نیوجرسی دادستان کل اعلام کردکه افرادی که نقض Stay-در-خانهسفارش می تواند به صورت شش ماه درزندان و یا جریمه

پلوسی: ‘پاپ فرانسیس در جهان ارائه این
نماز: ‘روشنگری کسانی که مسئول
مشترک’ 0 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/24/2020 10:06:29 AM ارسال پاسخ

مجلس دیدبان به نقل از یک نماز توسط پاپ فرانسیس امروز در سخنان او ساخته شده جشن سالگرد 10 از قانون مراقبت مقرون به صرفه—یا Obamacare و حمله به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای مخالفت با Obamacare.”پنجشنبه گذشته” پلوسی گفت: “پاپ فرانسیس در جهان ارائه این دعا: ‘روشنگری کسانی که مسئول مشترک خوب به طوری که آنها ممکن است بدانید که چگونه برای مراقبت از کسانی که سپرده به مسئولیت خود.'”در همان اظهارات او مورد ستایش رئیس جمهور باراک اوباما به عنوان

که ما John Galt? 4 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/24/2020 7:32:28 AM ارسال پاسخ

Who is John Galt? در سال 1957 آین رند منتشر نهایی رمان اطلس شانه ای بالا انداخت. این magnum opus توصیف او فلسفه “objectivism” به دنبال جلب توجه به خطر سوسیالیسم و کمونیسم و نشان دادن فضائل آزادی و سرمایه داری. برامدگی لبه طبقات سنگ به امریکا از روسیه پس از سال 1917 انقلاب کمونیستی به رهبری لنین که به تخریب هنجارهای اجتماعی.Who is John Galt? او رهبر مقاومت به statists از dystopian, ایالات متحده است. گالت ایجاد کرده فکری و عاطفی برای پیدایش ریشه این خفه کننده دولت است.

Jim Caviezel: عاقبت به ‘شور’
خواهد بود “بزرگترین فیلم تاریخ جهان’ 7 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/24/2020 4:19:07 AM ارسال پاسخ

Jim Caviezel, این بازیگر که ستاره دار به عنوان عیسای ناصری در مدیر مل گیبسون, مصائب مسیح, پیش بینی که gestating عاقبت خواهد بود حتی بزرگتر از ضبط-تنظیم 2004 فیلم. در مصاحبه با فاکس ملت Caviezel به دو کلمه به روز رسانی که در مورد خواسته گیبسون پیشرفت — که اسکریپت در آن “پنجم پیش نویس است.””آن را به یک شاهکار” او ادامه داد. “It’s gonna be بزرگترین فیلم تاریخ جهان, من اعتقاد دارم که آن را بر اساس آنچه که من احساس در قلب من است.”او گفت که برخی از چیزهایی که رخ داده است در حالی که فیلمبرداری فیلم 2004 ساخته شده صحنه راه رفتن عیسی

Neil Diamond پست ‘Sweet Caroline’ coronavirus
بازسازی: “دست شستن دستها’ 5 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/24/2020 4:06:58 AM ارسال پاسخ

“Sweet Caroline” جدید کر بشود برای دوران اجتماعی فاصله.Neil Diamond, 79, توییتی خود را به موقع به روز رسانی خود را افسانه ای 1969 singalong سرود پنج شنبه در توییتر.”سلام به همگی این Neil Diamond, و من می دانم که ما در حال رفتن را از طریق یک زمان در حال حاضر, اما من دوست دارم بله و من فکر می کنم شاید اگر ما بخوان با هم خوب ما فقط احساس می کنم کمی بهتر است. آن را امتحان کنید. درسته ؟ ” می گوید: خواننده و ترانه سرا در دو دقیقه کلیپ توییتی با عنوان “ایمن ماندن در خارج وجود دارد!”او سپس آواز می خواند که این آهنگ به خوبی شناخته شده, شعر, قبل از وارد شدن به coronavirus-الهام کر:

