پارک ملی آخرین هدفسیستمیک ادعای نژاد پرستی در امریکا

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/3/2020 5:17:21 AM

عناصر چپ مدعی هستند که در حال حاضر در امریکا, پارک های ملی ساخته شده در نژادپرستی نظاممند.”خارج از منزل و زمین های عمومی رنج می برند از همان نژادپرستی نظاممند است که بقیه از جامعه ما می کند” جوئل Pannell دانشیار مدیر باشگاه سیرا گفت: در یک ABC گزارش با عنوان “امریکا بزرگ سفید در خارج از منزل.” در این گزارش به نام پارک “خیره سنگر خود تبعیض نژادی است.””اگر ما به این آدرس و ما نمی ببینید که چگونه همه این کارها مرتبط هستند, پس از آن ما در حال رفتن به در خطر از دست دادن همه چیز” Pannell گفت. “شما در حال رفتن به زمین های عمومی برای لذت بردن است.”این گزارش بخشی از یک موج از گاهی از تظاهرات خشونت آمیز در حال وقوع در سراسر کشور پس از


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ميانگين ژن 7/3/2020 5:37:35 AM (شماره 465128)

بنابراین ما باید به نیروی اقلیت برای رفتن به پارک های ملی?
می سازد هیچ حس.

38 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: وب سایت 7/3/2020 5:42:38 AM (شماره 465131)

بله. وجود دارد خواهد بود مجبور busing از شهرستان درونی سیاه پوستان به پارک های ملی و آنها را لذت بردن از خارج از منزل بزرگ و یا ارسال مجدد به اردوگاه آموزش و پرورش. نمی توانید آنها را برای حضور در دولت فعلی تلقین مراکز مدارس دولتی. چیزی است که باید انجام شود.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MissGrits 7/3/2020 6:06:11 AM (شماره 465138)

آنها نمی دانند که چه چیزی برای انجام در پارک ملی? آیا شما در خارج از ذهن خود را? شما در ماشین خود را درایو را از طریق lil غرفه خود را پرداخت 20 دلار و لذت بردن از برخی از با شکوه ترین مناظر در جهان است. در حال حاضر که نبود سخت بود ؟

44 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: pixelero 7/3/2020 6:32:26 AM (شماره 465157)

یکی دیگر از حمله به ما هویت ملی. چگونه سیستم پارک ملی جذب افراد بدون هر گونه علاقه در خارج از منزل و بدون هر گونه آزاد مهارت یا proclivities? همانطور که در بسیاری از جنبه های “بیدار,” چشم انداز چگونه است که این یک مشکل سیاست عمومی است که به منظور حل کند ؟ رفتن یا رفتن نیست. باور نکردنی است.

41 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Highlander 7/3/2020 6:38:18 AM (شماره 465162)

به نظر می رسد به مشاهدات من است که باشگاه سیرا خودی خود یک سنگر و استحکامات از لجبازی سیستمیک نژاد پرستی. آن را بالا و سنگین با ملانین به چالش کشیده سویا اسپرسو مصرف کنندگان به عنوان سیاست گذاران و shakers. وجود دارد چند غیر سفید پوستان در اینجا وجود دارد در دسترس برای عکس-ops.

32 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/3/2020 6:40:00 AM (شماره 465163)

این جایی است که ما باید گارد ملی ما پارک. ما در برخورد با مردم دیوانه و شما نمی دانید که آنچه که آنها انجام بعدی. آتش سوزی به ذهن می آیند. آنها تا به حال هیچ مشکلی با از بین بردن کسب و کار و غیره.

38 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: FunOne 7/3/2020 6:44:10 AM (شماره 465173)

نگاه برای دموکرات ها برای حل این مشکل است. انتظار پلوسی به معرفی یک لایحه به اختصاص 500 میلیون دلار برای ساخت و ساز از دادگاه های بسکتبال در پارک های ملی و به منظور فراهم کردن قوطی اسپری های رنگ به همه بازدید کنندگان پارک در ورودی پارک. همچنین به منظور کاهش تعداد پارک رنجرز با پنجاه درصد است.

37 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 7/3/2020 6:48:52 AM (شماره 465179)

بعدی ؟ آنها که پس از نژادپرستی نظاممند از پولو زمینه.

