نوادا بحث دموکراتیک بودبیشترین بحث در تاریخ بشر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 2/20/2020 4:03:21 AM

فراموش نکنید لینکلن و داگلاس. فراموش نکنید که نیکسون و کندی. جهنم را فراموش کرده ام آتنی و Melians به عقب در طول جنگ پلوپونز. شب گذشته دموکراتیک اولیه slagfest در نوادا که بیشترین بحث در تمام تاریخ بشر است. آه از آن بود شکوه — محض مواج خصومت پاشش در سراسر مرحله به عنوان هر کمپین علاوه بر برنی ساندرز و مایکل بلومبرگ مناقصه چهره جان امکان هر یک ممکن است محو چوب در برابر برنی خروش و بلومبرگ میلیاردها. نه دوستان من همه پوشیدن جراحی نوک چکمه و رفتن حق برای فاق. کسانی نبودند برف. آنها nunchucks.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: jeffkinnh 2/20/2020 5:34:17 AM (شماره 324122)

شما می دانید شوخی در مورد بچه که بود خیلی زشت است که خود را مادر آویزان ریز ریز کردن گوشت خوک در اطراف گردن خود را تا سگ خواهد با او بازی کنید ؟ که بلومبرگ با یک میلیارد دلار گوشت خوک. یک دلیل وجود دارد بلومبرگ نمی توانید به آیووا و نیوهمپشایر نژادها. او هیچ شخصیت و این امر شده اند تا آشکار برای ماه که حتی پول خود را نمی توانست او را خریداری ورود منتقل می کند. به علاوه آن را در زیر بلومبرگ به صرف زمان با روستایی riff raff. بحث نمایش brokenness از dem ، آنها تقسیم بی کفایت untalented کمونیست ها. تاریخ خود را ثابت می کند آنها هیچ توانایی برای تحویل در مسخره وعده آنها را. نه این که من شکایت. خود پوچی است که ساخت مغلوب ساختن پیشی جستن لغزش دوباره انتخابات خاص تر در روز است. که یک چیز بسیار خوبی برای کشور ما است. با تشکر برای سهم خود را dems.

74 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: George R. 2/20/2020 6:27:00 AM (شماره 324147)

Podhoretz تظاهر به محافظه کار…سرگرم کننده!

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: F15 Gork 2/20/2020 6:47:32 AM (شماره 324162)

دنگ! از دست رفته و یکی دیگر….

16 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: بچه مایرز 2/20/2020 6:59:08 AM (شماره 324167)

یکی دیگر از Dem بحث با پرچم آمریکا.

50 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Daisymay 2/20/2020 7:14:27 AM (شماره 324179)

شب بزرگ! مدیران در واقع اجازه دهید کسانی که در این مرحله به مبارزه با مواد غذایی! آن را بسیار سرگرم کننده! بلومبرگ شبیه او بود بنابراین قرار بر داشتن به روی صحنه خواهد بود با بی طبقه nobodys’! او ایستاده بود وجود دارد مانند او نمی تواند صبر کنید برای خارج شدن از وجود دارد چرا که او معمولا صرف زمان در اطراف “این نوع” از مردم! آن را خنده دار الیزابت بیرون آمد و با هر دو اسلحه فروزان و صدا مانند یک پتیاره! من فکر برنی که قرار بود به یکی از بزرگ یک زن و شوهر بار که او در دفاع از خود را از فلش در آینده او را! امی انجام یک کار خیلی خوب و پیت نبود چشمگیر IMHO! همه در همه, سرگرم کننده ترین شب تا کنون وقتی که می آید به دموکرات بحث! من سمت چپ جو چون واقعا به نظر نمی رسد او حتی وجود دارد!

33 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 2/20/2020 7:24:14 AM (شماره 324194)

انگور ترش و سرخوردگی از Podhoretz. این demonrat کمونیست مدعیان آنقدر بد است که حتی یک NeverTrumper مانند جانی نمی تواند معده آنها. Oh – – اگر تنها demonrats خواهد آمد تا با کسی که جانی می تواند پشتیبانی – – – – – –

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 2/20/2020 7:25:33 AM (شماره 324197)

من اعتماد به نفس ندارد که هر کس به نظر می رسد که برنی خواهد ماندن در بالای توده سرگین. دیگر حزب دموکرات هنوز برای حمله به او در طول عمر خود از فساد و سرقت در حالی که برگزاری های مختلف انتخاب موقعیت است که او در زمان تکمیل مالی مزیت است. او قهر مهربان نگرش است یک نشانه مطمئن است که او می خواهد با استفاده از سوسیالیسم به نفع خود و به سرعت فراموش مفید عروسک که انتخاب او.

