NY اتحادیه های کارگری به آمازون:آن مطمئن شرم آور خواهد بود اگر هر چیزیاتفاق افتاده است به خود شرکت جف بزوس.

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/2/2020 4:51:14 AM

چه شد که به شدت بدبینانه چیزی که یک بار اوباما دستیار رام امانوئل یک بار گفت ؟ اوه بله “شما هرگز اجازه یک بحران جدی به هدر. و منظورم از این که آن را یک فرصت برای انجام چیزهایی که شما فکر می کنید شما نمی تواند قبل از.” و وسط اضطراری ملی در وسط یک بیماری همه گیر در وسط یک زمان وقتی که همه فداکاری و اتحاد اعضای تهدید آمازون: آیا آنچه من می گویم. و یا دیگری. نیویورک چپ مجموعه ای از حزب سوسیالیست unionistas و قانونگذاران باید با ارسال نامه به بزوس و مدیران ارشد را به آنها دیکته کند که چگونه آنها باید اجرا انبار است که آوردن غذا


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: قارچ 4/2/2020 5:05:43 AM (شماره 365787)

اتحادیه خس خس سینه که آخرین نفس. یک بار مفید گروه آنها شد سارقان آنها ادعا برای حفاظت از متوسط و کارگر از. آمازون است که هیچ سنت شهرت آنها از درمان انبار کارگران بسیار بد است اما افراد مایل به کار وجود دارد, بنابراین من حدس می زنم آن را نمی تواند که بد است. وجود یک انبار بزرگ/تدارکات منطقه در نزدیکی من است. آمازون در نظر گرفته شده است بدترین کار..این آخرین فرصت در یک کار کمی به هیچ کنترل آب و هوا (و نه غیر معمول در این کار) و کمی وفاداری/امنیت شغلی است. هنوز یک اتحادیه در آینده هنوز هم بدتر است.

23 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: PostAway 4/2/2020 5:19:49 AM (شماره 365789)

کسانی از ما که می تواند نیاز به گام تا. آمازون یک چیز است اما تحویل مواد غذایی به کسانی که نیاز دارند برای تلفن های موبایل مانند یک پروژه برای نیویورک جامعه مسیحی است. همسایه, کمک به همسایه آمریکایی است و می توانید یک اشاره از بنجامین فرانکلین که گفت: “جمهوری اگر شما می توانید آن را نگه دارید.”

13 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Highlander 4/2/2020 5:21:30 AM (شماره 365791)

من سوال Bezo قضاوت در راه اندازی یک مرکز توزیع در یکی از بدترین شهرها برای انجام کسب و کار در. برادر من در حال یک غرفه در نمایشگاه تجاری وجود دارد و در اوایل دهه 70. پس از داشتن برای مقابله با اتحادیه های کارگری محلی او تصمیم گرفت تا تمام تمرکز خود را کسب و کار در جنوب بود که تصمیم گیری هوشمند.

30 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Peeps 4/2/2020 5:37:30 AM (شماره 365802)

من از آمازون. پیچ و دستکاری سیاسی مغرضانه اتحادیه های کارگری. شما سزاوار نیست هر از پول است.

20 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: seamusm 4/2/2020 5:43:58 AM (شماره 365806)

بازی بیس بال بزوس. به این دلیل که اتحادیه اراذل و اوباش متوقف نخواهد شد در یک انبار با درخواست شما پد نیروی کار با غیر ضروری کارکنان و دائمی حق تعطیل که محل کار در هر زمان به هر دلیلی. نزدیک انبار.

28 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: wsdiego 4/2/2020 5:45:53 AM (شماره 365808)

یک مشکل عمده با لیبرالیسم/leftest هرگز جز مسئولیت آسیب آنها انجام می دهند! نگاهی به آنچه در آینده از چین با خود به دروغ و سرزنش ها!

30 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: بقایای 4/2/2020 6:24:45 AM (شماره 365824)

این کشور در حال تحول به یک فن سالاری / Thugocracy یا تلفیق هر دو.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: NancyD 4/2/2020 6:38:16 AM (شماره 365833)

اوه نه!!! در علاوه بر این به فدراسیون معلمان آمریکا خدمات کارکنان اتحادیه بین المللی (SEIU) بین المللی اخوان المسلمین از Teamsters امضای نامه ای به بزوس “در آمازون کارکنان برای آب و هوا عدالت” نیز آن را امضا کردند! وای که واقعا ترسناک بزوس را بهتر انجام چه “آمازون کارکنان برای آب و هوا عدالت” می گویند و یا دیگری!

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: BarryNo 4/2/2020 7:01:56 AM (شماره 365851)

آنها فقط درد برای این اتحادیه به منحل توسط فدرال اقدام است. آنها عمل کرده و از این راه در تجمع به جنگ جهانی دوم به عنوان به خوبی. من باور دارم.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: triggerberg 4/2/2020 7:31:37 AM (شماره 365862)

من بر این باور اتحادیه های شیطان هستند. این فقط اثبات بیشتر.

