نیویورک تایمز منتشر Op-Ed ازآشکار تروریستی حامی که تماسبرای لغو ‘زندانها و پلیس’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/13/2020 4:43:29 AM

نیویورک تایمز منتشر کرده است یک op-ed از دور-سمت چپ فعال است که یک شخص در جورج سوروس’ بنیاد جامعه باز و آشکار تروریستی حامی که می آید فقط یک هفته پس از این روزنامه گفت که آن را باید منتشر op-ed از حزب جمهوری خواه و سناتور تام پنبه (AK) که حمایت سیاسی که اکثریت آمریکایی ها پشتیبانی می کند.Op-ed نوشته شده توسط Mariame Kaba, که, با توجه به یک وب سایت است که در نام او و یک وبلاگ که او ظاهرا اجرا است آشکار حامی Assata Shakur – که در اف بی آی تحت تعقیب تروریستی لیست.خبرنگار تحقیقی اردن Schachtel است:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 6/13/2020 5:32:36 AM (شماره 442998)

خوب! NYT; شما در حال حاضر به طور کامل بیدار شد!

23 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: petrichor 6/13/2020 6:00:03 AM (شماره 443009)

NYT نیاز به “waked”.

25 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Ida لو پینو 6/13/2020 7:13:58 AM (شماره 443046)

و – – از Slimes نیاز به “wacked.”

27 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rubinski 6/13/2020 7:19:16 AM (شماره 443051)

من دعا می کنم رای دهندگان از خواب بیدار به این حمله که در کشور ما پایدار است. اگر آنها نمی, ما در حال انجام است. خدا به ما کمک کند اگر این افراد بازگشت به قدرت است.

43 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Krause 6/13/2020 7:24:56 AM (شماره 443057)

پنبه law & order op-ed ، تروریستی op-ed, بله.
هی من تعجب می کنم که در کنار آنها هستند>

31 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DVC 6/13/2020 7:31:07 AM (شماره 443065)

اجازه دهید اجازه دهید هر شهر کوچک هر سه بلوک منطقه ایجاد “کمیته هوشیاری” به جای. و از آنجا که وجود خواهد داشت هیچ زندانها هر زندانیان محکوم خواهد شد و بلافاصله اعدام شد. این است که یک ایده بهتر است ؟

17 نفر بود.


که در آن خشم و انزجار خود را از کارکنان این زمان ؟ چرا این کاغذ حرکت به Minn را CHAZistan?

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/13/2020 8:50:44 AM (شماره 443167)

بله که بانوی خاکستری دارای یک پیچ شل یا شش. تمام اخبار که xxit برای چاپ. من احتمالا خواندن برخی از مقالات در NYT اگر در مورد برگزاری یک تفنگ به سر من. من فقط به حال عمل جراحی چشم; ain’t gonna ظروف سرباز یا مسافر است که تا.

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/13/2020 9:36:39 AM (شماره 443232)

من درک می کنم Alactraz در دسترس است به صورت فوری شغل.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/13/2020 9:37:40 AM (شماره 443234)

“آلکاتراز” متاسفم…

7 نفر بود.


آنها هرگز شنیده از اردوگاه های کار اجباری نازی ها? یا روسها Gulags? یا “کار” اردوگاه های چین و کره شمالی? و لیست در می رود و در. این است آنچه شما را با سوسیالیسم. از خواب بیدار امریکا است. کمونیست ها می تواند مراقبت کمتر در مورد آزادی برای هر یک.

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: VietVet68 6/13/2020 9:53:33 AM (شماره 443253)

ظاهرا به اندازه کافی بیدار معنی است که شما از آخرین تیکه از عقل سلیم خود را.

