یک بحران بیش از حد بسیاری ازآیا شورش تهمت را به آتش کشیدند?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/7/2020 4:15:48 AM

یک هفته پیش در پی یک ممکن است مسطح COVID-19 منحنی رشد رئیس جمهور تهمت انتخاباتی می تواند به حفظ برخی از خوش بینی. در حالی که نظرسنجی ها نشان می دهد که اعتماد عمومی به احتمال زیاد دموکراتیک نامزد جو بایدن به عنوان بهتر از مغلوب ساختن پیشی جستن در برخورد با بحران بهداشت و درمان آنها همچنان به اعتماد رئیس جمهور بیشتر در مورد دست زدن به اقتصاد است. پای صندوق های رای بودند سازگار با این ایده که اگر او می تواند متقاعد کردن این کشور به انتخابات در مورد “چه کسی بهتر است برای حصول اطمینان از قوی آمریکا بهبود ؟” او ممکن است در یک موقعیت رقابتی در ماه نوامبر. پس از آن آمد مرگ خفگی توسط جورج فلوید زیر زانو از یک پلیس مینیاپولیس.


اطمینان حاصل کنید. Law & Order = NO… شورش & هرج و مرج = بله… و اکثریت آمریکایی ها در حال رفتن برای رای دادن مثل این ؟

27 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: allofus 6/7/2020 4:37:12 AM (شماره 435534)

شما می توانید به سرعت ببینید که در آن این نویسنده افکار هستند. حداقل شما می توانید اطلاعات خود را درست است. جورج فلوید نمی میرند از خفگی. مرگ غم انگیز بود اما پس از لیبرال رسانه های داستان به جای کامل و دقیق حقیقت باعث می شود نوشتن خود را بی ارزش است.

40 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: valinva 6/7/2020 4:39:17 AM (شماره 435535)

دقیقا این قضیه صادق است. اگر ماهیت واقعی این پل جنبش در معرض واکنش در برابر آن را بزرگ خواهد بود. عدالت و برابری نژادی هستند platitudes. عملی بازی را از آن platitudes را بترساند و جهنم از متوسط حومه و روستایی شهروند آمریکایی. به عنوان مرگ و میر ناشی از پلیس و ویدئوها از سفید لیبرال زانو en به جرم خود اعتراف گناه جمعی و نفی خود را سفید امتیاز تکثیر این نفرت توسط افرادی که کار سخت و نگه داشتن این شهرستان و اقتصاد رفتن خواهد بود و قابل لمس.

45 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rob_NC 6/7/2020 5:04:12 AM (شماره 435543)

مغلوب ساختن پیشی جستن و یا هیچ تهمت و این تنها آغاز است….

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: جودی 6/7/2020 5:53:48 AM (شماره 435555)

فاکس گرفتن است که به عنوان بد به نیویورک تایمز. درصد کمی اعتراض سوختگی شورش…دیگران کار در خانه بمانند اطاعت از قوانین و قوانین. اجازه نمی دهد رسانه ها به پیچ و تاب و مغز خود را.ویروس ثابت رسانه ای و سیاستمداران looney. آنها اجازه می دهد اعتراض اما هیچ مجالس ترحیم محل کار و یا خدمات کلیسا. لطفا توجه داشته باشید تمام این شهرستانها & متحده در بحران در حال اجرا توسط دموکرات ها ، امیدوارم هر کس می خواهد به یاد داشته باشید این در آذر و رای دادن برای همه خواهان. هیچ کس به جز حزب دموکرات و رسانه ها مقصر مغلوب ساختن پیشی جستن برای شورش است.

44 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: petrichor 6/7/2020 6:32:32 AM (شماره 435567)

من تا به حال فکر می کردم که این امر می تواند غیر ممکن است برای مغلوب ساختن پیشی جستن به از دست دادن در سال 2020 است. من نمی مراقبت از رفتار خود اما من مانند سیاست های خود. در حال حاضر من مطمئن هستم که مهم است. با این همه حمله توسط MSM و این واقعیت است که اکثریت این کشور از ترس — مرگ می ترسم-از غیب ویروس و اعتقاد به این که یک ذهنی بی کفایت سابق معاونت می تواند بهتر محافظت آنها در این کشور به نظر می رسد از دست داده است.

