هیچ دموکرات ها می رویمبه تخلیه بایدن و اجرا کومو

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/26/2020 5:17:43 AM

دورهای حوادث مانند coronavirus همه گیر می تواند تغییر افتضاح بسیاری از چیزهایی که در سیاست به عنوان در مناطق دیگر از زندگی است. برخی کمتر خوش شانس (یا بدشانسی) به اندازه کافی برای در کانون توجه خواهد بود در حال رفتن به یک مقدار زیادی بیشتر قرار گرفتن در معرض عمومی از شما می تواند با خرید یک میلیارد دلار از تبلیغات; برخی به خوبی انجام خواهد داد با همه که قرار گرفتن در معرض در حالی که دیگران ممکن است. کسی است که آشکارا انجام می شود خوب است به طور ناگهانی ظاهر می شود در پیش بینی بازار 2020 دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری:(قطع برای صدای جیر جیر)و این باعث شده است تا چند نظریه پردازان توطئه (عمدتا محافظه کاران که شکل هر چیز منفی در مورد presumptive ریاست جمهوری نامزد


FTA: بایدن خواهد بود که نامزد و اگر وجود دارد برخی از حزب گسترده وحشت بین در حال حاضر و در ماه نوامبر دموکرات هستند بیشتر احتمال دارد به نوبه خود به کسی که صعودی می آید و بدون اشکال. که بیشتر حرکت صعودی از حرکت نزولی? این HildeBeast?

10 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: petrichor 3/26/2020 5:56:55 AM (شماره 358269)

بازگشت به “انتخاب خود را سم” است. بله من ترجیح می دهم کومو (حداقل مترقی از همه) به بایدن چون من می ترسم از کسی که بایدن را انتخاب کنید برای او و معاونت. که انتقادی از آنجا که مسخره گزینه از 25 متمم برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که قطعا امکان بایدن. این همه بی معنی اگر تهمت می شکست MSM و Dem رای finagling.

10 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: cThree 3/26/2020 6:35:48 AM (شماره 358286)

این ناامید کننده شل و ول مقاله. آن pokes در گمانه زنی مانند جان صندوق اما هرگز اذعان مرکزی مشکل: جو بایدن را آشکار و شاید تسریع زوال ذهنی. کیلگور می نویسد: “محرومیت چیزی عجیب و غریب اتفاق می افتد بایدن خواهد بود که نامزد. . . .” در این وقایع از آمریکا سیاست های انتخاباتی چیزی عجیب و غریب (و ناراحت) است که اتفاق می افتد. جو بایدن نیست حتی مردی که او بود 6 ماه پیش. چه دموکرات ها برای رفتن در مورد آن انجام?

21 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: buckeye1 3/26/2020 6:40:23 AM (شماره 358289)

این مقاله بسیار آسان است به ضرب و شتم یک کودک نو پا می تواند آن را انجام دهد. دموکرات ها را انجام خواهد داد آنچه به آنها گفته شده انجام دهید. اگر ادراک رشد می کند که بایدن را کاهش شناختی که آنها بدون مشکل به جاروب او.

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: JJLizzie 3/26/2020 6:44:47 AM (شماره 358294)

بسیاری از این فرمانداران مانند کومو مثل همه توجه. درست مثل تلویزیون ، خبرنگاران وحشتناک است. Cavuto بود روبیو در شب گذشته و من چیزی از آن را. Cavuto حتی سوال در مورد گوشت خوک در این لایحه است. برادر من در قانون در CT فقط 25% کاهش پرداخت. او دارای دو در کالج و آن را به او صدمه دیده است. او نمی خواهد یک سکه در کمک حتی اگر او شده است یک مالیات دهندگان برای سال. بسیار از کمک به بی دست و پا. جای تعجب گراهام خوب بوده است. بایدن در حال تبدیل شدن بدتر است. او تقریبا گرفتن همدردی در حال حاضر هر چند از من بیزار او. من نفرت او مرد سخت تصویر. من هرگز او را ببخش برای رفتار خود در طول کلارنس توماس جلسات. بایدن یک قاتل.

