مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Muguy, 6/18/2020 6:57:53 AM

خانم Butterworth شربت می گوید آن را به نقد و بررسی آن با نام تجاری و بسته بندی پس از دو دیگر محصولات محبوب, اعلام تغییرات به محصولات خود را با توجه به تعصب نژادی و نگرانی است. “این خانم Butterworth تجاری از جمله آن شربت بسته بندی در نظر گرفته شده است به بیرون کشیدن تصاویر یک مادر بزرگ” این شرکت گفت: در انتشار اخبار چهارشنبه. “ما ایستاده در همبستگی با ما سیاه و قهوه ای و جوامع ما می توانید ببینید که ما در بسته بندی ممکن است تفسیر در راه است که کاملا مغایر با ارزش های ما.” Conagra مارک گفت: “شروع کامل نام تجاری و بسته بندی مروری بر خانم Butterworth.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: franq می 6/18/2020 7:12:04 AM (شماره 448258)

در مورد زمان. نیاز به او را از تات و ‘انجام کهنه. بالا بردن مشت او بیش از حد.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: edgar 6/18/2020 7:13:48 AM (شماره 448260)

شاید آنها می توانید مدل بعدی بطری شربت پس از جورج سوروس به نگه داشتن خود را با نام تجاری تصویر سازگار با تمایل خود را به دمر خوابیدن به هدف قرار دادن جوامع است. مرد بیا.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: sw پن 6/18/2020 7:15:57 AM (شماره 448261)

خود را سوغات خاله Jemima و خانم Butterworth بطری قبل از آنها از بین رفته اند.
بنابراین شما می توانید مخفیانه گراند سازمان ملل متحد تمایز انسان چه زندگی بود که در سابق Free جمهوری آمریکا قبل از همه چیز خاکستری بود.
اما تنها اگر شما مطمئن هستید آنها نمی snitch شما به فکر پلیس!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: NancyD 6/18/2020 7:19:08 AM (شماره 448263)

همه از این است که فراتر از احمق. به انجمن خوش آمدید فاشیستی حزب دموکرات آمریکا است.

31 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: iSpartacus 6/18/2020 7:22:55 AM (شماره 448264)

خانم Butterworth یک نیم پوتین 2x بیش از حد بزرگ است.

7 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: 6079 Smith, W 6/18/2020 7:27:37 AM (شماره 448268)

این جدید من بیش از حد ، “من بیش از حد! من بیش از حد! من بیدار شد! من واقعا بیدار شد!”.

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: gwholmessr 6/18/2020 7:29:13 AM (شماره 448270)

به نظر می رسد مانند آنها در حال آماده کردن دو کار زنان نیازی که قرار بود نژادپرستانه? ما در این پیچ ، من نگران هستم برای من نوه آینده

17 نفر بود.


پس در واقع, Conagra مارک می خواهد برای کاهش از دست دادن که لرزنده مواد غذایی را با دادن تا سال با نام تجاری آشنایی با عمه Jemima نام تجاری شربت دادن تا سال خود را با نام تجاری آشنایی با خانم Butterworth نام تجاری شربت. هر دو را جایگزین تاسیس خود را با مارک های گران قیمت ژنریک نام تجاری.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: TexaTucky 6/18/2020 7:32:12 AM (شماره 448274)

زمانی که LGTBQXYZ جامعه جلب در آنها انجام دور با من faux شربت ایستاده کابین وارد شوید.

26 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: msjena 6/18/2020 7:40:25 AM (شماره 448283)

من فکر می کنم آنها نیاز به دوباره نام تجاری Betty Crocker, به دلیل آن کلیشه های زنان خانه دار است. همچنین Quaker Oats دلیل آن را عوض دین است. و آشپز پسر-آر-دی باعث سرگرم کننده از ایتالیایی ها Anglicizing خود را دشوار است به طلسم نام.

24 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/18/2020 8:07:16 AM (شماره 448308)

بعد چه ؟ ‘Spose من چدن چمن مجموعه اسب دوانی در خطر است بیش از حد.

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Newtsche 6/18/2020 8:18:55 AM (شماره 448325)

چه?!?!??!!

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: aasilver 6/18/2020 8:19:46 AM (شماره 448327)

ما رانندگی در سیاه و سفید لاستیک. این باید تغییر کند.
ما سوزاندن زغال سنگ سیاه. این باید تغییر کند.
ما با استفاده از باند سفید. این باید تغییر کند.
باند ایدز هستند بژ. این باید تغییر کند.
پا به توپ 75% ، این باید تغییر کند.
بسکتبال 85 درصد است. این باید تغییر کند.

