اتباع در مقابل. یانکی ها مجموعه بیس بال تلویزیونرتبه بندی با رکورد 4 میلیون بیننده

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/26/2020 4:21:49 AM

اتباع واشنگتن و نیویورک یانکیز قرار دادن برخی از هیولا رأی تلویزیون هنگامی که آنها باز نجومی پنج شنبه شب. به گزارش هالیوود با بازی افتتاحیه بین یانکی ها و اتباع تماشا بود توسط چهار میلیون نفر در ESPN است که پربیننده ترین درب بازکن در تاریخ بیس بال. آن را نیز تماشا ترین فصل به طور منظم بازی پس 2011. این بازی در نهایت بارید ، (عکس) آیا ما فکر می کنیم مردم از دست رفته ورزش یا آیا ما فکر می کنیم مردم از دست رفته ورزش ؟ آن را مانند به نظر می رسد پاسخ این است که یک شرکت بله. من حتی یک زن طرفدار بیس بال بود و من


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chase9365 7/26/2020 5:17:40 AM (شماره 490736)

بیایید ببینید که چه بازی بعدی را نشان می دهد. مردم احتمالا فکر بیس بال رفتن را به ماندن در خارج از پشتوانه یک دسته از تظاهر کنندگان. 4 میلیون گرسنگی طرفداران بیس بال در خارج از نیویورک و نیوجرسی و DC جمعیت مراکز با جمعیت 33 میلیون…که بزرگ نیست.

12 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/26/2020 6:48:34 AM (شماره 490758)

اگر MLB ادامه زانو بیت من رفته است. برادر من که عاشق بیس بال هر از او بچه کوچک راه دور در سال 1994 بیش از بازیکن اعتصاب و هرگز بازگشت.

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Miceal 7/26/2020 6:51:25 AM (شماره 490760)

Whelp, من و مال من بودند در میان بینندگان. نگاهی به زانو در حمایت از کمونیست ها و جنبش های ساخته شده بر روی یک دروغ و ما را پاسخ نمی دهند…

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 7/26/2020 6:55:50 AM (شماره 490763)

من نمی شناخته شده اند هر چیزی در مورد آن نیست برای این فروم. Hmmph!

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Safari مرد 7/26/2020 7:50:50 AM (شماره 490801)

MLB زانو? یک نوسان/از دست ندهید. اعتصاب یک, شما از زندگی من است.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: hoosierblue 7/26/2020 7:57:00 AM (شماره 490807)

بیس بال خسته کننده بود به تماشای در وهله اول. ضمیمه کمونیست tirades به آن و بدون تشکر!

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 7/26/2020 7:58:54 AM (شماره 490811)

برخی از مردم از دست رفته بیس بال و برخی از مردم را به تماشای هر چیزی که توسط صدها کانال از زباله است که در حال حاضر تشکیل صف تلویزیون. شما می توانید یک 1% تعداد بینندگان یک فیلم مستند در hummingbirds در نیومکزیکو.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/26/2020 8:09:06 AM (شماره 490819)

من به طور اتفاقی به تماشای Dodgers-غول های بازی به طور عمده برای دیدن چگونه بسیاری از آنها خواهد زانو زدن برای ما سرود. بسیار عاقلانه آنها را نشان نمی دهد که در همه. اما شگفت انگیز ترین چیز این بود که راه آنها سعی در جعلی نه تنها جمعیت سر و صدا (به دلیل وجود جمعیت در همه) بلکه حتی قرار دادن یک جعلی جمعیت. آن خنده دار بود. آنها با استفاده مسخره مقوا cutouts جعلی برای طرفداران در پشت صفحه است که شما می توانید با هر زمین. و بر عکس آنها اغلب درج شبیه سازی کامپیوتری جمعیت بالا و پایین پریدن و حتی انجام این موج در طول زمین باز یافته 7 کشش. هیچ جای تعجب است. این خبر جعلی است که در حال حاضر انجام جعلی ورزشی.

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Califedup 7/26/2020 8:23:57 AM (شماره 490830)

فقط چگونه به هالیوود وارد در 4 میلیون بیننده شماره? آنچه که استفاده می شود به جمع آوری بیننده داده ؟ باور نمی کنم هر چیزی دموکرات کمونیست گزارش های رسانه ها. جهنم حتی تمام رسانه های محلی و رسانه های خبری در سراسر کشور به طور مداوم پمپ کردن تهمت بد خواهان بد, ترس, ویروس, اطاعت ماسک حکم صادر شده توسط تمام mini – فیدل کاسترو شهرداران هر صبح.. حتی آب و هوا گزارش عمدتا اشتباه روزانه. ورزش های اصلی در حال حاضر تبدیل به فقط یکی دیگر از ابزار در, حزب دموکرات, حزب کمونیست تبلیغات آرسنال. بیس بال, فوتبال, NBA, WNBA نمی خواهد در اطراف در 5 سال است.

