شهردار نیویورک, بیل deBlasio اعلام کرد فوری دولت در تعلیق متمم اول قانون اساسی…

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: earlybird, 3/30/2020 2:27:10 PM

شهردار نیویورک, بیل deBlasio به طور رسمی اقدام به ایجاد خود را به عنوان ایالات متحده اولین دیکتاتور توتالیتر با اعلام لغو تمام شهر نیویورک شهروند حقوق تحت متمم اول قانون اساسی. خیره کننده حرکت می کند. “[دولت] باید بدون قانون احترام استقرار دین یا منع رایگان ورزش آنها; و یا abridging آزادی بیان یا مطبوعات یا حق مردم برای صلح و دوستی به جمع آوری و به درخواست دولت برای(برش خورده) در یک خیره کننده اعلام شهردار deBlasio را تهدید می کند که تمام خدمات مذهبی خواهد بود که به زور بسته توسط مقامات شهر “به طور دائم” اگر آنها منطبق نیست با تاسیس دیکته از دولت شهرستان.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ریشخند کردن 3/30/2020 2:33:27 PM (شماره 363094)

صف کر سرود انترناسیونال? چگونه در مورد یک دور از Deutschand uber alles? شاید برگزاری یک شب از شکستن پنجره ها از ساختمان های مذهبی?

29 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: seamusm 3/30/2020 2:40:00 PM (شماره 363101)

این که چرا ما و نیاز 2nd Amendment – برای مقابله با پادشاه جورج د-لیدر-Blasio و Brownshirts. بعد چه ؟ شب کریستال?

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Vaquero45 3/30/2020 2:40:50 PM (شماره 363102)

البته او انجام داد. در داخل هر به اصطلاح “مترقی” یک توتالیتر فریاد به خارج. او احتمالا می خواهم ترک مساجد باز هر چند….

49 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: David کلید 3/30/2020 2:43:31 PM (شماره 363106)

در حال حاضر این است که چگونه یک فاشیستی عمل می کند

25 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: lazlototh 3/30/2020 2:44:00 PM (شماره 363107)

وقت آن است که برای هر کس به پرونده های حقوقی به دنبال موقت و دائم بوده و در برابر تمام می شود دیکتاتورها در نیویورک و RI – و متاسفانه FL و TX – تلاش برای تعلیق حق سفر و حق عبادت حق به جمع آوری و کل بسیاری دیگر. دولت دریافت نمی کند به تعلیق لایحه حقوق در مواقع اضطراری هر چند آنها را امتحان کنید (و وودرو ویلسون رو دور با آن بسیاری). دولت می تواند مشروع را خدمات مذهبی محدود کردن تعداد شرکت کنندگان و فضای خود را مانند این می تواند یک بقال اما من نمی بینم که چگونه آن را می تواند بسته همه چیز را به طور کامل. من زندگی می کنند در منطقه نیویورک – از آنچه که من دیده ام و پلیس در حال مهار اینجا – یکی از آنها گفت: دختر من که این همه احمقانه و بی معنی و بی اثر است. اما من نمی بینم بازداشت دسته جمعی – من احترام بلکه مظنون پلیس و این شگفت انگیز است برای دیدن آنها بیشتر مهار بخشی از دولت در این منطقه است.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: John C 3/30/2020 2:51:37 PM (شماره 363116)

ارسال پاسخ #5 به بوستون کاردینال O’Mally

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: agrunt 3/30/2020 2:59:33 PM (شماره 363123)

Methinks او oversteps خود را.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: moebellini3 3/30/2020 3:04:09 PM (شماره 363127)

خوش آمدید به کره شمالی ll. انسان کمونیست و ثابت می کند آن را هر روز. مورد آن فکر می کنم اگر او این بد فکر می کنم در مورد همه از بزرگسالان بی سواد که رای این کمونیست ، فقط یکی دیگر از کمونیست کشت و زرع. و کودن ها هنوز هم آن را دریافت نمی.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jdh 3/30/2020 3:06:52 PM (شماره 363131)

اگر او می بندد کلیساها که در آن خواهد illegals رفتن به پناهگاه ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Videodrone 3/30/2020 3:07:13 PM (شماره 363133)

حداقل ما یک لیست از خود شناخته می شود دیکتاتورها که در حال مسابقه با یکدیگر به پایکوبی در قانون اساسی – تا کنون آنها موفق شده اند به تلاش برای انکار 1snt, 2nd, 3rd(1) و 4 اصلاحات – وجود خواهد داشت یک عقب براند!

