هیچ تهمت نبایدنجات شهرستانها دوباره

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/2/2020 6:52:20 AM

زمانی که غارتگران تهدید خود را جرح و تخریب از شهر شیکاگو به حومه روز یکشنبه شهر ما رهبری عمل کرده و به سرعت. برف بلوس مورد استفاده قرار گرفت برای جلوگیری از دسترسی به خرید عمده بازار بزرگ-جعبه رسانه ها; پلیس Suv ها و اتومبیل های مخفی گشت به شدت-سفر در خیابان های حمل پلیس با شورش دنده. فروشگاه ها و رستوران ها است که به تازگی بازگشایی در روز جمعه پس از نزدیک به سه ماه خاموش شدن دوباره بسته شده. مشکوک خودروهای تجمع در خالی پارکینگ در مجاورت مراکز نوار شد hustled دور.ما رئیس پلیس—تیم مک کارتی the secret service agent که در زمان یک گلوله برای رونالد ریگان در سال 1981 و ذخیره رئيس جمهور در زندگی می تواند شنیده شود


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/2/2020 7:12:20 AM (شماره 429144)

بیشتر دلار مالیات برای نجات این لیبرال شهرستانها. آنها خود به خود. این است که خود انجام می دهند و من خسته از تمیز کردن خود تلخه. اگر آنها نمی تواند مدیریت در تمام سطوح و سپس h3ll با آنها. اجازه دهید شهرهای تحت حکومت دموکرات فرو ریختن. نه مشکل من.

80 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: fhancock 6/2/2020 7:37:56 AM (شماره 429163)

هنگامی که شما انتخاب دموکرات شهرداران و فرمانداران که هیچ شجاعت هیچ شخصیت اخلاقی و چه کسی فکر می کنم که تخریب اموال خوب است به عنوان طولانی به عنوان آن را به آنها نیست پس از آن شما به معنای واقعی کلمه درو چه افشانده…این سیاستمداران دموکرات قانونی ارائه پوشش بالا خود را برای شبه نظامی بازوی پل و ANTIFA در خیابان…مانند حزب دموکرات را برای KKK در سال 1870…همان ایده قلدری و ارعاب هر کس که با شما موافق نیستم….بله همین حالا قید وثیقه از کسانی که باعث شده مشکلات خود را اجازه دهید آنها را در آغوش خود را خورد

63 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Jesuslover54 6/2/2020 7:38:02 AM (شماره 429165)

دشوار نسخه — می تواند او درست است ؟

18 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 6/2/2020 7:41:53 AM (شماره 429169)

امین اجازه دهید به تنهایی متحده مانند کالیفرنیا و نیویورک… KAG

38 نفر بود.


وجود دارد شهرداران و با وجود دولت و استانداران که گارد ملی در اختیار خود را برای عمران اختلالات است. پیشنهاد ارسال در لشکر 101 هوابرد یا تفنگداران دریایی سکس طعمه. به عنوان Mencken گفت: “دموکراسی این است که این نظریه که مردم عادی می دانند چه می خواهند و لیاقت دریافت آن را خوب و سخت است.” مردم رای دادند برای این; اجازه دهید آنها را لذت بردن از انتخاب های خود را.

31 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: udanja99 6/2/2020 7:59:03 AM (شماره 429179)

کاملا موافقم. من مشغول به کار و پرداخت مالیات برای تقریبا 50 سال به طوری که این lowlifes می تواند جمع آوری تمام خود را به دولت چک در حالی که آنها نشستن در اطراف در $400 کفش تماشای صفحه نمایش مسطح در تمام طول روز. شده است که من سفید “امتیاز”. به اندازه کافی! اگر آنها می خواهند محله خود دوباره ساخته شده است اجازه دهید آنها را در آن سرمایه گذاری خود را با کار خود را عرق و درآمد به دست آورده.

