نیویورک Dems Nadler, AOC & Co. درخواست کومو به انتشار ‘مقدار قابل توجهی از زندانیان به “قطعا صرفه جویی در زندگی’ — یا چیزی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: earlybird, 5/27/2020 10:14:03 AM

جری Nadler, اسکندریه, Ocasio-کورتز و 11 سایر نیویورک از اعضای مجلس نمایندگان باید با ارسال نامه ای به نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو درخواست او برای آزادی زندانیان — برای محافظت از آنها را از ووهان ویروس. یک “مقدار قابل توجهی” از آنها کمتر نیست. (برش)توسط April 10th, تعداد زندانیان آزاد شده از نیویورک زندان با توجه به این ویروس به رشد بیش از 1500. شش روز بعد شهردار نیویورک, بیل د Blasio اعلام کرد که شهر “کمانش” پس از تجربه “برخی از تکرار جرم سال” منتشر شد در میان جنایتکاران. باور نکردنی, de Blasio به نام جنایات قبلا محکوم جنایتکاران “نامعقول”:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: TJ54 5/27/2020 10:21:30 AM (شماره 423388)

مگر اینکه زندانیان در حال ثبت نام جمهوری خواهان!

3 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/27/2020 10:27:03 AM (شماره 423393)

چرا آنها همچنین درخواست برای باز کردن گارد ملی و پلیس armories به هر داوطلب است که شما را در یک M-16 به محافظت از خود و دیگران از جنایتکاران آنها را انتشار?

2 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: GO3 5/27/2020 10:28:55 AM (شماره 423395)

برای تلفن های موبایل مانند کاسترو مریل آسانسور قایق استراتژی: ایجاد هرج و مرج و سردرگمی با مجرمان در شل. من حدس می زنم نیویورکی هستند فقط خوب داشتن جیمی کارتر دوم به عنوان فرماندار.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Jethro بو 5/27/2020 10:30:08 AM (شماره 423397)

من می توانم به یاد داشته باشید زمانی که ما قفل شده است و جنایتکاران تا به صرفه جویی در زندگی می کند. در حال حاضر, اجازه دادن به آنها را سست موجب صرفه جویی در زندگی می کند ؟ لطفا به من نشان بده چگونه!

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Ming 5/27/2020 10:34:10 AM (شماره 423402)

نیویورک Dems Nadler, AOC & Co. درخواست کومو به انتشار ‘مقدار قابل توجهی از زندانیان… و ترجمه آنها را به کمک امکانات زندگی و پایان کار شما بد حرامزاده ها را در افراد مسن است. جهنم بسیاری از آنها رای جمهوریخواه به هر حال پس چه کسی اهمیت میدهد. درست است ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Highlander 5/27/2020 10:36:17 AM (شماره 423405)

#4; آن را به صرفه جویی در زندگی ما; آن را به صرفه جویی در زندگی خود!
وجود دارد واقعا فاسد و منحط افراد آزاد شده از زندان توسط همان اندازه reprobate سیاستمداران است. چه هنوز گزارش شده توسط MSM, ما نمی دانیم که در مورد به عنوان یک نتیجه از افتتاح زندان?

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: poliposter 5/27/2020 10:39:43 AM (شماره 423409)

من فقط نمی بینم “پیروزی” در این دموکرات ها. من آن را دریافت نمی. این جنایات در پی خواهد بود سرزنش در این وقتی که می آید زمان برای انتخاب مجدد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: john56 5/27/2020 10:42:57 AM (شماره 423411)

البته. همه آنها باید منتشر شود به سرپرستی Nadler, AOC و نیویورک Dems. هر شخصا مسئول این زندانیان خود مراقبت و تغذیه و اقدامات خود را. چیزی به من می گوید که آنها در حال میخوام شلوغ روز آنها قرار است برای جلوگیری از زندان و انتخاب کنید تا خود را از اتهامات جدید.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 5/27/2020 10:48:43 AM (شماره 423422)

تنها اگر آنها برگزار شخصا مسئول برای هر و همه اقدامات مجرمانه این فقیر و مظلوم . زندانیان ممکن است مرتکب. نیاز به هر یک از این حامیان قرار داده تا 1.000.000 دلار است.00 از پول خود را در یک صندوق برای جبران خسارت قربانیان جنایات مرتکب شده توسط این افراد است. آیا نفس خود را نگه دارید….

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/27/2020 10:57:41 AM (شماره 423428)

من شرط بندی نیست ترین کیفری زندانیان است که منتشر خواهد شد, کسانی, ساحل, رفتن, haircutting, غیر-پوشش scofflaws! فقط قاتلان و دزدان مسلح و متجاوزین/تجاوزگران (یعنی دموکرات).

