یک نتیجه از بیماری همه گیر کوروناویروسیک دوز سالم از bipartisanship

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/18/2020 4:20:05 AM

آن را نمی کند به مقدار یک پوشش نقره ای اما یک نتیجه از این بیماری همه گیر است که آمریکایی ها شاهد آنچه آن را مانند زمانی که دولت ها با هم کار کنند برای حفاظت و خدمت به مردم است. از کاخ سفید به خانه های دولتی و مقامات در حال گذراندن فوق العاده ساعت های طولانی به بسیج منابع درمان بیمار و برنامه ریزی و پیاده سازی سیاست مهار — همه در حالی که نگه داشتن مردم به خوبی مطلع است. مهم ترین پیام بالا و پایین دولت در زنجیره غذایی تبدیل شده است قابل ملاحظه ای سازگار به عنوان دامنه این تهدید را بیشتر روشن می شود: این یک جنگ است و ما همه در آن با هم.


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: John C 3/18/2020 5:15:52 AM (شماره 349595)

تجربه من می گوید که دموکرات ها خواهد تقلب و پر کردن هر گونه لایحه با گوشت خوک.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 3/18/2020 5:49:30 AM (شماره 349613)

… نه به ذکر است بد از چین از قبل کرد. OTOH, Pelousi رخنه در PP بودجه امریکا می گوید که هیچ چیز تغییر کرده است. او بیش از حد همراه با ووهان v شیطان هستند. KAG

34 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: چوب ملکه 3/18/2020 6:15:10 AM (شماره 349622)

من فکر می کنم فرمانداران مزاحمت و Fredo برادر قادر به مقاومت در برابر خود را در معرض تهمت ویروس. همانطور که با بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن متنفر مصرف enemedia نفرت و سولفات آنها شگفت زده زمانی که آنها کسب و کار با انسان است. به عنوان تار, سیاسی, هک, آنها احتمالا انتظار مغلوب ساختن پیشی جستن اسلم آنها string آنها همراه و یا تضعیف آنها در برخی از شیوه ای; همان راه یک تار رئیس جمهور را به اکنون تعیین تقو فرماندار. به جای آنها از ملاقات با جدیت لطف و وعده نگه داشته است. آنها ممکن است کم نور اما آنها گنگ است.

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/18/2020 6:51:45 AM (شماره 349657)

بله bipartisanship در برابر ویروس لازم است و خوب است اگر چه عمو جو و رفیق برنی به نظر می رسد برای بدست یادداشت. این بدان معنا نیست که هر چیزی را در یک زمینه وسیع تر است. تفاوت بیش از حد بزرگ هستند. ما نمی توانیم هر دو در قانون اساسی جمهوری سوسیالیستی/کمونیستی دولت است. شما نمی توانید به یک توافق دو حزبی بیش از این است. ما نمی توانیم به هر دو اقتصاد بازار و دولت در اجرای اقتصاد است. Bipartisanship است نه یک اصل برای ساخت یک کشور است. در واقع در بسیاری از موارد از آن است که یک چیز بد را به دنبال.

16 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 3/18/2020 7:20:14 AM (شماره 349672)

اگر یک چیز وجود دارد که به ارمغان می آورد bipartisanship به مجلس نمایندگان و سنا از آن است که فرصتی برای پیچ بیش از مالیات دهندگان و نسل های آینده با بدهی عظیم و و بیش از حد تورم با چاپ تن از فیات برای تصویب به خرید رای.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: mobyclik 3/18/2020 7:46:18 AM (شماره 349689)

یک تریلیون دلار, متعجب? است وجود دارد یک فرد در کشور است که فکر می کند این همه صرف virus لطفا. سیاستمداران مانند اکثر معتاد druggies در جهان به جز داروهای خود را صرف (اتلاف) پول است. چرا فقط نام این لایحه چه آن را برای رفتن به: بزرگترین آمریکایی گوشت خوک لایحه تا کنون! با عرض پوزش به طوری بدبینانه اما ما در حال صحبت کردن سیاستمداران در اینجا…این چیزی است که آنها انجام می دهند.

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: philsner 3/18/2020 8:12:38 AM (شماره 349708)

تنها راه “بی تعصب” کار خواهد کرد این است که اگر دموکرات ها نشستن و خفه شو.

15 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 3/18/2020 8:32:42 AM (شماره 349722)

Bipartisanship است یکی از راه های خیابان. دموکرات ها همیشه حریص بی خدا دموکرات.

10 نفر مثل این.


من دست من بیش از کیف پول من…و هنوز هم می آید نزدیک به لغزش تحت برخی از نیروی مرموز.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Yuban 3/18/2020 8:48:46 AM (شماره 349742)

“این یک جنگ است و ما همه در آن با هم.”. کسی که فقط به من شلیک کنید در حال حاضر و آن را با بیش از. من درک می کنم خیلی از این جهان گریه مانند ترس کودکان, اما, امریکا, خانه شجاع ؟ خوب غم و اندوه مردمی ملت ما تبدیل شده درمانده و وابسته به دولت برای حل تمام مشکلات ما و موسسه در تمام رویاهای ما. با تکیه بر دولت به ارمغان خواهد آورد شما هیچ شادی, اجازه دهید به تنهایی تسکین. من نمی توانم باور کنم که چگونه این کشور رفته از بزرگترین نسل به محل امن نسل یک زمان کوتاه است. من منزجر هستم با اکثر آمریکایی ها و من مطمئن نیست و نیاز به تهدید ویروس را از من دور ماندن از چنین کودن.