16 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: StormCnter 6/18/2020 8:20:28 AM (شماره 448328)

#9 شما برانگیخته لبخند از این L-Dotter. مزرعه تگزاس بچه ها می دانستند هیچ چیزی در مورد واقعی شربت افرا بنابراین در هنگام ورود به کابین وارد است که کمی قلع کابین ظرف که در آن شربت ریخت و از دودکش, ما فکر کردیم مرده و رفته کلوچه بهشت است.

23 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: mathman 6/18/2020 8:23:42 AM (شماره 448336)

من حدس می زنم هر محصول در حال حاضر خواهد شد از ویژگی های صورت از کارل مارکس.
مطلق جنون.
من اعتراض!

15 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/18/2020 8:26:24 AM (شماره 448343)

…hmmmmm…چه می شود اگر رئیس جمهور تهمت و گفت: این یک ایده خوب برای پاک کردن تصاویر سیاه و سفید از مردم از تمام محصولات غذایی ??…. ما می دانیم که نادرست رسانه ها بود فریاد میزد : “او را انجام می دهند که از آنجا که او یک نژادپرست !! “

12 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/18/2020 8:32:58 AM (شماره 448347)

من را دیده اند ویدئوها از غارتگران است. حقیقت در تبلیغات نشان می دهد شربت بود rebranded به عنوان خانم Butterbutt. به طور جدی, “خانم”, بدون نیاز به شورش…شما احتمالا می تواند چیزهای bigscreen تلویزیون در شلوار خود را و راه رفتن از فروشگاه بدون توجه به هر کسی.

13 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: paral04 6/18/2020 8:37:08 AM (شماره 448350)

آنچه در مورد Betty Crocker مارک ها ؟ یک زن در حال بهره برداری?

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: philsner 6/18/2020 8:40:34 AM (شماره 448355)

خوب غم و اندوه. آیا کسی می داند که چگونه از آن آسان است برای ایجاد خود را در شربت?
چه کسی می خورد که مسائل به هر حال ؟ من گیج شدم. نیست خانم Butterworth سفید ساخته شده است ،

10 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: nina584 6/18/2020 8:44:28 AM (شماره 448357)

تحریم !!!

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Pearson365 6/18/2020 8:44:52 AM (شماره 448358)

یک بار دیگر بابل زنبور عسل است که در این داستان: Cracker Jack تغییر نام به لحاظ سیاسی درست قفقازی, جک

14 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/18/2020 8:45:28 AM (شماره 448359)

من کاملا مطمئنم که “کلبه” است که به معنای به تصویر کشیدن برده چهارم تا شما بهترین برنامه ریزی در پیدا کردن یک درخت افرا, قطعه ای از لوله چکش و یک سطل.

9 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: wakeupcall 6/18/2020 8:53:11 AM (شماره 448365)

خوبی وجود دارد می رود مورد علاقه من خانم Butterworth شربت. حدس می زنم من باید به خود من اذوقه و نوشابه شربت را با شکر و کره ذوب شده مانند ما قبل از نام تجاری خود بیرون آمد. بیشتر خرید هر یک از مارک های خود را برای من. من شروع به خواندن برچسب با دقت بیشتری در حال حاضر فقط ببینید که در ساخت محصولات. مردم باید متحد و ایستادگی در برابر کسانی که در حال کمک به از بین بردن تاریخ واقعی آمریکا که استفاده می شود در ایالات اگر آزادی انتخاب. بسیار آزادی پدر ما خدا را من که من به هر کس. در حال حاضر مارکسیستی کمونیستی دموکرات لیبرال ها Rino را و غیره وجود دارد که می گویند نه بیشتر از آزادی انتخاب است. شما را به عنوان کمونیست خائن به آمریکا می گویند یا شما را پیدا خواهد کرد خود را کمونیست شستشوی مغزی دوباره به اردوگاه آموزش و پرورش و یا حذف شود. و به عنوان یکی از شناخته شده کمونیست گفت: آن را آسان تر برای کشتن یک میلیون نفر نسبت به شستشوی مغزی آنها. همه کشورهای کمونیستی را کشته اند 100 میلیون نفر از کسانی که حاضر به شستشوی مغزی و آنها راه خود را با آنها زندگی می کنند بدون freethinkers. به عنوان دیگر کمونیست ها اعلام کرده اند ما نمی توانیم اجازه می دهد تا رایگان افکار در ذهن فرد. این افکار است که مهم است و باید منفعلانه اطاعت هستند افکار کمونیستی رهبری اطاعت کنند و یا می میرند.

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: فوری خشم 6/18/2020 8:53:31 AM (شماره 448366)

شربت ذرت با فروکتوز بالا-لادن تلخه به هر حال.

