اشغال 2.0: Nashville, تلاش برای تنظیمتا بعدی رادیکال خودمختار منطقه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/13/2020 4:34:02 AM

آیا آنارشیست ها در تلاش برای فراموش اشغال 2.0? گزارش شد که فعالان رفتن به سعی کنید از تکرار سیاتل کاپیتول هیل خودمختار منطقه در Nashville, Tennessee. این گردش در رسانه های اجتماعی نشان می دهد خود را به قصد تکرار سیاتل در قانونگذاری Plaze در نشویل در سراسر خیابان را از کاپیتول.(برش خورده به صورت جیر) اما کالیفرنیا ، بیل لی است نه واشنگتن فرماندار جی Inslee او در هیچ کدام از آن. او هشدار امروز که تنسی را تحمل کند مانند یک “منطقه.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 6/13/2020 4:49:10 AM (شماره 442981)

مطمئن شوید که برای گرفتن این قطعه در پایان مقاله در مورد یک پسر BB gun حلق آویز در دیوار ایجاد یک پلیس جستجو برای سلاح. آن دیده می شد در طول یک کلاس درس مجازی در صفحه اصلی. ظالمانه!

6 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/13/2020 5:24:57 AM (شماره 442993)

من شروع به فکر می کنم چیزی واقعا بدبو در دانمارک. شورش و قتل بیش از جورج فلوید. اما خیلی بیشتر از جوانه زدن در مورد مسلح احمقها که تعقیب کردن یک سیاه هل دهنده. (که به عنوان یک فرد من را در نظر به مراتب بیشتر احتمال دارد قربانی نژاد پرستی). همچنین سرعت که در آن شورش و اعتراض شدید رخ داده در نقاط مختلف. همانطور که من به یاد رادنی کینگ شورش رخ داده است و اصولا در آن اتفاق افتاده است و سپس به عنوان هفته گذشت تا به حال بیشتر و بیشتر تظاهرات مسالمتآمیز در جای دیگر. من احساس می کنم این تمام چیزی است که یک مجموعه و یک تجزیه. جورج فلوید به قتل رسید اما نه فقط توسط یک نادان پلیس – اما به عنوان بخشی از یک بزرگتر به خوبی سازمان یافته و برنامه ریزی. به قتل هل دهنده هیچوقت متناسب با “نژادپرستی نهادینه شده” بهانه ای مورد نظر. پایان بازی خواهد بود این: لیبرال نخبگان به دست آوردن قدرت. سیاه پوستان از دست دادن حتی بیشتر زمین از واکنش آنها را مقصر می گشتند. پس آمریکایی ها بارها و بارها رد کنترل اسلحه در مناطق دموکرات ها کنترل آنها را بیشتر کنترل اسلحه حتی به عنوان اقتدار پلیس است که بیشتر تضعیف شده است. در جای دیگر هر بار که کسی محافظت از خود بیشتر شورش رخ خواهد داد. اسلحه مصادره خواهد شد خواستار شدند. در صورتی که آثار نخبگان را در برخی از نقطه, بردگی بقیه از ما.

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: nina584 6/13/2020 5:42:39 AM (شماره 443003)

که در آن است که اف بی آی ???????

15 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/13/2020 7:13:18 AM (شماره 443045)

یک زن و شوهر ده ناراضیان speechifying به هیچ کس و یک دسته از افراد بی خانمان فرز aboit شد در مورد آن از آخرین تصویری که من دیدم از این رویداد در نشویل. ما توافق gov گفت: مالکان متصرف در زمین تعیین شده زمین اردوگاه حذف خواهد شد. که توسط قانون است. امیدوار سربازان و گارد ملی که همیشه حاضر نیروی پایین وجود دارد را به مراقبت از کسب و کار. 2 تظاهرات/تظاهرات برنامه ریزی شده امروز. پل گفت: آنها می خواهند به تعطیل کردن همه نشویل گردشگری منطقه به طور دائم و از بین بردن اقتصاد محلی ما. که در آن گرسنه وکلا??! پل نیاز به شکایت به زمین در حال حاضر!!