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MuncsSister 3/30/2020 3:12:02 PM (شماره 363136)

[email protected]
[email protected] که در آن پرونده های حقوقی لایحه Donohue? که در آن شما Thomas بیشتر جامعه ؟ آنها چه هستند تا از ترس ؟ از خواب بیدار کاتولیک آمریکا! ما به قدیس به نام. اگر اسقف نمی خواهد شکایت عوام باید صلیب. از خواب بیدار شوید!

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: geoguy 3/30/2020 3:22:05 PM (شماره 363141)

محاکمه بادکنک!

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: JediJerry 3/30/2020 3:27:26 PM (شماره 363146)

یک اصلاحیه در یک زمان. این اتفاق می افتد. این بیماری همه گیر است و رها کردن رنگ های واقعی خود را و این است که به سختی تکان دهنده اما انتظار می رود. چگونه است که این کار را برای شما NY رای دهندگان ؟

17 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: justavoter 3/30/2020 3:36:26 PM (شماره 363156)

بنابراین آنچه که آنها می خواهم به انجام? مسافت شما را به یک زندان که در آن آنها اجازه محکومین رفتن به علت ازدحام بیش از حد?

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 3/30/2020 3:49:50 PM (شماره 363165)

می توانید کتاب (کتاب مقدس) سوزاندن بعدی خواهد بود ؟ سپس به اردوگاه های کار اجباری برای مسیحیان برای یک “راه حل نهایی”? ضد مسیح سطح مسائل! همه ما باید علامت است و ما وجود دارد!

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: RuckusTom 3/30/2020 3:50:30 PM (شماره 363166)

… و لیبرال ها بودند حمایت از سرکوب 2nd Amendment … لذت بردن از پو پو آمدن به خانه خود را هر زمان که آنها می خواهند (3rd متمم) و رفتن را از طریق تمام خود را شخصی اسناد (متمم 4).

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Strike3 3/30/2020 4:02:08 PM (شماره 363174)

جای تعجب نیست که مردم در حال فرار از نیویورک مانند پرندگان پرواز جنوب برای زمستان. بخش خنده دار این است که مردم در جای دیگر در حال مقاومت در برابر آنها را به شدت بیشتر از آنها را مهاجران غیر قانونی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Penney 3/30/2020 4:03:55 PM (شماره 363175)

از پرواز بیش از کشور در نیویورک و به خصوص نیویورک سیاست در حال حاضر است مانند رعایت مکرر قطار wrecks در یک کابوس. از ‘اتومبیل’ نگه داشتن ستون به یکدیگر اما رای دهندگان نگه داشتن انتخاب همان بی منطق مهندسین. …به نظر می رسد زمان برای یک تغییر در وحشتناک رهبری در هر دو دولت و نیویورک است. شما دریافت می کنید آنچه شما برای رای دادن.

11 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: bpl40 3/30/2020 4:05:28 PM (شماره 363177)

این امر به کلیساها. مساجد مختلف حکومت گمان می کنم!

10 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 3/30/2020 4:17:46 PM (شماره 363186)

با هیچ قید وثیقه آنها باید در خیابان در عرض چند دقیقه اما آیا این grandstander وجود دارد که به کنفرانس های مطبوعاتی با ده نفر ایستاده در کنار و پشت سر او. پس از دستگیری او را برای شکستن همان قانون است.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 3/30/2020 4:18:43 PM (شماره 363187)

نیاز من بپرسید – که در آن آیتالله سیستانی در Mr بیل نقض منشور حقوق? اوه احمق من ACLU است که در پشت Mr بیل تمام راه را. شرم بر آقای بیل.

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 3/30/2020 4:25:10 PM (شماره 363192)

آنها نمی خواهد سعی کنید 2 در مینه سوتا! Yea Yea…ما لیبرال cess-استخر…اما ما نیز مردان و زنان است که آموخته به ساقه قبل از ما می تواند خزیدن و می توانید شلیک کنید چشم را یک ویروس خفاش در 1000 متری Danil بون سبک… بنابراین آن را به ارمغان بیاورد! برای رفتن خوراک توسط ox…کودک…او آبی و بزرگ!!!