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: cThree 6/7/2020 6:47:16 AM (شماره 435574)

من احساس می کنم برای #6. حمله مانند یک باران های موسمی هنگامی که شما در حال رفتن به جایی. من فکر می کنم آن را تمام کردم به این نویسنده متاسفانه. او بسیار مرطوب ماکارونی. ما در حال گاز روشن فریب جزئی حقایق و آشکار نهفته است. آمریکایی ها انتظار می رود به عنوان هر متمدن مردم خواهد بود. مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده است خود را به نظم و قانون رئیس جمهور و مخالفان او می گویند که نژادپرست است. اما آنها می گویند استنشاق نژادپرست است; بازدم حتی بیشتر از آن. آنها خطرناک است به ویژه هنگامی که آنها در حال از دست دادن آن هستند.

48 نفر بود.


این نومیدی زمان برای تخلیه ترومپت. چیزی که ساخته شده سقوط کرده است حمایت خود را. در حال حاضر ما به بحران بر بحران حالت تا نظرسنجی شماره نرم افزار تحت مدنی خستگی. این UNIPARTY هرگز متوقف خواهد شد. PDT یک تهدید وجودی که باید نابود شود.

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: TexasRose 6/7/2020 6:59:39 AM (شماره 435588)

شیشه های شکسته و عسل و شیشه های شکسته!!!!

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Califedup 6/7/2020 7:17:19 AM (شماره 435599)

هر کس دیگری نیاز به اثبات است که فاکس نیوز به غیر از خود محافظه کار, نقدی, گاو شب خط تا حالا به صفوف CNN و MSNBC و بقیه دموکرات حزب کمونیست تبلیغات بال? همه این به اصطلاح تظاهرات مسالمت آمیز در حال وقوع در بیشتر قسمت ها در حزب دموکرات اجرای فاضلاب با اکثریت مفید احمقها ساخته شده از احمق تحت تعلیم جوان سفید عامیانه که می گذراند تا برای 2 ماه با هیچ خروجی برای سرگرم کننده و هیجان. جورج فلوید بود که یک قاتل حرفه ای و کاربر مواد مخدر که در طول تهاجم گیر تفنگ خود را به معده زنان باردار و تهدید به کشتن او. به عنوان حقایق بیشتر و بیشتر می آیند در مورد مرگ او مشکوک شدم و سنت فلوید را به پیوستن به صفوف کسانی که دیگر سیاه قربانی قهرمانان مانند Trayvon مارتین و قاتل در فرگوسن. رسانه ها نگه می دارد و بی وقفه به یاد همه ما از هزاران “در بیشتر قسمت های مسالمت آمیز معترضان” راهپیمایی در سراسر کشور است. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از خواهد بود راهپیمایی اگر خلاف قانون اساسی قفل کردن حال نمی گیرد و به جای بسیاری از آنها مشغول به کار بود. من شرط می بندم که مجموع اعداد از راهپیمایی کودن هستند و یک اقلیت بسیار کوچک از کل جمعیت کشور ما است. تعجب می کنم که چرا عادلانه و متعادل فاکس نیوز است نه گزارش حقایق واقعی در مورد فلوید و شورش ببخشید منظورم تظاهرات صلح آمیز است. این “خبرنگار” باید اخراج برای او تعصب. به مرداک پانک در حال اجرا فاکس (به زمین!) نفرت مغلوب ساختن پیشی جستن. این شورش را تنها افزایش مغلوب ساختن پیشی جستن شماره زیرا اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها می خواهند نظم و قانون و عدالت برای همه از این lawbreakers. صرفه جویی در کشور ما و امریکا بزرگ دوباره.

