مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/17/2020 4:20:24 AM

NBC News مواجه است واکنش شدید ظاهرا مؤثر در گوگل به مجازات دو محافظه کار سایت های خبری بیش از آنچه توهین آمیز پوشش جورج فلوید تظاهرات. در یک گزارش منتشر شده روز شنبه بعد از ظهر, NBC News ادعا گوگل “ممنوع” The Federalist و ZeroHedge از تبلیغات گوگل برای “هل دادن ادعاهای بی اساس” در مورد سیاه زندگی مهم جنبش است. گوگل بعد از آن تحت فشار قرار دادند و ادعا کردند که Federalist “هرگز demonetized” و اضافه کرد “ما با آنها کار می کرد برای رسیدگی به مسائل مربوط به خود را در سایت مربوط به بخش نظرات.” “ما سخت ناشر سیاست های حاکم بر محتوای تبلیغات می تواند اجرا شود و به صراحت منع موهن محتوا است که به ترویج نفرت تحمل


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/17/2020 5:18:10 AM (شماره 447102)

عدالت نیاز به این نگاه کنید. آن را در تاکر شب گذشته و او نیز در معرض مایک لی و دو حزب جمهوری خواه کنگره است که پوشش برای گوگل. این یک درب بازکن چشم.

48 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/17/2020 6:31:56 AM (شماره 447141)

ارسال شده در اول مقاله این نیست, اما آن را مخفف: سازمان دیده بان Tucker Carlson که با کارکنان خود را که شکست این داستان کنترل ذهن و کنترل فکر—او همچنین خواستار خارج مایک لی جان Sensenbreener و داگ کالینز که نه تنها به ماهی مهار آزاد به جلو و این مانع اما حاضر به در آمد و دفاع از استدلال خود را!

45 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: globalwarmer 6/17/2020 6:47:43 AM (شماره 447157)

NBC واقعا می داند که چگونه به پروژه. مرسی. Shameless.

23 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: privateer 6/17/2020 7:10:56 AM (شماره 447170)

زمان برای برخی از TR-سبک اعتماد-busters را در گوگل و آیا به آن چه انجام شد به زنگ تلفن شرکت. یا ریکو دادستان است.

30 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Ruhn 6/17/2020 7:20:52 AM (شماره 447175)

تهدید demonetization شد بیش از بخش نظرات در Federalist و صفر پرچین. Federalist در حال حاضر گرفته شده خود را در بخش نظرات. این به پایان خواهد رسید فقط با این دو سایت. سمت چپ خواهد رفت و پس از هر وبلاگ و یا سایت اجرا می شود که مقابله با جهان بینی خود را که با تکیه بر تبلیغات گوگل برای درآمد خود را. ما قرار داده شده است در اطلاع.

31 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Krause 6/17/2020 7:36:52 AM (شماره 447189)

نادرستی و underhandedness فراوان امروز به خصوص از سمت چپ مانند NBC

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/17/2020 7:45:56 AM (شماره 447195)

سیاست های ما اجازه نمی دهد تا تبلیغات به اجرا در برابر خطرناک یا موهن محتوا که شامل نظرات به سایت ما ارائه راهنمایی و بهترین شیوه به ناشران در مورد چگونه به آن عمل کند.” مگر اینکه البته این یک نظر از سایت های مانند WaPo NYT, Daily Beast و رسانه ها مهم است. خطرناک و مطالب موهن از کسانی که در بخش نظر کاملا تراز با Das Kapital و مانیفست کمونیست به طوری که نوع بیان نفرت است که واقعا فقط عشق بیان.

