NJ مرد می پذیرد همسایه تهمت پرچم ساخته شده او را دیوانه او ریخته سطل زباله در حیاط برای ماه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: JunkYardDog, 7/9/2020 6:43:26 AM

پلیس نیوجرسی گفت که یک مرد چهره اتهامات جنایی و فساد و آزار و اذیت برای بارها و بارها پرتاب زباله بر روی چمن یک Sussex County خانه که در آن یک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم نوشته شده بود. “من فکر می کنم شما می دانید چرا” ریچارد کلر, 58, بنا به گزارش پلیس گفت وقتی از آنها پرسیده شد که چرا او تا به حال پرتاب زباله بر روی چمن با توجه به اخبار محلی خروجی. “از آنجا که پرچم.” “آقای کلر تا به حال چنین اهانت به رئیس جمهور تهمت که آن خشم او کسی بود که نمایش یک مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم” اسپارت سرهنگ جان sputnik us روز سه شنبه گفت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 7/9/2020 6:50:13 AM (شماره 472052)

شما می دانید, من منفور #44 و همه چیز را در مورد او –او stupidness خود مبالغه او نهفته است او اعتقادات خود را در سیاست. اما آن را هرگز به من رخ می دهد به انجام آنچه متنفر از PDJT (و حامیان او) فراموش … و دور با.
های مختلف اخلاقی کد ؟

74 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Highlander 7/9/2020 7:00:57 AM (شماره 472066)

من می خواهم برای دیدن یک عکس از این doofus که تا به حال مقدار زیادی از زمان و انرژی برای دریافت در ساعت اندکی از صبح و زباله کسی حیاط در پوشش تاریکی است. روح شجاع. همسر و بچه ها باید افتخار.

46 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/9/2020 7:40:48 AM (شماره 472103)

وجود دارد یک فرد یک زن و شوهر از خیابان که بیش از تمام انواع پل و برابری نشانه ها در حیاط. آنها در خانه و نوع chintzy به دنبال و پس از من اختلاف نظر دارند عمیقا با BLM من مخالفم با این نشانه به خصوص از آنجایی که من باید به رانندگی با آنها را هر روز. من فقط رمیدن و در رفتن نگه دارید. من نمی سطل زباله حیاط. اما این تفاوت بین progs و من.

43 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: George R. 7/9/2020 7:51:25 AM (شماره 472110)

نباید رد Asshat وثيقه که او سزاوار.

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/9/2020 7:57:42 AM (شماره 472116)

هیچ مشکل یک سال زندان برای هر حادثه و او به غذا خوردن خود را در سطل زباله. مشکل حل شد!

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: laurenc 7/9/2020 8:10:07 AM (شماره 472138)

جنایی فساد ؟ شاید اگر او این کار را یک بار بلکه بارها و بارها? چه پنالتی که برای جامعه خدمات ؟ … مانند چیدن زباله در کنار جاده یکی از تعطیلات آخر هفته هنگامی که صاحب خانه تا به حال به تمیز کردن حیاط خود را بارها و بارها و خرید یک سیستم امنیتی تصویری? چگونه در مورد یک زن و شوهر از ماه زندان برای جلوگیری از دیگران است ؟ سلام مرا به یاد آن مرد که مورد حمله قرار رند پل در برامدگی لبه طبقات سنگ حیاط و شکست برخی از دنده آوردن بر ذات الریه. که من به یاد آن مرد فقط یک سیلی بر روی مچ دست زندان محکوم کرد.

17 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: mobyclik 7/9/2020 8:12:46 AM (شماره 472143)

اثبات بیشتر است که لیبرالیسم یک بیماری روانی. من می توانید ببینید این از برخی از پانک 16 سال, اما 58 ساله بالغ??? قفل او را تا!

35 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/9/2020 8:38:46 AM (شماره 472169)

چپ دیوانه است و همواره مایل به شما را بکشند. سمت چپ در حال حاضر میلیون ها نفر به قتل پس از دیگری فقط یکی بیشتر. زندگی ما مهم نیست به سمت چپ.

23 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Kate318 7/9/2020 9:00:48 AM (شماره 472193)

مردم همیشه تعجب که چگونه نازی ها و رایش سوم قادر به انجام آنچه آنها انجام داد. این. افرادی مانند این که می توانید از سلطنت به از بند باز کردن نفرت و خشونت در حال حاضر در کمین قلب خود را. آن را فقط یک ماده از درجه.

37 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: fayebeck 7/9/2020 9:24:02 AM (شماره 472218)

#7 58 است 18….

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: TLCary 7/9/2020 9:24:50 AM (شماره 472220)

#6 حداقل. این ارعاب رای دهندگان و تخطی از شهروندان متمم اول قانون اساسی حقوق. اگر آن را به حال اتفاق افتاده است به کسی که با اوباما پرچم آن خواهد بود فدرال جنایت نفرت (شما نژادپرست).
فساد: بازیگوش سوء رفتار و یا زحمت وجود دارد به خصوص در کودکان است.
وجود دارد هیچ چیز بازیگوش مورد تهدید و ارعاب (یا littering).

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 7/9/2020 9:34:30 AM (شماره 472230)

این است که چرا تهمت حامیان لیبرال در مناطق نمی (1) قرار دادن سپر تابلوچسبها در اتومبیل های خود را (2) نشانه ها را در خود متری (3) پرواز تهمت پرچم یا (4) حمایت اکسپرس برای مغلوب ساختن پیشی جستن. ما در حال سوختن دیوانه در لیبرال ها خارج می گردند صفرا و خزیدن خواهد شد بیش از شیشه های شکسته به رای PDJT.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 7/9/2020 10:00:33 AM (شماره 472257)

“من فکر می کنم شما می دانید چرا” من تعجب می کنم اگر او می تواند نام یک دلیل او مانند اهانت به رئیس جمهور تهمت? منظورم این است که درست است و نه اختراع شده توسط خبر جعلی.

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/9/2020 10:42:55 AM (شماره 472300)

دوربین های دیجیتال همه جا هستند. و شما هیچ انتظار حفظ حریم خصوصی در حالی که در. هنگامی که ماسک ممنوع, و تشخیص چهره می شود به طور گسترده ای در دسترس وجود دارد در حال رفتن به یک مقدار زیادی از antifa و پل تظاهر کنندگان که باید جدی برخی از مشکلات قانونی است.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: تبادل نظر 7/9/2020 11:05:16 AM (شماره 472322)

آن را نمی خواهد کار در محله من. آن را انعکاسی از مغلوب ساختن پیشی جستن-2020 در هر کوچه و خیابان.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: frew 7/9/2020 5:54:13 PM (شماره 472712)

چنین شخصیت از تهمت متنفرم.

3 نفر بود.


من آرزو می کنم یک پلیس را به نشستن در جلوی خانه چون من زنده بین دو مهره موارد است. مردم لازم نیست که حد و مرز است. آنها می خواهند شما را به مرزهای اما gawd ناکرده شما چیزی می گویند. این چیزی است که می شود همسایه شات.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “JunkYardDog”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net