78 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/2/2020 8:19:34 AM (شماره 429198)

به قید وثیقه آنها دوباره فقط آنها را قادر می سازد. بیشتر سخت به دست آورده پول مالیات باید به این شهرها و ایالات متحده که در حال اجرا به زمین توسط حزب دموکرات سیاست. این به دلیل آن است که عادلانه به خوبی اجرا متحده و شهرستانها. پرتاب پول خوب پس بد است فقط نادان است. به وضوح آنها را به گوش رسانه ها و سرگرمی های صنایع رفتن التماس به آنها. بقیه از ما هستند tapped out.

50 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: بقایای 6/2/2020 8:36:22 AM (شماره 429218)

آنها که حفر سوراخ برای خود. اجازه دهید آنها را حفاری خود را خارج از آن.

26 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: TCloud 6/2/2020 8:44:20 AM (شماره 429230)

اگر آبی کشیده شد و آنها از چپ به *پلیس* خود ما می بینیم داخلی سقوط توسط شورش علیه حزب دموکرات مانند شما هرگز نمی خواهد ببینید!

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Krause 6/2/2020 8:47:41 AM (شماره 429234)

لیبرال و سیاستمداران بسیار نگران بی عدالتی. می توانید شهرستانها سال اجرا توسط سیاستمداران لیبرال به ما می گوید برخی از موفقیت های خود را در اصلاح بی عدالتی? من فرض شده اند وجود دارد بسیاری از, اما من نمی شنوند و سپس crowing در مورد آنها. من تعجب می کنم اگر برخی از تلاش خود را در واقع همه چیز بدتر ؟

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: BaldGuy 6/2/2020 8:48:26 AM (شماره 429236)

مقاله بسیار عالی….من در زندگی غربی در حومه شیکاگو و غارتگران بودند رفتن به سعی کنید و آمار محلی ما خارج شده….من فقط می دانستم که من شهر پلیس بودند رفتن به اجازه دهید که اتفاق می افتد….ما DuPage county رهبری گفت: شما را دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار اگر شما هر چیزی را در شهرهای ما. ما در حال آماده به ارسال آنها را به شیکاگو برای ایجاد ضرب وشتم بیشتر وجود دارد در اینجا نیست….

25 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/2/2020 8:48:35 AM (شماره 429237)

کاملا موافقم. دموکرات ها همواره نرم جرم و جنایت و جنایتکاران. استراتژی خود را از داشتن پلیس ایستاده به طوری که این غارتگران می باید “فضا برای از بین بردن” (در واقع اظهار داشت: در بالتیمور) دیوانه است. اما اگر رای دهندگان از جمله شهرها و ایالات متحده هستند خوب است که با, سپس آنها می توانید انتخاب کنید تا قطعات و پرداخت هزینه برای تعمیرات خود را. هیچ فدرال کمک مالی برای آبی شهرستانها/متحده!

26 نفر بود.


در شش ماه ما خواهد بود با شنیدن همه gnashing از دندان در اینجا در Mpls در مورد محله های فقیر که به آتش کشیده شد و چگونه ما باید به پرداخت برای بازسازی. به هیچ وجه!!! هیچ کسب و کار مشروع است که رفتن به بازسازی در این منطقه دوباره. این دومین بار (و به اعتقاد من گذشته) که در آن سوخته است. در حال حاضر آنها را با کارت های آنها پرداخته اند خود را! موفق باشید دوستان!

18 نفر بود.


#10 من جای تعجب نیست اگر برخی از آنها تلاش کرده اند در واقع همه چیز بدتر من می دانم که آنها باید. و وجود یک نقطه در زندگی– من فکر می کنم آن را به نام حال رشد– زمانی که یکی به یاد بگیرند که یکی از این اقدامات باید عواقب طبیعی. امیدوارم تعداد زیادی از Dem رای دهندگان در حال یادگیری و رشد. آن را که دیدم: یک محافظه کار است که لیبرال بوده است حمله کردند.

