کابوس در نیویورک: چگونه Covid-19 BLMتظاهرات و لیبرال شهردار در حال تبدیلشهر به هیچ منطقه به عنوان قتل موشک وار رفتن,مغازه ها غارت شده و 500,000 وسط کلاسفرار ساکنان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/5/2020 4:18:19 AM

دو گلوله زده بدن دراز سامانه در خونین مراحل بتن. در کنار بستگان قربانیان در حال ندبه و سقوط به زمین است. در بخش دیگری از این شهرستان یک باند از جوانان با استفاده از اسپری رنگ برای غیر فعال کردن دوربین های امنیتی قبل از سرقت از یک فروشگاه گوشه. بعد فیلم برداری از افسران پلیس نشسته بی اراده خود را در ماشین گشت به عنوان یک baying جمعیت hurls بطری های شیشه ای در آنها.این یاغی است نیویورک – یک شهر است که امریکا پس از پر زرق و تاج جواهر اما که خطرات نزولی به حکومت اوباش.قتل و ارقام سر به فلک کشید و ترکیبی از این بیماری همه گیر کوروناویروس سیاه زندگی ماده (پل) تظاهرات و ضعف رهبری سیاسی در خطر است از دستیابی به


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: لوکارنو 7/5/2020 5:04:39 AM (شماره 467449)

Cry me a river. نمی آیند ناله به ما که در آن شما چپ ابزار که رای دادند برای دوستان داشتن رابطه جنسی deBlabbio و لیبرال سگ و اسب نشان می دهد. شما دریافت می کنید آنچه شما رای دادند buttercups. بنابراین آن را خورد و حرکت نمی کردن که در آن شما می توانید خود را lunatic fringe سیاست با شما و یا برخی از مکان های دیگر. نیویورک شد و یک چاه مستراح 36 سال پیش زمانی که من وجود دارد و آن تنها به بدتر. من احساس می کنم که پلیس در تلاش برای انجام شغل خود را, اما اجازه می دهد تا چهره حقایق: اگر شما لازم نیست که حمایت از کسانی که به نوشتن بررسی خود را بهتر به خارج و پیدا کردن مراتع سبزتر.

150 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 7/5/2020 5:28:42 AM (شماره 467453)

“…می تواند فرود به حکومت اوباش…” می تواند? تماشای اخبار دیگر شب بودند و صحنه های از اراذل و اوباش مهاجم در مقابل شهرستان سالن (اگر درست به خاطر دارم) و خبرنگار وجود دارد گفت: حدود 800 نفر درگیر است. هشت صد نفر در یک شهر از بیش از 8 میلیون نفر است. این چیزی است که اتفاق خواهد افتاد به مینیاپولیس به زودی. باجگیرها حفاظت راکت جرایم سازمان یافته باندهای ارائه “حفاظت” (اما نه از خود).
این Hegelian حکم نگه می دارد که بدون دولت, زندگی “, تند و زننده, زیبا و کوتاه است.” یک سال پیش و یا پس از یک oldies کانال تلویزیون بازی “Kojak” قسمت. این فیلم برداری شد و در اواسط دهه هفتاد. این شهر کثیف, گاییدن sleazy و خشونت در صفحه نمایش و در واقعیت است. من حدس می زنم که یک دوره از زمان که بسیاری از ساکنان شهرستان فرار به مکان هایی مانند غرب ماساچوست و ورمونت و بی درنگ آنها را تبدیل لیبرال. آنها نیاز به تعمیر لانه خود را دارند قبل از آنها بروید و ناپاک تا هر کس دیگری است. درست به اندازه کافی, آن را سخت برای رفع احمق و حتی سخت تر برای احمق به خود رفع.

122 مردم بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Highlander 7/5/2020 6:28:19 AM (شماره 467468)

این نشان می دهد که دقیقا به همین دلیل است که ضرورت یک دولت با قوانین اجرا توسط پلیس. طبیعت انسان این است که یک جانور است که خواسته های به زنجیر! بدون کنترل آن است که قاتل!

67 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/5/2020 6:38:50 AM (شماره 467473)

با سلام ما در پنسیلوانیا نمی خواهید هر یک از این 500K ضربت سخت زدن مشاغل, فرار از نیویورک آمدن به اینجا. آنها رای دادند که ادم سفیه و احمق ، در حال حاضر اجازه دهید آنها را با آن زندگی می کنند.