22 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: WinterParker 2/20/2020 7:32:29 AM (شماره 324203)

بهترین ارز:
بلومبرگ quipped: “آنچه در یک کشور فوق العاده ما. بهترین و شناخته شده سوسیالیستی در شرکت (من فکر می کنم رونویسی خطا به معنای “کشور”) اتفاق می افتد به یک میلیونر با سه خانه. آنچه که من از دست اینجا؟”
ساندرز: “شما از دست رفته است که من در واشنگتن است.”
بلومبرگ سپس برش در: “این اولین مشکل است.”

36 افرادی مانند این.


من ساخته شده آن را از طریق 4 دقیقه…امی صحبت شد که من تنظیم در و از منگنز من می توانم به شما بگویم که او کمی کمتر صادقانه از وارن! به علاوه او متوسط و تند و زننده با وجود لبخند بر روی صحنه است. درخواست اعضای کارکنان خود را! من فقط نمی تواند سازمان دیده بان. آن را ساخته شده من پوست دست و پا رفتن و باز نادرستی واقعا زشت است و خوب نیست برای روح! موفق باشید به رفیق برنی! وجود دارد یک شگفتی در انتظار شما در چند هفته آینده برن! DNC در مورد کار خود را “سحر و جادو” با اعداد دوباره در این سال! مغلوب ساختن پیشی جستن به داشتن یک توپ در حال حاضر ایجاد تبلیغات برای انتخابات!

25 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: janjan 2/20/2020 7:33:36 AM (شماره 324206)

من در واقع تماشای یک ساعت از این. آن را مانند رانندگی در گذشته بد ماشین خراب است. شما واقعا می خواهید به نوبه خود به دور اما شما نمی توانید. بسیاری از نامزدهای صدا مانند دیوانه شیون و فریاد در هر یک از دیگر کاملا clueless در مورد چگونه unattractively اطفال آنها صدا. بلومبرگ ذوب شده را به طبقه. خوشبختانه او ندارد, جایی برای رفتن. همه در همه, ترین, smug, دافعه دسته از grifters تا کنون مونتاژ در یک اتاق اگر شما تعداد دفعات مشاهده نیست برنی” ،

46 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Mekkkk 2/20/2020 7:47:29 AM (شماره 324217)

آه و…چگونه می توانم بیشتر موافقم…

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/20/2020 8:10:36 AM (شماره 324232)

من به تماشای رئیس جمهور تجمع در ققنوس و از آن لذت می برد به طور کامل.

32 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/20/2020 8:30:53 AM (شماره 324248)

“بزرگترین” یک کشش حتی برای Podhoretz. من فکر کردم این بود که شاید یک جلسه گروه درمانی برای دروغگو ناشناس.

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: LadyHen 2/20/2020 8:32:45 AM (شماره 324253)

Dh تماشا بخشی از 6 Stooges نمایش شب گذشته صرفا برای مقاصد سرگرمی. او آمد محدوده در به دیدن من در حالی که از آن می گذرد عملا بی بازیگوش با لذت. من فکر می کنم “قطار خراب” و “بیشتر پاپ کورن” ذکر شد.

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: walcb 2/20/2020 9:11:45 AM (شماره 324284)

نگرانی من این است که برنده خواهد شد که بیشتر مشکل در آینده با مواد تازه برای ادم سفیه و احمق که انتخاب شده توسط dims. حرکت صعودی من شک او را زیاد نیاز به ضرب و شتم هر یک از این بازندگان (بر خلاف آنچه که نظرسنجی ها نشان می دهد او را به از دست دادن همه آنها).

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: earlybird 2/20/2020 9:47:54 AM (شماره 324309)

شاید Poddy فکر می کند او می تواند درخواست تجدید نظر به Deplorables با صحبت کردن نیمه خشن. او هیچ ایده که ما که هستیم. هرگز. مانند Bloomie او بر روی یک سیاره دیگر یا حداقل زندگی در سیاره جدا شده. ما به تماشای این تنها بحث ما دیده ایم پس Bret Baier, و Meghan whatshername خود را نشان داد رنگ واقعی در سال 2016. می خواستم ببینم Bloomie در گوشت. به جای ما او را به عنوان شکل دیگری از خانم Tussaud موزه. او چوبی است کمی کثیف و فاسد. دیگران فقط به نظر می رسید به تلاش برای خارج زننده هر یک از دیگر. و این bozos خود را به عنوان “ریاست جمهوری”? بسیاری از شما تا به خط آن را کردم به طوری که به اندازه کافی از من… مغلوب ساختن پیشی جستن 2020…MAGA – کگا!!!