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Southron 6/2/2020 9:25:54 AM (شماره 429275)

“آن” (مطمئنا نه فقط تنها متشکل از دموکرات رای دهندگان) وجود خود را بازنده دموکراتیک وضعیت را تا بخش زیادی فیبر آمریکا است. مغلوب ساختن پیشی جستن “نجات” این شهرستانها است “نجات” آمریکا است. به ترک این شهر و شهروندان بی گناه که بسیار زندگی ممکن است در معرض خطر – در معرض خطر هستند و خود را کوچک و کسب و کارهای بزرگتر (نمی خواهیم برای شروع دوباره سازی اقتصاد ملی در/پس از Covid?) غیر قابل توجیه است. چه چیزی بیشتر از آن خواهد بود یک dereliction ما فرمانده و رئیس وظیفه برای محافظت از تمام شهروندان آمریکایی هر حالت آنها زندگی می کنند در. بنابراین تعداد بسیار زیادی از نویسندگان زیر در ادامه به دولت “آنها خود به خود.” نیاز به دوباره فکر می کنم خود را حزبی موضع. – این کشور و قرمز یا آبی متحده شامل ملت ما. و اگر ما را تشویق چنین ترسناک رها از آنها از رئيس جمهور ما به خوبی شما می توانید تصور کنید چه کسی خواهد بود ضربه زدن بر روی هر دولت را درب بعدی. تمام آمریکا را تبدیل به دوزخ. مغلوب ساختن پیشی جستن است و حفاظت از همه ما.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bighambone 6/2/2020 9:28:17 AM (شماره 429277)

تنها پول فدرال است که باید ارسال شود به دموکرات اجرا درونی شهرها باید به طور خاص تعیین شده برای حمایت از امنیت عمومی. کسانی که چپ و لیبرال دموکرات سیاستمداران بودند که بیش از حد بزدلانه را بلافاصله متوقف کردن شورش باید به سمت چپ به خورش در خود آب است.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/2/2020 9:30:52 AM (شماره 429280)

اما اوباما در کنگره با میچ Buuuuhhhhhhhh-Buuuurhhhhhhhh-Buuuuh-دو حزبی مجلس نمایندگان آمریکا در راس مطمئن خواهند شد که مارکسیستها به. خدای من چگونه می توانم من می دانم که?

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/2/2020 10:14:51 AM (شماره 429344)

من با شما موافقم اما در نظر گرفتن عواقب آن. وجود دارد’ هیچ چیز برای نگه داشتن این اراذل و اوباش که سوخته شهرها از ماندن وجود دارد. آنها خواهید بود در حال حرکت در جایی دیگر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Jobe 6/2/2020 10:17:05 AM (شماره 429348)

دیروز من به عنوان خوانده شده آنلاین در بیانیه ای که توسط سازمان بهداشت جهانی است. آن گفت که ماسک های غیر ضروری هستند به جز در موقعیت های بالینی است. من باور دارم که این ماسک که من در این sheeple هستند موجب مدالها.

7 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/2/2020 10:35:29 AM (شماره 429374)

من در زندگی NYS و من کاملا بر این باورند که فدرال مالیات دهندگان باید قید وثیقه از لحاظ مالی غیر مسئولانه متحده است. کومو تا به حال یک مشکل بودجه قبل از این scamdemic رسید. اما به عنوان رئیس جمهور دیروز گفت: “او رئیس جمهور همه مردم است. من موافق نیستم با خانم کلی است که او باید در ارسال کمک به سرکوب آبی دولت شورش. دوباره من با شما موافقم که این فرمانداران اجازه داده اند به اصطلاح اعتراض به وضعیت را از دست. اما وجود افراد آسیب پذیر در این شهرستانها که امروز قادر به دریافت مواد غذایی و دارو به دلیل این شورش. ما رئیس جمهور محبوب است نه یک سیاستمدار است که دقیقا به همین دلیل ما او را دوست دارم تا آنجا که ما انجام دهد. او همدلانه و او را به کمک به کسانی که نیاز به کمک خود را حتی به عنوان او می داند که آنها را به رای دادن در برابر او را در تاریخ 3 نوامبر. او نیاز به ارسال در ارتش. و من نمی خواهد نگران عزیز ما نظامی است. داشتن مواجه تروریست ها در افغانستان, عراق, سوریه, این, شرت, کمر Antifa اراذل و اوباش نمی دانند که چه ضربه آنها را. ارسال ’em در آقای رئیس جمهور!