121 مردم بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/5/2020 6:57:45 AM (شماره 467486)

این می تواند اجتناب شده است با یک نمایش قدرت در آغاز راه است. شما با قرار دادن یک آتش سوزی کوچک کردن سرعت قبل از آن گسترش می یابد اما این تار شهرداران نورد تاس در ابلهانه سیاست یا فقط لیبرال جنون و در حال حاضر ما به خمیردندان و یک معضل واقعی برای قرار دادن آن را به عقب. صحبت کردن برای خودم دارم انجام می شود صرف هر گونه پول در این جهان سوم S&%t سوراخ.

66 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/5/2020 7:00:01 AM (شماره 467489)

وجود دارد یک فیلم راه بازگشت به زمانی که در آن شهر نیویورک تبدیل شد به یک زندان بزرگ است. “فرار از نیویورک” من فکر می کنم آن را به نام. چگونه… prescient…

56 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ماه نوامبر افزایش 7/5/2020 7:01:22 AM (شماره 467490)

است که در آن مار Plisskin زمانی که شما به او نیاز است ؟

32 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Digiconver 7/5/2020 7:10:51 AM (شماره 467498)

هابز #2

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: janjan 7/5/2020 7:27:28 AM (شماره 467503)

نیویورک مانند بسیاری از شهرهای بزرگ در امریکا نابود شده است فساد و لیبرال سیاست است که دست به دست. در حال حاضر این همان رای دهندگان می خواهند به حرکت به بعدی محل و انجام چیزی مشابه به همین. آنها نمی یاد هر چیزی و آنها نابینا به علل ریشه ای. آن است که تعریف جنون.

84 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: cat2 7/5/2020 7:32:28 AM (شماره 467509)

نمی hdqrters معنی “قطعا یک “مترقی” کابوس ؟

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Philipsonh 7/5/2020 7:37:36 AM (شماره 467511)

است فرماندار هنوز در دفتر ؟ در هنگام ضرب وشتم رخ می دهد بزرگ در عصری تظاهر به گارد ملی نیاز به, نام, و آنها باید مسلح شود.

39 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: HPmatt 7/5/2020 7:44:10 AM (شماره 467515)

فراموش نکنید که همه کسانی که رای دادند برای این….

38 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: mobyclik 7/5/2020 7:50:28 AM (شماره 467524)

چرا ما با خواندن این مطلب در انگلیسی ‘دیلی میل’ به جای آن که مبتنی بر غرور و افتخار از Noo Yawk, the New York Times? اوه آره, آنها را شیلینگ برای قاتلان و تظاهر. ‘قدیمی بانوی خاکستری” است تبدیل به ارزان, دروغ گفتن, راه رفتن در خیابان, شلخته.

89 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/5/2020 7:58:00 AM (شماره 467530)

کامل EO از رئیس جمهور تهمت را به تمام دارندگان مجوز حمل پنهان مأموران اجرای قانون. زمانی که whinny libs از خراب دموکرات انکلاوها سعی کنید خود را cr☆p هنگامی که آنها را ترک لانه آنها خراب وجود دارد خواهد بود برای آنها را متوقف کند.

24 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Frenesi1 7/5/2020 8:02:36 AM (شماره 467534)

وال استریت اجرایی می گوید که آنها نیاز به یک مترقی رهبر است که می تواند در بازگرداندن ایمان به قانون و نظم است. ترقی خواهان باور نمی کند و نظم و قانون. چگونه احمق این اجرایی است.

60 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 7/5/2020 8:16:29 AM (شماره 467547)

من شوکه شده که جناح چپ ضد آمریکایی Daily Mail چاپ شده این. این یک کامل مبارزات انتخاباتی آگهی برای PDT. نگاهی به احمقها اعتراض در تالار شهر – فقط یک زن و شوهر از آنها با پوشیدن ماسک که پوشش بینی خود را. اگر چه CDC می گوید که از راه دور واقعی (و من باور نمی کنم یک کلمه آنها می گویند) کسانی که معترضان نیز ممکن است مبادله تف. در این نقطه من بزرگترین آرزو برای نیویورک است که ما معشوق میزبان Lucianne می شود وجود دارد.

37 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: TCloud 7/5/2020 8:25:42 AM (شماره 467558)

لیبرال امید و تغییر است و این نتیجه خود را!

30 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/5/2020 8:43:38 AM (شماره 467573)

من صفر همدردی شهرستان که در آن من با خوشحالی شدم. آنها می خواستند کمونیست وارن ویلهلم به خود شهردار – انتخاب او را دو بار – و آنها می خواستند چپ دیوانه در شورای شهر – – و خدا آنها را به آنها کردم! من در طبقه متوسط ایتالیایی-یهودی-ایرلندی-لهستانی-پورتوریکو بروکلین. تقریبا تمام کسانی که سخت کوش تنگ خانواده ها از بین رفته اند در حال حاضر – – به جای خدا می داند چه – – چون من دیگر مراقبت. این شرم آور به تماشای این اتفاق می افتد – – اما بدترین بخش این است که چپ رای دهندگان خواهد آموخت که هیچ چیز از این. آنها را به ادامه زندگی در توهم جهان – و نگه دارید انتخاب همان سرخی که از بین بردن آنها.

