اوباما در وزارت دفاع آغاز شده است Indoctrinating نیروهای ما’در نژادپرستی و ‘امتیاز’ اسناد جدید نشان می دهد

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/17/2020 4:26:52 AM

در روز پنج شنبه قضایی, سازمان دیده بان به دست آمده 1,483 صفحات از مواد آموزشی از وزارت دفاع (DOD) تولید شده توسط دفاع فرصت های برابر مدیریت موسسه (DEOMI) در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما تصدی. وزارت دفاع را “فرصت های برابر مشاوران” با استفاده از اسناد و مدارک به آموزش اعضای خدمات در تنوع موضوعات. در میان چیزهای دیگر مواد آموزشی ویژگی مخالفت با پرداخت غرامت و یا اقدام مثبت به شکلی از نژادپرستی ادعا می کنند این ایده که “انسان شباهت مهم تر از تفاوت” فرم “قوم پرستى” هشدار می دهند در برابر “گرایش جنسی امتیاز” و “مذهبی امتیاز” و ادعا می کنند که کسانی که افزایش مذهبی در اعتراض به ازدواج همجنسگرایان در حال درگیر شدن در تبعیض است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chumley 7/17/2020 5:38:18 AM (شماره 481060)

این است جدید. من بازنشسته در سال 2000 و آنها تا به حال شده است کوبیدن ما با “بیدار” نوع تبلیغات برای 25 سال حتی پس از آن. هر نیروی هوایی به یاد داشته باشید انواع اجتماعی ، که ماموریت خود را به آنها تعلیم ما بسیار کامل به نقطه ای که در آن NCO را گرفتند و تمایلی به اصلاح مو در زنان و یا هر گونه دیگر گونه های حفاظت شده. آنها ساخته شده آن را پس از شما تا به حال به دنبال بیش از شانه خود را قبل از گفتن یک شوخی و یا حتی خندیدن یک. مانند تحقیقات جنایی در هنگام برخورد با SA و رسيدگي به تنهایی کافی بود برای خراب کردن یک حرفه ای است. هیچ گناه مورد نیاز است.

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: George R. 7/17/2020 7:19:42 AM (شماره 481124)

نویسندگان و مجریان است که زباله باید به صورت دادگاه رزمی.

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: فوری خشم 7/17/2020 8:30:45 AM (شماره 481185)

ما فقط شروع به درک آسیب است که حشرات موذی را در 8 سال. و او نه بازنشسته.

6 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 7/17/2020 8:44:54 AM (شماره 481200)

به عنوان یک 30+ سال DoD کارمند, من می توانم به شما بگویم که DoD شده است هل دادن مسابقه برای زمانی که من می توانم به یاد داشته باشید. هر سال ما در معرض ماه تاریخ سیاه, اسپانیایی, تاریخ ماه, اسیایی, تاریخچه, M, زنان, تاریخ, ماه, ماه و غیره و در عین حال ما هنوز به جشن انگلیس و ماه تاریخ و نه ایرلندی, آلمانی, ایتالیایی و غیره و غیره ماه بزرگ تغییر اوباما Admin ساخته شده به تنوع تلقین شد و شروع به هل دادن LBGBBQEIEIOMOUSE دستور کار است.این نقطه کم بود که آنها ساخته شده ما نشسته طریق حساسیت آموزش در مورد ترانس بیماران. جلسه من با حضور همه ما نشسته بی سر و صدا گوش دادن مودبانه و سپس وقتی که استاد پرسید: اگر کسی تا به حال هر گونه سوال و هیچ کس یک کلمه گفت: پس از آن همه ما رو گول زدن. خوشبختانه که نمی آخرین طولانی به عنوان برگ برنده جاروب بسیاری از این زباله دور زمانی که او در آمد. اما من بدون شک از آن خواهد شد دوباره به عنوان به زودی به برخی از libtard چپ طول می کشد Wite اما در آن کراوات من باید بازنشسته شد.

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: udanja99 7/17/2020 9:06:17 AM (شماره 481230)

که مرتب اقدام به تلقین را در مقابل اثر مورد نظر من است. من خشمگین از جهنم خارج از آن و به طور خودکار تخفیف همه چیز را که به من ارائه شده است. این امر می تواند همان چیزی است که اتفاق می افتد به من امروز با تمام سفید برتری امتیاز و گناه زباله پرتاب در آمریکا در یک دقیقه توسط دقیقه اساس. من رد هر بیت از آن. اگر وجود دارد هر گونه امتیاز در این کشور آن است که سیاه و سفید امتیاز.

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: JayD 7/17/2020 9:13:27 AM (شماره 481235)

این امر به ویژه خطرناک در محیط آموزش نظامی که در آن سریع و بی چون و چرا پاسخ به سفارشات حفر شده است به استخدام. من فکر برای برخی از زمان چگونه هر کسی می آید از ارتش به عنوان یک فعال چپ و در حال حاضر من حدس می زنم من باید جواب من.

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: smokincol 7/17/2020 9:54:41 AM (شماره 481294)

اگر همه چیز همیشه به نقطه ای که در آن همه چیز را نشان داد شواهد نشان می دهد که بری soetoro بود master planner کل قسمت را در مورد یک coup d’etat. برای اولین بار انجام چنین در تاریخ کشور ما است. حداکثر مجازات است و باید مرگ است.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 7/17/2020 10:29:50 AM (شماره 481345)

چه ؟ آیا شما بر این باورند اوباما زمانی که او گفت که او خواهد transformationally تغییر امریکا ؟ او یک کمونیست. او تا آنجا که او می تواند به عنوان سخت به عنوان او می تواند برای از بین بردن امریکا است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 7/17/2020 10:49:52 AM (شماره 481371)

به همین دلیل پادشاه بری تا به حال به جای بسیاری از افسران خوب با گروه خود را از دست برداشت go-همراه-برای-دریافت-همراه عروسک. مردان واقعی نمی خواهد قرار داده تا با این PC مزخرف و حال به آن بروید. او متنفر نظامی و اقدام به آن را به تصویر خود را از تنوع گیاهان جنسی تبادل و pansies. این که چگونه ما از دست McCrystal و پتریوس و به پایان رسید تا با Pillsbury Doughboy Vindman.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/17/2020 10:51:41 AM (شماره 481374)

اوباما می تواند انجام آسیب بیشتر اما بدترین دشمن خود بود و تنبلی همراه با گلف. اگر او می شده اند و بی رحمانه تر مانند پوشیدن یک اسلحه کمری با مسلح پاسداران بدن ما می تواند یک کشور کمونیستی امروز. این مرا متعجب نمیکند اما اوباما را لغزش تحت رادار در سال 2008.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: LadyVet 7/17/2020 11:41:51 AM (شماره 481469)

من می توانید بررسی کنید که این بر می گردد به اوایل دهه 70 است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 7/17/2020 12:24:53 PM (شماره 481514)

#9 با استفاده از McCrystal و Patreaus به عنوان نمونه…..هر دو وحشتناک نمونه های بسیار سیاسی عمومی افسران که IMO شد نفرت خود را اواخر اقدامات است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net