نیویورک تایمز Demonizes جنوب باگمراه کننده Coronavirus نقشه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 4/5/2020 12:42:50 AM

در یک متعصب تلاش برای گمراه کردن خوانندگان خود و اهریمن جلوه دادن آمریکای جنوبی دور چپ نیویورک تایمز روز پنج شنبه تولیدی wildly گمراه کننده coronavirus نقشه. با استفاده از شدت عرق قطعه ای از مهندسی معکوس به جنوبی ها (و من افتخار یکی Yeeehaawwww) نگاه غیر مسئولانه که ممکن است فردا — یک خبر جعلی خروجی است که استخدام نژادپرستان گسترش اطلاعات غلط عمدی است و در حال حاضر آغشته مسیحیان به عنوان علت شیوع کروناویروس است که در حال حاضر هدف قرار دادن عمدتا سکولار مناطق شهری مانند نیویورک — انتشار بخار توده ای از اخبار جعلی. “جایی که امریکا نمی, در خانه بمانند و حتی به عنوان ویروس گسترش” نام قطعه


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ميانگين ژن 4/5/2020 1:08:52 AM (شماره 368899)

در روستایی در جنوب شما در ماشین یا کامیون شما و بازحمت حرکت کردن به یک فروشنده بیش از 2 مایل دور.
اما 2 مایل بود Slimes’ محدودیتی برای شکستن اجتماعی فاصله.
در واقع شما بیشتر جدا شده در این خودرو از یک نیویورکر سرگردان در اطراف با پای پیاده و یا در مترو.
ببخشید NYTimes شما از دست دادن.

31 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 4/5/2020 1:22:54 AM (شماره 368908)

NYT گمراه است و تخصص خود را. کهنه و بی ارزش.

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: در واقع 4/5/2020 2:04:12 AM (شماره 368925)

لذت بردن از مترو نیویورک. و نگه داشتن بد mouthing آمریکا حومه برای ما سالم هستند در اینجا.

34 نفر بود.


بنابراین چه چیزی جدید است ؟ آنها را شرور و اهریمن جنوب پس نه پس از جنگ داخلی.

38 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: BGray2 4/5/2020 2:24:20 AM (شماره 368936)

اکثریت قریب به اتفاق تاج موارد در شهرستانها با فرودگاه بین المللی. اگر آنها تا به حال فقط تعطیل و همه پرواز می تواند آنها را به حال یک دسته در این ماه پیش.

31 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 4/5/2020 2:42:06 AM (شماره 368948)

#5 این است که همیشه درست است. فقط یک نگاهی به این نقشه….و با کلیک بر روی متحده است. https://datawrapper.dwcdn.net/JiVbH/66/ و کل اواسط بخشی از کشور برای درمان به همان شیوه به عنوان این نقاط داغ?

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DVC 4/5/2020 2:44:11 AM (شماره 368949)

ایالت نیویورک دارای 20 میلیون نفر است. کانزاس زیر 3 میلیون نفر است. ایالت نیویورک است 3565 مرگ و میر ناشی از ووهان آنفولانزا. کانزاس دارای 21 مرگ و میر در کل دولت است. من زندگی می کنند در پرجمعیت ترین شهرستان در کانزاس ما حدود 45 نفر بستری با این آنفولانزا, من فکر می کنم ما تا به حال 4 مرگ و میر در شهرستان شاید 5. ایالت نیویورک 6.8 برابر ما جمعیت و 169 بار تعداد ووهان آنفولانزا مرگ و میر. به من بگویید چگونه دوباره مناطق روستایی هستند خطرناک تر NYT.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: tisHimself 4/5/2020 5:11:16 AM (شماره 369004)

جنوبی مرد لازم نیست شما در اطراف هر حال

30 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 4/5/2020 7:06:13 AM (شماره 369048)

البته آنها هر چیزی را برای منحرف کردن اذهان از خود گفتن, آمار, NY داشتن بیشترین تعداد افراد آلوده. چرا که نه فقط قرنطینه شهرستان ؟

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: paral04 4/5/2020 7:22:36 AM (شماره 369062)

آه و نیویورک سوار مترو رفتن به بندر برای دیدن کشتی در آمده و مهمانی در چین شهر نیست یک مشکل ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Sam1 4/5/2020 7:29:54 AM (شماره 369068)

OP نظرات آن گفت: برای بسیاری از ما!