53 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/5/2020 8:46:04 AM (شماره 467578)

نیم میلیون نفر فقط کشیده مخاطرات و چپ. کلاس, مدرسه, ریاضی, آمار و ارقام است که اگر مالیات های محلی بودند تنها 10 دلار در هر سال برای هر نفر در نیویورک فقط منفجر کردن 5 میلیون دلار smackeroonies. Sux 2 B U.

25 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/5/2020 9:06:01 AM (شماره 467597)

و این همان شهر است که فقط مطمئن AOC از پیروزی دیگر در ماه نوامبر. من نمی دانم که چگونه برآورد 500,000 احتمالا بیکار فرار ساکنان شهر تعیین شد اما اگر آن را در هر نقطه در نزدیکی دقیق این بحران انسانی در ساخت. افکار خود را Slimes?

23 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: bpl40 7/5/2020 9:14:02 AM (شماره 467608)

Reelecting DeBlasio بود آبخيز. از آن است که وجود دارد به شدت در سراشیبی.

31 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 7/5/2020 9:24:41 AM (شماره 467627)

ساخت یک دیوار در اطراف است که سوراخ موش و اجازه نمی دهد کسی به ترک و خود را به کثافت به سایر نقاط کشور است.

31 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/5/2020 9:32:44 AM (شماره 467637)

DeBlasio نیاز به حذف از نیویورک است. AOC بعدی است. این است که هر کسی این اراذل و اوباش? آیا ما باید راه های تماشای آنها توسط ماهواره ؟ که در آن آنها می آیید ؟ از کجا که آنها در پایان روز ؟ چگونه می توانم آنها سفر ؟ از کجا فرماندار? گارد ملی? سلام آیا کسی وجود دارد ؟

25 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Strike3 7/5/2020 9:40:49 AM (شماره 467644)

این بود که همه خیلی قابل پیش بینی و رسانه ها هنوز هم می یابد آن را غیر ممکن است برای گفتن حقیقت. معمول “باند از جوانان” باید “وحشی سیاه پوستان” شما کودن. نیویورک هرگز یک “گوهر تاج” بود اما قابل تحمل, جایی برای دیدار, شام و گردش به خصوص در اطراف این فصل کریسمس. آن را همواره بی خانمان winos معتادان به مواد مخدر و مناطق که در آن سفیده جرات رفتن نیست. در حال حاضر آن را به طور کامل از سطل آشغال.

28 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: rsgonner 7/5/2020 9:45:12 AM (شماره 467651)

کمی به ما می دانیم که چند دهه پیش که “فرار از نیویورک” بود که در واقع یک مستند با اسکریپت teleported از 2022.

26 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 7/5/2020 10:03:36 AM (شماره 467679)

ما در اینجا در مینیاپولیس به استفاده از سرگرم کننده از نیویورک! وای! ما نمی کنه…ما فقط به عنوان بد اگر نه بدتر! و ما احساساتی بهانه ای برای یک فرماندار رفت و به ناروا برای 500Large برای فاجعه بودجه… هرگز آقای رئیس جمهور. اگر رهبران اجازه خرابکاری و ترور از یک سکه!

39 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: red1066 7/5/2020 10:05:19 AM (شماره 467681)

این نه فقط مردم را از نیویورک اما مردم از نیوجرسی به عنوان به خوبی. برای ماه ها در حالی که رانندگی در I-95 تعداد اتومبیل با نیویورک و نیوجرسی صفحات به سمت جنوب تا باور نکردنی است. به طور معمول یکی را دیدن یک چشم انداز مثبت از صفحات از این کشورها در ماه های زمستان از رفتن به فلوریدا برای آب و هوای گرمتر. اما با شروع در ماه آوریل زمانی که snowbirds معمولا شروع به رفتن شمالی تعداد وسایل نقلیه به سمت جنوب از آن دولت نگهداری می شوند در حال افزایش است.

16 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: kennedylaw 7/5/2020 10:08:27 AM (شماره 467685)

من صرف اوایل 1990s در نیویورک است. جولیانی ذخیره نیویورک است. بلومبرگ و DeBlasio کشته شدند دوباره آن را.

