نظرسنجی جدید نشان می دهد چرامسیحیت در حال کاهش است

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 3/16/2020 5:41:30 PM

این بررسی مرکز تحقیقات پیو در سفید پروتستان های انجیلی رئیس جمهور تهمت و مسیحیت عمومی نقش پنجشنبه منتشر شد. داده ها در مسیحیت نفوذ در جامعه آمریکا است به خصوص جالب است. بیش از نیمی از همه آمریکایی ها می گویند تأثیر مسیحیت در حال کاهش است (53 درصد). اکثریت و یا کثرت از پاسخ دهندگان در تمام گروه های مذهبی نشان داد که تأثیر مسیحیت در حال کاهش است; کسانی که حداقل به احتمال زیاد به نسبت به این نقطه نظر بودند یهودیان به مسلمانان و غیر مؤمنان. دلایل فرض برای این که چرا این اتفاق می افتد متفاوت است.


چون از چپ جنبش تقریبا در تمام کلیساها و دور از مسیحیت و به سمت سوسیالیسم…

61 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: hammondb3 3/16/2020 5:47:58 PM (شماره 348331)

من می توانم به شما بگویم در دو کلمه… Joel Osteen

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: کاترین 3/16/2020 5:58:33 PM (شماره 348336)

آهسته و مداوم چکه توسط ترقی خواهان در نظر گرفتن دین از همه چیز. پاپ.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: JHHolliday 3/16/2020 6:07:12 PM (شماره 348347)

دلایل متعددی اما یک اصلی است که چه #1 ارسال شده است.

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Northcross 3/16/2020 6:21:00 PM (شماره 348361)

آن را به عنوان اگر این پیش بینی نیست. دوم تیموتاوس 4:3 برای زمانی خواهد آمد که مردم نمی خواهد قرار داده تا با دکترین صدا. در عوض خود را با توجه به خواسته های آنها را جمع آوری در اطراف آنها تعداد زیادی از معلمان به آنچه خود را خارش گوش می خواهید به شنیدن.

29 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: John C 3/16/2020 6:23:25 PM (شماره 348363)

عدالت اجتماعی مبارزات توسط خط اصلی کلیساها.

23 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: همزمانی 3/16/2020 6:44:41 PM (شماره 348375)

آن را در مورد بدن و روح.

22 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: brezley67 3/16/2020 7:23:03 PM (شماره 348396)

آن را بیشتر به چه عالی انجام داد در ’62.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: تبادل نظر 3/16/2020 7:41:06 PM (شماره 348403)

کلیساها که نیاز به چیزی از شما — رشد است.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: hammondb3 3/16/2020 8:00:34 PM (شماره 348417)

9, من یک عضو در محیط کلیسا است که در شمال آتلانتا. این کشیش ارشد در حال حاضر انتقال به یک نقش ثانویه و رهبران نگران بودند که با دادن را رها کردن به عنوان یک نتیجه. معلوم… دادن رفت تا حتی بدون هر نوع ساختمان در مبارزات انتخاباتی و یا مانند. این کلیسا به دور یک تکه بزرگ از بودجه آن است. آن را نیز یک کلیسا است که قبول نمی کند ‘آسان عضویت’. شما باید برای شرکت در کلاس ها می شود و مصاحبه و توافق می کنید به مجموعه ای از اصول که در درجه اول با هدف برخورد با نظم و انضباط و چه چیزهایی به کار گرفته می شود اگر چیزی نیاز به خطاب. به طور خاص, اعضای, به توافق برسند نه شایعات. به طوری… یک کلیسا است که به منابع نیاز به یک استاندارد به ملاقات برای عضویت در هیچ ساختمان, کمپین تغییر منجر شبان… در حال رشد در هر راه.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 3/16/2020 8:06:28 PM (شماره 348428)

صلیب و مسیح مصلوب جایگزین شده است با تفکر مثبت. نجات است و دیگر نیازی به یک از دست کسی ساخته شده است امن در گناه خود را چون قانون است نه موعظه به محکوم کردن یک مرد به طوری که او قادر است و سپس به قلب او نقل مکان کرد توسط روح القدس به انجیل رایگان گریس از طریق عیسی مسیح! در حال حاضر آن است که یک مسابقه برای بیشتر بیدار شد و آنها در حال رفتن را شکست! من ترک ELCA کلیسای لوتری و بازگشت به میسوری کلیسایی پس از 25 سال است. من می توانم آن را دیگر هیچ و ساخته شده است یک اشتباه می روم!