61 درصد از رای دهندگان می گویند تهمت است که گرفتن قوی
به اندازه کافی از اقدامات برای مبارزه با کروناویروس
با وجود گسترده زنگ از کارشناسان پزشکی
که می گویند مستند باید ماه 4 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/24/2020 3:53:05 AM ارسال پاسخ

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای مبارزه با کروناویروس شده اند به اندازه کافی قوی می گویند 61 درصد از آمریکایی ثبت نام رای دهندگان بر اساس یک نظرسنجی جدید. تپه-HarrisX نظرسنجی همچنین نشان داد که 39 درصد از رای دهندگان تا حدودی و یا به شدت مخالف با چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن است و مقابله با شیوع بیماری مرگبار عفونت, همچنین شناخته شده به عنوان COVID-19. نتایج نظرسنجی آمده که تهمت می گوید او ممکن است تصمیم به مقیاس برخی از دولت مقرر شده به سرعت و شامل گسترش کشنده آنفولانزا مانند ویروس به دلیل نگرانی از چقدر آنها را به حال اثرات منفی بر اقتصاد است.

فهرست: 74 اقدامات صورت گرفته توسط مغلوب ساختن پیشی جستن
به مبارزه با ویروس ها و تقویت اقتصاد 5 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/24/2020 3:46:15 AM ارسال پاسخ

در کمتر از یک هفته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تا حد زیادی گسترش اقدامات آن را گرفته برای مبارزه با کروناویروس و تقویت اقتصاد, با توجه به آخرین شمارش از “پاسخ تلاش است.”هفته گذشته هنگامی که اسرار اولین بار بود فهرست آن بالغ بر 43. توسط دوشنبه, آن را در 74 با بسیاری از برنامه ریزی این هفته به کاخ سفید تلاش شیفت به تمرکز بیشتر بر اقتصاد و درمان افراد آلوده.در حالی که او همچنان به دریافت آتش از برخی از فرمانداران که می خواهند بیشتر رئیس جمهور تهمت و گفت که او امیدوار است برای پیروزی در این نبرد به زودی.”برای کسانی که نگران و ترس

مغلوب ساختن پیشی جستن: بانوی اول Melania تست شده
منفی برای Coronavirus 0 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/24/2020 3:34:03 AM ارسال پاسخ

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه اعلام کرد که بانوی اول Melania Trump مورد آزمایش قرار گرفت برای چینی coronavirus و نتیجه منفی بود.”او خوب…منفی بله” رئیس جمهور پاسخ داد که پاسخ به این پرسش خبرنگاران در کاخ سفید جلسه اتاق که آیا بانوی اول شده بود را آزمایش کردند.Melania Trump می پیوندد اعضای خانواده اش از جمله رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در تست منفی برای این بیماری است. روز جمعه کاخ سفید مشاور ارشد Ivanka Trump بازگشت به کار پس از تست منفی نیز هست.معاون رئیس جمهور مایک پنس و دوم خانم کارن پنس تست منفی در روز شنبه.

نیوجرسی دادستان کل اعلام کرد
که افرادی که نقض Stay-در-خانه
سفارش می تواند به صورت شش ماه در
زندان و یا جریمه 9 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/24/2020 12:58:15 AM ارسال پاسخ

نیوجرسی دادستان کل Gurbir Grewal اعلام کرد روز دوشنبه که کسانی که شکست دولت در خانه بماند سفارش صورت می تواند زندان و یا تا 1000 $در fines.Gov. فیل مورفی امضا اجرایی سفارشات بیش از آخر هفته بار تایید نشده گردهمایی های اجتماعی و تعطیل کردن همه “غیر ضروری” کسب و کار. سفارشات بسته تمام خرده فروشی “نمای و/یا آجر و ملات محل” و دستور داد که “همه تفریحی و سرگرمی, کسب و کار باید به مردم است.”در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه Grewal گفت که پلیس نیز برای نظارت بر افرادی که احزاب در خانه های خود و دعوت بیش از حد بسیاری از مردم است.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن: من به گوش دادن به پزشکان اما
خود من تصمیم گیری در مورد اقتصاد 8 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/24/2020 12:51:13 AM ارسال پاسخ

