نیویورک تایمز op-ed: مردم سفیدباید متوقف صحبت کردن بهبستگان تا زمانی که حمایت BLM

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/7/2020 4:24:29 AM

نیویورک تایمز منتشر شده op-ed جمعه با عنوان “من نمی باید” عشق ” متون از سفید من دوستان است.” در اینجا چگونه آن را باز می کند: “کتاب من در حال آمدن است در چند ماه و من نمی دانم اگر من قصد دارم برای زنده ماندن به آن را ببینید چون من یک مرد سیاه و سفید.” که ترکیبی از فروتن-لاف زدن و خود ترحم می شود برای تکرار یک دوجین یا بیشتر پاراگراف با نویسنده بارها و بارها گفته او خسته از دوستان سفید ارسال پیامک برای ابراز حمایت خود را که او می بیند که فقط یک راه برای بیان احساس گناه. او نمی خواهید آنها را به می گویند که آنها در مورد مراقبت از او را به عنوان یک فرد او می خواهد آنها را به انجام کاری عملی برای شود.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: لاله 6/7/2020 4:50:21 AM (شماره 435540)

آن را نمی خواهد به اندازه کافی. آن را هرگز به اندازه کافی. هیچ چیز کوتاه از ترک خانه خود را پس انداز زندگی خود را و خود را از سایر اموال شخصی به اراذل و اوباش تا کنون خواهد بود به اندازه کافی. در واقع حتی این کافی نخواهد بود. شما نمی توانید دلجویی از اراذل و اوباش. تا کنون.

27 افرادی مانند این.


و پس از آن چه… ما برای اولین بار به دنیا آمد ؟ آن را باید یک تسمه پسر به طوری که او را قادر به “کار زمینه”… من خیلی می خواهم به لعنت و تف بر شما!

14 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: JL80863 6/7/2020 5:11:33 AM (شماره 435545)

من شما را متوقف صحبت کردن با بستگان من اگر آنها حمایت BLM

36 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: هرشی 6/7/2020 7:32:15 AM (شماره 435611)

چگونه در مورد ما توقف خواندن Nooo Yaawk slimes زیرا آنها حمایت BLM??? چگونه است که شما را با شتاب خویش???

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/7/2020 8:38:48 AM (شماره 435682)

بستگان من باید توقف صحبت کردن به من چون من را پشتیبانی نمی کند BLM? یک مشکل وجود دارد آنها را پشتیبانی نمی کند BLM یا نه.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 6/7/2020 8:57:01 AM (شماره 435703)

به منظور شکست نژادپرستی NYT ترویج…..نژاد پرستی. چه جهنم ؟ این بازی توسط NYT نیست در مورد آوردن مردم با هم در مورد خود باعث بیشتر بدست آورد. NYT هستند تفاله و تنها کمخردان ساده لوح احمق که اصلا 2 سکه به هم مالش زندگی در زیرزمین باور یک کلمه آنها می گویند.

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: HotRod 6/7/2020 9:11:01 AM (شماره 435719)

“کتاب من در حال آمدن است در چند ماه و من نمی دانم اگر من قصد دارم برای زنده ماندن به آن را ببینید چون من یک مرد سیاه و سفید.” وجود دارد در حال پرواز ترک برای آفریقا هر روز. من مطمئن هستم شما خواهد بود با آغوش باز استقبال در خانه آبا و اجدادی توسط همان افرادی که به فروش می رسد شما را به بردگی! نگران نباشید; من مطمئن هستم که آنها را برای بهتر تغییر در حال حاضر…

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: بقایای 6/7/2020 9:12:03 AM (شماره 435723)

نیویورک تایمز است که بیشتر اشتباه از سمت راست برای برخی از زمان در حال حاضر و این یکی دیگر از آن زمان است.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: بقایای 6/7/2020 9:21:18 AM (شماره 435733)

ببخشید پست دوم اما من تو را دیدم یک مقاله در اینجا شب گذشته که نشان داد ویدئوها از مناطق جنگی که در حال حاضر در شهرهای نیویورک و سنت لوئیس و مینیاپولیس. سیاه و سفید زندگی می کند و ماده Fascistas در عمل است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Boni 6/7/2020 9:31:48 AM (شماره 435753)

این است که چرا مطالعه تاریخچه بسیار مهم است. این خانواده فسخ و به طور گسترده ای استفاده می شود در اتحاد جماهیر شوروی به رهبری استالین. آیا شما می خواهید به یک قهرمان ؟ شرم و گزارش خود را به اعضای خانواده که پشتیبانی نمی کند ، من کمی تعجب است که آمریکایی ها می خرید به این نفرت ایده. ما باید متوقف شود.با این حال ،

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 6/7/2020 9:45:12 AM (شماره 435774)

سیاه پوستان نمی گرفتن هر دو زانو یا عشق متن از من است. آنها همچنین نمی گرفتن هر شغلی ارائه می دهد. نویل چمبرلین اشتباه بود و در سال 1942 او را حتی بیشتر اشتباه امروز.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/7/2020 9:47:16 AM (شماره 435776)

نیویورک تایمز: شما باید متوقف کردن چاپ ضد آمریکایی در سطل زباله. در واقع به سادگی متوقف کردن چاپ. همه. زندگی می کند. ماده. در چشم خدا که تنها استاندارد است که فقط.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: paral04 6/7/2020 10:11:38 AM (شماره 435822)

این فقط الهام بخش من به صحبت کردن با یک پسر عموی من با آنها صحبت نکرده در سال است. سفید مردمی توجه بیش از حد. بیشتر سفید پوستان کشته شدن سیاه پوستان پس اکنون برو اخم در را خود نفرت و فقط ترک بقیه از ما به تنهایی

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Gnana1 6/7/2020 10:18:25 AM (شماره 435832)

نیست کسی که این همه ارسال تلخه که مستقیما از قرآن ؟

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/7/2020 10:27:10 AM (شماره 435836)

من را متوقف صحبت کردن به بستگان و تا زمانی که آنها نفی حزب دموکرات. آنها احتمالا نمی خواهد که در من خواهد شد.

11 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/7/2020 12:58:51 PM (شماره 436120)

راست بروید به جهنم. چیزی که نیویورک تایمز می گوید هر اثر در من. به عنوان یک ماده در واقع من reflexive واکنش به NYT است برای همیشه برعکس انجام آنچه آنها می گویند. قرار داده است که من در حق تمام وقت. من نمی کنند و همیشه در حال حمایت از این سازمان است. پل ضد پلیس, افراطی چپ ، آنها هنوز هم فشار کل دروغ در مورد Treyvon مارتین حتی پس از زیمرمن بود تبرئه شد. آنها می گویند هیچ چیز زمانی که صدها نفر از زندگی snuffed دیگر سیاه پوستان در هر سال است. آنها نژادپرستانه و نفرت ،

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 6/7/2020 1:06:48 PM (شماره 436135)

خوب با من. وجود دارد بدون هیچ دلیل واقعی برای صحبت کردن با libtards آن مانند صحبت کردن با یک دیوار به هر حال. این نویسنده می گوید: “من نمی باید” عشق ” متون از سفید من دوستان است.” من شک او در واقع سفید دوستان است. دوستی دو طرفه. در حالی که من گمان می کنم مردم او تماس دوستان صمیمی نویسنده نژادپرست است و نه مقابله به مثل احساس. مرد فقیر ممکن است زنده در چند ماه او را به خاطر یک مرد سیاه و سفید. من استراحت بدهد!

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net