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: 49 فورد 3/30/2020 4:49:53 PM (شماره 363205)

آنها آنچه را که آنها برای رای دادن. و این است که احتمالا کاملا OK با اکثریت کاتولیک/مسیحیان در n. y. منطقه مترو. اشتباه نکنید بد با احمق. DeBlasio خود را می داند رای دهندگان و آنچه باعث می شود آنها را تیک بزنید.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: دارای دندان گراز 3/30/2020 4:56:07 PM (شماره 363210)

یکی فقط از سنت مایکل قرار دادن یک چک به صندوق پستی (mail box باز است). سنت مایکل است رها شده و قفل شده و مرده است. و از آنچه با استفاده از یک قفل کلیسا ؟ و از آنچه با استفاده از یک قفل کنیسه? و بله از چه استفاده از یک قفل کردند … و از آنچه با استفاده از ردیابی و قفل شده است و ایمان و سرکوب ایمان ؟ من پیشنهاد می کنم این: از دن پاتریک به ستوان فرماندار تگزاس اعلام کرد “مردم” به عنوان نکنید نتیجه نمی resuscitate: بیایید باز کلیساها و کنیسه ها و مساجد تنها به “افراد” و ما رفتن به کلیسا و کنیسه و مسجد و دعا و نگه داشتن واقعی خطوط ارتباطی باز و به جهنم با لایحه deBlasio و بزدلی خود را و خود را و انواع Godlessness و بی وفایی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: 49 فورد 3/30/2020 4:56:46 PM (شماره 363211)

…و به عنوان زمان می رود در برخی از نقطه در یک اسقف یا اسقف اعظم و یا شاید حتی که بیشعور دولان با نوشتن یک نامه سرگشاده به deBlasio ابراز “ناامیدی عمیق” و “قبر نگرانی” در مورد سیاست. که مطمئنا ارسال لرز از طریق شهرستان Hall /s

2 نفر مثل این.


این جایی است که برای رفتن به جهنم در یک سبد دست با سرعت زیادی به عنوان به زودی به عنوان خلسه می گیرد. آنها آماده و آماده است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Historybuff 3/30/2020 5:39:14 PM (شماره 363248)

Sic Semper Tyrannus

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: hair artist academy 3/30/2020 5:50:20 PM (شماره 363252)

آمین #2. دائم از جنبه های کلیدی برای بدست گرفتن اسلحه; هیچ بهداشت عمومی بهانه ای برای تکیه بر فقط یک مارکسیست یکی. من همیشه اعتراض به عبارت “با در نظر گرفتن قانون را در دست خود.” قانون در دست ما است به عنوان خوانده شده bleeping اساسی است. آن زمانی که مردم خارج از قانون است که آنها کسب محکومیت ما که آیا یا نه آنها در حال مقامات منتخب.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: ronbet 3/30/2020 6:18:52 PM (شماره 363268)

بیایید ببینید یک درخت و یک طناب و یک بسته (اختیاری)….بله که راه را برای رسیدگی به دیکتاتورها در امریکا است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: subman47 3/30/2020 6:22:53 PM (شماره 363273)

هیچ اشاره ای از مساجد آقای شهردار. چگونه آمده است ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 3/30/2020 6:28:41 PM (شماره 363278)

چیزی که موجب نگرانی بسیار است که نابکار مردم از نزدیک تماشا چگونه پاسخ به “اورژانس” واقعی یا فرضی می تواند به انحطاط واقعی ملی توتالیتر کنترل. آن را جالب و بسیار خشنود چگونه رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در برابر مصر تماس به Federalize پلیس یا ارتش اقتدار یکنواخت. اما اوباما & شرکت خیلی مشتاق برای هر بحران آنها می تواند به نفع خود استفاده به عنوان پلوسی اوباش فقط سعی به انجام این کار با “اورژانس” صرف بیل نمی خواهد که به راحتی گام به دور از استفاده از قدرت نهایی . این باعث می شود من کمی وسواسی که به طور کلی ما همه مطابق. اما ما در حال انجام آنچه از ما خواسته برای ضعیف افراد مسن و ناتوان همزمان برای خودمان. بنابراین این یک نوع اجتماعی جمع و جور از روابط متقابل.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “earlybird”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im