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: mizzmac 6/18/2020 9:01:41 AM (شماره 448373)

من پیشنهاد می کنم کالین Kapernick به عنوان سخنگوی? من می شنوم او است که به دنبال کار است و بسیار محبوب در حال حاضر. آقای Butterworth شاید ؟ زیبا مو.

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Historybuff 6/18/2020 9:05:41 AM (شماره 448378)

چگونه تقلا که لرزنده مرد به هر حال! می دانستم که هرگز خانم Butterworth بود از رنگ.

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/18/2020 9:23:22 AM (شماره 448397)

من آن را می دانستند, اما من فکر کردم ‘چربی بشود’ خانم Butterworth خواهد بود. من نیست و یا استفاده از هر یک از این محصولات دیده می شود و یا آنها را در خانه ما از سال 1950 هنگامی که در حال رشد است. ما تا به حال به صورت محلی ساخته شده شربت با فقط یک نام بر روی برچسب بدون چهره.
بنابراین اجازه دهید Quaker Oats groveling آغاز خواهد شد. تغییر یک محصول است که برخی از بخشی از جامعه و حتی استفاده و توهین بخش است که با استفاده از آن حرکت بزرگ احمق.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/18/2020 9:25:26 AM (شماره 448399)

آنها می تواند نگه دارید خانم Butterworth اگر آنها در زمان های مصنوعی قهوه ای رنگ از جعلی شربت افرا. پس از آن خواهد بود یک پیر سفید grandmotherly نوع که البته خواهد استنباط زوزه خشم برای عدم deverse به اندازه کافی.

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: halfnorsk 6/18/2020 9:38:50 AM (شماره 448409)

من به اندازه کافی به یاد داشته باشید تجاری با استفاده از سفید چارلی ویور در کشیدن نما به عنوان خانم Butterworth. هرگز آن را در من dawned که خانم B ممکن است یک زن از رنگ.

4 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: رامونا 6/18/2020 9:42:07 AM (شماره 448413)

من چک pancake mix قفسه در فروشگاه مواد غذایی دیروز. هنوز هم وجود دارد چند جعبه از عمه Jemima به مخلوط نان شیرین و پهن اما نه یک بطری شربت. من شرط می بندم آن بطری را تبدیل به جمع آوری اقلام است.
رامونا (آفت) ps من همیشه فکر می کردم AJ شخصیت برانگیخته گرما و خانه ساخته نیکی

4 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: هرشی 6/18/2020 9:43:06 AM (شماره 448414)

در همبستگی با تظاهر کنندگان و غارتگران است رفتن به هزینه شما هم بزرگ است….دیدم یک آگهی برای سام آدامز دیروز برای بیرون آمدن با یک LGBTQueer برچسب….آنها فقط کاهش یافته است خاموش من آبجو لیست…

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: mc مربع 6/18/2020 9:44:28 AM (شماره 448416)

عمو بن شد به اندازه کافی برای بازنشسته بیش از حد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: هرشی 6/18/2020 9:48:31 AM (شماره 448419)

اوه پست دوم ببخشید اما #19 واقعا که آسان…من انجام شده است از آن خودم را برای سال های بسیاری است که بسیاری از کار…
1 پیدا کردن درختان به شیر
2 ضربه بزنید آنها را 3 جمع آوری شیره هر روز از هر درخت
4 آن را جوش پایین (فرایند طولانی)
5 پاکسازی ظروف
6 پر کردن ظروف. من به شما یادآوری می کنند که آن را طول می کشد تا 40 گالن sap به یک گالن شربت.

6 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Daria 6/18/2020 9:51:10 AM (شماره 448422)

بنابراین همه می توانند از O’Connors, Kellys و McCarthys پس از رفتن بیلی ایرلندی ،

3 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/18/2020 9:56:36 AM (شماره 448437)

شاید آنها باید جایگزین خانم Butterworth با مالکوم ایکس و یا مارتین لوتر کینگ. هرگز به ذهن آنها تا به حال هیچ چیزی برای انجام با شربت. آنچه آنها در تلاش برای انجام دهید ؟ حذف همه مردم سیاه و سفید از محصول نمادهای? آن را می سازد هیچ حس.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: HotRod 6/18/2020 10:01:21 AM (شماره 448450)

این چپ جدید جنگ در زنان! سمت چپ واقعا عجیب و غریب دسته از مردم است. اگر عمه Jemima به تصویر توهین آمیز است چرا که او سیاه و سفید است و به یاد “بیدار” مردم برده داری به جای به سادگی به عنوان یک آشپز خوب پس ما نیز باید از بین بردن زندگی مردم سیاه و سفید به همین دلیل! وجود دارد بیش از حد بسیاری از یادآوری برده داری راه رفتن در اطراف!
/s/

4 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: earlybird 6/18/2020 10:01:28 AM (شماره 448452)

ما ادامه خواهد داد به خرید و استفاده از معامله گر جو 100% شربت افرا. خوشمزه و ارزش هر پنی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: earlybird 6/18/2020 10:06:23 AM (شماره 448456)

من بیش از حد به یاد داشته باشید کابین وارد شوید شربت در آن جادویی کابین کوچک به شکل قوطی. سپس مادر تصمیم گرفت که او می تواند بیشتر از لحاظ اقتصادی خود faux شربت افرا و آن را Karo و Mapleine استخراج از آن پس ، آنچه آنها در حال رفتن به در مورد تمام مرغ و وفل مکان هایی که واقعا نژادپرستانه?????