9 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/2/2020 10:51:54 AM (شماره 429401)

نه تنها باید رئیس جمهور نه نجات آبی شهرهای او باید قید وثیقه از شکست قرمز شهرستانها ، من در تلاش برای یافتن برابری در برابر قانون, اما آن را ندارد جستجو را آسان تر به مجموعه ای از دو اردوگاه در برابر هر یک از دیگر با کشیدن پول از جیب شما. و یا بالعکس.

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: weejun 6/2/2020 10:56:03 AM (شماره 429413)

من احساس به عنوان اگر من متولد و بزرگ در پشت ماه. چرا وجود دارد مطلقا هیچ عواقب رفتار این thuggish تظاهر? آنچه اتفاق افتاده است به جامعه ما?

16 نفر بود.


شهروندان این کشورها و شهرستانها انتخاب بنیه و قدرت دیوانه ظالم……آنها و…آنها به تنهایی…باید تحمل هزینه های احمق خود را انتخاب کند.

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/2/2020 11:00:36 AM (شماره 429430)

من مخالفم. آن را تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر گران قیمت برای بازنشسته NYC subway کارگران و بازنشسته نیویورک مدرسه سرایداران و بازنشسته نیویورک کمتر به زندگی در جوامع دردار در فلوریدا. چگونه آنها قرار است به زندگی می کنند زندگی خوب – – اگر حقوق بازنشستگی خود را نمی jacked هر سال ؟ بنابراین رسیدن به جیب خود – – رسیدن به پایین عمیق و نجات این روح فقیر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: F15 Gork 6/2/2020 11:19:40 AM (شماره 429470)

مغلوب ساختن پیشی جستن به نیویورک: “برو به جهنم”

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: moonlightflip 6/2/2020 11:30:35 AM (شماره 429496)

نه یک سکه!

5 نفر بود.


پاسخ 27 – نوشته شده توسط: عزیزم 6/2/2020 11:32:49 AM (شماره 429503)

مینیاپولیس شیکاگو و نیویورک است. سلام Nuevo بالتیمور. اگر شما اجازه نمی دهد که خود را پلیس اجرای قانون شما باید حتی بیشتر از هرج و مرج و فقر است. هیچ مالیاتی دلار برای بازسازی آن مکان. به اندازه کافی به اندازه کافی است. اجازه دهید آنها را به نشستن در خود کثافت و می دانم که آنچه که آنها را احاطه کرده بود و نه تحمیل شده توسط “ممتاز” سفیده.

10 نفر مثل این.


من احساس می کنم متاسفم برای سیاه پوستان است. یک پلیس بد و نادرست می کشد بنابراین اعتراض مشروع. اما سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در حال حاضر تبدیل به سیاه پوستان می توانید انجام دهید هر آنچه که بدون مجازات. خود را صلح آمیز تظاهرات ربوده شده اند توسط آنارشیست ها پس پوستان هستند بهانه ای. آنها استفاده می شود. من شگفت زده نمی شود اگر پلیس و آتش نشانی حاضر به رفتن به شهرستانها و آنها را سوزاند. فقط به یاد داشته باشید که رای در لیبرال سیاستمداران و آنچه وعده داده شده رای دهندگان خود را.

9 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: DrOstrow 6/2/2020 1:15:49 PM (شماره 429653)

اعصاب من ( همراه با رفلکس ) نیست آنچه که آنها یک بار بود, بنابراین من گهگاه توقف خواندن ‘اخبار’ در حالی که برای.
این همه بحث / گمانه زنی / تشویق ‘ارسال در نیروهای نظامی باعث می شود من بپرسید –
چه اتفاقی افتاد به قدرت Comitatus قانون که به صراحت منع استفاده نظامی برای مشکلات داخلی ? یا حداقل از آن استفاده می شود. که کمی جزئیات سقوط توسط ایستگاه فرعی در ما بی امان ‘پیشرفته’ مارس به لبه و احتمالا بیش از لبه صخره ??

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: TXknitter 6/2/2020 1:17:19 PM (شماره 429658)

من با شما موافقم و من خواهد بود سازگار در سراسر هیئت مدیره. Austin هوستون و دالاس که رهبران fruitcakes نیز نباید با پاداش تگزاس دلار مالیات به جز سر پایین اضطراری اصول.

