نیویورک انجام می شود فورا آزاداز لطف زندان به قید وثیقه اصلاحات’ قانون

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/4/2020 1:33:53 AM

Arsonists که مجموعه آتش سوزی در شهر نیویورک, نیویورک در طول شب چند از شورش خواهد شد فورا از زندان آزاد اگر تا کنون دستگیر و با تشکر از رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو را (D-NY) وثیقه اصلاحات قانون است. برای شب های بسیاری را در حال حاضر arsonists را به آتش کشیده اداره پلیس شهر نیویورک (NYPD) وسایل نقلیه شهرستان dumpsters و آوار در خیابان های شهر نیویورک است. افراد دستگیر شده برای آتش سوزی اگر بازداشت شده را صرف کمتر از 24 ساعت در زندان است. در آغاز سال کومو امضا و به قانون وثیقه اصلاحات اندازه گیری است که حذف وثیقه برای متهم مجرمان درگیر در خشونت پرهیزی و جرایم خشونت آمیز از جمله برای مظنون متهم درجه دوم قتل نفس


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DVC 6/4/2020 1:46:36 AM (شماره 431652)

من به خنده شوخی که نیویورک تبدیل شده است. تا زمانی که آنها خواهد شد در واقع چیزی در این مورد آن است که اساسا چگونه به خلاص شدن از شهردار و تمام عوامل شر و شورای شهر برای دریافت قوانین به سلامت عقل آنها ایجاد کرده اند این فاجعه و سزاوار آنها برای لذت بردن از میوه از کارگر خود را. صفر همدردی. و شما می توانید شرط می بندم که این پانک خواهد بود به سوزاندن و غارت به عنوان به زودی به عنوان آنها ضربه خیابان.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 6/4/2020 2:02:16 AM (شماره 431659)

من را فراموش کرده به ذکر است که این قانون دولت هم آنقدر احمق اندی می شود برخی از این اعتبار برای بازیافت این arsonists بیش از حد. کل دولت است بن looney.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Trigger2 6/4/2020 2:07:11 AM (شماره 431661)

پس از این تروریست ها بازگشت به دولت از آنها آمد را هر اجرای قانون رسمی حتی به دنبال آنها ؟ شاید رفیق کومو است که برخی از راز honcho فراخوانی عکس در Antifa.

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: KatieJo 6/4/2020 4:57:11 AM (شماره 431703)

چرا باید هر کسی اطاعت از قانون کنه ؟ آن را بی معنی است. آتش سوزی, سرقت, تخریب اموال و حمله به……هیچ مشکل. در عین حال همه ما دیده می شود چه اتفاقی می افتد اگر شما مخالف یک “نظم” از علاقه مندی دولت این دستورات نیست قوانین توسط راه. این است که چگونه شما از بین بردن جامعه مدنی است.

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Krause 6/4/2020 6:22:03 AM (شماره 431736)

دموکرات ها باید در هر موقعیت های رهبری.

14 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/4/2020 6:40:48 AM (شماره 431746)

زمان خارج از غارت و چپاول ؟

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: 49 فورد 6/4/2020 6:59:41 AM (شماره 431759)

# 1 نیویورک شورای شهر مجموعه ای از ضربت سخت زدن شغل به عنوان به خوبی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 6/4/2020 7:04:48 AM (شماره 431765)

هنگامی که این وثیقه اصلاحات چیزی شروع کنم ؟ درست قبل از این اعتراضات? برنامه ریزی شده است ؟ فقط در حال انتظار برای چیزی شبیه به جورج فلوید آمده است ؟

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Skinnydip 6/4/2020 7:07:11 AM (شماره 431766)

حدس می زنم که توضیح می دهد که چگونه نرخ جرم و جنایت پایین می رود در نیویورک است.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: rytwng 6/4/2020 7:15:44 AM (شماره 431771)

چرا آنها اجازه همه از این دموکرات ها خارج از زندان است ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/4/2020 7:20:02 AM (شماره 431773)