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: anniebc 7/3/2020 6:55:46 AM (شماره 465182)

باشگاه سیرا یک چپ نژادپرستانه سازمان است. چپ آنهایی اصلی که فکر می کنم سفیده استاد نژاد. چپ فکر می کنم مردم به آنها نیاز دارید برای به دست آوردن همراه در جهان است. چه سیاه مردم را بدون پانک سفید کارشناسی ارشد? Ain’t no فرد سیاه و سفید freakin’ ترس از رفتن به یک پارک ملی به دلیل برخی از نژادپرستی نظاممند. این جوئل: خود را به من بدهید freakin’ کار و همه ثروت خود را به بعد فرد سیاه و سفید می بینید. پس خودتان را برای نابودی نژادپرستی نظاممند. شما انجام داده ام هیچ چیزی در مورد این همه نژادپرستی نظاممند این همه زمان بنابراین شما در حال گناه به عنوان گناه است. آن را انجام دهد! که Vela فرد freakin’ ضعیف; او فقط نیاز به توقف صحبت کردن. چالش از زمان ما است نه نژاد پرستی آن را مارکسیسم.

28 نفر بود.


پاسخ 10 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 7/3/2020 6:58:33 AM (شماره 465185)

اولین غیر هند به طور گسترده کاوش غار ماموت بود یک برده به نام Stephen Bishop. او را به خود جلب کرد اول عملی نقشه غار سیستم. متاسفانه, او بیش از حد جوان سل اما پس از جنگ تعدادی از پسرعموهای خود را به عنوان غار ، او یک مرد من تحسین برای خود شجاعت و کنجکاوی و پس از من زندگی می کنند در نزدیکی غار ماموت من بازدید کرده اند قبر او در راهنماهای گورستان بسیاری از بار. او عاشق غار و من گمان می کنم او می خواهم که برخی از انتخاب کلمات برای Joel Pannell. من حل و فصل برای تماس Pannell ادم سفیه و احمق.

29 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: BillW. 7/3/2020 6:59:18 AM (شماره 465187)

پسر ما با این نسخهها کار در یلوستون NP. محل خزنده با اتباع چینی هنگامی که ما وجود دارد در ماه اکتبر گذشته. –دامپزشکان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

24 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/3/2020 7:19:14 AM (شماره 465205)

به همین دلیل است که مفهوم حکومت “دموکراسی” بسیار دشوار یک مفهوم دموکرات ها? ما اکثریت هستیم و می گویند چه کارهایی انجام می شود. “دریافت بیش از آن کودکان در حال حاضر رفتن به اتاق خود را.”

14 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: نه خواندن 7/3/2020 7:25:41 AM (شماره 465210)

غار ماموت جذب تعداد زیادی از گردشگران از ژاپن و کره و هند است. من حدس می زنم آنها شمارش به عنوان مردم از رنگ. من در نظر گرفتن یک پیاده روی در یک روز توصیف بهار گلهای وحشی و یک زن و شوهر از ژاپن از من پرسید اگر من می دانستم که نام گل من (من میخواندم زیست شناسی) و صرف وقت دلپذیر صحبت کردن به آنها و گفتن آنها نام تمام گل در حالی که آنها عکس گرفت.

22 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/3/2020 7:35:29 AM (شماره 465220)

پیر گفت: “آنها یک اینچ و آنها را به یک پا” به ذهن می آید. هر بار که ما به نوبه خود در اطراف آنها خواستار چیزی و یا دیگر! من فکر می کنم آنها باید shut up در حال حاضر. من مریض و خسته از خواسته های خود. به دادگاه های بسکتبال در جنگل های ملی…نمی ما در حال حاضر سعی کنید چیزی شبیه به آن ؟ به یاد داشته باشید Midnight Basketball شد اوباما ایده! همانطور که من به یاد داشته باشید آن کار نمی کند در تمام!! و که در آن معامله است پلوسی گرفتن این همه پول او می خواهد به پرتاب در اطراف ؟ 500 میلیون! او مانند ما در حال صحبت کردن در حدود 500 دلار! فرد دیوانه! شاید او می تواند کمک دادگاه با میلیون ها نفر!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: sciteach 7/3/2020 7:36:06 AM (شماره 465222)

باشگاه سیرا همیشه چپ/مارکسیستی سازمان است که مقصر اصلی آمریکا برای همه جهان مشکلات.