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/26/2020 7:26:39 AM (شماره 358319)

من نمی دانم که ممکن است برای پیش بینی آنچه را که حزب دموکرات را انجام دهد چرا که آنها دیوانه هستند و از جان گذشته. تند و زننده Pelousy فقط راه می رفت به یک آشکار buzzsaw با یک لبخند با تلاش برای نگه دارید تا ریکاوری لایحه و تبدیل آن به بزرگترین dem ساندویچ گوشت خوک همیشه پیش بینی. از حزب دموکرات نمی تواند گذشت آن زمانی که بو برای اولین بار بود در مقابل ستون یونانی. در عین حال آنها نه تنها به آن پیشنهاد آنها BRAGGED آنها با استفاده از بحران به آن رم پایین آمریکا ، مطمئن شوید که آنها با صدای بلند خندید خصوصی زمانی که آنها گذشت BOCare در مورد احمق آمریکایی ها و دروغ در مورد آنچه در آن است اما آنها می دانستند که آنها تا به حال برای فریب مردم و برخی از کنگره است. این هفته آنها برنامه ریزی شده به ram این طریق مانند ارائه 2 تریلیون دلار بطری آلوده آب سمی به یک مرد خزنده از طریق بیابان. آنها حتی به وضوح برچسب بطری. با این نوع از دیوانه چه کسی می داند آنچه را که آنها را انجام خواهد داد ؟ من شک دارم Cuomo, از سوی دیگر است نه کاملا به عنوان احمقانه به عنوان به شرکت در dem گل مسابقه کشتی. او بهتر خواهد بود خدمت برای استفاده از این فرصت برای قرار گرفتن در معرض خوب و صبر برای 4 سال. البته او دارای نفس است. نفس است که چرا dem حزب آمده است را به کمونیسم و سالخوردگی خود را انتخاب و آنها تنها به تازگی شروع کرده اند به نگرانی که مردم آمریکا ممکن است تصمیم بگیرید که در “هیچ یک از موارد بالا”.

10 نفر مثل این.


Puleeeeeze اجرا هیلاری!!! آن را بسیار با شکوه خواهد بود!!! روزانه تلویزیون مصاحبه با توهین و سخنرانی امریکا با screeching صدا و چهره زشت!!! Denaldo Maginifico Trumpus (لاتین) را از بین ببرد او را با خود روزانه جلسات در آنچه که ما در واقع انجام می دهند!!! گرفتن عکس در فقیر جو فقط نمی تواند عادلانه!!! احتمالا لازم است…اما او را مهر و موم سرنوشت خود را با مغز farts در هر ظاهر. شاید آنها می تواند قرار داده و او را در نرم افزار و یا چیزی ؟ نه ؟ دموکرات ها…شما باید درو به عنوان شما ایجاد!!!

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: snapper451 3/26/2020 7:44:53 AM (شماره 358331)

اندرو در حال ساخت خود را در مورد 2024. او می داند که او نمی تواند ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Muncsdad 3/26/2020 8:04:32 AM (شماره 358357)

#4 صحیح است. دموکرات ها را انجام خواهد داد آنچه صاحبان آنها بگویید که آنها را به انجام. تنها سوال این است که دقیقا همان صاحبان ؟ سوروس? بلومبرگ? شیطان?

11 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 3/26/2020 8:08:05 AM (شماره 358360)

صحیح آنها می دانم که تو آن بود مغلوب ساختن پیشی جستن در یک زمین لغزش و آنها را نمی خواهید کسی که آنها فکر می کنم مناسب برای بعد از اجرا به تحقیر شود.

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: تیله 3/26/2020 8:47:07 AM (شماره 358410)

لطفا به خاطر داشته باشید این است که مجله نیویورک. دوستداران و مروج همه چیز dems و متنفر از همه چیز مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواه. آنها اصلا دنبال خط حزب آنها حزب خط.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bpl40 3/26/2020 8:51:41 AM (شماره 358417)

ممکن است بایدن ساخته خواهد شد را انتخاب کنید (شک اگر او خود را و یا می گویند) کومو به عنوان Veep – بهترین از هر دو جهان/

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: chillijilli 3/26/2020 9:30:38 AM (شماره 358455)