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: GoodDeal 5/27/2020 11:16:34 AM (شماره 423453)

آنها ترجیح می دهند به هیچ زندانها در همه و به جای آن یک موسسه اجتماعی سیستم رتبه بندی که در آن مجرمان امتیاز منفی دریافت که بلوک های آنها را از به دست آوردن چیزهایی در جامعه است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Historybuff 5/27/2020 11:28:02 AM (شماره 423456)

هی جری هی جری می کند که عبارتند از: Harvey Weinstein? به یاد داشته باشید او CV19.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: بد-مو 5/27/2020 11:47:08 AM (شماره 423473)

بنابراین اجازه دهید من را ببینید Gov کومو. می گفت: همه این اقدامات ارزشمند بودند اگر از آن نجات یک زندگی است. آنچه در مورد یک خود منتشر زندانی در زمان. آنچه در مورد تعرض به کودکان ? نارساخوانی گاهی اوقات-آگاه و چربی Nadler نیاز به ازدواج و یا حداقل باید یک امر است. خود را در ترکیب IQ مطابقت ندارد من اندازه کفش.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Jesuslover54 5/27/2020 11:48:37 AM (شماره 423477)

Nadler می توانید آنها را دعوت به خانه خود را به نگاه پس از خود بیمار ، من فرض کنید او صاحب هیچ طلا و جواهر و یا نمی خواهد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 5/27/2020 12:05:46 PM (شماره 423488)

Nadler & AOC: رای دهندگان! ما باید بیشتر رای دهندگان دموکرات!
کومو: هیچ مشکلی! من خالی زندان! آنها حتی نمی باید به ما شهروندان! این دموکرات های نرم افزاری است که به کشتن افراد مسن و کودکان متولد نشده در حالی که ارائه حداکثر محافظت را برای مجرمان است. چه اشتباه با این تصویر ؟

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 5/27/2020 12:07:19 PM (شماره 423492)

نرخ جرم و جنایت در حال حاضر با افزايش اضافی اراذل و اوباش در خیابان و مردم در حال حاضر مرده که زنده شده اند اگر این محکوم به جرم مجرمان بوده است در زندان نگه داشته. لذا واقعا مجنون و تلاش برای صدمه زدن به ما.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: بد-مو 5/27/2020 12:31:17 PM (شماره 423515)

متاسفم برای این دو اما من نمی توانم تصور کنید که بهتر قرنطینه وضعیت از زندان

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 5/27/2020 12:34:46 PM (شماره 423519)

چرا ؟ ؟ ؟ آیا دموکرات ها نیاز به کارگران بیشتر به مسائل صندوق های رای و سرقت آرا ؟ آنها فقط می خواهید برای ارسال به مشتریان بیشتری به دموکرات محاکمه وکلا ؟ من واقعا نمی فهمم هدف آنها بیشتر مایل زندانیان منتشر شد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: anniebc 5/27/2020 12:40:50 PM (شماره 423528)

کسی را نباید به حاکمان آدرس با این زندانیان به طوری که آنها می توانید بروید و به آنها پرداخت مراجعه به تشکر از آنها را برای خدمات خود را.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DrOstrow 5/27/2020 1:58:16 PM (شماره 423584)

اگر شما در زندان / زندان و کسی که ‘شما اجازه می دهد’ با اصل هیچ شرایط نمی خواهد شما برای آنها و یا برای هر کس آنها خواسته ( گفت ! ) شما را به رای دادن ??’. بعد از آن همه یک رای مخفی و هیچ کس تا کنون می دانید ( و یا مراقبت ) بنابراین ……………….
فکر می کنم در مورد آن.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: BarryNo 5/27/2020 1:59:21 PM (شماره 423585)

همه چیز دموکرات آسیب دیده انجام منظم و مطیع قانون مردم است. آن را کاملا غیر قابل توضیح. من هیچ نمی بینم پایان نتیجه ای جز آنها بیش از سوار قوانین نوشته شده و تاسیس عدالت به اعمال خود احکام را در خود جای. اما این استبداد. مقامات منتخب یا نه (و این روزها آن واقعا سوال که آیا آنها به دفتر کردم مشروع) آنها را نقض سوگند آنها به ما خدمت می کنند. آنها را شکار کردن قفل آنها را. جستجو کردن عوامل خود – و نه مردم آنها فریب خوردن اما افرادی که آنها را توانمند سازی. این به مراتب بدتر از شاه جورج. این است verging در کمی کیم از کره شمالی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Philipsonh 5/27/2020 2:23:53 PM (شماره 423604)

فقط به عنوان به زودی به عنوان آنها را به محافظان خود را از حمل و نقل عمومی و پیاده روی خیابان مانند آمریکایی ها

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Omen55 5/28/2020 12:14:05 AM (شماره 423992)

انتشار dem به خود هود.
که باید به رای دهندگان وجود دارد خوشحال است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “earlybird”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de