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: نگران 4/5/2020 8:06:22 AM (شماره 369096)

من موافق با Nolte, به خصوص با آخرین جمله. اگر ما خیلی بد در جنوب, چرا, آنها, فرار از نیویورک به اینجا می آیند ؟

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: GO3 4/5/2020 8:14:05 AM (شماره 369104)

و #5 آنها بندر شهرستانها که دیده می شود انواع و اقسام باگ های معرفی شده در ساحل ما از زمان بسیار قدیم.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigken2 4/5/2020 8:25:31 AM (شماره 369114)

متاسفانه آن آمده است به زمانی که ما نیاز به 2 countrys از بزرگترین کشور روی زمین

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 4/5/2020 8:47:22 AM (شماره 369151)

من در زندگی یک روستایی شهرستان در اوهایو (جمعیت حدود 75000). من درایو به نزدیکترین سوپر مارکت است 13.5 کیلومتر. همان می رود برای داروخانه دکتر و بسیار نزدیک به آن برای بنزین است. مردم در این شهرستان در حال انجام آنچه آنها گفته می شود. زمانی که من برای گرفتن مواد غذایی فروشگاه یک کارمند مستقر توسط چرخ دستی های ضد عفونی آنها را به عنوان آنها در حال بازگشت به اتمام است و عطسه و موانع وجود دارد دست دستمال مرطوب تمام فروشگاه. مردم نگه داشتن یک فاصله امن از هر یک از دیگر و بسیار مودب. از آخرین بار که چک ما تا به حال 9 مورد در شهرستان و اکثریت در خانه های سالمندان. من دوست دارم آن را در اینجا!!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: FunOne 4/5/2020 9:52:17 AM (شماره 369226)

متاسفانه #14 که تلاش شد در حدود 150 سال پیش. نتیجه این بود تحکیم قدرت سیاسی در واشنگتن, DC. اما باید به جنوب افزایش دوباره, شما می توانید تعداد دفعات مشاهده ، یانکی ها از شمال شرق انجام داده اند چیزی به پشتیبانی از چشم انداز از پدران بنیانگذار ما که مبارزه خود را در راه ما از ظلم و ستم در طول سال 1770 ،

6 نفر بود.


تنها در جنوب شهر است که حتی کسری به عنوان بد به عنوان شهر نیویورک New Orleans است که یک شهر بندری با احمق دموکرات رهبری است. بقیه جنوبی است که بسیار امن تر از شهر ،

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 4/5/2020 10:03:33 AM (شماره 369244)

زندگی واقعا تقریبا عادی در اینجا در روستایی لوئیزیانا به جز زنجیره ای ملی که زین ما با یکی از اندازه متناسب با تمام قوانین. این 8 مایل به شهر حدود 10 دقیقه در یک روز بد. قفسه نگردند و پس از اولیه پشت سر هم در اوایل ماه مارس هیچ کس احتکار. فروشگاه بپرسید که شما خود را محدود نان و TP خرید اما بسیاری شده است خرید فقط آنچه را که آنها نیاز به زمانی که آنها به آن نیاز دارید. پس از کلیساها بسته و جمع زیادی در حال تعطیل وجود دارد بدون نیاز به رفتن به شهر, بنابراین ما در حال قرنطینه با فاصله. من تعجب می کنم چه این betters در نیویورک در حال رفتن به انجام زمانی که موجود کنسرو شده و غذاهای منجمد رفته از بازار سکه. من مشغول به کار در صنعت نفت برای 33 سال و ما اجازه نداشتند به گسترش و یا کاوش در ‘زیبا’ شمال شرق بنابراین بسیاری از سوخت خود را می آید از جنوب و میانه آمریکا است. زمانی که من در خدمت آن بود که عمدتا در جنوب. حقیقت این است که NY yankees (و نه تیم) واقعا یک دسته از weenies می شود خندید. سهم خود را به امریکا برای نوشتن بی فایده مقالات بدنام کردن هر کس که فکر نمی کند و یا عمل مانند آنها. بسیاری از ما در اینجا واقعا به آنها پرداخت مقدار ذهن است. برای من, من آرزو می کنم همه این شمال , know-it-all لیبرال ها می ماند تا شمال و نه خراب کردن زندگی ما را در اینجا. امروز من احتمالا صحبت کردن با همسایه ها است که همه در یک شهر بلوک و یا بیشتر دور دود برخی از دنده چند نوشیدنی و فکر می کنم در مورد چگونه زندگی بسیار بهتر است که در اینجا از آن است که در ماهی ساردین بسته بندی جهنم-حفره به نام نیویورک.