به عبارت دیگر, NY قوانین است اما شکستن آنها را تقریبا بدون نتیجه به جنایتکاران. به جز ظاهرا برای مطیع قانون مالیات دهندگان که نمی پوشیدن یک ماسک و یا استفاده نمی اجتماعی فاصله. و نیویورک ظاهرا شبیه به این دلیل که آنها نه تنها برای رای دادن افرادی که پیاده سازی این سیستم رسمی (انتخابی) هرج و مرج, اما آنها همچنین پرداخت مالیات بالا به حمایت از آن و حتی مارس در خیابان ها به اصرار آنها گسترش چنین “عدالت است.” در حال حاضر آنها حتی خواستار “پال خواستار قطع بودجه دولت” (یعنی خلاص شدن از شر) ، بنابراین وجود خواهد داشت نه هر گونه تلاش برای جلوگیری از بازیافت غارتگران های انجام muggers و قاتلان. آن مدینه فاضله برای مطمئن…برای مجرمان است. موفق باشید با آن. بزرگترین پناهندگی مجنون.

15 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Venturer 6/4/2020 7:30:51 AM (شماره 431783)

بیایید ببینید که چگونه نزدیک من می آمد.
وثیقه است که به معنای به عنوان یک تضمین می کنند که بازداشت یک فرد را نشان می دهد تا برای محاکمه. در حال حاضر زمانی که پلیس در نیویورک شما نمی نیاز به وثیقه. پس چرا نشان می دهد تا برای محاکمه ؟ اگر شما نمی نشان می دهد تا برای دادگاه حکم بازداشت صادر شده است.
آنها بازداشت شما در حکم و تبدیل شما سست و بدون وثیقه دوباره. این است که راه آن کار می کند ؟

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/4/2020 7:51:06 AM (شماره 431805)

به عنوان NYCs پایه مالیاتی وثیقه از اندی و لایحه ممکن است مجبور به تجدید نظر در این قانون پس از وثیقه ممکن است در نهایت اینکه تنها منبع درآمد نیویورک است.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bpl40 6/4/2020 7:53:28 AM (شماره 431812)

…و پس از آن آنها را مستقیم زنبور عسل خط برای نزدیکترین پمپ گاز!

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/4/2020 8:17:16 AM (شماره 431858)

برخی از ابعاد نیاز به صحافی برای این تقلید مسخره امیز. گذشته و حال قانونگذاران. دور آنها را.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/4/2020 8:17:18 AM (شماره 431859)

این است که فراتر از یک شوخی و Cuomo, ناله شاکی است به سرزنش و در عین حال مطبوعات هنوز هم فکر می کند او فوق العاده است. که می گوید از آن همه!!!!!!

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: greyseal 6/4/2020 8:42:47 AM (شماره 431904)

چک کردن بیشتر از سرفصل صبح امروز مردمی است. آن را نه فقط در نیویورک بلکه در سنت لوئیس و سی پلیس آنها را دستگیر و تعقیب مقامات محلی یا اجازه دهید آنها را معاف از مالیات و یا برخی از سابق اوباما CAIR عضو را نشان می دهد با قید وثیقه آزاد است. مرتب کردن بر اساس یک منحرف “گرفتن و انتشار” راه اندازی… greyseal

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: پارچه Al 6/4/2020 8:45:56 AM (شماره 431908)

گرفتن و انتشار شهرها و یا کشورهای نباید دریافت هر گونه ما آنهم به کمک و یا پول است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/4/2020 8:56:41 AM (شماره 431924)

هیچ مشکل DOJ باید فایل فدرال اتهامات که طول می کشد مراقبت از این بی عدالتی!

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 6/4/2020 11:41:03 AM (شماره 432169)

ما در حال حاضر شاهد واقعی زندگی “prequile” برای فیلم “فرار از نیویورک”. در صورتی که شما تا کنون فکر چگونه آن را کردم به این وضعیت نشان داده شده در فیلم……این است که چگونه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: udanja99 6/4/2020 12:57:13 PM (شماره 432315)

کسانی از ما که دعا باید انجام آن را برای ما محبوب میزبان Lucianne زندگی می کند که در شکم وحش.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – نوشته شده توسط: در واقع 6/4/2020 1:39:13 PM (شماره 432375)

کریستال ناخت به شما به ارمغان آورد, سیاه, مسائل با مصونیت از مجازات.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de