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/13/2020 10:00:48 AM (شماره 443265)

…به یاد داشته باشید 5 سال پیش…روزنامه فرانسوی شارلی ابدو شده بود چاپ و نشر مقالات/ کارتون که مسلمانان در زمان ارتکاب جرم به ( به طور طبیعی)….آنها بسیار عصبانی ( به طور طبیعی) …به طوری که آنها نشان داد تا در CH, اتاق کار یک روز و ذبح یک دسته از “روزنامه نگاران” ( به طور طبیعی) …حدس بزنید چه ؟ …بقیه بزدل روزنامه نگاران اروپا پیام … اوه همه آنها عینک خود را “شارلی ابدو” توپ را روی گوه پیراهن برای یک هفته برای نشان دادن حمایت … اما…هیچ بزدلانه روزنامه نگاران در اروپا در حال نوشتن مقالات انتقادی از مسلمانان هر….??….ماموریت انجام …??… می تواند که اتفاق می افتد در اینجا برخی از روز…??… چه کسی می داند…??…اما نادرست روزنامه نگاران نگه دارید هل دادن مردم… تا زمانی که آنها بسیار عصبانی…

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/13/2020 10:08:03 AM (شماره 443278)

ممکن است به عنوان به خوبی. ما شده ایم زندانیان از دولت برای سال.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: HotRod 6/13/2020 10:21:17 AM (شماره 443295)

چرا رسانه های کودن فکر می کنم آنها خواهد بود ایمن از این اراذل و اوباش باید از آنها تا به حال قدرت آنها به دنبال ؟ رسانه ها را به بوسه به پای اراذل و اوباش (و برخی از مکان های دیگر بیش از حد!) شاید آنها می خواهم که….

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 6/13/2020 10:38:04 AM (شماره 443329)

هر زمان که یک حرکت تند و سریع لیبرال به من می گوید: “چرا شما باید اسلحه را در خانه خود!!?” من می گویم: “چرا شما با قرار دادن یک علامت بر روی چمن خود را که می گوید شما لازم نیست که یک تفنگ را در خانه خود را؟” خاموش آنها را به سمت راست. آسان به بحث در مورد “خلاص شدن” پلیس های آینده از مردم زندگی امن و صدا. قرار داده و هر بار خبرنگار یا سردبیر در یک جرم و جنایت بالا محله برای یک شب و آنها را ببینید که چرا این ایده احمقانه همیشه. برکت نازک آبی خط. آبی زندگی می کند مهم است.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/13/2020 10:46:35 AM (شماره 443340)

چه احمقانه می تواند این افراد بود ؟ آنها نمی تواند ایمنی بدن را به چپ خشونت است. اراذل و اوباش حمله خواهد کرد آنها را به غارت آنها و از بین بردن مسائل خود را به عنوان به سرعت به عنوان نفر بعدی. احمق چگونه شما می توانید دریافت کنید.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/13/2020 11:01:11 AM (شماره 443364)

با توجه به اعداد ذکر شده توسط NRA وجود دارد 100 میلیون مطیع قانون شهروندان مجهز به سلاح گرم. من مطمئن هستم که اکثر این شهروندان هستند و جانبازان است. اگر ما مجبور به محافظت از خودمان عزیزان ما و همسایگان ما است. ما خواهد شد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: OCJim 6/13/2020 11:16:12 AM (شماره 443385)

و در عین حال زمان دو عبور تام پنبه. “تمام اخبار است که متناسب با… روایت”

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – نوشته شده توسط: در واقع 6/13/2020 11:31:01 AM (شماره 443414)

من مددکاران اجتماعی یا من مرگ!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: janjan 6/13/2020 11:45:57 AM (شماره 443428)

NYT اتحاد پیوست و جنبش سوسیالیستی است و در حال حاضر همدست به عنوان شرکت کنندگان فعال. این است که یک روزنامه. این یک مانیفست کمونیست. شاید تهمت باید برچسب خود نویسندگان و ویراستاران نیز به عنوان داخلی تروریست ها.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: paral04 6/13/2020 12:49:19 PM (شماره 443496)

پلیس نیاز به یک لیست از این افرادی که می خواهید به انحلال اداره پلیس. هنگامی که یکی از آنها خواستار کمک و آنها را می دانم که از caller id, فقط همین نیست جواب تلفن و یا بهتر است پاسخ با بیانیه “شماره شما نام کرده اند در دسترس است به شما.”

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/13/2020 2:59:18 PM (شماره 443623)

پال خواستار قطع بودجه دولت از کمونیست ژنده پوش!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: بقایای 6/13/2020 6:35:42 PM (شماره 443797)

وجود دارد هر کسی که در شک و تردید است که این قطعه می تواند منتشر شده در نیویورک تایمز سرمقاله صفحه ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de