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Rubinski 6/13/2020 7:21:52 AM (شماره 443055)

پل در حال رفتن به یک کاملا متفاوت دریافت در تنسی اگر آنها سعی می کنند به بیش از نشویل.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/13/2020 7:44:39 AM (شماره 443091)

اگر رهبری در هر کشور و شهر است و نه متعهد به خاموش کردن این جنبش آن را گسترش و تخریب خواهد شد و در نتیجه. افراد کشیدن رشته ها در پشت این متعهد ضد آمریکایی که با استفاده از این هرج و مرج برای از بین بردن تضعیف و تقسیم این کشور است. این اتفاق در هر انقلاب کمونیستی در تاریخ و آن این است که در اینجا اتفاق می افتد. این یک استراتژی است که اگر موفق همیشه به پایان می رسد در قتل و ضرب وشتم و بدبختی است. دموکرات ها در حال بدست گرفتن یک دست روش باور آن بهره مند خواهد شد آنها را در ماه نوامبر. هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت. آمریکایی ها نفرت چه آنها شاهد هستند و می دانند که حزب دموکرات به رهبری غیر موجود است. جمهوری خواهان نیز به مراتب به سکوت در این. آنها نیاز به خارج وجود دارد محکوم کردن این خشونت و تخریب است. مردم می خواهند بدانند که مقامات منتخب خود را به حفاظت از آنها اموال خود را و کسب و کار. آمریکایی ها دیده می شود به اندازه کافی به درک که آن را مهم است که رهبران خود هستند. این خشونت بی معنی و تخریب غیر قابل قبول است و ما نمی توانیم به عقب نشستن و عمل به عنوان اگر آن است. این یک شیب لغزنده ما هستند و ما را در داخل هرج و مرج بسیار به سرعت اگر ما به عقب براند. رادیکال را انتخاب کرده اند برای عمل کردن در مکان های امن که در آن دموکرات ها در موقعیت های رهبری هستند چرا که آنها می دانند که اگر آنها به شهرستانها و یا دولت آن را قابل تحمل نیست. هرج و مرج خواهد فروکش نمی کند خود را در آن. آن را باید متوقف شود. من می توانید ببینید این پایان در هر راه دیگر به شدت با تشکر از دموکرات ها اجازه داده است که این هرج و مرج به پایی در شهرستانها است. در اولین نشانه از آن باید آن را quelled به دلیل وجود نیروهای داخل و خارج از دولت ما که حمایت و فعال کردن این تخریب است. عامل در یک گروه پشتیبانی از رسانه ها و درک ما در دنیا از آزار و راه حل این است که برای رفتن به زشت است. آمریکایی ها نیاز به شنیدن صدای عاقل با راه حل های واقعی.

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: NancyD 6/13/2020 8:01:10 AM (شماره 443110)

FTA: “نشویل CHAZ تا کنون بسیار chill place. مردم در کنار من هستند بحث که آیا کمونیسم یا آنارشیسم بهتر است” سیاستمداران ما بهتر نمی شکست ما در حال حاضر. اگر آنها مردم را مجبور به مراقبت از این خود و آنها نمی خواهند که. مریض و خسته از ضعیف و بزدل بی قانون در میان ما.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: anniebc 6/13/2020 8:05:20 AM (شماره 443117)

من می خواهم برای دیدن بیشتر پلیس در انجام وظیفه خود راه میامی PD بود که تظاهر کنندگان حمله کردند و یکی از وسایل نقلیه خود را (تصویری زیر ارسال مقاله). آن را نزدیک به تظاهر گرفتن beatdown بسیاری از آنها نیاز دارید. آنها متصل پلیس, پلیس پانچ بازگشت اما کمی آنارشیست ها فکر می کردند که در سمت راست. شرم بر دموکرات ها برای نادان گول زنک آنها ایجاد کرده اید در این کشور است. اگر ما رو بیشتر پلیس هل دادن به عقب و ضرب و شتم برخی از behinds این شورش در سراسر کشور به پایان می رسد در یک هفته. این رفتار را نمی توان تحمل خود را در مدرسه محلی بالا به همین دلیل است که آن را در حال تحمل در خیابان ؟

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/13/2020 8:48:27 AM (شماره 443166)

بررسی کنید که چگونه یک تهدید مانند این بود که به کار گرفته شده در کار د لین, Idaho. حدود 1000 شهروندان مسلح با AR-15 و تفنگ و اسلحه اساسا تعطیل هر گونه مشکل قبل از آن اتفاق افتاده است.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: هرشی 6/13/2020 10:32:27 AM (شماره 443319)

فقط نیاز به راه اندازی یک سیستم بلندگو با برخی واقعا بد موسیقی کشور و پخش آن 24/7…و فراموش نکنید که Tenn است “باید موضوع را” دولت. با باز کردن حمل و پنهان حمل و قلعه دکترین….

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: DVC 6/13/2020 5:38:58 PM (شماره 443762)

قصد ندارم به اتفاق می افتد.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de