37 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Jesuslover54 6/7/2020 7:20:04 AM (شماره 435600)

هرگز خواندن یک مقاله که در آن هدر یک سوال است.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 6/7/2020 7:34:49 AM (شماره 435613)

برای پاسخ به این سوال در عنوان پاسخ منفی است. در واقع, آن می تواند منجر به یک مگا لغزش برای مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر. حتی مطیع قانون مردم سیاه تغذیه می شوند تا با شورش.

34 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Newtsche 6/7/2020 8:23:53 AM (شماره 435660)

با نژادپرستی به عنوان یک شبح تهدید هر گونه تلاش برای محدود کردن رای تقلب — voter id, رای, برداشت, پست الکترونیکی-در رای گیری illegals رای گیری-من بسیار نگران است. تا آنجا که به چپ effs تا هر چیز دیگری آنها را لمس و آنها رای تقلب کردن.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: poliposter 6/7/2020 8:25:28 AM (شماره 435663)

#11 من موافقت می کنم. آنچه که در این سبک جدید از تیتر? Clickbait? من نمی طعمه را.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: tootall 6/7/2020 8:31:22 AM (شماره 435670)

سطل زباله

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: TJ54 6/7/2020 8:35:52 AM (شماره 435678)

تنها یک libtard می تواند در این مقاله نوشته شده

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 6/7/2020 9:04:29 AM (شماره 435710)

طبق معمول موش ها به شدت overplaying دست خود را گرفتن چه می توانست یک موضوع خوب برای آنها (مبارزه نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس) و در حال اجرا وحشی با آن غارنوردی در به افراط گرایان و پیشنهاد مجنون راه حل. هیچ فرد عاقل می خواهد نیروهای پلیس به طور کامل حل شده و این باز درب برای مغلوب ساختن پیشی جستن به پیشنهاد راه حل های حس مشترک و به رنگ موش به عنوان unhinged و خطرناک برای جامعه است.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: HotRod 6/7/2020 9:15:20 AM (شماره 435728)

اگر قیام و توده رای گیری تقلب همچنان رئیس جمهور تهمت باید اعلام حکومت نظامی و تعلیق انتخابات است. و سپس فعال کردن همه گارد ملی و پلیس ذخایر به سرکوب جنایتکاران. محله به طور فزاینده ای در حال سازماندهی برای دفاع در برابر مجرمان است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: بقایای 6/7/2020 9:26:40 AM (شماره 435741)

من می دانم کسی که متنفر مغلوب ساختن پیشی جستن و من از آنها پرسیدم که شما نه می توانست به عنوان رئیس جمهور.. که بر روی نیمکت در هر دو حزب است که می توانید انجام دهید بهتر یا حتی نیمی به عنوان خوب است ؟ فقط به خاطر اینکه شما رسانه ها در جیب شما به این معنا نیست که بسیار دیگر.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Pegmo 6/7/2020 9:30:45 AM (شماره 435750)

هیچ.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Strike3 6/7/2020 9:49:03 AM (شماره 435780)

مغلوب ساختن پیشی جستن “واگرد” آغاز شد در سال 2016 و شش صد بحران imeachments اتهام سوء رفتار و تبانی بعد او هنوز هم دا انسان است. سعی کنید به نگه دارید تا.

8 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/7/2020 9:51:25 AM (شماره 435783)

در مقابل تهمت خواهد بود که شورش’ به آتش کشیدند. به همین دلیل آنها در حال حمله به او را به شدت.

6 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Muguy 6/7/2020 9:53:08 AM (شماره 435786)

توجه داشته باشید خب فقط که در آن اکثریت غارت و شورش اتفاق می افتد– رسانه ها است که egging آن را در یا
شهرستانها ایالات و نواحی که در آن demonrat سوسیالیست یا حکومت با مشت آهنین و یا اجازه دهید آن اتفاق می افتد حتما اجازه دهید این زندانیان به دلیل یک ویروس ترساندن پال خواستار قطع بودجه دولت یا emasculate اجرای قانون و پس از آن ایجاد ترس و شک توسط upending سنتی ما سیستم رای گیری و اداره امور… مردم با اطلاع از آنچه در جریان است.

