نظر: COVID-19 عجله خرده فروشی انقلاب برای مصرف کنندگان

محتوای مقاله

حداقل یک بار در هفته من سه سال از من می خواهد اگر “بد میکروب” دور رفته اند. این اصطلاح استفاده می کنیم به توضیح COVID-19 بیماری همه گیر. خود را در دنیای کوچک شده است تبدیل وارونه قرار داده و در یک حباب.

زندگی به آرامی به حالت عادی بازگشت و یا شاید دقیق تر, جدید, حالت عادی برای او. او در حال حاضر می توانید ببینید چند از دوستان خود اما ما هنوز هم به تمرین های اجتماعی فاصله چیزی دشوار است و برای مدت سه سال به درک و تقریبا غیر ممکن است برای یک پدر و مادر برای به اجرا درآوردن. اما ما سعی می کنیم.

همه ما در حال تطبیق با بهترین ما می توانیم به یک COVID-تبدیل جهان است. ما در حال ایجاد عادات جدید است. علاوه بر پشتکار شستن دست ما و ما نگه داشتن فاصله از دیگران در حالی که در مکان های عمومی به عنوان مصرف کنندگان ما با استفاده از مهار جانبی وانت, سفارش رستوران بایگانی اطلاعات است که شامل انجام آن را به خودتان کوکتل کیت و البته به طور فزاینده ای به خرید آنلاین.

بازار جهانی شده است در نوک انگشتان ما برای سال, اما به لطف فروشندگان بردن بازی خود را به دلیل بیماری همه گیر است که بازار جهانی در حال حاضر پس از رسیدن به پای ما در چند روز گاهی اوقات ساعت. ما در حال ورود به یک recalibration. وجود دارد بدون قصد بازگشت به زندگی دقیقا به عنوان آن بود. برای مصرف کنندگان و خرده فروشان هوشمند این خبر خوبی است. و ما COVID-19 با تشکر.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de