MSNBC ساختگی ماسک شرمندگیگران در برنامه زنده تلویزیونی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 5/27/2020 8:56:28 AM

اگر شما عشق دیدن مترقی ساختگی مبلغان devastatingly خجالت این ویدئو در کمتر از یک دقیقه در طول یک لحظه به صرفه جویی و مزه. و ارسال به شما دوستان که cowering در ترس از مواجهه با یک ماسک-رایگان انسان در حالی که در خارج از منزل و در آفتاب که در آن coronavirus انتقال تقریبا غیر ممکن است مگر اینکه, فرانسوی, بوسیدن کسی. این اتفاق در طول یک شات زندگی می کنند که در آن لنگر کتی Tur شد ابراز شوک (“مردم خارج وجود دارد نه فقط نگران کال?”)


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: TJ54 5/27/2020 8:59:12 AM (شماره 423273)

کتی گه نگه می دارد پله در آن

15 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Historybuff 5/27/2020 9:08:57 AM (شماره 423282)

فقط به عنوان بسیار سرگرم کننده به تماشای ماسک تئاتر در ان بی سی که در آن “خبرنگاران” مایل از هر کسی (به عنوان مثال تنها در خالی نسکار غرفه ایستاده گوساله در سیلاب.) با پوشیدن ماسک به گزارش.

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Quigley 5/27/2020 9:10:19 AM (شماره 423283)

دست Tur – یک cis جنسیتی تسمیه? – و او بر طعمه رفقا تمرین خود را “حرفه ای”. من می خواهم به معلم پت و بگویم در مورد آنچه که همه انجام می دهند اشتباه است. برای دیگران بزرگ است. اما ارائه پوشش به صورت جدی ستمگران. چگونه مقدس آنها باید احساس کنند!!

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: smcchk 5/27/2020 9:13:41 AM (شماره 423288)

ناظر نیز گفت: “نه این است که نیمی از خدمه خود را” هر چند که سخت است برای شنیدن.

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Sandpiper 5/27/2020 9:14:39 AM (شماره 423290)

Hahahaha! لیبرال نفاق است, خیلی خوشمزه است!

17 نفر بود.


کسی که نیاز به پیدا کردن این مرد و او را به پست های ویدئویی خود را! اگر کسی می داند که این مرد درخشان است که او را به جلو می آیند و به اشتراک گذاری این ویدئو!

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/27/2020 9:29:36 AM (شماره 423316)

از زمانی که رسانه ها شده است در واقع نگران مردم ؟ کتی بزرگترین مشکل این است که او دمدمی مزاجی نشان می دهد, جراحی پدر. مگر اینکه مردم او صحبت کردن در مورد در حال هاردکور lofo پایه. که هرگز تغییر. اما برای رسانه ها بقیه از ما فقط می توانید پرش در دریاچه.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: stablemoney 5/27/2020 9:35:57 AM (شماره 423321)

من همه برای دموکرات با پوشیدن ماسک. که لازم و مناسب برای محافظت از ما را از دروغ بیرون آمدن از ماسک خود را. بقیه جامعه کسانی که با عقل سلیم و کسانی که عشق آزادی و مالکیت هرگز نباید یک ماسک داشتن چیزی برای پنهان کردن.

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 5/27/2020 9:42:10 AM (شماره 423331)

من دوست دارم که چگونه #17 وارد تصویر در پشت خبرنگار و سپس محافل پشت او! که زمانی که او کشف شد-و او باید یکی از ما به خاطر وقتی او را دیدم CNN او می دانست که خبر جعلی! و ادم سفیه و احمق خبرنگار فقط راه می رفت به یک شرم آور دام. Love ya cheesehead #17!!

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: ARKfamily 5/27/2020 9:46:49 AM (شماره 423338)

با پوشیدن ماسک و دستکش است که تنها یک راه حل موقت است. چه مدت من را به نگه داشتن آنها را پوشیده خواهد شد و ما باید آنها را می پوشند برای همه ویروس ها? یا تنها زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا محافظه کار توسط رئیس جمهور ؟ من به دنبال چیزی بیش از “موقت” و آن را مانند این می رود. چگونه در مورد ما شروع به ورزش هر روز خوردن حق (و نه پر خور) ساختمان تا ما ایمنی به عنوان آنجا که ممکن است ؟ من نمی خواهم به در ترس زندگی می کنند و این ماسک باعث می شود من احساس می کنم که. من سعی کردم با پوشیدن یک مدت در Costco و در آن زمان من در خارج, من احساس سرگیجه. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان عمل در ژانویه 31 برای قرار دادن یک سفر بان کی مون در محل برای چین است. آیا شما فکر می کنم هر یک از فرمانداران ایالات متحده در زمان هر پیشگیرانه ، آه مطمئن هنگامی که روند استیضاح شکست دموکرات و هرگز Trumpers به دنبال راه های جدید است. Aha اما نه واقعا چرا که آنها کنار هم قرار دادن یک لایحه برای جلوگیری از سفر بان کی مون. اشتباه بزرگ تبدیل به Fauci و Birx. Fauci بسیار متناقض از شروع. در سال 2017, او می گوید: مغلوب ساختن پیشی جستن را بدون شک مواجهه با چیزی شبیه به این. چگونه او می دانید ؟ در ژانویه 2020, او می گوید: این ویروس بدون مشکل است. بی ثبات بی ثبات بی ثبات. فرمانداران و یک شانس برای قرار دادن در معرض خطر افراد در حالت آماده باش اما هیچ چیز نیست. تنها زمانی که وجود دارد یک فرصت برای رسانه ها را به هم بزنید و همه را به وحشت. بله من بیمار هستم از همه موقت faux راه حل. دوباره به من گفت: بسیاری از بار. خدا مرا هدایت خواهد کرد از طریق این نه یک دموکرات است.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/27/2020 10:00:56 AM (شماره 423363)