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: paral04 6/7/2020 10:12:20 AM (شماره 435823)

اندیشیدن در چگونه بایدن خواهد رسیدگی به این.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/7/2020 10:32:11 AM (شماره 435842)

نمی توان آن را تهمت را به آتش کشیدند. این فقط آخرین کودتا. شورش خود ادامه خواهد داد و از طریق انتخابات. سمت چپ خواهد سوخت کشور پایین است. ما فقط اف بی آی برای محافظت از ما آن رزمندگان شجاع زانو و Wray نادیده گرفتن Antifa تروریستی تعیین نمی دستگیری و یا بررسی یک عضو. این موضوع نازک نگه داشتن ما. با تشکر از خدا برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان او تنها جنگنده برای عدالت ما.

7 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: rockeysroomie 6/7/2020 10:59:18 AM (شماره 435881)

من خودم تکرار اما فاکس نیوز شده است Murdochized فقط به عنوان وال استریت ژورنال است. این غم انگیز است. ایستگاه های تلویزیونی و روزنامه فقط همان نیست که آنها استفاده می شود.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: pmcclure 6/7/2020 11:05:58 AM (شماره 435905)

هرج و مرج است که کاملا در مالکیت و مدیریت توسط جنایی چپ. تنها رای دهندگان که مشکل راه رفتن و جویدن آدامس در همان زمان قادر خواهد بود به این رقم را در ماه نوامبر با وجود MSM را سونامی نهفته است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: StrikingViking 6/7/2020 11:17:37 AM (شماره 435924)

“پس از آن مرگ خفگی توسط جورج فلوید زیر زانو از مینیاپولیس پلیس.”
تنها شکافی در Floyd دولت کالبد شکافی نشان داد او از نارسایی قلبی. بدن او عجین با فنتانيل و Methaphetamine یک ترکیب کشنده است که به کشته شدن ده ها هزار نفر از آمریکایی ها با ایجاد نارسایی قلبی است. زمانی که او دستگیر شد و برای گذراندن ارز تقلبی و دیگر جرایم پلیس radioed امدادگران برای کمک به, چرا که او در یک حالت “هذیان هیجان زده.” کتاب طب اورژانس مورد استفاده توسط Minnneapolis پلیس توصیه می شود محدودیت های مشکوک در هذیان هیجان زده تا زمانی که او می تواند تسکین یافته.
رادیو فردا باید سعی کنید حداقل در همان کد پستی عنوان حقایق است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: DVC 6/7/2020 1:00:00 PM (شماره 436122)

هیچ. فقط به عنوان در سال 1968 عادی مردم لگد از این خشونت ها و هرج و مرج و می خواهید نظم و قانون. این را نمی شود خوب برای حزب دموکرات که از این همه اختلال و خشونت و نفرت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 30 – نوشته شده توسط: یا دروازه 6/7/2020 3:50:56 PM (شماره 436347)

هیچ.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: bighambone 6/7/2020 5:33:03 PM (شماره 436424)

داخل DC کمربندی و شهر نیویورک مکان هایی که جعلی رسانه های خبری خود را چیزی بسیار متفاوت از “اکثریت خاموش” امریکا که در آن مردم زندگی می کنند که در واقع این کشور اجرا خواهد شد و در واقع رای می دانم که رئیس جمهور تهمت شروع نشده چینی COVID-19 ویروس همه گیر و شورش و یا استفاده از آنها برای اهداف سیاسی. این احمق ها طلا به این باور است که اکثریت مردم آمریکا می خواهند برای لغو خود را به پلیس محلی و نیروهای خواهید “مرزهای باز”. بنابراین شما می توانید حدس زدن نتیجه انتخابات بسیار واضح است!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de