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه گفت که او همچنان به گوش دادن به مشاوره از دولت فدرال پزشکان اما در نهایت خود را در تصمیم گیری در مورد آینده اقتصاد به عنوان مبارزه با کروناویروس همچنان ادامه دارد.”در نهایت من باید به تصمیم گیری, اما من قطعا گوش دادن به آنها را” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: وقتی پرسید که آیا او به دنبال مشاوره از دکتر Anthony Fauci و دکتر دبورا Birx در مورد شل شدن دستورالعمل کشوری محدود کردن رفتار مردم آمریکا است.رئیس جمهور با خبرنگاران صحبت می کرد برای بیش از یک ساعت و نیم طول یک کاخ سفید در نشست خبری روز دوشنبه شب.

مغلوب ساختن پیشی جستن به شوخی فرار کاخ سفید تریبون
پس از دکتر دبورا Birx می گوید: او تا به حال یک
تب آخر این هفته 8 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/23/2020 8:25:23 PM ارسال پاسخ

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و فرار از تریبون در اتاق جلسه کاخ سفید به عنوان بخشی از یک بیت دوشنبه شب پس از یک عضو از coronavirus نیروی کار نشان داد او تا به حال یک “تب با درجه پایین” بیش از آخر هفته.”شما توجه کنید من در اینجا بیش از آخر هفته” دکتر دبورا Birx کاخ سفید پاسخ هماهنگ کننده در coronavirus نیروی کار گفت: در روز دوشنبه جلسه. “دوشنبه, من تا به حال کمی تب با درجه پایین.””آه آه” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرار تریبون.”من دقیق است. من یک پزشک” Birx ادامه داد: نورد چشمان او. او گفت که او رفت و به والتر رید: “من یک تست اواخر شنبه شب و من منفی است.

هیلاری کلینتون سرزنش رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن
پس از دموکرات ها بلوک Coronavirus امداد 25 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/23/2020 8:15:45 PM ارسال پاسخ

دو بار شکست خورده نامزد انتخابات ریاست جمهوری هیلاری کلینتون روز دوشنبه گفته اند که ایران به دنبال یک “#SelfDeal” و سرزنش رئیس جمهور تهمت عدم فوری اقتصادی برای کمک به مردم آمریکا در طول بیماری همه گیر کوروناویروس حتی اگر دموکرات ها مسدود شده دو حزبی قانون و پس از بسته بندی یک نوار از خواسته های نامربوط به موضوع در دست خود پیشنهاد.”در مواجهه با بحران FDR تا به حال قرارداد جدید برای کمک به درد و رنج آمریکایی است. در حال حاضر realdonaldtrump شما و همکار خود را جمهوری خواهان در حال هل دادن #SelfDeal. ببینید تفاوت ؟ ” او پرسید:

رئیس جمهور تهمت و اعلام عمومی
بازه زمانی برای دوباره باز کردن آمریکایی
کسب و کار 12 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 3/23/2020 7:53:03 PM ارسال پاسخ

صحبت از کاخ سفید شنبه شب رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد امریکا خواهد بود “برای کسب و کار باز به زودی” این کشور همچنان به نبرد ووهان coronavirus. “امریکا را دوباره و به زودی باز برای کسب و کار. خیلی زود خیلی زودتر از سه یا چهار ماه به عنوان کسی که بود نشان می دهد. ما در حال رفتن به اجازه درمان بدتر از مشکل خود را. ما در حال رفتن به اجازه درمان بدتر از مشکل” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. “این یک مشکل پزشکی ما در حال رفتن به اجازه دهید آن را تبدیل به یک دراز مدت مشکل مالی.””کشور ما ساخته نشده بود تعطیل شود” او ادامه داد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im