MSNBC حقوقی تحلیلگر ادعای رئیس جمهورتهمت می تواند به اتهام قتل بیش ازدست زدن به چینی ووهان ویروس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 3/18/2020 3:08:44 AM

یکی از چند چیز این ووهان ویروس وحشت شده است برای گرفتن همه ما یک نگاهی از نزدیک در آنچه به منزله #مقاومت–چپ و NeverTrump به طور یکسان–خود-pleasuring مواد. همانطور که با بسیاری دیگری که پرتاب شده در جمهور تهمت و اتهامات از misfeasance و تخلفات ذوب تحت هر موشکافی. هیچ رئیس جمهور تهمت نمی منحل کردن شورای امنیت ملی قابلیت برای مقابله با بیماری های همه گیر. هیچ رئیس جمهور تهمت نمی تواند باعث تاخیر در توسعه ما کیت تست. بله رئیس جمهور تهمت حذف موانع اداری به تصویب دستگاه های تست.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: کاترین 3/18/2020 3:26:03 AM (شماره 349587)

خوب. چه ما اتهام اوباما با 1000 یا پس از درگذشت او نادیده گرفتن H1N1 را برای مدت طولانی. خدای من فقط زمانی که شما فکر می کنم آنها نمی توانند نزول هر پایین آنها انجام دهد. شاید وجود یک مسابقه در میان رسانه ها به ببینید که چه کسی می گویند احمق ترین چیز است.

23 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Kowgirl 3/18/2020 3:40:59 AM (شماره 349589)

#1 … من خوانده ام تا 12,000 ما شهروندان درگذشت در همه گیر h1n1 از 2009/10 علاوه بر پیش بینی آنفلوانزا سویه است. این بود تا پس از 1 ، 000 مرگ و میر ناشی از h1n1 گونه که اوباما “متوجه”. او سپس قرار دادن جو بایدن در شارژ … به شکل.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: چوب ملکه 3/18/2020 5:24:31 AM (شماره 349599)

صفحه بندی…این Fonz…صفحه بندی. این Fonz لطفا تماس MSNBC. به نظر می رسد آنها خود را پیدا گم شده کوسه.

10 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: هرشی 3/18/2020 5:38:49 AM (شماره 349607)

این تخت در حال گرفتن stupider و stupider…کجا آنها را پیدا کنید??? سوال خود را در فرم استخدام ‘چگونه احمق هستند شما’????

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 3/18/2020 6:14:02 AM (شماره 349621)

مقاله کاملا درست است. روزنامه نگاری زرد در بدترین حالت آن.

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: chance_232 3/18/2020 6:16:48 AM (شماره 349623)

دروغ اتهام و توطئه ادعایی در برابر تهمت ها و جمهوری خواهان شده بود آمده پس از نرمال است که ما به یک مرحله eherevall ما می اوری است که چشم رول. روزی روزگاری شغل را از دست داده اند انتخاب مقامات مجبور به استعفا شد و کل بسیاری از تمسخر عمومی. امروز اخراج استعفا و تمسخر عمومی است و محدود به آن صحبت tp حقیقت روابط عمومی نه درگیر شدن در “جدید صحبت می کنند”.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ARKfamily 3/18/2020 6:18:23 AM (شماره 349625)

سلام گلن Kirschner من تماس bs در تفکر خود را. رئیس جمهور تهمت قرار داده و در یک سفر بان کی مون با چین در ژانویه. از حزب دموکرات بود و کنار هم قرار دادن یک لایحه به آن را متوقف کند. تا به حال بیشتر مردم اقدام پس از آن و گوش به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا, شاید ما را مجبور نتایج متفاوت است. شما در حال تلاش برای به هم بزنید تا بیشتر از مخالفان است.

