Op-ed: در برابر عبادت عمومی در عصر coronavirus

برای بزرگنمایی کلیک کنید ADOBE

من گرفته اند استفاده کامل ما مقامات دولتی’ پناهگاه در خانه سفارش دهید. چند هفته گذشته من ارائه یک فرصت برای استراحت بسیار مورد نیاز به گرفتن بر روی کاغذ و به اندیشیدن ما قبلا غیر قابل تصور شرایطی.

به عنوان یک clergywoman بدون منبر من لذت داشتن یکشنبه وظایف. من شده اند عمدتا آرام در همه چیزها معنوی در حوزه عمومی و در رسانه های اجتماعی. در عین حال مانند میلیون ها انسان دیگر من ایستاده اند دهان agape تماشای اخبار از شبان برگزاری عبادت خدمات و مطالعات کتاب مقدس دانستن است که متخصصان پزشکی و دانشمندان توصیه های اجتماعی فاصله ایستاده حداقل شش فوت از هم جدا. برخی از این “مردان خدا” داشته و حتی دستگیر شده است, به عنوان آنها باید.

بسیاری از روحانیون Facebook دوستان و دوستان خود را تقبیح “بد الهیات” حمایت توسط این کشیشان. به عنوان کسی که دارای دو درجه پیشرفته در کلام و همچنین به عنوان یک قانون مدرک قبول دارم از صمیم قلب. کلیسا مملو از بد الهیات. در واقع کلیسا اغلب شکوفه در خاک بد الهیات. هر کلام و نه ریشه در, و تجلی عشق و سالم و امن و پویایی بد الهیات. در نتیجه من آرزو می کنم به آدرس آنچه در خطر اعتقادی و اخلاقی که جماعت عبادت فرد در طول یک بیماری همه گیر.

حتی سبزترین از مسیحیان می داند ده فرمان از عهد عتیق که مشتق شده از یهود تورات یا کتب پنجگانه عهد عتیق – پنج کتاب اول از کتاب مقدس است. “تو نباید کشتن” است که فرمان ششم. برخی از تفاسیر ارتباط این حکم به عنوان “تو نباید قتل است.”

ما می دانیم coronavirus است که مسری است که پتانسیل زیادی برای کشتن. ما همچنین می دانیم که یک فرد می تواند این ویروس در حالی که بدون علامت. بنابراین یک فرد می تواند حامل ویروس ندانسته و انتقال آن به افراد دیگر و تمام یا بعضی از این افراد ممکن است بمیرد. که انکار ناپذیر است و بر اساس علم پزشکی است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید THE REV. LEAH LEWIS / FACEBOOK

  • این کشیش لی لوئیس / Facebook

در حالی که من نمی دانم پیچیدگیهای من نمی دانم متخصصان می تواند ردیابی مکان فیزیکی از شیوع ویروسی. امروز اخبار مملو از داستان های قربانیان COVID-19 داشتن با حضور در کلیسا و یا در مجالس ترحیم یا convalescing یا پایدار پایان خود را از زندگی در خانه های سالمندان. نزدیکی به این ویروس در این موارد ثابت شده کشنده و یا حداقل خطرناک به سلامت. ما به عنوان خوانده شده داستان از بسته شدن و پس از آن عقیم سازی در فروشگاه های مواد غذایی, علمی, فضاهای اتوبوس و پناهگاه اتوبوس به دلیل متخصصان ترسیم یک نتیجه مثبت در coronavirus آزمون به تماس با کسی که در این مکان.

روحانیت مگر اینکه آنها ضروری به دولت debriefings هستند اعضای عموم مردم بیش از حد. خود را “ایمان” در حالی که زیبا و پر برکت است آن محل. در میان همه گیر جهانی رهبران مذهبی باید معقول شود. برگزاری عمومی جماعت عبادت است و نه معقول. بر خلاف آن جاهل است و به طور بالقوه کشنده و عاری از روح عشق است.

ما می دانیم coronavirus می کشد. ما می دانیم که برخی از کشورها توصیه کرده اند که در برابر و یا عمومی ممنوع است. بنابراین برای شرکت در یک فعالیت است که مقامات هشدار داده اند در برابر عموم و بارها و بارها – واجد شرایط به عنوان بی مبالاتی.