28 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Jethro بو 7/5/2020 10:45:57 AM (شماره 467722)

FTA “ما نیاز به یک مترقی رهبر کسی است که می تواند در بازگرداندن ایمان به نظم و قانون و به مردم امید.” این توهم هنوزم اظهارات که نیویورکی ها در واقع بر این باورند. مترقی مورچه و نظم و قانون. ما شاهد مترقی در آن بهترین در شهر نیویورک است. Someof این توهم لیبرال ها در واقع به اعتقاد این ترقی خواهان می تواند آن را بهتر مزخرف. همه آنها نیاز به انجام است بازدید از دیترویت. هنگامی که یک شهر بزرگ در حال حاضر یک Hades سوراخ بدون آینده است.

23 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/5/2020 10:50:20 AM (شماره 467724)

The Mad Max فیلم نیست داستان: آنها prescient

16 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Omen55 7/5/2020 11:00:48 AM (شماره 467733)

رودی نیست که یک اسکودوی کیپ.
اما او مطمئن بود ستون فقرات!!

28 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: GoodDeal 7/5/2020 11:04:51 AM (شماره 467736)

یک دموکرات کنترل محاصره خود destructs. به نیویورک می رود ایالات متحده آمریکا اگر بایدن و شرکت را بیش از. خدا ما را نجات دهد.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/5/2020 11:11:28 AM (شماره 467743)

تحت حکومت دموکرات نیویورک است مانند National Geographic, فیلم مستند, آفریقایی, دشت. گله بزرگ از اينكه چرا با بسته شکارچیان كه در میان آنها اندازه آنها را. پس از آن گاه به گاه حملات مرگبار در ضعیف ترین. و گله دوباره سوار به سرعت و خیلی دور در حالی که شکارچیان لحظه ای سیرچشم. تا حمله بعدی. زندگی در نیویورک دشت. ارسال در کمک های مالی خود را در تعهد هفته.

15 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/5/2020 11:12:28 AM (شماره 467745)

من دوست دارم برای دیدن همین Jr اجرا برای شهردار نیویورک است. زمانی که انتخابات آینده برای آن موقعیت پوستر?

15 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 7/5/2020 11:21:17 AM (شماره 467763)

خود را نه فقط در نیویورک است. بقیه دولت است به آرامی زیر نیویورک منجر شود. مردم با پای خود رای. آن نه تنها لیبرالها ترک نیویورک بلکه محافظه کاران هستند که تحقق آنها بدون صدا و در حال حاضر مورد آزار و اذیت همه فن حریف چپی. برای مثال وجود یک همسایه برای وبلاگ NY جامعه من در آن زندگی می کنند و متاسفانه این سیاسی شد. نوعی پیام از اندرو کومو شروع به ظاهر شدن بر روی آن. به طور طبیعی برخی از محافظه کاران در زمان استثنا به آنچه او می گفت و در حال حاضر آنها در حال flamed هر زمان که آنها پست چیزی در همسایه. آن است که واقعا آزار و اذیت. من در نیویورک زندگی می کنند اما در زمستان در فلوریدا. سفر به فلوریدا در سپتامبر گذشته و بازگشت نبوده است. من به تعویق افتاد بازگشت از سفر دو بار به لطف boneheaded CV19 محدودیت در هر دو به پایان می رسد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: bobn.t 7/5/2020 11:23:56 AM (شماره 467769)

جدید مارکسیستی-امریکا به شما به ارمغان آورد libnut democraps.
ممکن است پوسیدگی آنها در جهنم درست پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است مجددا انتخاب

13 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: Arby 7/5/2020 11:24:21 AM (شماره 467770)

17% که برای رای دادن انتخاب این cretin; در حال حاضر آنها با او زندگی می کنند. شورش علیه او را نه سرمایه داری. و لطفا حرکت نمی کند به قرمز متحده و رای مانند نیویورک.

18 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: DennisM 7/5/2020 11:26:26 AM (شماره 467772)

در حال رشد در یک جامعه روستایی من هرگز نمی تواند دیدن قرعه کشی از زندگی کاری در نیویورک است. جرم و جنایت و فساد نمی باشد ارزش آن.

13 نفر بود.


آن است که در واقع بسیار ساده مارک لوین در مورد آن هفته گذشته این است که تلاش برای رانندگی مردم از شهرها به سمت حومه شهر به طوری که آنها می تواند federalized. #NewYorkStateofAnarchy رویای شاهزاده اندرو بنابراین او می تواند خود را ایجاد کنید آرمانی پادشاهی با پشت سر گنج از شمال ایالت. این واقعا بد است.