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 6/2/2020 2:38:06 PM (شماره 429780)

#29 – قیام قانون استثنا است و به پس Comitatus. Viscerally من نمی خواهم یک سکه فدرال پول صرف شده در تار شهرستانها اما مغز من است که موافقت با #20. این امر می تواند یک گناه را ترک کنند آسیب پذیر و قربانیان کمونیست تخلفات به رنج می برند عواقب نه از خود ساخت. کسانی که قانونی رای دادند احتمالا پانچ کارت برای تار, اما هر کسی می تواند استدلال می کنند آنها مطلع شدند رای ؟ آن یک حقیقت ثابت شده از زندگی است که این ابعاد با استفاده از شهرستان درونی حوزه به عنوان رای خود را برداشت سوله. چگونه بسیاری از آنها واقعی آرا ؟ آیا رای دهندگان با توجه به هر معنی دار انتخاب ؟ آیا ما می توانیم با وجدان خوب می گویند این افراد شایسته را به حال خود رها شوند و در عین حال دوباره ؟ هر گونه وجوه فدرال با توجه به کم نور متحده و شهرستانها باید طناب متصل به جای معمول رشته ها. ما جمهوری است که در معرض خطر است. ما دشمنان داخلی است که عمل در سایه تبدیل شده اند جسارت در ناامیدی خود را. من به خدا اعتماد و اعتقاد راسخ رئیس جمهور تهمت برگزار می شود در دست خود را. به قول ملانی ویلکس در GWTW; این اولین بار نیست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آمده است بین ما و فاجعه است. من نمی خواهد هر گونه سوال دستگاه های خود را. MAGA:KAG آن برای تمام 50 ایالت و یا آن را نمی لعنت به ارزش.

1 نفر این را پسندیدند.


هر آنچه که اتفاق افتاده است به نظم و انضباط ؟ آنها نمی آموزند که دیگر ؟

4 نفر مثل این.


#28 شما ظاهرا نیست به اندازه کافی به دانستن بهتر است. آیا شما شنیده نمی شود سیاست های حمایت رهبران BLM? این تحریف از حقایق در آن نهفته است ؟ و در حالی که ما در موضوع… cop رفتار با فلوید بود/غیرقابل دفاع است اما من هنوز به شنیدن هر گونه شواهد واقعی در تمام که indicaties پلیس را هدف قرار فلوید b/c او سیاه بود. من شناخته شده اند از rogue پلیس بودند که سوء استفاده و به همه آنها تعامل با regadless از رنگ پوست است. شاید من چیزی از دست رفته-و شاید cop نژادپرستانه– اما فقط ساخت که فرض w/o شواهد به نظر می رسد پوچ و پخش به تبلیغات سمت چپ.

6 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/2/2020 4:22:48 PM (شماره 429926)

من با تام پنبه. ارسال در لشکر 101 Airbourne را بدست آورد. از مردم می خواهم برای دیدن قدرت در رهبران ما. این Antifa آموزش تروریست ها که می خواهند برای از بین بردن در حال شهرستانها و اخلال در راه ما از زندگی است. آنها اهمیتی نمی دهند در مورد جورج فلوید. آنها جامعه بورس و عصبانی بازنده است که باید با هم متحد در متنفرم. این زمان برای رسیدن به پایین از آنها چه کسانی هستند و چه کسی دیکته آنها. ما نیاز به شروع به تنظیم تله ها و دستگاه های GPS در وسایل نقلیه خود را. ما همچنین نیاز به یک بی باک فرد با بلند گو حرف زدن است که ایستادن در این شورش پاره مناطق و شروع به فراخوانی عکس. یک مرد سخت با صدای بلند…. یک فرمانده برای این ماموریت است. نه مغلوب ساختن پیشی جستن اما کسی که او را انتخاب و تجربه خود را برای رهبری این ماموریت است.
پیچ و تابدار سیاستمداران پذیرفته نیست. ما نیاز به کنترل اوضاع را با نیروی. داشتن یک نگرش در مورد آبی متحده نیست مشکل این است که یک دستور غذا برای فاجعه است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de