در پایان که در آن مرگ و میر ناشی از عمدی عمومی عبادت فرمان ششم – تو نباید کشتن – نقض شده است. به ادعا می کنند که این تظاهرات از ایمان در یک محیط عمومی است نسبت به فرمان ششم است عمدی آشکار, بی پروا ادعا می کنند. سطح استکبار شگفت آور است. شاهد وضع بد کلام غمگین است حتی دردناک است. ممکن است همه شبان متوقف و دست بردارد از عبادت عمومی بلافاصله.

مسیحی و عامیانه با استفاده از تعداد اعتقادی گفته ها و معابر کتاب مقدس برای توجیه حضور در عبادت عمومی. “من تحت پوشش خون عیسی مسیح.” OK. بنابراین دیگر مسیحیان که تسلیم به COVID-19 شد نه ؟ “کتاب مقدس می گوید:” جایی که دو یا سه نفر از آنها به جمع آوری وجود خدا است که در میان.'” آیا خدا نیاز به رسیدن به حد نصاب? نه خانوم. که عبور از متی 18:20 صرفا یک تشویق جمعی عبادت نه یک محدودیت در حضور خدا.

برای مردم با ایمان خدا با ما به صورت جداگانه و دسته جمعی. اغلب گفته شده است که کلیسا این است که یک عمارت اما مردم در آن است. مردم از خدا می تواند و باید عبادت در خانه های خود را در طول بیماری همه گیر. خصوصی, نماز و عبادت و عمل است که باید نمی شود خارجی است. مردم دعا نه در خانه های خود را در تمام طول?

کلیسا هنوز ظرفیت برای توسعه در عصر تکنولوژی. اعطا و سالمندان و فن آوری محروم ممکن است و نه ضروری. امیدوارم نیروهای اجتماعی را پل این تکنولوژی شکاف در مدت زمانی کوتاه.

بد الهیات تربیت با دینداری بنیادگرایی مذهبی و روان است و مرگ. همیشه بوده و همیشه خواهد بود. دینداری بنیادگرایی مذهبی و روان پریشی منجر به مرگ, معصوم, باکره, فرقه, اعضای قربانی حیوانات و روابط بی شماری. چه عمدی شبان و churchgoers در حال انجام در سن coronavirus تر است فاحش نسبت مرگبار اعمال سنین پیش. چرا ؟ چرا که در قرن 21 زندگی می کنیم چه باید منطقی سن.

آیا ما در یک منطقی سن, اما, سوال برانگیز است. آنچه مشكوك است این است که ما در زندگی علمی و سنی است. گسترده بخش داده های علمی روشن و دقیق و روزانه در حال ظهور. در حال حاضر علم حکم می کند که ما به پناه گرفتن در خانه و ما عمل اجتماعی فاصله زمانی که ما باید مبادرت به فضاهای عمومی است که ما ملاحظه و متد پوشیدن دستکش و ماسک.

در مرگ تنها تسلی برای مردم با ایمان است که در 2 قرنتیان 5:8: “به غایب از بدن به در خانه خدا.”

عمومی جماعت عبادت در سن coronavirus است که به سادگی بیش از حد خطرناک

کشیش لی لوییس دارای مدرک حقوق از هوارد یک الوهیت کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه ییل و یک divinity دکترای خود را از اشلند. او در حال حاضر آگهی دریاچه های بزرگ آفریقا نویسندگان آمریکایی کنفرانس و اجرا آموزشی غیر انتفاعی با تمرکز بر سواد و فن آوری است. او در اوهایو زندگی می کند و یک دولت که فرماندار اعدام هوشمند coronavirus طرح اولیه به اندازه کافی برای محافظت از خود شهروندان است.

— ما کوچک اما توانا و تیم در حال کار خستگی ناپذیر برای آوردن شما اخبار در مورد چگونه coronavirus مؤثر است و مرکزی فلوریدا. لطفا دنبال دستورالعمل CDC و اورنج کانتی مشاوره برای ایمن ماندن و لطفا برای حمایت از این نشریه. در نظر بگیرید یک بار یا ماهانه مبلغ. هر کمی کمک می کند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im