23 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/17/2020 8:21:36 AM (شماره 447234)

آنها انجام این کار شاید به این دلیل که آنها می دانند که وجود دارد برخی از نقاط معتبر در کنار ما است. من اشاره می کنند که برخی از آنها. من خیلی خسته از شنیدن عبارت “امتیاز سفید” و اجازه دهید من توضیح طرف من. من به دنبال نه برای همدردی یا چیزی شبیه به آن, اما من آن را دریافت هنگامی که یک شخص می گوید من نمی فهمم درد خود را. آنها در حال صحبت کردن در مورد تبعیض و من تجربه تبعیض مادر من را از طریق رفت به دلیل اختلال مغزی یعنی تشنج. مردم وجود دارد و درمان خیلی ضعیف به دلیل اختلالات مغزی به این روز و شوخی در مورد آن. جنبه دیگر من می خواهم به بحث در مورد سفید است امتیاز. من در تلاش برای کشف کردن که در آن من تا به حال امتیاز سفید. همه اعضای خانواده به جز یک نفر از سرطان است. من شده اند مبتلا به سرطان تشخیص داده اما من انتظار ندارم که هر نوع درمان مورد علاقه. من سعی می کنم به ورزش و خوردن حق و انجام همه چیز ممکن است به دنبال دستورالعمل به من داده شده. وجود دارد من می خواهم برای فریاد “چرا من” اما من نمی; من با آرامش خودم بپرسید “چرا من” و درخواست برای قدرت از خدا برای شفا در تمام جنبه های. به طور خلاصه تمام این بله من است که من را درک نمی شود اما وجود دارد بسیاری از مردم که من را درک نمی کنند درد یا.

24 نفر بود.


برای تلفن های موبایل مانند یک تهمت بزرگ و وابسته به شبه جرم دخالت دعوی در دادگاه.

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/17/2020 9:05:39 AM (شماره 447286)

تا Tucker Carlson و جیمز اوکیف پروژه Veritas می تواند به ما شواهد سخت شما می توانید از تماشای ساحل مانده حساب از مایک لی جان Sensenbreener و داگ کالینز.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: curious1 6/17/2020 9:23:47 AM (شماره 447307)

NBC = هیچ چیز اما کمونیست ها

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: curious1 6/17/2020 9:28:45 AM (شماره 447313)

#8 اگر آنها واقعا نگران بودن درک آنها باید با پرتاب کردن به آفریقا. وجود دارد که آنها می توانید انتخاب کنید یک کشور که در آن احتمال دیدن یک فندک سایه پوست تقریبا صفر و پس از آن ظاهرا آنها خواهد بود خوشحال است. البته لازم نیست در مورد ‘درک’ آن را در مورد استفاده از هر گونه غیر منطقی و غیر منطقی احساسی مبتنی بر روش آنها می توانید برای از بین بردن این کشور است. که در آن است. این که چرا آنها علاقمند به حقایق است. این که چرا آنها نمی کشور را ترک کنند – آن را دوست ندارم ما یک دیوار و نگهبانان به آنها را جلوگیری از ترک. آنها دشمنان داخلی قانون اساسی حتی مفید احمقها در میان آنها است.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: VietVet68 6/17/2020 9:37:40 AM (شماره 447324)

برای استفاده از یک خط از بالا تفنگ…چپ نمی تواند مسئولیت رسیدگی به حقیقت است. چیزهایی مانند این را فقط در برخی از نوع anti trust اقدام علیه آنها و تهمت است و فقط آن مرد به آن را انجام دهد. شما باید به جای تعجب که چرا آنها آنقدر ترس از دیدگاه های مختلف?

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DaveT 6/17/2020 9:40:33 AM (شماره 447329)

FWIW: در Gmail من هر چیزی از هر یک از نمایندگان یا رونالد ریگان و همکاران همیشه به من دادن پوشه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/17/2020 9:48:42 AM (شماره 447341)

ان بی سی نیوز که متعلق به Comcast Cable و باید بررسی توسط FCC. آنها خواهد شد ؟ البته که نه. FCC به بی ارزش ترین سازمان در واشنگتن است.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/17/2020 10:29:58 AM (شماره 447400)

شر جادوگر کمی که کردم این انجام می شود نیاز به اخراج می شود.