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: ARKfamily 2/20/2020 9:59:15 AM (شماره 324317)

من گوش به یک کلیپ از برنی ساندرز و آن را بسیار دشوار است برای گوش دادن به او. من با اشاره به او را به عنوان یک پیر مرد عصبانی. او برای تلفن های موبایل مانند او یک دهان پر یا چیزی. در حال حاضر برای محتوای او خارج می گردند. او صحبت کردن در مورد سوسیالیسم و ثروت است. فقط برای این واقعیت است که او یک منافق در این موضوع من چند دیدگاه در موضوع ثروت است. من در تعریف از “حفظ” و آن را کاملا متناسب با ثروت است. ثروت پایدار; فقر فقط مخالف است. من آن را می دهند که مردم مانند برنی ایستادن وجود دارد و رنگ و ثروت را در نور بد. به خصوص وقتی که می آید به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. هی برنی ما می توانیم نگاهی به خیریه خود را به ؟ چگونه بسیاری از مردم شما کار ؟ چگونه است که شما در حال حاضر خود را دو ویژگی و یک میلیونر ؟ در یک همایش حقوق و دستمزد ؟ شما یک منافق چون من شرط وجود دارد سربازان که دوست دارم برای به دست آوردن آنچه که شما در حال ساخت است. چرا شما از دست دادن حقوق و دستمزد خود و دادن آن به کسی که باعث می شود کمتر از شما ؟

13 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: planetgeo 2/20/2020 10:12:05 AM (شماره 324331)

هیچ, به طور جدی, این, بود, ترین, جذاب, devilishly سرگرم کننده بحث تا کنون. آن را مانند هر کس بدترین شکرگزاری خانواده شام همیشه با همه چپ خواهران در قانون و nutball استاد نجف پس از 3 لیوان از سگ دیوانه 20-20. حتی شنبه شب زنده نمی قادر خواهد بود به طور کامل کاریکاتور این حماسه است. اگر چه در حال حاضر من قسم می خورم من دیگر نمی توانید بگویید اگر واقعا برنی ساندرز یا Larry David, انجام, بادکنک, مو رجزخوانی و یا اگر آن را لیز وارن یا Kate McKinnon, انجام, 3سومین درجه, مردیا جوان زن صفت سالن نظارت بر بازو تکان دادن به معلم توجه است چرا که او واقعا واقعا واقعا می داند که تمام پاسخ. مرسی. و بنابراین مطمئن شوید که آن را شبیه به این خواهد بود که من نه تنها به تماشای هر دقیقه از آن من آن را بر روی DVR. این است که در حال حاضر به مقصد برای تبدیل شدن به بخشی از پانتئون باید Rewatch تمام زمان های مورد علاقه در حال حرکت جلوتر از Blazing Saddles, The Three Amigos, و بله, حتی تعطیلات کریسمس. با تشکر از شما خدا را برای داشتن چنین حس شوخ طبعی و نورد بلومبرگ مانند یک نارنجک به این بحث است.

28 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: earlybird 2/20/2020 10:15:24 AM (شماره 324334)

#18 به رای من برای پاسخ از روز…

9 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: ROLFNader 2/20/2020 10:32:39 AM (شماره 324353)

#18 واقعا برنده شدن در اینترنت است. من فقط سوال اکنون این است – تکواندو است که با Buttie را Nixonian 5:00 سایه ؟ هیچ راهی وجود دارد که نبود عمدی (سگ تنها می داند که چرا). اگر آن را واقعا نمی توان تراشیده دور آن می تواند حذف شده توسط make-up.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: 4Justice 2/20/2020 11:14:06 AM (شماره 324399)

رفو! من آرزو می کنم من آن را دیدم. آن را برای تلفن های موبایل لذتبخش نفرت انگیز و خنده دار. بله این buffoons فکر می کنم آنها “ریاست جمهوری” اما فکر می کنم مغلوب ساختن پیشی جستن است بیش از حد خشن در اطراف لبه به ریاست جمهوری. بسیار ریاکارانه. من امیدوارم که این باعث می شود برخی از مردم از خواب بیدار.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 2/20/2020 11:14:14 AM (شماره 324400)