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/16/2020 8:50:19 PM (شماره 348449)

پاراگراف دوم نشان می دهد که کسانی که حداقل به احتمال زیاد به نسبت به یک مسیحی نقطه نظر شد, یهودیان, یهودیان و غیر مؤمنان. Duh.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: buckeye1 3/16/2020 8:52:51 PM (شماره 348451)

آن را پس از افول تمدن غرب است. و آغوش پست مدرنیته.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 3/16/2020 8:55:10 PM (شماره 348454)

FTA: “چه رشد از افرادی که مذهبی مشترک با مجاز نگرش در مورد روابط جنسی و منفی تصاویر از مسیحیت در فرهنگ پاپ? پاسخ: به این معنا که یک مسیحی بیشتر ملت خواهد بود یک مطلب اخلاقی یکی است. ” سنت فرانسیس از آسیسی دستور برادران خود را به تدریس انجیل unceasingly و صحبت می کنند و تنها زمانی که لازم است. او نیز زندگی می کردند در یک زمان از سیاسی و تحولات اجتماعی که مردم سرخورده با همه رهبران و دین است. پس از سقوط در باغ بشریت تلاش کرده است و تشکر در سفر خود را از طریق یک جهان شکسته به بازگشت به خدا. شیطان فریب خورده خود را به تفکر در جهان است که بازی خود را در حیاط و مردم را اسباب او را به نابود کردن. بد است در ابتدا موفق در آن طرح به زرنگ تر بودن طرح خدا, اما در نهایت همه پزشکان رنج می برند فقط عواقب ناشی از اعمال خود. مسیحیان به سرعت نام و دعا و قرار دادن بر روی زره از خدا. ما به نام به مقابله و ملامت بد هر دو عموم و در خود ما و زندگی خصوصی. زمان برای ترسو مسیحیت است. پیوستن به نبرد بزرگ. خدا در کار جهان و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است خود ساز.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: anniebc 3/16/2020 9:04:31 PM (شماره 348460)

مردم به کلیسا به عنوان متقاضیان که حساس هستند و در مورد داشتن نیازهای خود را ملاقات کرد. “کشیشان و رهبران کلیسا” تنظیم “کلیسا” به سالک حساس نیاز دارد; آنها موعظه خود کمک کند و دیگر هیچ موعظه کلام خدا. همه آنها را رد کرده و برای درمان بیماری خود و انتخاب کردن برای bandaids به جای. آنها کور منجر به کور. این جریان را به مردم سیاست نیز هست. بسیاری از کلیسا را برانگیخت باید مسائل را با چیزهایی که رئیس جمهور تهمت می گوید و در برابر سخنان او از نظر اخلاقی با واقعی پیشرفت سقط جنین و فراتر از تولد ، به آنها این دو از نظر اخلاقی قابل مقایسه است. خواهرم به من گفت که او خاموش شد و از تبدیل شدن به یک محافظه کار و یا حزب جمهوری خواه از آنجا که ما هیچ موضوع را با PDT گفتن یک زن او را به گرفتن او توسط بخش خصوصی (او هرگز گفت که راه اما آنچه در زمینه هنگامی که شما در حال ساخت یک احمق نقطه؟), در عین حال ما شکایت در مورد سیاست اوباما در سقط جنین. وقتی که من می گویند این دو نه از نظر اخلاقی معادل او yells بلندتر و متهم من از فریاد. مردم واقعا از دست رفته را در اینجا.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: singermom9820 3/16/2020 9:19:11 PM (شماره 348471)

چون libs تدریس و تلقین بچه ها در اوایل زندگی است.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Italiano 3/16/2020 9:25:00 PM (شماره 348474)

همانطور که برای من و خانه من… (من با خواندن این پایان)

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: chumley 3/16/2020 9:29:07 PM (شماره 348477)

