MPD سوم حوزه سوختگی به عنوان ادامه اعتراضات پس جورج فلوید مرگ

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ketchuplover, 5/29/2020 12:30:48 AM

تنش ها همچنان به کوه در شب سه پایدار تظاهرات در سراسر شهرهای دوقلو مترو پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. در حالی که بسیاری از تظاهرات مسالمت آمیز است هر دو تجلیل اواخر فلوید و عدالت اجتماعی حرکت دیگران را ترک کرده اند خرابکاری و آتش سوزی و غارت در پی خود. تظاهر کنندگان را نقض کرده اند مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه و مجموعه ساختمان در آتش به گزارش آینده در حدود 10:30 p. m. دوشنبه شب. مینیاپولیس یک سخنگوی پلیس جان سالمند در بیانیه ای گفت که آنها تا به حال تخلیه کارکنان از ساختمان به دلیل نگرانی های ایمنی در مدت کوتاهی پس از 10


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Heil لیبرال 5/29/2020 12:40:56 AM (شماره 424930)

این یک اعتراض; این آتش سوزی و سرقت و شکستن و ورود به تخریب اموال و حتی بیشتر. اما این یک اعتراض است.

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: جودی 5/29/2020 12:58:02 AM (شماره 424935)

افرادی که از بین بردن اموال مردم دیگر برخی از نوع روانی موضوع است. تا زمانی که آنها به نوبه خود چشم خود آن را ادامه خواهد داد. رسانه های فاسد به حال کلمات شدیدتر برای افرادی که اعتراض حق کار از این جنایتکاران.

6 نفر بود.


ما در حال حاضر دیترویت به عنوان حرفه ای عمدا ایجاد حریق و تظاهرات خشونت آمیز رسیده اند و در مینیاپولیس به سر می برد! ما بتا شهردار گریه این بعد از ظهر! ما پلیس فرار مانند بزدلانه سگ…احتمالا به دلیل حمایت از لیبرال شهردار و فرماندار! مغلوب ساختن پیشی جستن باید برای ارسال نیروهای نظامی برای کنترل و شروع به دستگیری و یا بیشتر خواهد سوزاند! ما 33 کیلومتر از تخریب…و ما هرگز به رفتن به مرکز شهر MPLS دوباره تحت این شهردار! وای چه قتلگاه!

7 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DVC 5/29/2020 1:27:38 AM (شماره 424951)

پلیس در حال استخدام برای “حفظ صلح” و محافظت از ما را از مجرمان و به خصوص از اوباش. به ما گفته شده که ما نیاز به تماس با پلیس هنگامی که ما احساس می شود.
به جز بیشتر و بیشتر پلیس در چپ اجرا شهرستانها حاضر به اجرای این قانون زمانی که اوباش شروع به از بین بردن.
در شاه شورش پلیس کاری نکرد. دوباره در مینیاپولیس پلیس انجام هیچ چیز نیست. وجود خواهد داشت و اعتراض از چپ که بیشتر غیرنظامیان نتیجه گیری کرد که تنها راه امن است که به مسلح خود را دارند. ‘شما باید دقیقا به همان اندازه امنیت به عنوان شما به ارمغان آورد با شما.’

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Elljay 5/29/2020 1:34:03 AM (شماره 424955)

خوب نگاه در سمت روشن. مینیاپولیس و سنت Paul دیگر نیاز به شامل در بودجه خود را از یک اداره پلیس و یا آتش نشانی. آنها ظاهرا مورد نیاز نیست و یا اگر آنها به سادگی برابر در اولین نشانه از خطر است. فکر می کنم از همه پول را نجات داد. و به علاوه یکی دیگر: سالانه سوزاندن مرد جشن هم اکنون می توانید یک خانه دائمی در شهرهای دوقلو.

6 نفر بود.


عصبانی برای 400 سال است ؟ شما واقعا گفته ؟ و شما شهردار ؟ جای تعجب نیست که خود را از شهر وحشی, باغ وحش
شما یک libtard ترسو مینیاپولیس, مردم, مسائل!

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 5/29/2020 1:55:12 AM (شماره 424968)

روکش تمدن بسیار نازک است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: GoodDeal 5/29/2020 2:28:24 AM (شماره 424976)

هیچ چیز بهتر از یک مسابقه خوب شورش و عصبانی سیاه مردم فوق العاده ماشین پلیس سوزاندن وسایل نقلیه شکستن فروشگاه ویندوز و غارت کالا را به همان سرعتی که آنها می توانید آن را حمل و سپس طوفان به ایستگاه پلیس. مرا به یاد روزهای خوب گذشته در ماه اوت سال 1965 و وات شورش. من مطمئن هستم که این تظاهر کنندگان بودند و نه حتی زنده در آن زمان به طوری که آنها می توانید تنها شنیدن داستان از پدر و مادر خود را در چقدر لذت آن است که به سر و صدا سر یک مرد با آجر و سوختگی کسب و کار پایین به زمین. کسانی که روزهای خوب.

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 5/29/2020 2:44:49 AM (شماره 424979)

شهردار فقط به یک کنفرانس مطبوعاتی. او گفت که او تصمیم به ترک ایستگاه پلیس. او گفت که آن را به حفاظت از زندگی است. ساختمان هستند فقط آجر و ملات; زندگی انسان مهم تر است. من تعجب می کنم اگر او می خواهم که همان پاسخ اگر والدین ساختمان یورش برده و به آتش کشیده شد.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 5/29/2020 3:42:54 AM (شماره 424988)

دموکرات ها می خواهند ما را به ما سلاح گرم است. زمانی که پلیس تصمیم به اجرا و ضعیف دولت مسئول هیچ کاری نمی کند اما می گویند سوختگی نوزاد و سوختگی. خدا را شکر که 2nd Amendment است که وجود دارد برای محافظت از ما حتی اگر ما مجبور به انجام آن خودمان است. از آنجا که هیچ پسر بزرگ چپ در مینه سوتا دولت POTUS باید ارسال در گارد برای محافظت از شهروندان در مینه سوتا.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: آنی Xango 5/29/2020 3:50:53 AM (شماره 424990)

من امیدوارم که POTUS می فرستد در سواره نظام. و به ارمغان می آورد از توپ آب..

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: KatieJo 5/29/2020 4:55:53 AM (شماره 425001)

اینها فقط تخلفات جزئی. پلیس در حال صرفه جویی در خود را به پس از رفتن کسانی که اصرار بر هجوم فرمانداران دستور به “فاصله اجتماعی” و پوشیدن ماسک. جنون.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: mifla 5/29/2020 6:01:38 AM (شماره 425023)

در عین حال یکی دیگر از شهر فرو می ریزد و تحت لیبرالیسم.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: franq می 5/29/2020 6:09:43 AM (شماره 425028)

نگاه کنید برای اطلاعات بیشتر از این عنوان در ماه نوامبر روش. Libs می خواهید کشور در قتلگاه به طوری که آنها می تواند سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن.
هر و همه به این معنی است که شعار خود را.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/29/2020 7:58:03 AM (شماره 425092)

آنها از دست رفته شهردار ، این است که احساساتی. مقامات clueless هستند!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ketchuplover”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net