3 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: دارای دندان گراز 6/18/2020 10:10:01 AM (شماره 448462)

هی احمق ها! چگونه در مورد ایستاده در همبستگی با جامعه است که به طور رسمی خود را خریداری شربت سفید جامعه! در اینجا به محصولات خود را هرگز دوباره با ترک یک فروشگاه قفسه.

7 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: Venturer 6/18/2020 10:27:41 AM (شماره 448490)

در eforts به واسطه کار بد به یک بخش از مشتری خود را پایه آنها تصمیم به خشم anohe بخش است. نیست حس بسیار را به من, اما اجازه دهید’;s دریافت بیدار شد و بوسه باسن از permmanently جرم.

4 نفر مثل این.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: bighambone 6/18/2020 10:39:06 AM (شماره 448510)

آیا CONAGRA عکس های بزرگ فقط خفه شو و طراحی مجدد خود را ظاهرا متخلف پلاستیکی ظروف شربت?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: earlybird 6/18/2020 10:40:29 AM (شماره 448513)

در اینجا مرتب کردن بر اساس چیزی است که همواره این. در همان صفحه گوگل با خانم Butterworth شربت گوگل ارائه می دهد این 2015 کتاب: نژادپرستی در آمریکا محبوب رسانه ها: از خاله Jemima به Frito Bandito: از خاله Jemima به Frito Bandito (که doubletalk است که چگونه آنها آن لیست) درباره نویسنده
Brian D. Behnken دانشیار در گروه تاریخ و آمریکا لاتین/یک برنامه مطالعات در دانشگاه ایالتی آیووا.
Gregory D. Smithers دانشیار گروه تاریخ در دانشگاه ویرجینیا مشترک المنافع.

3 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: earlybird 6/18/2020 11:02:27 AM (شماره 448539)

من (خدا) کلام آخر: چیزی سرگرم کننده برای تغییر است. لوئیس هنری گیتس می کند تست dna! (این طنز) https://thepeoplesnews.wordpress.com/2010/02/24/shocker-dna-test-proves-mrs-butterworth-isnt-black/

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: Strike3 6/18/2020 11:05:21 AM (شماره 448543)

من نمی خرید هر یک از زباله های خود را در حال حاضر. به عنوان طولانی به عنوان آنها نمی ظروف سرباز یا مسافر با تفنگ برای من مهم نیست.

2 نفر مثل این.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: rib932 6/18/2020 12:00:23 PM (شماره 448609)

چگونه است که در مورد Air Jordan آرم ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: msjena 6/18/2020 1:15:36 PM (شماره 448701)

من خرید املاک شربت افرا و ارزان اما خوب مخلوط نان شیرین و پهن در Aldi. اما من از دست این عمه Jemima کیک قهوه مخلوط آنها استفاده می شود برای فروش.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: DVC 6/18/2020 2:34:38 PM (شماره 448814)

بسیار پیش فرض شربت IMO. زمانی که من شروع به کمک به یک دوست, را, شربت افرا حدود 25 سال پیش من را متوقف و با استفاده از هر یک از سایت های جعلی. در چند سال گذشته پس دوست من خیلی قدیمی است برای ما برای انجام mapling هر بیشتر من را برای خرید شیره افرا, اما من انجام دهد. آن را بیشتر سرگرم کننده هنگامی که ما در ماه فوریه تخلیه سطل و جوش sap در تمام طول روز.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: cny 6/18/2020 5:58:04 PM (شماره 449076)

من چوب با سنگ خانه مزرعه شربت افرا. کمال است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: FLCracker 6/18/2020 10:22:23 PM (شماره 449290)

هیچ کس اما من دیده “بر باد رفته”? پروانه مک کوئین شخصیت “مردیا جوان زن صفت” بود لاغر, تنبل, نوجوان است. شخصیت است که به نفع خانم Butterworth شد جایزه اسکار برنده Hattie McDaniel “لله” یک گرم مادرانه — و سنگین — فرد است. با سلام شما می خواهید یک “شکل کامل” ،

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Muguy”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de