فقط یک یا دو نسل پیش, کودکان انتظار می رود به عمل دین خود را پدر و مادر انجام می شود. آنها بزرگ شده با آن و با آن راحت به طوری که آنها به طور کلی باقی ماند. داشتن یک دوست از دین های مختلف و یا خدای ناکرده ازدواج در خارج از آنهایی که ایمان رسوایی برابر ازدواج خارج از مسابقه است. سپس به تدریج مردم شروع به گرفتن خسته از صدای بلند نطق کردن. هر کلیسا بلندتر و بلندتر داد زدم “اعتقاد مثل من و یا شما در حال رفتن به جهنم!” اگر حتی دو نفر از آنها حق داشتند هر کس در حال رفتن به جهنم است.
گزینه های بیشتر در دسترس قرار گرفت. دیگر مردم تنزل به آتش دوزخ و گوگرد کشور واعظان نگه داشتن جماعت خود را در ترس با تهدید به نفرین ابدی و هفتگی ، جد بزرگ من بود چنین واعظ. هیچ کس نمی خواست برای رفتن به کلیسا خود را; آنها فقط ترس نیست. او عصبانی بود و وحشیانه مرد. و آن همیشه در مورد پول است. تصویب که صفحه و نگه داشتن آن عبور. هنگامی که ما به اندازه کافی ما می تواند ساخت یک بزرگتر کلیسا و ماشین و خانه و سهام. و فراموش نکنید که این شهرک و hush پول است. مجبور به پرداخت بیش از حد. به اندازه کافی کمک های مالی? خوب در هفته آینده بیشتر در جهنم صحبت کنید.
من نمی خواهد بخشی از هر سازمان که به من می گوید که من می تواند برای دوستان است که من می توانم رابطه جنسی با, که من می تواند ازدواج کند و یا چه درصدی از درآمد من متعلق به خدا (its ok آنها ارسال آن را به او برای من). من پیدا کردن خدا در همه نوع مکان هایی که نمی شامل ترس یا مرد قوانین مبدل به عنوان خدا قوانین.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: BarryNo 3/16/2020 9:56:44 PM (شماره 348490)

من موافق با پوستر یکی. هنگامی که کلیسای برگ خدا من ترک کلیسا. در نهایت اگر مسیح را در قلب خود را, شما نیاز به هیچ مظاهر ساختمان و یا کمیته و نه کلیسا و حکومت. کسانی که همه مظاهر مردان خدا نیست.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Ribicon 3/16/2020 9:58:24 PM (شماره 348491)

27. نفوذ کلیسا و جایگزین نشان داد دین “اجتماعی” دین و مذهب. بی اعتبار کتاب مقدس و تاکید بر نیاز به بلوغ فکری است که نیاز به یک “مذهبی چوب زیر بغل.”
28. از بین بردن نماز و یا هر فاز مذهبی بیان در مدارس بر روی زمین است که آن را نقض اصل “جدایی کلیسا و دولت است.”
بررسی و چک کنید به طور معمول با چنین چیزهایی. “کمونیست اهداف (1963), آمریکا رکورد پیوست, pp. A34-A35 10 ژانویه 1963.”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 3/16/2020 11:29:43 PM (شماره 348531)

شک هر دین دیگر به مراتب بهتر است. مسیحیت فاسد است ؟ همان را می توان گفت: در مورد اکثر ادیان دیگر. مردم در حال حرکت به دور از مسیحیت ؟ دوباره همان را می توان گفت در مورد ادیان دیگر. مردم را نمی خواهد به دنبال فاسد استبدادی رهبران که می خواهید برای اجرا و کنترل زندگی خود را. جهان اطراف ما ثابت می کند که وجود خدا. چرا خدا همه چیز را ایجاد کنید و چه انتظاری از ما دارد ؟ هر دین و تلاش برای پاسخ به آن است. مسیحیت یک کار بهتر از دیگران است. مردم می خواهند خدا. چرا ؟ چرا که زندگی در نهایت می شود بی معنی و غیر ممکن است بدون خدا. مسیحیت رشد زمانی که آن بر خدا و کمک می کند تا مردم را به ارتباط با خالق خود است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 3/16/2020 11:42:37 PM (شماره 348536)

یکی از عمده دلایل من نمی حضور در کلیسا (علاوه بر آنچه #1 می گوید) است فقدان کامل از سرودهای سنتی, اندام های کر و حضور به جای گیتار و درامز و شاد-clappy “ستایش” موسیقی است که با صدای بلند. آخرین کلیسای من با حضور عمیق بود که به زباله اما خوشبختانه قرار دادن آن همه در آغاز ، من معمولا راه می رفت در 20 دقیقه دیر بنابراین من مجبور به گوش دادن به آن. علاوه بر این اکثر خطبه های نماز تشکیل شده “عیسی مسیح شما را دوست دارد و خدا می آمرزد گناهان شما را” بدون هر گونه بحث repentence و یا آنچه در زندگی یک مسیحی به معنای زندگی. متولدین واقعا خراب اصلی کلیساها. من با من گروه مطالعه کتاب مقدس به جای.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de