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: JackBurton 6/17/2020 10:42:45 AM (شماره 447424)

من گاهی اوقات گوش دادن به رادیویی محافظه کار میزبان و من توجه داشته باشید که تعداد زیادی از تبلیغات آنها و هوا leftie. ترویج AARP یا مترقی بیمه و یا تبلیغات سیاسی برای گفتن کنگره به انجام برخی از جناح چپ چیزی. به نحوی که آنها را مدیریت برای ماندن محافظه کار در حالی که پخش تبلیغات برای مخالفان. چگونه است که ؟

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 6/17/2020 10:54:03 AM (شماره 447437)

#13 که خط است و در واقع از یکی دیگر از فیلم “چند مرد خوب”. آن را نیز تا به حال تام کروز اما خط بود گفت: جک نیکلسون بازی USMC سرهنگ.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/17/2020 11:12:12 AM (شماره 447471)

به اصطلاح روزنامه نگاران امروز به خصوص حروف و بسیاری از اعضای DOJ اف بی آی امنیت ملی وزارت امور خارجه و بسیاری دیگر از بوروکراسی فدرال کاملا متفاوت از اوباش شورش و غارت فروشگاه ها. این تروریستی روزنامه نگاران و کارمندان فقط خود را treasonous عمل با ظرافت بیشتر. Comey معادل جنگسالاری در سیاتل.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Krause 6/17/2020 11:21:53 AM (شماره 447479)

در حالی که پشت o’reilly به حال اریک اشمیت در صحبت کردن یک بازی خوب است. O درخواست اشمیت که به او رای دادند, او گفت:, اوباما, O پرسید چرا اشمیت گفت: از آنجا که اوباما بر این باور در تحقیقات (به عنوان اگر هیچ کس دیگری انجام داد). من تا به حال احساس او نادرست ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Jobe 6/17/2020 11:22:57 AM (شماره 447480)

آنچه جورج فلوید “اعتراض”? که چیزی که ما به تماشای آشکار بر روی صفحه نمایش ما نبود در هر راه کردند. آن را یک شورش! این خیلی بد است که وجود دارد هیچ “اعتراض”. باید وجود داشته اند و این باید اتفاق افتاده است طولانی و طولانی پیش. هیچ کس نه بدترین جنایتکار باید همیشه برگزار می شود به زمین با زانو از افسر پلیس در سراسر گردن خود را. ضمنا تماشای برخی از “پلیس” را نشان می دهد در تلویزیون و برخی از شب. شما ببینید مردم از همه راه راه, ملیت سنین و نژادها تحت درمان فقط به عنوان جورج فلوید بود و وجود خواهد داشت هرگز هیچ یک “اعتراض” در مورد. نظر من برای کسانی که از دست این به دلیل آن است که بهانه ای برای غارت و غارت آن است که هرگز خوب برای هر کسی اما بازار مال فروشان حیوانات برگزار می شود در این شیوه است. پس چرا نبود “نگه دارید” اعتراض قبل از ؟ بله شما آن را حدس زده بدون دوربین!

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Smart11344 6/17/2020 12:40:26 PM (شماره 447591)

چیزی جز Commuinists.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: singermom9 6/17/2020 2:46:27 PM (شماره 447752)

مطمئن شوید که آنها یک شرکت خصوصی اما من هم آزادی بیان. در کابل آنها کانال های پورنو-شرکت های خصوصی. من آنها را پیدا خشونت علیه زنان و رفتار ناپسندیده اما اگر من نمی خواهم برای دیدن کانال های آن, من فقط نمی آنها را روشن و یا پرداخت هزینه برای آنها. آنها هنوز هم در دسترس است هر چند. همین کار را با گوگل و شرکت های فن آوری. آنها شرکت های خصوصی اما باید اجازه می دهد تا همه بیان. اگر کسی نمی خواهید برای رفتن به Federalist آیا رفتن به سایت خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de