10 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: TJ54 4/5/2020 10:12:39 AM (شماره 369260)

نیویورک Slimes اسکیزوفرنی است. خود را گزارش نشان می دهد که 50 درصد از مرگ و میر رخ داده در نیویورک (منطقه مترو) و درصد در غرب, جنوب و غرب حتی نمی آیند نزدیک به نیویورک”است. چه loons

3 نفر بود.


جنوب است که تا حد زیادی یک نگرش—-من به جنوب هر روز بیش از شهر نیویورک! New Orleans?? که یک داستان متفاوت است; آیا به من آغاز شده است که دموکرات منجر sh**قبه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: vafreedom 4/5/2020 10:15:34 AM (شماره 369270)

به عنوان مارک تواین اظهار داشت: “دروغ سر در گم دروغ و آمار است.”

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Strike3 4/5/2020 10:16:49 AM (شماره 369272)

نیویورک در حال احتمالا به گسترش این ویروس به هر کسی که در زندگی وجود دارد که نه به طور کامل بسته است. اگر وجود دارد یک “سنبله” در هر نقطه در یک منطقه روستایی این قطعا ناشی از آلوده شهر مردم سفر وجود دارد برای فرار از شهرستان خود را. در منطقه ما به طور غریزی اجتناب از ایستگاه های گاز و کسب و کار باز در امتداد بزرگراه بین ایالتی و مغازه در موسسات در جاده های ثانویه. این کار خوبی است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: udanja99 4/5/2020 10:18:17 AM (شماره 369278)

این بلغور (دختر بزرگ شده در جنوب) صمیمانه امیدوار است که یک پوشش نقره ای از این بیماری همه گیر از مرگ Slimes.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: mobyclik 4/5/2020 10:39:46 AM (شماره 369306)

بزرگترین سنبله در چینی آنفولانزا در فلوریدا رخ داده در میامی/Dade و Broward شهرستان. که در آن همه Noo Yawkers فرار به زمانی که خود را به جهنم سوراخ شد ground zero برای آنفولانزا ؟ میامی/Dade و Broward شهرستان. با تشکر Noo Yawkers.

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: czechlist 4/5/2020 11:10:22 AM (شماره 369348)

من اعتقاد دارم که یک بیت از صلاحیت است به منظور. اجازه دهید ما جداگانه بسیاری از ایالت نیویورک از نیویورک سیتی. دور از پرجمعیت نیویورک منطقه و شما را پیدا خواهد کرد منطقی عاقل مردم است.
سلب مسئولیت – من بومی تگزاس

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: HotRod 4/5/2020 11:38:01 AM (شماره 369370)

خب پس. گمان می کنم نیویورک تایمز نمی خواهد در برابر داشتن رئیس جمهور تهمت قرار دادن سهم شیر از پول و ماسک و هواکش به سمت جنوب. به نظر می رسد که کالیفرنیا و نیویورک زیادی ندارد و نیاز! Whadda بله بگویم, NY بار ؟ هاهاها!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im