نظر من به دوست من که من ممکن است بخواهید به تماشای مناظره و او گفت که تماشای آن را بر روی کامپیوتر من در یک اتاق است. او نمی خواهید به آن را بشنوند به هیچ وجه هیچ چگونه است. من نمی آن را تماشا کنید. نه تنها که یک دله برای مجازات است. برای تلفن های موبایل مانند عذاب هرگز تا به حال به دفاع از خود و او از ساعت تمیز. او بدیهی است که احاطه شده توسط yes-men تمام عمر خود را. این مرد باید هر مشاوران در همه است که می تواند او را صدا مشاوره در مورد چگونه به انجام خود را در یک بحث ؟ من به طور مداوم رخ داد که او فقط مثل بقیه در این زمینه و صرف بیش از 300 میلیون دلار به آن را اثبات کند. تحت تاثیر قرار ندارد. اگر فقط یکی از این احمقها به حال به اندازه کافی حس و هوش به افتراق خود را از بقیه در این زمینه است. دیگر فکر من نگه داشتن این است که هیچ یک از این افراد را از هر نظر برای رای دهندگان آمریکایی. می بیند که چگونه باطل آنها می توانند نسبت به یکدیگر و به تعجب که چگونه آنها را درمان ، هیچ عشق برای ملت یا شهروندان آن است. نه یکی از آنها به نظر می رسد برای تحقق سیاست های خود را می تواند بیش از آسیب خوب است, اما آنها را تغییر دهید ؟ نوچ. این باطل cretins می خواهید به رئيس جمهور ؟ به هیچ وجه. حالا راه آنها عمل کرده و در بحث کار نخواهد کرد با مغلوب ساختن پیشی جستن. مغلوب ساختن پیشی جستن در دفاع از خود و counterpunches به مراتب سخت تر از آنها می تواند پانچ. نه هر نامزد حزب دموکرات می دانم که چگونه به آب و مغلوب ساختن پیشی جستن در حمله. آنها را وحشیانه حمله مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس جیغ مانند گیر خوک که تهمت مبارزه می کند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 2/20/2020 11:18:14 AM (شماره 324404)

برنده demRat مناظره شب گذشته ؟ مغلوب ساختن پیشی جستن.

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: walcb 2/20/2020 11:28:26 AM (شماره 324411)

آنها تنها در تلاش برای اثبات به مخاطبان است که می توان آنها را باطل به اندازه کافی برای رفتن در برابر تهمت–آنها هیچ نشانه.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: تبادل نظر 2/20/2020 11:38:24 AM (شماره 324427)

مشکل واقعی این بود که آن را در لاس وگاس به جای نوادا است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: RuckusTom 2/20/2020 11:41:17 AM (شماره 324431)

با عرض پوزش. جان Podhoretz … ملی بررسی هرگز Trumper. http://www.nationalreview.com/article/430126/donald-trump-conservatives-oppose-nomination

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: BigTimeTrumper 2/20/2020 11:54:39 AM (شماره 324465)

پاره خودم به دور از تهمت رالی برای چند دقیقه…روباه جعلی محافظه کار اخبار را حمل می کند آنها دیگر.ممکن است توهین به “بانو” که به killary بحث سوال و آخرین بار ..تنها فاکس کسب و کار… به تماشای کمی Mikey اجرا بر روی خرید ریاست جمهوری با پول خود را…. قلب برن در خرید آن با پول ما….Pocahontas ميانگين مدرسه Marm اجرا به عنوان یک مرد نفرت و سرزنش…و امی در تلاش برای نگه داشتن بر روی صورت خوب نیست happenin شخصیت…Butti بری خود را در لیگ از دست رفته در زمان و فضا…. و بایدن….خوب از کجا والدو جو ؟ در نبراسکا?

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: BurntMill 2/20/2020 12:48:00 PM (شماره 324515)

من فکر نمی کنم او یک فرصت اما آنها گفت: دقیقا همان چیزی که در مورد تهمت – برنی می تواند برنده بلیط و پس از آن که می داند… پنهان کردن خود را در کیف پول

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: pensom2 2/20/2020 1:08:55 PM (شماره 324539)

چکمه ندارد “راهنمایی” جان اجازه دهید به تنهایی جراحی هستند. وجود دارد پنجه فولادی برای محافظت از انگشتان پا. نیویورک–آه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: lakerman1 2/20/2020 1:52:36 PM (شماره 324586)

آیا دیوانه چروکی لیز باید COPD/ راه او در هوا باعث می شود من تعجب می کنم.
و آیا کمی mikie دو متفاوت حملات قلبی/ او تا به حال دو استنت 25 سال پیش.
چرا مدیران سوال در مورد سلامت نامزد ؟

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im