مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 2/5/2020 3:54:56 AM

نیویورک تایمز در پیگیری گزارش فاجعه ایجاد شده توسط برنامه در نظر گرفته شده برای ساده کردن گزارش آیووا حزبی نتایج. اوایل امروز حزب دموکرات منتشر شده بود بیانیه ای گفت: این برنامه تا به حال دقت داده های ثبت شده اما تا به حال قطعی را گزارش داده است. اما به گفته نیویورک تایمز اکثر 1700 حوزه صندلی حتی نمی توانستم این برنامه برای نصب بر روی تلفن های خود را در بخشی به دلیل آن را به حال هرگز تایید شده برای استفاده توسط اپل فروشگاه: دو نفر که کار به صورت مخفف, صحبت کردن در خواست نامش فاش نشود چرا که آنها نمی خواهند خود را به خطر مشاغل


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: proactus 2/5/2020 6:52:18 AM (شماره 307942)

چه کسی می داند چه بد دموکرات کمین به عنوان انتخاب آیووا حزبی رای دهندگان ؟ سایه می داند!

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 2/5/2020 7:12:48 AM (شماره 307947)

ما نیازی به استفاده از کامپیوتر در انتخابات ما. جلوگیری از دستکاری و تصادفات ممنوعیت کامپیوتر در انتخابات است. این کشور رای دادند برای 200 سال+بدون کامپیوتر و آن را هنوز هم می تواند.

26 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Bazi 2/5/2020 7:17:18 AM (شماره 307950)

همچنین Bootuhgegegeg شد با استفاده از این برنامه در مبارزات انتخاباتی خود در تمام طول…پس از پرداخت $42,000 برای آن است. خود برنامه باید کار فقط خوب است و به همین دلیل او اعلام پیروزی زود هنگام در. که برنامه “قطعی” هیچ حادثه بود. بزرگ با تکنولوژی همه commies. من نگرانی در مورد آنچه در جریان است در پشت صحنه فن آوری.

26 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Periwinkel 2/5/2020 7:36:43 AM (شماره 307964)

اصلا بچه خودتان این اولین گام برای از بین بردن برنی. دموکرات ها (اجتماعی یا در غیر این صورت) نمی خواهید برنی به خود نامزد و آنها واقعا نمی خواهید یک رویارویی مستقیم بین سرمایه داری و سوسیالیسم!

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 2/5/2020 8:10:10 AM (شماره 307987)

از “قطعی” است و از ویژگی های و مزایای این برنامه است. ما نیاز به بازگشت به آینده و برگه کاغذ.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: gone2pot 2/5/2020 8:15:57 AM (شماره 307992)

آیا هر کسی می دانم که برنده دموکرات آیوا حزبی?

10 نفر مثل این.


نه به ذکر است که هر استراتژی طراحی شده توسط Clintonistas طراحی شده است به شکست در پایان.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 2/5/2020 8:27:53 AM (شماره 308013)

در حال حاضر من درک می کنم که آن را حرفه ای است که نفرین و فریاد راه خود را از طریق اپل برنامه تلفن در گذشته است. این چیزی است که شما می توانید با عجله از طریق برنامه نویسی و قطعا نمی تواند بدون نصب ساعت بر روی گوشی با برخی از گیک که نگه می دارد گفت: “سعی کنید این خیلی خوب این را امتحان کنید.” درست مثل Zerocare سایت نوشته شده توسط Mooch مدرسه باهم بود bungled تمام راه را از طریق. آن را نیز دقیق پیش نمایش از دموکرات عملکرد در آینده نزدیک در صورتی که تا کنون به دست آوردن هر نوع از قدرت است.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/5/2020 8:35:10 AM (شماره 308026)

راه به شپش آن را تا ابعاد. همه شما تا به حال انجام بود به بازی خود را در فروشگاه app و آن را دانلود کنید.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: OCJim 2/5/2020 8:45:05 AM (شماره 308042)

به عنوان facilely اظهار داشت این روزها هر کسی می توانند یاد بگیرند به کد. و ظاهرا در برخی از حوزه.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 2/5/2020 8:47:48 AM (شماره 308043)

“قابل استفاده توسط یک دسته از مردم بسیار آشنا با تکنولوژی” آیا شما گرفته و نگاه خوب در بسیاری از افرادی که در انتخابات حوزه به خصوص در مناطق روستایی? بسیاری از آنها متعلق به نسل که دستگاه فلش “در 12:00” برای دهه زیرا آنها نمی دانند که چگونه به مجموعه ای از ساعت است. این یک BOCare سایت تکرار شکست مفتضحانه اما بدتر که نشان می دهد که حزب دموکرات باید در واقع پسرفت در 10 سال. مغلوب ساختن پیشی جستن تیم پس از انتخابات خود را ساخته شده است یک دولت از هنر دیجیتال انتخابات پیگیری و تعامل سیستم است که در واقع کار می کند. از حزب دموکرات هنوز در حال یادگیری به کراوات کفش خود را. آن را در حال حاضر تبدیل شدن به روشن است که تهمت برنده می گشتند. در حال حاضر به نظر می رسد مانند حزب دموکرات در حال رفتن به طور کامل سقوط و خجالت از مرحله ملی.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: NorthernDog 2/5/2020 8:50:23 AM (شماره 308047)