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/18/2020 9:31:38 AM (شماره 349793)

“یک نتیجه از coronavirus همه گیر است که یک دوز سالم از bipartisanship” البته. چه کسی می شک این دولت تمایل به کار با خود دارد.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: felixcat 3/18/2020 10:14:50 AM (شماره 349860)

تنها بی تعصب من اشتیاق از دولت های محلی و ایالتی و فدرال سطح به بسته همه چیز را.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/18/2020 10:15:47 AM (شماره 349862)

#10 من نمی فهمم امتیاز شما در حال ساخت وجود دارد اما یک تفاوت بزرگ در اینجا. من نمی دانم اگر شما واقعا تحت تاثیر قرار توسط اوباما-بایدن سال و هشت نفر از آنها را خانواده ها وجود دارد که شروع به بازیابی از آنها. برخی از هرگز. بسیاری از کسب و کار بسته می شوند و نه بیشتر. گاهی اوقات افراد نیاز به خاموش خود را بالا اسب و متوجه است که کسب و کارهای کوچک ، آیا شما صاحب یک کسب و کار کوچک ؟

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: HotRod 3/18/2020 11:12:13 AM (شماره 349912)

ممکن است برخی از bipartisanship جایی اما در حال حاضر شومر در تلویزیون بد-mouthing رئیس جمهور تهمت دوباره. “کافی نیست.” “باید هر چه زودتر” و غیره. nauseum آگهی….

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bighambone 3/18/2020 12:41:19 PM (شماره 350008)

فقط به عنوان یک غیر عامل ساعت با دو دست مناسب است دو بار در روز چپ و لیبرال دموکرات ها را پرتاب جمهور تهمت و خواهان ناچیز استخوان هر یک بار در در حالی که.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: BigGeorgeTX 3/18/2020 12:44:51 PM (شماره 350012)

هر کسی در کنگره اضافه کردن گوشت خوک به این لایحه باید عموم شلاق.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Yuban 3/18/2020 12:49:27 PM (شماره 350018)

#13 و من متعلق به یک کسب و کار کوچک برای 30 سال {مو و سالن برنزه}. من هرگز در نظر داشتن یک کار است که وابسته به کسی غیر از خودم. ما تا به حال سهم ما از بار خشن اما از همه از همه آنها را عاقلانه. ما هرگز تلف اکسیژن با آه امداد است که رئیس من را به مراقبت از من و یا دولت عمل خواهد کرد و در بهترین مورد علاقه. در امریکا شما از این انتخاب به خود متکی باشد و یا “مراقبت”. وجود دارد میلیون ها نفر از آمریکایی ها اما امروز نیز وجود دارد میلیون ها نفر از مصرف کنندگان که در حال انجام بهترین خود را به تباهی امریکا دارم. من حاضر به سکوت. خوب من بالا اسب و پشت به من باغبانی.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – نوشته شده توسط: در واقع 3/18/2020 12:59:36 PM (شماره 350033)

دموکرات ها هستند بنابراین هر دو حزب است که آنها مجبور تریش ریگان از فاکس اخبار کسب و کار. من او را از دست.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DVC 3/18/2020 2:06:47 PM (شماره 350103)

واقعا ؟ کجا ؟ من را دیده اند هیچ نشانه ای از آن را در هر نقطه.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: stablemoney 3/18/2020 2:08:45 PM (شماره 350108)

من نمی خواهم هر bipartisanship. آنچه من شاهد است Repubicans عبور همه چیز دموکرات ها می خواستم. آنچه من شاهد است که بحران سوسیالیسم دولتی مداخله دولت استبداد. این چیزی نیست که من رای دادند و من بسیار نا امید در مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان برای در آغوش گرفتن آن است. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال خود را در اقتصاد در حال حاضر او خود را نابود کرده است و هر بیت از آن با مداخله دولت و بحران سوسیالیسم همه پاک شده و ما در حال بازگشت به سال 2009 به عنوان اگر چیزی اتفاق افتاده است در میان. آن است که خود تحمیل فاجعه است. این ویروس نه خراب اقتصاد ما دولتی تحریک وحشت مداخله دولت و بحران سوسیالیسم را انجام داده است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: ماه نوامبر افزایش 3/18/2020 2:22:32 PM (شماره 350117)

Bipartisanship چشم من! فقط داد و بیداد بین فیل و الاغ برای دیدن که جیب بزرگتر می شود.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 3/18/2020 2:50:58 PM (شماره 350141)

بی تو چه ؟ منظور شما بری soetoro? s/

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de