیدنی شما را بد گویی کردن از 20 سال زندگی خود را خاموش. هکرها در حال رفتن به خود را دریافت کنید, پیر مونتگمری بخش شارژ حساب و اطلاعات شما را سرقت هویت و خالی کردن خود را از 1000 دلار در پس انداز در بانک های محلی خود را. شما می توانید تعداد در هر فرد دیگری ملاقات شما در حال مسلح با یک خودرو حمله به مسلسل و برنامه ریزی برای شات شما هر گونه دوم در حال حاضر. بهداشت و درمان است که غیر ممکن است برای به دست آوردن و آنفولانزا احتمالا شما را بکشند قبل از اینکه شما در 30. اگر “دیگر” حزب سیاسی به قدرت می کند و هر گونه تغییرات در این کشور سقوط خواهد کرد. من نمی زندگی در چنین جهانی و به رسمیت نمی شناسد اما رسانه ها مطمئن شوید که به عنوان هک تلاش می کند به ما بگویید که ما هر روز.

46 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: BarryNo 3/28/2020 6:42:31 AM (شماره 360550)

چه malarkey,! نویسنده gushes بیش از چگونه یک نشریه شامل خود و رسانه ها عنوان شده اشتباه در ارزیابی اولیه از مشکل است. و رسانه های پله تا الهام بخش و بالا بردن? چه رسانه ای است ؟ ما در این وضعیت هستیم چرا که رسانه ها است تا نفرت از مغلوب ساختن پیشی جستن و هواداران خود را که آنها عبارتند از 1. در سراسر نقشه. 2. سرزنش همه چیز در مغلوب ساختن پیشی جستن. 3. ساخت تا داستان در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن. 4. ساخت تا داستان در مورد غرق بیمارستان, بیمارستان ترک برخی از بیماران مبتلا به مرگ… پوشش رسانه ای رک و پوست کنده شده و تقریبا خالص تبلیغ و تحریک وحشت تمام به امید خدشه دار کردن ‘نارنجی بد. من در میانهی شب دیده می شود هر رابطه در رسانه ها. فقط بد و بدتر است. از جمله این ازدحام مقاله.

45 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: خواهر 3/28/2020 8:13:45 AM (شماره 360593)

مرا به یاد Jayson Blair گزارش نیویورک تایمز از “بدن انباشته مانند طناب چوب” در سال 2005 طوفان کاترینا بحران است. بیش از حد هیستری به باور.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Krause 3/28/2020 9:02:13 AM (شماره 360636)

در هوا گالری بادام زمینی از سمت چپ رسانه ها نادرست است و نفرت انگیز است و یک جهان گسترده ای وحشتناک مثال ما ‘اخبار’ صنعت…….فقط به خاطر تهمت برنده انتخابات است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/28/2020 9:09:16 AM (شماره 360651)

من پیشنهاد quarantining msm در یک محل که در آن وجود دارد wi fi. پس از آن ما می توانید بهترین از msm – بدون دروغ, بدون جعلی, اخبار و هیچ msm.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rinktum 3/28/2020 9:19:08 AM (شماره 360666)

چگونه بسیاری از ما به نوبه خود در اخبار و حقیقت انتظار و یا حتی انصاف کنه ؟ من قطعا نیست. هر چیزی که من می شنوم از رسانه ها من شک دارم و معمولا تحقیقات هر چه خودم را به پیدا کردن حقیقت. رسانه ها نابود شده و از هر گونه شهرت آنها تا به حال به صورت دقیق گزارش اخبار. بیشتر صحبت سر “تحلیلگران” که بدان معنی است که آنها در حال دادن نظر خود را, اما شما نمی توانید بگویید تحلیلگران از اخبار کاستورهای کنه. اخبار کاستورهای هستند که مغرضانه به عنوان تحلیلگران و مفسران. آنها می توانند ارائه اخبار بدون اریب آن است. آن است که بسیار به ندرت مستقیم اخبار و من خیلی خسته هستم از آن. من تماشای یک برنامه فاکس نیوز در شب و او در آخرین عصبی با پایان دادن به هرگز عذاب و دل تنگی. رسانه ها باید خودکشی کرد. آنها مربوط نیست و قطعا قابل اعتماد نیست.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: franq می 3/28/2020 9:22:16 AM (شماره 360676)

خرحمالی است که قطعا در “بدترین” رده.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 3/28/2020 9:23:28 AM (شماره 360677)

هر بار که می شنوم برخی از رسانه های هک نرده علیه جمهوری خواه برای انجام کاری در مورد یک مشکل پس از آنها بخشی از کنگره ای کاش این کنگره می پرسند: چرا شما چیزی برای جلوگیری جعلی خبر ؟ شما بخشی از رسانه ها و نهاد! البته رسانه های هک خواهد سخن نامفهوم گفتن چیزی در مورد متمم اول قانون اساسی هر کس حق دارد نظر خود blah blah blah! آنها قطعا اجازه نمی دهد همان چیزهایی که به کنگره ساخته شده است که بسیاری از افراد – که همان تعصب و گرایش به دروغ به عنوان رسانه ای می کند! به یک هک روزنامه نگار به تمیز کردن خانه خود را قبل از اقدام به این کار از نظر اخلاقی برتر!

