هیچ کشور برای محافظه کاران?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 7/24/2020 4:51:46 AM

به تازگی Tucker Carlson و Sean Hannity ناشیانه برخورد در طول شبانه handoff بین های مربوطه خود را نشان می دهد. (برش) این کنجکاو حادثه است نمونه دیگری از رشد شکاف میان محافظه کاران که مایل و قادر به تعامل در زمان درگیری ایدئولوژیک و کسانی که هنوز “جنگ آخرین جنگ.” Hannity و خانواده او مانند عصبی سالمندان کلانتر بل در این فیلم No Country for Old Men پیدا کردن خود را به طور کامل outmatched توسط یک گونه جدید از دشمن که شانه خالی همه به خوبی شناخته شده الگوهای رفتاری.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Subsuburban 7/24/2020 5:03:19 AM (شماره 488770)

خواب بیدار! درک دشمن و شما هرگز از دست دادن نبرد. موفق به درک و شما هرگز برنده خواهد شد! جزئیات theZblog روزانه برای به دست آوردن دانش و عمل درآمده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: PChristopher 7/24/2020 5:10:47 AM (شماره 488771)

من عاشق تاکر به مرگ و تماشای او را هر شب اما من فکر می کنم او خم بیشتر به آزادیخواه طرف از همه چیز. شما توجه داشته باشید که در حالی که تاکر به درستی excoriates هر چیزی چپ او را نیز از ترس به تماس به اصطلاح محافظه کاران هنگامی که او فکر می کند که آنها در اشتباه هستید و که شامل رئیس جمهور. اگر شما می خواهید برای تماس با این جدید محافظه کاری و سپس براوو تاکر; آن را نگه دارید.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: رامونا 7/24/2020 7:21:21 AM (شماره 488846)

پوستر #2 پژواک افکار من در تاکر. او نبوده است ترس به تغییر ذهن خود را هنگامی که مهمان گاه به گاه باعث می شود یک نقطه او تا به حال در نظر گرفته شود. Hannity از سوی دیگر است آزار دهنده تر از خواب آلودگی جو رکورد بازیکن با سوزن گیر در یک شیار در یک LP یا یک دلباخته 15 سال ساخت ماده چسبنده و لزج-ماده چسبنده و لزج چشم در زمان له. من تصور کردم در 2015-16 که او مکیدن تا به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فقط باید با ثروتمند و مشهور نیست چرا که او متقاعد شده بود که DJT بود مرد ما مورد نیاز است. فقط عشق تاکر و دعا برای محافظت از خدا را در او و خانواده عزیز.
رامونا (آفت)

34 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: دو قورباغه 7/24/2020 7:55:07 AM (شماره 488880)

تاکر بسیار خوب در آنچه او می کند و بنابراین Hannity. من می خواهم آنها را هر دو. اما Hannity است sooooo تکراری. او “بلوز سرنخ” از بحث محافظه کار را نشان می دهد.

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Strike3 7/24/2020 8:24:41 AM (شماره 488923)

هنگامی که شما در اب راه رفتن را از طریق تمام پرگو شعارهای یک ایده و خارج از غرفه Hannity گرفتن سخت تر به گوش دادن به هر روز. آن را نه یک عصر یا نسل چیزی به خاطر عجله فقط به عنوان تیز و انعطاف پذیر به عنوان تاکر و او شده است در اطراف در حالی که برای. اگر Hannity می تواند رها کردن اوباما مانند وقفه (من من من من من من) او خواهد بود بسیار بهتر را به شما می دانم که او مطالعات هنرهای رزمی ؟

20 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: F15 Gork 7/24/2020 8:37:02 AM (شماره 488944)

تاکر است که بیشتر به شهوت و میل من امروزه…..

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: justjoe1237 7/24/2020 8:43:30 AM (شماره 488955)

Hannity غیر قابل تحمل است من نمی توانم او را تماشا. من اغلب به گوش حدود یک دقیقه به عنوان من سعی می کنم برای قرار دادن کنترل از راه دور و او یک تقلید مسخره امیز از خود است. تکراری به عنوان یک باد گدی, verbose, من شنیده ام یک ایده اولیه از جانب یک بینش واقعی. من هیچ علاقه مطلقا هیچ, در جلسه از کارل روو و او را مسخره تخته سفید و یا لیندسی گراهام اعلام کرد که در این زمان این زمان توسط بامیه او واقعا قصد انجام… چیزی! Geraldo ریورا? Gimme a break. تاکر هوشمند است و روشنگری و می داند که دقیقا همان چیزی است که امروز با حزب دموکرات و باتلاق به طور کلی. او یک برنج جفت و نگه می دارد در معرض فساد و کینه توزی با وجود شخصی تهدیدات و خروج از حامیان مالی.