دموی لازم نیست هیچ متعفن’ آنفولانزا d-Etat برای به انجام رساندن هدف خود است. شما می توانید برنامه های خود را در حال حاضر در محل.
رسانه ها خود را می کنند تا بهترین را به نگه داشتن خالی بایدن محافظت می شود. Hilliary خواهد بود انتخاب خود را برای یک زن VP. او ادعا می کنند که آنها با هم می تواند ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن از آنجا که او در حال حاضر با 3 میلیون رای. جو را “بیمار” در زمان های مناسب اما بدون نگرانی—خود را “شجاع-گال” VP انتخاب گام خواهد به نشان می دهد او huevos. او را تبدیل به صدای او. دموی حتی ممکن است سعی کنید برای تغییر قوانین به طوری که او به تنهایی می تواند بحث تهمت و پنس با هم—آن را تنها عادلانه می دانم. دکتر جیل را سرپا نگه داشتن پیر جو سفید در مراسم تحلیف.
و پس از آن وجود خواهد داشت Arkancide.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: stablemoney 3/26/2020 9:47:22 AM (شماره 358469)

من فکر می کنم بایدن ذهنی و جسمی ناتوان از انجام این کار از ریاست جمهوری است. آن است که تبدیل شدن به طور فزاینده آشکار است که او در شکل بد است و باید به توصیه کسانی که در مورد مراقبت از او را به خروج.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: beca 3/26/2020 10:00:56 AM (شماره 358489)

جیل می توانست یک جا… او را آماده به رئیس جمهور شود. او می داند که slo جو نمی تواند آن را انجام دهد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: beca 3/26/2020 10:02:03 AM (شماره 358491)

کومو خواهد بود potus. که برن و دست بایدن من هرگز اجازه دهید که اتفاق می افتد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: udanja99 3/26/2020 10:04:55 AM (شماره 358495)

#2 من نمی دانم چگونه شما می آیند تا با “حداقل مترقی” در هنگام اشاره به یک مرد که gleefully امضا “سقط جنین حق تا لحظه تولد” بیل.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 3/26/2020 10:33:22 AM (شماره 358521)

این نیز ممکن است که آنها به رسمیت شناخته اند که شانس خود را در برنده شدن در ماه نوامبر با هر نامزد جایی بین صفر و باریک به طوری که آنها می خواهند به “استفاده از” خود کم ارزش “نامزد” در این ماموریت انتحاری.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: FunOne 3/26/2020 11:28:29 AM (شماره 358579)

هر حزب دموکرات به طور جدی به فکر زندگی در کاخ سفید در حال فکر کردن 2024, با این فکر آن خواهد بود مفید به رویکرد است که مبارزه با بوی بد بودن نیمی دیگر از یک بایدن/هر کس بلیط در سال 2020 است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Jebediah 3/26/2020 11:41:00 AM (شماره 358602)

کومو ممکن است به خوبی پای بخاری چت, اما ما به یاد داشته باشید آنچه که وحشت او به عنوان رئیس HUD. و ما به یاد داشته باشید همه به خوبی او چگونه انتخاب شد فرماندار بر روی پلت فرم از تمیز کردن آلبانی……..مقدار زیادی از کار انجام شد در فساد و سپس در آخرین لحظه اندرو حمایت می شود. یکی فقط می توانید تصور کنید چه اتفاقی افتاده است. به عنوان این است که یک مردی که salivates بیش ریاست جمهوری است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 3/26/2020 12:49:53 PM (شماره 358718)

#9 نمی تصور کنید که کسانی که سه گزینه های مختلف شما ذکر شده وجود دارد. آنها نه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/26/2020 1:28:36 PM (شماره 358780)

اعتقاد من این است که کومو است که جاده تست در حال حاضر به عنوان معاونت انتخاب کنید. آنها می دانند که بایدن می تواند دلسرد شدن بیش از و یا به سادگی در هر زمان رها کردن تا امید خود را برای اجرای واقعی نامزد به عنوان معاونت طوری که آنها بازگشت تا همه آماده به اسلاید به سمت بالا در یک لحظه متوجه. این است که پادشاه از همه تلاش در تقلب IMO و آنها فقط می توانید اجازه دهید آن را اسلاید های بدون تلاش آن را در.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: یا دروازه 3/26/2020 7:49:09 PM (شماره 359160)

قرار دادن تمام dem مغز در یک گلدان…. بایدن و Mizz کلینتون.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im