فرودگاه بین المللی اورلاندو نیست مسئول چه امتیازی کارکنان درمان می شوند. که یک شرکت دیگر کار

به عنوان کارگر در فرودگاه بین المللی اورلاندو (MCO) گذاشته شد و در ماه مارس بسیاری از اعضای عمومی به کارگردانی خشم خود را در فرودگاه خود را, اما اخراج شد با تشکر از یک شخص ثالث فروشنده HMSHost.

مانند بسیاری از فرودگاه ها, فرودگاه بین المللی اورلاندو و پدر و مادر خود سازمان بیشتر اورلاندو حمل و نقل هوایی قدرت پول خود را از طریق اجاره نامه و هزینه.

در 2019 در فرودگاه دیدم بیش از $341 میلیون دلار درآمد از غیر شرکت هواپیمایی منابع در مقایسه با تنها $218 میلیون دلار از شرکت هواپیمایی اجاره, هزینه ها و اتهامات عنوان شده علیه. پارکینگ, زمین, حمل و نقل و ماشین اجاره درآمد را تشکیل می دهند بیش از یک سوم از فرودگاه کلی درآمد. امتیازات در ضمن تا یکی دیگر از 11 درصد در حالی که هتل به ارمغان می آورد در هشت درصد است. این بدان معناست که تنها 39 درصد از درآمد فرودگاه از واقعی شرکت های هواپیمایی.

پارکینگ درآمد به تنهایی در آورده $10.3 میلیون دلار برای فرودگاه در سال مالی گذشته. اورلاندو بزرگترین خودرو-بازار اجاره در رابطه با فرودگاه که برای بخش بزرگی از این اعداد است. این ممکن است توضیح دهد که چرا این فرودگاه شده است مردد به آغوش جرم حمل و نقل جایگزین مانند یک SunRail اتصال و یا سایر طرح های مشابه است.

با این مقدار درآمد در جاهای دیگر این فرودگاه قادر به کاهش “enplaned رای دادن” هزینه هر مسافر شبانه روزی و یا اتصال در فرودگاه. با وجود اینکه شلوغ ترین فرودگاه در فلوریدا, MCO است جای تعجب کم هزینه هر enplaned مسافر در تنها $6.40. این است که بالاتر از تمپا است 5.15 $در یکی از پایین ترین در کشور است اما به خوبی زیر میامی $18.92.

“نگه داشتن هزینه هر enplaned مسافر کم است بنابراین مهم است زیرا آن کمک می کند تا شرکت های هواپیمایی نگه داشتن پروازهای مقرون به صرفه” گفت: کاتلین Sharman, GOAA ارشد امور مالی. “فراتر از آن کم airfares حفظ اورلاندو جذاب برای کسب و کار و اوقات فراغت مسافران است.”

در MCO کاهش هزینه شرکت های هواپیمایی غرب, JetBlue روح و مرزی را در حدود 55 درصد از تمام ترافیک از طریق فرودگاه در سال 2019.

بر خلاف شرکت های هواپیمایی که عموم درک نیست که توسط فرودگاه اغلب امتیازی فروشندگان به عنوان یک فرمت از فرودگاه خود را.

بسیاری از رسانه های مواد غذایی در MCO در واقع عمل HMSHost که یکی از بزرگترین purveyors از سفر امتیازات در جهان است. آنها با حضور در بیش از 120 فرودگاه در داخل همه اما شش از 50 شلوغ ترین فرودگاه در شمال امریکا است.

که اندازه آن چیزی است که بسیاری از نگرانی در مورد اخراج های دسته جمعی رخ داده است که در بسیاری از HMSHost سایت در چند هفته گذشته. با وجود فروش سالانه بیش از 3.5 میلیارد دلار رسیده این شرکت گذاشته هزاران نفر از کارکنان خود در سراسر کشور در پی coronavirus. در اورلاندو اخراج تعجب برانگیز و بدون قطع بسته است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید The MCO Chili's asked servers to come to work and deep clean the restaurant before firing them. - PHOTO VIA URW AIRPORTS WEBSITE

  • عکس از طریق URW فرودگاه های سایت
  • این MCO فلفل قرمز را خواست سرور برای رسیدن به محل کار و تمیز کردن رستوران قبل از شلیک آنها.

در MCO, HMSHost همکاران با اورلاندو مبتنی بر Lee, Wesley ، با هم HMSHost گزارش بیش از 70 میلیون دلار در فروش سالانه در فرودگاه. در سال 2016 GOAA تمدید قرارداد خود را با HMSHost با صاحب امتیاز موافقت با صرف 11 میلیون دلار در برگزاری پیشرفت در سراسر فرودگاه.

در حالی که این ارتقاء شده است مورد استقبال بسیاری از مسافران موج جزر و مدی از اخبار منفی که HMSHost در حال حاضر ناشی از این فرودگاه ممکن است در نظر گرفتن زمانی که تمدید هستند تا در 2024.

ارتقاء بیش از چند سال گذشته شده است اما به عنوان یک منتقد در واقع به درستی توصیف شرکت “شروع خوب در ابتدا به عنوان زمان رفت و بر روی پرده کاهش یافته است.”

MCO بعدی دور از قرارداد شخص ثالث فرودگاه فروشندگان باید بیشتر شامل مقررات مربوط به حفاظت از ساکنان محلی و کارکنان در صورت اخراج های دسته جمعی. اگر یکی دیگر از خاموش شدن رخ می دهد فرودگاه را تحت بررسی بیشتر برای خود را چگونه فروشندگان کارکنان درمان می شوند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>