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MSUDoc 3/28/2020 9:27:47 AM (شماره 360685)

علامت آن است که خیلی بیشتر از راست گوینده از او است.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 3/28/2020 9:39:43 AM (شماره 360701)

به نظر می رسد که هر اخبار داستان بیرون می آید که همان زمینه ای سیاه تن از جمله فاکس. “آن را بدتر.” “بازار سهام فرو.” “دو مرگ و میر بیشتر در اوهایو.” آنها نباید به عنوان درست یا غلط تنها با دقت گزارش و در آن اندازه گیری, تقریبا تمام آنها را شکست. البته این سخت است برای چاپ حقایق بدون چرخش یا وافغان عناوین هنگامی که شما در حال پرداخت میلیاردها دلار توسط دموکرات ها و لیبرال ها آن را به نگاه به عنوان بد به عنوان امکان پذیر است. این dimwit مشاهیر زبان و بدون بهره مندی از دانش و یا حقایق شده است به خصوص بد است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 3/28/2020 9:45:16 AM (شماره 360713)

نسبت به پایان این مقاله شما را پیدا خواهد کرد “NR را جیم Geraghty وارد شده “جامع گاهشمار چین COVID-19 نهفته است” و از آن بدتر است.” آن را ارزشمند خوانده و به عنوان آن را می گوید آن است که بدتر!!

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 3/28/2020 10:50:19 AM (شماره 360793)

Enemedia ،

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: 4freedom 3/28/2020 11:15:18 AM (شماره 360826)

این کمونیست MSM در حال انجام آسیب بیشتری به این کشور از COVID-19 دسته ای از دروغ گفتن نفرت ……..

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/28/2020 11:23:42 AM (شماره 360832)

حقایق بیشتر و کمتر ، من فکر می کنم من می خواهم بود شاد در این روز 24/7 اخبار چرخه. اگر وجود دارد یک کانال است که هیچ چیز دیگری اما جریان factoids در پایین صفحه نمایش.

2 نفر مثل این.


بهترین نمایندگی OAN و برخی از روباه است اما خود را به خلاص شدن از تریش ریگان به خوبی جواب نمی دهد برای آنها. و یک بار در چندی Lou Dobbs و تاکر پیوستن به جمعیت حمله و تشنج به عنوان به خوبی. بسیاری از زمان آنها شفاف اما آن را نشانی از من زحمت زمانی که آنها از ریل. Greg Gutfeld خوب است در پنج اما آن است که تقریبا غیر ممکن است به تماشای زمانی که خوان است. همه چیز او می گوید همیشه از یک حمله تهمت یا آن و یا به نحوی مرتبط به خود را کوته منشور از نژاد پرستی.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/28/2020 1:25:28 PM (شماره 360980)

علامت من حدس می زنم شما از دست رفته ABC تحلیلگر سیاسی را با افتخار به رخ کشیدن در طول سال 2004 ریاست جمهوری است که آنها می توانید اضافه کردن یا تفریق اعداد از هر کسی که آنها را دوست دارید یا دوست نداشتن. از آن پس که منطق من همیشه اضافه کردن یا تفریق خود من اعداد برای هر خروجی رسانه های نظرسنجی. من فکر می کنم که مردم آمریکا تعداد رسانه ها در واقع در اواسط دهه 20 به پایین 30 را برای رسانه ها کار تصویب در حال حاضر. من فکر می کنم هر شماره ما برای مغلوب ساختن پیشی جستن دیگر باید به طور خودکار به عنوان 10-20 ٪ کمتر از این واقعیت که آن را به تایید. ضمنا علامت Halprin سابق ABC تحلیلگر که اجازه بازی لغزش که در آن سال. او تقریبا شده در سیاسی/رسانه ابهام بوده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: در واقع 3/28/2020 1:55:44 PM (شماره 361019)

تریش ریگان به نام در رسانه های جریان اصلی و دلالان و اخراج شدم بلافاصله توسط Fox اخبار کسب و کار. امیدوارم که رئیس جمهور می یابد یک کار برای او در دولت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/28/2020 1:59:33 PM (شماره 361026)

از “نفوذ-دستفروشان” ما احاطه شده و در حال انفجار ما را با روایت و دستور کار dnc.
همه ما می دانیم که.حتی faux اخبار آن را ندارد.
بنابراین اگر بلومبرگ دارای شبکه خبر..
من مایل به داوطلب به کار برای اهدای..
ما نیاز به یک محافظه کار آمریکا در سراسر کشور شبکه خبر به حقیقت و مقابله با حسابی چپی جوراب عروسک در تلویزیون!!!
هر کسی ثروتمند به اندازه کافی و به اندازه کافی قادر به شروع این اطلاعات انقلاب ؟ من دعا می کنم برای این به حقیقت می پیوندند.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: doctorfixit 3/28/2020 2:50:30 PM (شماره 361091)

من خاموش رسانه ها در تلویزیون. من محلی کمونیست تبلیغات کهنه و هنوز هم چرخ کردن چیزی جز OrangeManBad

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net