15 نفر بود.


چه دنیای عجیب و غریب ما زندگی می کنند… 1% ملت به تماشای یک بازی بیس بال است و آن را در صورتحساب یا لیست به عنوان یک موفقیت بزرگ. تنها در امریکا!

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: FunOne 7/26/2020 9:24:09 AM (شماره 490871)

چگونه آموزنده آن است که یک تیم حرفه ای ورزشی است اجتناب شود باز نمایش بی احترامی به صورت سنتی میهنی عمل می کند. لیگ ملی هاکی بازیکن جمعیت شامل فراوانی از بازیکنان از کشورهای اروپای شرقی. این بازیکنان رشد کرده اند در خانواده است که زندگی تحت سلطه اتحاد جماهیر شوروی و آنها در حال حاضر به نظر می رسد به درک نعمت زندگی در آمریکا بهتر از بسیاری از کسانی که به دنیا آمده و بزرگ شده اینجا. من باقی می ماند یک فن از جن, بازیکنان, اما این بازیکن توپ مرده به من.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Venturer 7/26/2020 9:43:46 AM (شماره 490888)

من اهمیتی نمی دهند اگر هر امریکا متنفر فرد در ایالات متحده به تماشای این دلقک بازی برای خالی کردن استادیوم. من نمی توان به تماشای.مکیدن تا به افرادی که زانو زدن منزجر کننده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/26/2020 9:53:01 AM (شماره 490898)

هیچ تیم ورزشی در خانه ما هیچ کدام. کاش مردان سفید را از خواب بیدار حداقل برای خود کودکان و نوجوانان خاطر اگر هیچ چیز دیگری. پل و Antifa نفرت شما بیشتر خواهد بود و از شر این سیاره از شما در یک لحظه اگر آنها می تواند. هنگامی که از شما حمایت MLB,NFL,NBA, NHL, و غیره و غیره شما هیچ متفاوت از اروپا واردات خود را جهادی حکم مرگ. توقف کمک به آنها را پاک کردن شما.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/26/2020 10:04:31 AM (شماره 490910)

محبوب من بیس بال رفته است. من فکر می کردم لیگ نمی خواهد عبور از خط و احمق است. هنوز ایستاده در خط پایه و احترام به پرچم و کشور ما است. آنها فروخته شده به پلیس نفرت BLM و مدتی پلیس قاتلان و در زمان یک زانو روی پرچم آمریکا و آن را سرود. مورد علاقه امریکا را به تصویب زمان است برای من مانند NFL و من هرگز به تماشای NBA با mouthy ضد سفید hater warlord Lebron James.
آنها می توانید نگه دارید خود را پاپ کورن و ترقه جک چون من قصد ندارم به توپ بازی دوباره و یا تماشای آن است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: smokincol 7/26/2020 10:11:55 AM (شماره 490919)

من یکی از آنها است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 7/26/2020 10:12:44 AM (شماره 490920)

#2 شما بیانیه امر دقیقا به شوهر من. زمانی که او نیاز به یک بازی بیس بال ثابت ما رفته اند برای دیدن محلی ما کلاس یک تیم Riverdogs بازی. اما آنها بازی نمی این سال با توجه به CV19. و من فکر نمی کنم که زانو خواهد بود قابل تحمل اینجا را در کارولینای جنوبی است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/26/2020 12:28:58 PM (شماره 491065)

است که نویسنده در تلاش برای متقاعد کردن ما و یا خود را که وجود دارد این ‘بزرگ’ مردم در انتخابات به امریکا متنفر بازی کودکان و نوجوانان بازی ؟ جعلی طرفداران شمارش جعلی رسانه ها.

1 نفر این را پسندیدند.


من یک توله فن از آنجایی که من یک کودک نو پا و پرداخت به بازی جریان به خانه من در CA. من هم سفر با این تیم حداقل یک بار در سال خرید به عنوان نزدیک به ردیف جلو که ممکن است, اما من نمی خواهد سازمان دیده بان به عنوان طولانی به عنوان آنها BLM تکه. من همیشه دوست دارم من توله اما من نمی خواهد من را سخت به دست آورده پول به سمت سرمایه گذاری است که در رکوع به این رزمندگان.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de