23 نفر بود.


شاید اگر آنها ارائه شده نیمه شب بسکتبال ؟

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: fordtran 7/3/2020 7:58:23 AM (شماره 465252)

آقای Pannell دقیقا چگونه ما از دست دادن گراند کانیون?

13 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/3/2020 8:06:20 AM (شماره 465263)

خوب غم و اندوه! جلوگیری از این فاجعه! همه چیز احتمالا نژادپرست است. مردم فشار دادن این دسته از سفری در حال مجنون. آنها از دست داده اند و تمام اعتبار و در حال حاضر فقط ساخت خود مایه خنده. رسانه ها در حال رانندگی این بخش و به بدترین مردم روی زمین است. چگونه بد شما باید برای ادامه فشار کل یک مغالطه شناخت آسیب های آن در حال انجام است به این کشور است. این مردم فقط بد. این تئاتر پوچ حکم بزرگ.

24 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: MuncsSister 7/3/2020 8:08:47 AM (شماره 465267)

بازدید از پارک های ملی/ پارک دولت این است که یک فعالیت خانوادگی. این تجربه من است که خانواده ها— پدر و مادر و فرزندان خود هستند که راه سفر به پارک. آن را شامل در نظر گرفتن زمان تعطیلات صرفه جویی در پول برای سفر و تدارکات بهترین مدیریت بیش از یک پدر و مادر است. دیزنی جهان همان معامله است. شاید باشگاه سیرا باید برای حمایت پایدار دو خانواده پدر و مادر به جای پرتاب با مارکسیستها که می خواهید به آنها را نابود.

24 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: udanja99 7/3/2020 8:31:08 AM (شماره 465296)

باشگاه سیرا است که از آغاز جنگ در Suv ها از چند دهه پیش. که شکست خورده بنابراین در حال حاضر آنها را به یک علت جدید. آن را در نهایت شکست بیش از حد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: تیله 7/3/2020 8:36:46 AM (شماره 465304)

که با استفاده از P. C. لنز همه چیز است ” نژادپرستانه “. کل کشور باید نژادپرستانه از آنجا که بیشتر مردم سفید از مردم سیاه و سفید. اما انجام آنها در نظر بگیرید بسکتبال نژادپرستانه ? عمدتا ساخته شده بودند.

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/3/2020 8:59:55 AM (شماره 465329)

بنابراین اجازه دهید به نوبه خود خاموش وفادار قدیمی پر در گراند کانیون, ذوب شدن یخچالهای طبیعی در ملی گلیشر و رنگ های بسیار بزرگ نقاشی دیواری در نیم گنبد. سپس آنها را پوشش بیش از همه با دادگاه های بسکتبال. در زندگی من تنها شده اند به گراند کانیون و مسا ورد. اگر شما لازم نیست که زمان و یا توانایی به سفر از راه دور به این مکان شما کمتر احتمال دارد به رفتن وجود دارد. به این ترتیب ساکنان شهری به مراتب کمتر احتمال دارد به بازدید از پارک ملی. آن است که نژاد پرستی به عنوان هیچ کس مایوس شده است هر کسی از رفتن وجود دارد. هیچ یک اقلیت احساس ناراحت کننده است. آن است که فقط در فرهنگ که در آن شما زندگی می کنند و آنچه شما انتخاب می کنید برای انجام یا توانایی انجام است. رفتن به پارک های ملی ایران, اگر شما در شهرستان زندگی می کنند و لازم نیست که یک ماشین می تواند تا حدودی دشوار است.

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/3/2020 9:11:35 AM (شماره 465342)

این واقعا غم انگیز است…همانطور که در احساساتی. اجازه دهید آن را به آنچه در آن واقعا است…وسواسی نفرت از هر چیزی در ارتباط با مردم بر اساس حسادت از دستاوردهای خود و خشم خود را درک فقدان ارزش خود را. در روانشناسی از آن به نام “جابه جایی.” انتقال خود را به خشم و قابل توجه در افراد دیگر و یا همه چیز به جای خود. همین کار را با مارکسیستها/دموکرات و سفید یا در غیر این صورت. وسواسی تخریب شده است. “ما نفرت شما از آنجا که شما در حال ثروتمندتر/باهوش/معمولی-er/شادتر از ما هستند. شما آن را سزاوار نیست. ما انجام دهد. بنابراین ما در حال رفتن به از بین بردن هر چیزی و همه چیز را در مورد شما.”

