مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/25/2020 12:02:01 AM

نیویورک تایمز به چاپ یک سرمقاله در اولین روز از آخر هفته روز یادبود پرسیدن: “چرا ارتش ایالات متحده جشن می گیرند سفید برتری?”مقاله byline است که کل هیئت تحریریه و آن را همراه با یک تصویر از یک گلوله به شکل یک Ku Klux Klan لباس بلند و گشاد.مرکزی شکایت از مقاله است که وجود پایگاه های نظامی ایالات متحده به نام بعد از مؤتلفه افسران ارتش: این همان میراث سمی چسبیده به 10 ایالات متحده آمریکا تاسیسات نظامی در سراسر جنوب بودند که به نام مؤتلفه افسران ارتش در طول نیمه اول قرن 20. مدافعان اغلب توصیف این نام به عنوان یک لازم ژست آشتی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Vesicant 5/25/2020 12:10:01 AM (شماره 421111)

این نیویورک تایمز. چه کسی اهمیت می دهد آنچه را که آنها upchuck جز این که آنها این کار را با نفیس libtard طعم و مزه بد در یادبود روز ؟ من آموزش دیده در Benning و گوردون. می کند که من یک سفید supremacist?

25 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Vesicant 5/25/2020 12:34:54 AM (شماره 421121)

با عرض پوزش در مورد ارسال دو بار اما اگر ما در حال صحبت کردن در مورد جنگ داخلی, جنایت, اجازه دهید بحث در مورد William T. شرمن.

23 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: my2sense 5/25/2020 1:25:32 AM (شماره 421135)

منظور شما همان نظامی آمریکا که به صورت یکپارچه و باز همه فرصت ها برای پیشرفت به همه کسانی که در خدمت و قبل از بقیه از ما موفق است ؟ سازگار است. فرم بیش از ماده است.

22 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: از دست 5/25/2020 1:26:30 AM (شماره 421136)

اوه نژاد یکی دیگر از طعمه های جعلی روزنامه نگار ما جشن مردان و زنان در تمام نژادها که به زندگی خود را به نگه داشتن شهروندان این کشور رایگان است که حتی کرمهای مانند این روزنامه نگار می تواند به نوشتن زباله بدون در حال اجرا. هر گونه فاضلاب کارخانه که انتشار این نوع ماده مدفوع باید محکوم شود. هر کسی که می خواهید به تغییر نام هر شهر و شهرستان و دولت بنابراین به عنوان نه به کسی دلخور? تاریخ ما ثابت کرده است که آزادی رایگان نیست آن را با یک برچسب قیمت بزرگ. مردم عادی در این کشور افتخار است که قربانی.

25 نفر بود.


NYT است که در ضرب المثلی سردخانه دال از کاغذ روزنامه. این انحطاط را به معادل آن از صدای روستا دستور کار محور منادی و تبلیغات ارگان چپ. مرگ سر و صدا در سال 2016. پرداخت آن صفر ذهن است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Trigger2 5/25/2020 2:43:40 AM (شماره 421148)

چیز خنده دار…کسانی که به اصطلاح مؤتلفه نام برای پایگاه های نظامی وجود دارد در طول بی منطق بری دیکتاتوری. کجا بود این اعتراض پس از آن ؟ هیچ جا یافت می شود که در آن. این NY Slimes زندگی می کنند تا به آن slimes شهرت.

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Lazyman 5/25/2020 6:18:02 AM (شماره 421189)

نویسنده نمی خواهد می دانم که یک “مورد-در صورت سفارش” از شما سر کردن از کون با یک.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: petrichor 5/25/2020 6:29:27 AM (شماره 421196)

بنابراین کسی می گوید: “این آخر هفته روز یادبود. حفاری تا چیزی برای بی اعتبار کردن نظامی است.”

22 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: George R. 5/25/2020 6:31:12 AM (شماره 421198)

مناسب تر سوال: چرا نیویورک تایمز نفرت امریکا ؟

23 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Petronius 5/25/2020 6:34:45 AM (شماره 421202)

چرا نیویورک تایمز جشن دموکرات حزب از برده داری?

20 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: بقایای 5/25/2020 7:12:22 AM (شماره 421218)

دوست داشتنی به شنیدن صدای میهن پرستی در تمام نظرات. نیویورک تایمز فقط باید بسته کردن و نقل مکان به کشوری که در آن آنها خواهد احساس قدردانی.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 5/25/2020 7:20:59 AM (شماره 421221)

نفرت نیویورک Slimes – – و آن کمونیست مسافران – – در حال آغشته به خون میلیون ها بی گناه به قتل انسان است. نفرت نیویورک Slimes جشن و یاری مرگبار رژیمهای کمونیستی استالین مائو, کاسترو, Pol Pot و هر خونین کمونیست. اگر عدالت واقعی – – هر کسی که تا کنون به ویرایش و یا موفق به نفرت نیویورک Slimes خواهد بود آویزان از طناب سفت.

9 نفر بود.


جین فوندا در هیئت تحریریه? درخواست برای یک دوست

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/25/2020 8:02:10 AM (شماره 421260)

Pollak مناسب است البته. و به عنوان برای نیویورک Slimes ما آمده اند به انتظار هیچ چیز دیگری.

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: 4Justice 5/25/2020 8:02:26 AM (شماره 421261)

من واقعا واقعا واقعا نفرت چپ!!!!!! متاسفانه من هرگز متنفر هر کسی که حقیقت و صداقت و صداقت خیلی برای من مهم است. من فقط نمی تواند ایستاده شر نهفته در سمت چپ است پخش هر روز.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/25/2020 8:23:46 AM (شماره 421283)

چرا سلسله مراتب NYT عمدتا سفید ؟ چرا آنها عمل آنها چه موعظه ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Namma 5/25/2020 8:30:20 AM (شماره 421292)

TheNY بار دو هوشمند کارکنان?
من در واقع فکر می کنم که تعداد کمی بالا

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: seamusm 5/25/2020 8:36:22 AM (شماره 421306)

من هیچ مشکلی با تحریریه و نه با حذف مجسمه که جشن ‘قهرمانان’ از کنفدراسیون. اینها عمدی در چهره شما ‘ تلاش دموکرات ها شده اند که غیر قابل انکار تاریخی از برده داری و پس از جنگ های داخلی نژادپرستی در کشور ما است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/25/2020 8:53:09 AM (شماره 421322)

دفعه بعد ما نیاز بدن سپر برای محافظت از بی گناه قربانیان جنگ من فقط می دانم که در آن ما می توانید تمایلی داوطلبان!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 5/25/2020 9:02:20 AM (شماره 421343)

به نظر می رسد مانند یکی دیگر از تلاش های dimocRATS برای پاک کردن و یا حداقل تغییر تاریخ خود را.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de