7 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 7/5/2020 11:54:05 AM (شماره 467809)

@#23 – اجازه دهید چپ شهرهای سراسر آمریکا سوزاند. آنها کامل مبارزات انتخاباتی علوفه برای مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد در نوامبر است.

8 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 7/5/2020 11:55:21 AM (شماره 467811)

و شاید بی شماری قادر به افرادی که می تواند منجر شده این شهرستان به عقب پرتاب شد در dumpsters از والدین همراه با یک پایه احترام به زندگی و خدا.

13 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: DVC 7/5/2020 12:23:30 PM (شماره 467852)

فرار از نیویورک “خانه چاپ”….درست در خانه خود را اگر شما زندگی می کنند وجود دارد. من همیشه ناراحت کننده در نیویورک پس از اولین بار من در 60s همیشه فکر می کردم آن را کمی شبیه به بازدید از برخی از موزه های عجیب و غریب و غیر طبیعی بیماری. آن را هرگز احساس به من مانند هر مکان واقعی و قطعا جایی است که من می خواستم برای ماندن. برخی از چیزهایی که خوب بود…جالب معماری در برخی از ساختمان های برخی از رستوران خوب بود اما همیشه شل و همیشه فاسد, احساس, با تهدید شخصی آسیب فقط به سختی سرکوب در هر نقطه در زمان. و دیدن آن در خیابان های شهر نشان داده هزاران بار در تلویزیون نشان می دهد و فیلم در زندگی واقعی بود که بیشتر شبیه به دیدن یک غول فیلم مجموعه ای از هر جای مردم در واقع زندگی می کنند و یا می خواهید به زندگی می کنند. نیویورک همواره نیمه خزنده مصنوعی به من هرگز جایی که من می توانید استراحت و لذت بردن.

6 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/5/2020 12:24:28 PM (شماره 467853)

آنچه که او انجام شده است به نیویورک نیست فقط یک محافظه کار در کابوس آن است که انسان کابوس و یک فاجعه در ساخت. حتی Dinkins رفتن نیست این دور به فاضلاب مانند DeBlahBlah است. انتخابات باید عواقب و شما رای دهندگان او را به دفتر. زمان برای زندگی خود را با رای دادن.

11 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: Highvoltage 7/5/2020 12:38:07 PM (شماره 467872)

بعدی نیویورک می خواهد خود را سخت به دست آورده دلار مالیات از صلح آمیز متحده به قید وثیقه آنها از بودجه خود را کمبود. من می گویم اجازه دهید نیویورک خورش خود براث با چاشنی آنها انتخاب می شوند. این

13 نفر بود.


من می دانستم که آن را بیش از در جدید yawk زمانی که آنها
شکست Curtis Sliwas فک…
آنها معامله فرشتگان نگهبان برای
قاتل حکومت….. هر گونه شکایت از لیبرال نیویورک?
آیا شما از شنیدن هر ؟

3 نفر بود.


پاسخ 46 – نوشته شده توسط: در واقع 7/5/2020 3:28:50 PM (شماره 468056)

بازدید نیویورک در طول زندگی من است. در 60s, سیاه, جرم شایع است. در 70s زباله انباشته شد 5 فوت بالا بر روی پیاده رو. در سال گذشته تمام ساختمان های بزرگ است داربست در مقابل ورودی آنها به این شهر یک سایت ساخت و ساز نگاه کنید. ما در آنجا ماند در مغلوب ساختن پیشی جستن, هتل, بدون داربست و یک نمایش تماشایی از Columbus Circle و پارک مرکزی. رئیس جمهور تهمت درست بود در مورد حرکت به فلوریدا. تماشای وحشی سیاه پوستان غارت میسی در حالی که مشهور نیویورک بهترین ایستاده بود به تماشای بود مظهر 2020 مسابقه شورش برای من. من هرگز فراموش نخواهم کرد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: F15 Gork 7/5/2020 4:06:32 ب. ظ (شماره 468078)

Once upon a time, فرار از نیویورک بود فقط یک فیلم…..

3 نفر بود.


پاسخ 48 – نوشته شده توسط: سخت Nard 7/5/2020 6:53:22 PM (شماره 468242)

مقایسه شهر نیویورک به شهرستان Gotham در فیلم بتمن. تفاوت زیادی نیست. هر دو cesspools از کثافت و جنایت اما حداقل در فیلم وجود دارد که برخی در دولت که می خواهید به پاک کردن آن و ایجاد یک تفاوت. در شهر نیویورک و بتمن خواهد دست خود را پرتاب کند و آن را رها.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de