24 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Quigley 7/24/2020 9:03:33 AM (شماره 488981)

نکته جالب. البته beelzebos است انترناسیونالیستی نخبگان که با خوشحالی می پذیریم خواهد بود چین بزرگترین لابی علیه منافع آمریکا برای چینی خرده. من تعجب می کنم اگر او متوجه می شود که چینی ها در حال بازی برای بازی طولانی و برای نگه می دارد و یا اگر خود را در کوتاه مدت “دریافت که قرارداد امضا شده” برو getterism پرده او قدرت اسلحه و دولت است. او ظاهرا ساخته شده $42 میلیون ساعت در تگزاس به یاد tothink طولانی مدت است. البته مردم با اسلحه و قدرت می اخلال در برنامه های بلند مدت. مطمئنا هر دو تاکر و شان آگاه هستند از globalist نخبگان – عمدتا رشوه کنندگان – و هر دو در برابر آنها. من مطمئن هستم که اگر یک نظر در مورد بزوس شواهدی از هر چیزی. من شخصا نمی توانید تصور کنید که شان کور است به این واقعیت است که سرمایه داری نمی تواند وجود داشته باشد بدون extistence از سازمان ملل.

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Phantomll 7/24/2020 9:20:40 AM (شماره 489008)

Hannity است مانند گیر ضبط. او خود را تکرار و بیش از بیش و بیش از دوباره.

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: preciosodrogas 7/24/2020 10:48:13 AM (شماره 489081)

چه چرند. چگونه است این مرد ؟ او برای تلفن های موبایل مانند یک نوجوان. من موافقم با نوشته های در مورد Hannity بودن کمی دشوار است برای گرفتن. قلب خود را به نظر می رسد در جای مناسب اما کمی نفس بیش از حد است. به هر حال, آن است که یک انتخاب بین تولید و معنی. بدون در نظر گرفتن افرادی که در پشت پرده آن هنوز هم پایین می آید به ما vs commies. اگر او نیست متوجه ما شاهد همه گیری خوب پیش تلاش از تصاحب. آن عزیز شیرین معترضان با استفاده از تمام سعی و درست به معنی تولید کمونیسم در این کشور است. این است که در دنیای واقعی یک فیلم نیست. که وجود دارد این است که تکنولوژی جدید تغییر نمی کند و راه راه ببر تکاپو در خارج از درب. بلشویکها در حال افزایش بود تا برای مردم, برای کارگران, برای افراد فقیر, و غیره. فقط به عنوان کسانی که ما امروز می بینیم. من حدس می زنم خود را نقطه است – نگاه خوب و جدید لباس گوسفند گرگ است. آره خوب اما این است که هنوز به سن کمونیست هیولا با پوشیدن آن است. این بحث به عنوان نویسنده فریم آن جنگ است. آن اعلام شده است اما رهبران ما هستند آهسته در جذب.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 7/24/2020 12:01:01 PM (شماره 489176)

تاکر در واقع گوش به مهمانان خود را. Hannity شده خدمات توسط سنگ زنی در برابر بی عدالتی از مولر بررسی اما او واقعا دوست دارد به گوش خود صحبت…

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: humboldt 7/24/2020 12:33:45 PM (شماره 489224)

این مقاله کاملا مبالغ به همین دلیل کارلسون است که “باید” در حالی که من نمی توانم ایستاده Hannity تک گویی و تنها برای برخی از مهمانان ویژه richard shaw, سارا کارتر و جان سلیمان. به عنوان #11 اشاره کرد “کارلسون در واقع گوش به مهمانان خود” در حالی که Hannity به طور مستمر مذاکرات بر آنها است و فجيع مصاحبه. جای Hannity با richard shaw (تعدادی از دیگران مانند علامت Steyn خواهد بود جالب است) و فردا شب نظر ترکیب با شروع کارلسون و با پایان دادن به Ingraham خواهد بود ستارگان.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Mauigirl 7/24/2020 4:31:57 PM (شماره 489513)

اگر من می خواهم به صرف یک ساعت از من زمان تماشای یک برنامه تلویزیونی من سرگرم می شود و یا تحصیل. با کارلسون من معمولا هر دو. با Hannity, من نه; به همین دلیل است که من ترک تماشای او قصد بازگشت به روز هنگامی که Colmes هنوز زنده بود.
برای من وجود دارد و تنها دو فاکس نشان می دهد که ارزش وقت من: تاکر و مارک لوین.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de