ماسک هستند SJW نشان افتخار مثل یک MAGA کلاه یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی نشان. آن را می سازد آن را آسان برای شناسایی آنهایی که دیوانه.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 5/27/2020 10:07:10 AM (شماره 423368)

ماسک جدید لیبرال نماد همبستگی. آخرین دستگاه به فضیلت سیگنال به همه. ماسک آثار به پنهان کردن برخی از آنها فیزیکی و زشتی یک تهوع خواهد آنها را بسته است. شاید ما نیاز به شروع یک کمپین اصرار یک تهوع متوقف خواهد شد ووهان آنفولانزا. وجود خواهد داشت هیچ صلح در این کشور تا زمانی که هر یک اگر آنها را در هر راه است فرستاده می شود به اقامت در یک سوسیالیست یا کمونیست مدینه فاضله خود را انتخاب. آن را به به واقعا زشت که به اتفاق می افتد. در ضمن ما نیاز به شروع به عموم بشود افرادی که آنها را می پوشند. صنعت مراقبت های بهداشتی است و بازوی سمت چپ و در حال حاضر قلدری شهروندان مطابق با پوشیدن ماسک.

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/27/2020 10:07:11 AM (شماره 423369)

را یک برگ برنده 2020 ماسک و ببینید که چگونه سریع چپ محکوم آنها.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/27/2020 10:22:06 AM (شماره 423389)

پلیس: توصیف مجرم است. قربانی: او تراش, ماسک!

3 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: stockfootage 5/27/2020 10:33:54 AM (شماره 423401)

https://www.youtube.com/watch?v=3yEuWNLa_Hs اگر لینک برای شما کار نمی کند سعی کنید این یکی بیش از حد بسیار سرگرم کننده را از دست ندهید!

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: pros7767 5/27/2020 11:07:28 AM (شماره 423436)

با تشکر از #15. قطعا باید ببینید!

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: WV.جنگلی 5/27/2020 11:35:17 AM (شماره 423467)

من حدس می زنم ما فقط در حال رفتن به مجبور به تدریس او را به پوشیدن ماسک. https://www.youtube.com/watch?v=3iV8X8ubGCc

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 5/27/2020 12:11:23 PM (شماره 423498)

“آیا آنچه من می گویم نه آنچه که من انجام دهید!” MSDNC یک تبلیغ خروجی چیزی بیشتر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: AltaD 5/27/2020 1:07:24 PM (شماره 423547)

خندید وقتی که مرد در خیابان که با اشاره به ریاکاری اما خندید حتی سخت تر از زمانی که با شنیدن این زن می گویند “تصاویر قابل توجه”. بر اساس نظر و بیش از حد بالا تن در صدای او شما فکر می کنم او فقط تماشا پس از گردباد تصویری به جای یک کلیپ از مردم با بهره گیری از یک روز آفتابی توسط دریاچه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: kono 5/27/2020 1:15:26 PM (شماره 423553)

تقریبا به عنوان خنده دار که این کلیپ از یک خبرنگار گرفتار شدن انجام یک گزارش زنده از یک قایق رانی در مچ پا عمیق “سیل” آب به عنوان برخی از محلی می رود راه رفتن گذشته چند سال پیش.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 5/27/2020 1:20:49 PM (شماره 423555)

قطعا ارسال لینک از #15 ارسال به دوستان خود. قهرمان در نیوجرسی 17 تصویری خود فیلمبردار با پوشیدن یک ماسک و شما می توانید او را بشنوند می گویند “مانند نیمی از خدمه خود را” بیش از حد. MSDNC, دروغ استفراغ.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Vaquero45 5/27/2020 8:39:03 PM (شماره 423858)

Tucker Carlson تا به حال این کلیپ را نشان می دهد آخرین شب. خبرنگاران و خدمه فیلم شبیه احمقها.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de