25 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Periwinkel 4/2/2020 7:57:19 AM (شماره 365886)

این فقط نشان می دهد چه اتفاقی می افتد زمانی که واقعا انسان هوشمند است که یک دموکرات…مغز خود را تبدیل به پیاده در برف سفرکردن. آنچه در آن است در مورد نیویورک است که باعث می شود این بچه ها مثل بزوس فکر می کنم آنها می توانید مسئولیت رسیدگی به نیویورک اتحادیه های کارگری ؟ یادداشتی به بزوس: شما نمی توانید خارج مانور اتحادیه زیرا در حالی که شما ممکن است حداقل پرداخت خدمات لب به قانون و نظم…اتحادیه اراذل و اوباش نیست.

16 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/2/2020 8:29:52 AM (شماره 365916)

من قطعا بزوس, فن, اما, اتحادیه, شما می توانید پرتاب آن وری.

32 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/2/2020 8:38:07 AM (شماره 365923)

قانون اساسی ایالات متحده ایستاده بود تا برای بزوس در روز امضا شد (17 سپتامبر 1787). اجازه دهید فقط ببینید اگر بزوس است nads به تعریف بازگشت. (بگویید اتحادیه های کارگری به پوند شن و ماسه و یا غار و اجازه دهید آنها را در.)

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Winstonian 4/2/2020 8:57:34 AM (شماره 365942)

این خواهید بود برای دیدن اگر اندی کومو را درگیر می شود. پس از همه, بسیاری از امضا کنندگان مستند همکاران به اندی.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: jacksin5 4/2/2020 8:57:41 AM (شماره 365943)

بعدی خواهد بود غیر اتحادیه فروشگاه های مواد غذایی. و حمل و نقل شرکت.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: czechlist 4/2/2020 9:16:17 AM (شماره 365962)

اتحادیه های سیاسی و کسب و کار. بالا پرداخت می شود مدیریت باید توجیه وجود خود را به “سهامداران” که پرداخت آنها از طریق حق عضویت. و فراموش نکنید که آنچه اتفاق افتاده است در جنرال موتورز پس از 0 در واقع به آن به UAW.
من موفق یک نمایندگی جمعیت در حق کار دولت است. هرگز یک مشکل با “دلمه” یا اکثر اعضای اتحادیه اما اتحادیه استوارت همواره در تلاش برای به هم بزنید تا مشکل. آنها انتخاب شدند و تا به حال به انجام کاری برای اثبات ارزش خود را.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/2/2020 9:21:21 AM (شماره 365965)

آکادمی پاسخ. آن را مطمئن خواهد بود غم انگیز, اگر من در زمان تمام مشاغل خارج از اتحادیه متحده و راه اندازی فروشگاه در جای دیگر.
Touche!

12 نفر بود.


پاسخ 18 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 4/2/2020 9:37:13 AM (شماره 365982)

جف بزوس باید مجموعه خود را مرکز توزیع در متروپلیتن گورنمنت آاف نشویللدیویدسن بالانس یا شارلوت – در هر نقطه اما نیویورک.

13 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/2/2020 11:34:55 AM (شماره 366111)

در این مثال من حمایت بزوس و حق خود را به اجرا شرکت خود اتحادیه رایگان اگر او آن را می خواهد که در راه است. درست است که او در بسیاری از راه های وحشتناک, شرکت, صاحب, اما خط پایین این است که هیچ یک از اتحادیه های کسب و کار چگونه او آن را اجرا می کند. نمی خواهد تا کنون حمایت اتحادیه در حال حاضر آنها را بدل به غول پیکر پول شویی ماشین آلات برای دموکرات ها. آنها نمی حفاظت از کارگران و اتحادیه های معلمان قطعا نمی کنند در بهترین منافع دانش آموزان است. و با توجه به یک اتحادیه شخص مهم و برجسته در FL, وقتی که بچه ها از پرداخت حق عضویت پس از آن ما خواهد شد توجه به آنها.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 4/2/2020 1:17:26 PM (شماره 366263)

“اتحادیه اراذل و اوباش” به نظر می رسد پس از کار برکنار شده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: اژیر مه 4/2/2020 4:13:15 PM (شماره 366411)

من تا به حال برای مقابله با آتش جنگنده های کارگری. اغلب به من گفت که آنها نمی باید برای انجام یک کار به دلیل آن را در این اتحادیه قرارداد. من به آنها گفتم به آن را انجام دهد به هر حال. سپس آنها را تهدید من با دادگاه است. پاسخ من به جلو آن را به هزینه های اتحادیه به عنوان آنجا که آن را به هزینه دولت است. به عنوان سرپرست من حق را به او واگذار می کنند و این راهی است که در آن است. اتحادیه های کارگری بودند یک چیز خوب زمانی که آنها برای اولین بار آغاز شده اما آنها را به یک سوسیالیست هیولا در بسیاری از موارد. FDR گفت اجازه نمی دهد که اتحادیه های کارگری در دولت به عنوان اتحادیه به زودی تبدیل به دولت است. درست است که در دولت فدرال و ایالت و شهرستان و شهر و دولت. آمازون باید وارث وکلا برای مطالعه این اتحادیه قرارداد و سپس به اتحادیه برای خفه شو یا ترک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – نوشته شده توسط: در واقع 4/2/2020 4:36:06 PM (شماره 366433)

جف بزوس باید شروع به حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با او آمازون پست. بزوس است و تهمت می توانید صدای جیر جیر خود را در دماغ. اتحادیه های کارگری و AOC بسیار بدتر از هر چیزی که رئیس جمهور می تواند انجام دهد به این ادم سفیه و احمق divorcée.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de