15 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 7/3/2020 9:31:14 AM (شماره 465372)

نمی دانم درختان بودند نژادپرستان. آنها شروع به آنها را بر روی آتش در حال حاضر ؟

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 7/3/2020 10:07:47 AM (شماره 465418)

سمت چپ خم جهنم در از بین بردن امریکا است. آنها می خواهند آن کاملا تخریب به طوری که می توان آن را مجبور به بخشی از کمونیست نظم نوین جهانی است. اخبار سازمان ها خود را بزرگترین ابزار برای تلاش به همه آمریکایی ها موافقت خود را با نفرت از همه چیز ، این احمقها از جمله اخبار اصلی orgs. نیاز به آنها نابود شوند و به جای.

6 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: volksford 7/3/2020 10:23:36 AM (شماره 465438)

تعجب می کنم که چگونه بسیاری از اقلیت ها در بالای باشگاه سیرا?…و ضمنا من فکر می کنم اصطلاح “باشگاه” conjures تا عناصر نژادپرستی.

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: volksford 7/3/2020 10:38:08 AM (شماره 465461)

من ایستاده اصلاح در مورد پست من در این باشگاه سیرا در واقع “بیدار’ چهارده اعضای هیئت مدیره و ممکنه در یک سیاه ! ما باید فرض کنیم که آقا یک نشانه ?

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: DVC 7/3/2020 10:51:37 AM (شماره 465489)

سیاه مردمی را انتخاب کنید برای رفتن به پارک های ملی…..بنابراین در حال حاضر آنچه را در را مجبور به قرارگرفتن در مدارس ؟ در حال سفیده نمی شود مجاز به پارک مگر اینکه آنها را به یک فرد سیاه و سفید در خود ماشین ؟

5 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/3/2020 10:53:43 AM (شماره 465493)

بازنشسته ما اردوگاه و سفر پارک های ملت ما پوستان هستند نه افرادی که اغلب دیده می شود. من حدس می زنم ما پارک ملی بیش از حد زیبا و بکر آنها نیاز به اطلاعات بیشتر زباله و باقی مانده پرتاب از پنجره ماشین به آنها را “اصیل” سیاه و بیدار شد. ما نیاز به بطری های آبجو و قوطی خالی و مرغ سرخ شده سطل در کنار جاده با موسیقی رپ, انفجار خودرو. من حدس می زنم ‘خواب’ باشگاه سیرا یک رویا است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: DVC 7/3/2020 11:47:53 AM (شماره 465594)

در واقع #15 که درست نیست. باشگاه سیرا استفاده می شود در درجه اول در مورد دنباله کتاب, داوطلب برای دنباله تعمیر و نگهداری, جدید حمایت مناطق بیابانی و مشابه و غیر سیاسی همه چیز. در 90s کمونیست ها به دنبال جایی برای پنهان کردن نقب زدن در بالا بردن پول خود را حفظ قدرت است. آنها را در انتخاب گروه های زیست محیطی و نفوذ آنها به طور کامل آنها را از مصرف بیش از. من رها عضویت در چندین خارج از منزل گرا گروه در آن نقطه و نفرت چه Sierra Club, بیابان جامعه و دیگران تبدیل شده اند. اما نمی شد و همیشه دوست دارم که.

4 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: tsrtexas 7/3/2020 1:44:32 PM (شماره 465754)

هی من همیشه معتقد خارج از منزل بزرگ برای هر کسی که مراقبت از آن لذت ببرید. در حال حاضر من از تفاله در BLM و خانواده خود را که در خارج از منزل است در حال حاضر نژادپرستانه مانند مردم سیاه و سفید هرگز نباید به خارج در حال حاضر به دلیل آن است که بسیار نژادپرست است. کسی که گوش به این دریبل بیمار است در سر. جو بایدن معتقد است آن!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de