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: George R. 3/18/2020 6:31:52 AM (شماره 349639)

من عاشق این باور این نظر است sooo پوچ او باید بحیث یک توافق برنامه ای برای بی اعتبار ساختن DNC! من فکر می کنم حتی سرسخت ترین جریان اصلی حزب دموکرات نمی خواهد باور این درد دل. من می تواند اشتباه…شاید او این است که احمق است.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/18/2020 6:42:53 AM (شماره 349652)

این است که هر ذهنی آشفته فرد craws از زیر یک سنگ خود را به 15 دقیقه از شهرت. ایستگاه باید به اتهام “روانی فرد سوء استفاده”. جایی که آنها پیدا کردن این احمقها ؟

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Highlander 3/18/2020 6:48:41 AM (شماره 349655)

من باور نمی کنم او یک ادم سفیه و احمق فقط بد. هر آنچه در آن طول می کشد به یک POTUS پایین است لیبرال است طرز عمل از جمله مجموع b.s.

17 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: petrichor 3/18/2020 6:58:03 AM (شماره 349660)

این فرد نمونه ای abrogation هوش. او احتمالا هوشمند با تمام اقدامات اما عاطفی مغز برنده مسابقه کشتی با منطق نیمکره. در حال حاضر آن را بسیار آسان تر برای دیدن چگونه ما می توانیم بسیاری از کارشناسان (که معمولا خود شناسایی) با پوچ ایده های متناقض. نادیده گرفتن درجه افتخارات جوایز و ستایش. وقتی کسی می گوید: چیزی که برای تلفن های موبایل احمقانه … آره احمق بود.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Hermit_Crab 3/18/2020 7:46:54 AM (شماره 349691)

تنها زمانی این چپ و وکلا و قضات و سیاستمداران همیشه به عنوان خوانده شده قانون اساسی است که به دنبال راه اندازی نرم افزار رایگان. پیدا کردن هیچ یک از آنها اخراج کل سند به عنوان بی فایده فانی.

6 نفر بود.


که کک کیسه, قانون, مدارس, آیا این “MSNBC حقوقی تحلیلگران” شرکت کنم ؟

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mobyclik 3/18/2020 8:56:27 AM (شماره 349752)

این باید نتیجه زمانی که شما گرفتن چین ویروس زمانی که شما در حال حاضر بیمار روانی با TDS. فقط زمانی که شما فکر می کنم دیوانه چپی نمی تواند نزول هر پایین…

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: jacksin5 3/18/2020 9:00:12 AM (شماره 349756)

در همین حال بیش از فاکس کسب و کار با اشاره به بیمار و خطرناک مبالغه از نفرت طلبی خبر ؟ رسانه ها مانند MSNBC هزینه تریش ریگان کار خود را.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: msjena 3/18/2020 9:23:51 AM (شماره 349782)

بنابراین جالب است که این دولت لیبرال نمی توانید ببینید که آن نوار قرمز اداری که با تاخیر تست. به یاد داشته باشید که ترسناک ترین کلمات : “من دولت و من در اینجا برای کمک به.” –رونالد ریگان

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 3/18/2020 9:38:20 AM (شماره 349804)

من نمی توانم به یاد بیاورید تا به حال شنیدن اصطلاح “کارشناس حقوقی” گفت: برخی از این احمقانه است. او باید بدست خود حقوقی مدرک به عنوان یک جایزه در یک جعبه ترقه جک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Lucky5 3/18/2020 10:15:05 AM (شماره 349861)

من در خط در CVS وجود دارد و همه مردم بیش از 60 در اطراف من. یک مرد در مقابل من گفت به مرد در مقابل او بسیار با صدای بلند من تا دیوانه در مغلوب ساختن پیشی جستن برای دور کردن بیماری همه گیر تیم پاسخ. من اونجا نشسته جوش با خشم به خاطر من می دانستم که دروغ بود. هیچ کس در خط پاسخ داد: در تمام خود را به کلمات با صدای بلند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: ROLFNader 3/18/2020 10:16:33 AM (شماره 349863)

من با #1 – من به دنبال در سقف بدون بلند کردن سر من بیش از حد

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: BigGeorgeTX 3/18/2020 1:38:34 PM (شماره 350074)

نیست یک حقوقی, تحلیل, تعریف, کسی که نمی تواند آن را قطع در عمل خصوصی?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 3/18/2020 2:08:39 PM (شماره 350107)

احمقها می گویند چنین ساده لوحانه همه چیز.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im