آنها فرض کنیم هر حوزه کاپیتان حال همان نسخه تلفن همراه? من شرط می بندم این برنامه نمی خواهد نصب بر روی بسیاری از گوشی ها حتی اگر آنها به دنبال دستورالعمل. و همه حزبی افراد داوطلب هستند – بسیاری از مسن تر هستند و زندگی در مناطق روستایی که در آن تلفن همراه پوشش بسیاری از بود پر از لکه.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Rumblehog 2/5/2020 9:16:31 AM (شماره 308087)

Demonrats برای همیشه ادعا می کنند که اگر یک جمهوری خواه تنفس آن disenfranchises اقلیت فقیر و رای دهندگان. خوب در اینجا یک مورد واضح و روشن از Donks هدفمند محرومیت اقلیت و فقیر از هر کس نمی تواند یک آیفون و یا هر گوشی های هوشمند که برای ماده.

6 نفر بود.


فراموش نکنید که این Obamacare سایت fiasco

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: آبی-Z-آنا 2/5/2020 9:43:05 AM (شماره 308125)

حزب دموکرات شده اند چاشنی کاغذ صندوق های رای پس از بن فرانکلین در شلوار کوتاه. ( زانو و sox ). در عین حال شما می توانید با ارسال ده هزار دلار از هوستون به توکیو با یک پین و یک کارت #. ما می تواند همه رای دادن در خط بدون مشکل با توجه به یک سیستم است که به معنای به کار می کنند. من پیشنهاد می کنم که سری کاغذی را ترجیح می دهند و ترس قوی سیستم الکترونیکی.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: tom7 2/5/2020 10:28:24 AM (شماره 308176)

اگر سایه بود منطقی و صادقانه و منطقی صالح آنها را هرگز تا به حال پذیرش یک معامله برای اجرای این برنامه در 2 ماه. معلوم می شود هر چند که آنها هر دو نادرست و بی کفایت – یک دستور غذا برای فاجعه آنها تولید می شود. این فقط یک لیبرال چیز – incompetently نادرست است.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Terry_tr6 2/5/2020 10:46:48 AM (شماره 308196)

“آیا شما معنی است که شما باید یک jitterbug تلنگر تلفن?”

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Luandir 2/5/2020 10:56:32 AM (شماره 308210)

بر خلاف برنامه بود فقط چه DNC در نظر گرفته شده آن را به انجام: 1) بلانت برنی انتظار می رود اولین محل نمایش 2) سرپا نگه داشتن بایدن برای یکی دیگر از دامان 3) پنهان unenthusiastic مشارکت اعداد

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DrOstrow 2/5/2020 1:19:42 PM (شماره 308386)

40+ سال قفل شده است و در مبارزه با فانی با نام مستعار برنامه نویسی, تشخیص, اشکال زدایی, ‘ کار با رایانه و من هرگز شنیده و یا دیده می شود دقیق ویژگی های تعریف روشن از قطعی !!
در نهایت به این نتیجه رسیدند که وجود دارد یکی نیست !! ‘قطعی’ است کوتاه و ساده و مختصر کلمه ‘ضربان ثانیه*** از ما چه اتفاقی افتاده است’ ! آنها واقعا نمی دانم. آنها هرگز خواهد شد و آنها اهمیتی نمی دهند.
همه که مورد نیاز است این است که ما همراه با این فن آوری تایتانیک و اعتماد ما betters که هر چه اعداد بیرون آمده انتهای دیگر از این تاخت و تاز کردن به تلفن ‘رای’ خواهد بود دقیق و قابل اعتماد است.
آره راست.
هیچ چیز امن و امن بر روی هر کامپیوتر در زمان داده شده. هر چیزی که در کامپیوتر ایجاد شده بر روی یک کامپیوتر و یا از طریق یک کامپیوتر را می توان دستکاری به نگاه مانند و یا می گویند هر چیزی با توجه به دسترسی و زمان – و گاهی تنها زمانی مورد نیاز است – دسترسی یافت می شود !! .

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: fairplay 2/5/2020 2:53:12 PM (شماره 308503)

“سایه” تاسیس شد توسط یکی از هیلاری است رفقا!

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 2/5/2020 5:15:26 PM (شماره 308705)

بی کفایتی و یا فاسد تقلب در آرا طرح ؟ من شرط می بندم آن فساد است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de