صبح عظمت: مقاومت دعوابرای حفظ کشور قفل شده

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 4/13/2020 11:59:56 AM

خوب صبح روز دوشنبه.در اینجا آنچه در رئيس جمهور در دستور کار امروز: رئیس جمهور است و ناهار با معاون رئیس جمهور 5pm: اعضای Coronavirus نیروی کار برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی. زمانی که این کشور قصد باز کردن ؟ مقاومت متخصصین می خواهیم این کشور به بسته ماندن تا زمانی که ممکن است چرا که آنها فکر می کنم از آن خواهد صدمه دیده تهمت و آنها اهمیتی نمی دهند در مورد وثیقه آسیب های سیاسی خود را جهاد. شرکت های آمریکایی نابود شده و آمریکایی ها از کار چه کسی مراقبت کنید ؟ مرد نارنجی بد است.این روایت که بسیار واضح است اگر شما خواندن رسانه های شرکت های بزرگ هستند که 1) تهمت می دانستم که زود در مورد ویروس و 2) ما نمی توانیم باز کشور


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Lawsy0 4/13/2020 12:16:41 PM (شماره 378229)

4 و مستغلات تبدیل شده است 5 ستون و اختصاص داده شده به Kruschev شعار “ما به شما دفن” و حمل آن به بعد.

9 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: udanja99 4/13/2020 12:19:59 ب. ظ (شماره 378232)

“یک گام به عقب و از خودتان بپرسید اگر شما تهمت آشفته چه خواهد بود هدف و یا بهره مندی از نادیده گرفتن بسیار مسری پاتوژن است که می تواند کشتن میلیون ها نفر از آمریکایی ها ؟ سمت چپ می گوید: به دلیل تهمت مراقبت در مورد پول نیست زندگی انسان است.” من در یک گردهمایی دیروز با دخترم در قوانین. یکی از آنها شروع مواج در مورد چگونه PDT می خواستم برای باز کردن رشد اقتصادی تا آنجا که او می خواهد آمریکایی ها به مرگ است. سپس او رفت و به “کاهش مالیات برای ثروتمندان” BS و من تا به حال به ترک اتاق. من مطمئن هستم که او می شود تمام اخبار خود را از MSDNC.

14 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: فوری خشم 4/13/2020 12:24:51 PM (شماره 378239)

به همین دلیل, #2, آن را سخت برای ما به سمت پیشرفت. آنها مسائل که هیچ مقدار معقول و منطقی بحث می تواند رفع شود. مثل تلاش برای توضیح فیزیک کوانتوم به یک سمندر. آن زمان که قطراتش حس را به آنها خواهد بود به همان اندازه بی معنی است.

22 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: excalgalcg 4/13/2020 12:47:10 PM (شماره 378254)

ارسال شده 2,3 من در مورد کل. من تمام خانواده است بنابراین عمیقا تثبیت شده با TDS و مخالف با من در هر چیزی برخورد با این رئیس جمهور است که من نمی بحث در مورد هر چیزی با آنها. به نظر من نمی خواستم و رفتم به طرف من خیلی وقت پیش. من در یک زمان دریافت یک حفاری در زمانی که من گفت من تا به حال زندگی می کردند تحت اوباما برای 8 سال هرگز احساس راحت به نظر من. آنها نمی خواهند یک نظر مخالف به عنوان آن را به خود راه یا بزرگراه. من می دانم که من برای رای دادن در Nov.

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Newtsche 4/13/2020 12:47:27 PM (شماره 378255)

من به طور کلی پاسخ به پیشنهاد کسی خود را گسترش منابع اطلاعاتی. هیچ وقت تلف استدلال امتیاز قرار داده و تعهد از جهل نادان و اجازه دهید آنها را خورش خود را در آب است.

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: LadyHen 4/13/2020 12:50:50 PM (شماره 378259)

fta: اجازه دهید به یاد داشته باشید که هدف از این stay-در-خانه ورزش به کاهش بار بر روی ما سیستم بهداشت و درمان. اگر متحده و شهرستانها نیست خود را از دیدن بیمارستان منفجر, چرا نمی توانید آنها را دوباره باز با برخی از کاهش روش ؟ یک سوال بسیار عالی. بسیاری از بیمارستان ها در سراسر کشور تقریبا خالی در حال حاضر از تمام روش انتخابی لغو شده اند. حتی ممکن است بعضی از budiness. اگر ما می دانیم که بسیاری از به بسیاری از مردم در حال رفتن به دریافت این ویروس در نهایت و همه ما واقعا در حال انجام است و به تأخیر انداختن اجتناب ناپذیر امید به گسترش بهداشت و درمان بار بیش از یک دوره طولانی تر از زمان بنابراین ما بهتر خواهد بود آماده شده و شاید یک درمان موثر, من فکر می کنم بسیاری از مکان ها وجود دارد در حال حاضر. بیایید (با دقت) بازگشت به کار در امریکا!!

13 نفر بود.


دختر من در بیمارستان است که در ظرفیت و آنها را در یخچال کامیون به صورت سرریز از سردخانه. اگر داشتن یک بیمارستان در کمتر از ظرفیت کامل است که معیارهای ما در حال آمدن به اینجا است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 1:07:14 PM (شماره 378271)

می تواند ما را به شما بگویم که در آن است که در بیمارستان است #7? من حدس می زنم نیویورک و یا در نزدیکی اما واقعا می خواهم برای دریافت یک غیر-رسانه ها گزارش از واقعیت و می دانم که در آن است.

10 نفر مثل این.


او در بیمارستان است و در Bridgeport, CT.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: IdahoJoe 4/13/2020 1:28:02 PM (شماره 378289)

زمانی که ما شروع به خاموش کردن آن به ما توضیح داده شد که ما مسطح منحنی به طوری که در این بیمارستان ها نمی خواهد غرق شده. همچنین تاکید شد که ما نمی خواهد کاهش تعداد افرادی که می کنید و یا می میرند از ووهان آنفولانزا. در واقع مسطح منحنی خواهد طولانی عذاب و احتمالا افزایش تعداد افرادی که Covid-19 زیرا مردم خواهد بود در اطراف سرایت منابع برای یک دوره طولانی تر از زمان. راههاي متوقف نخواهد شد تا زمانی که ما به سطح ایمنی گله. این بیمارستان در حال حاضر نه ضعف. با که در ذهن ما باید افزایش نزدیک نیست کردن تعدادی از آنها ، کسی نیست دفاع است که افزایش تعداد مرگ و میر.

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: نگران 4/13/2020 1:32:17 PM (شماره 378292)

#9 که آن را توضیح می دهد. درست در قلب virus کشور چه انتظار دیگری? اما در نزدیکی نیویورک شهر نیست نیاز به کشتی بیمارستانی به عنوان آنها تا به حال مقدار زیادی از تخت. و آیا کانکتیکات ممنوعیت استفاده از این درمان به عنوان کومو انجام داد ؟

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: LadyHen 4/13/2020 1:38:09 PM (شماره 378295)

خواهر زاده من یک مدیر پرستار در عمده اورلاندو FL بیمارستان و بیمارستان در تلاش است از نظر مالی. دیگر از استروژن و ICU و مربوط به امکانات بیمارستان اشغال است و در 25% و شما نمی توانید پرداخت بزرگ کارکنان و نگه داشتن چراغ با این نوع اعداد است. من می دانم که در اینجا در TN بسیاری از بیمارستان ها در حال furloughing کارکنان زیرا با هیچ عمل جراحی و یا روش های گرفتن جای هیچ قرار ملاقات به طور منظم بودن نگهداری آنها به سادگی هیچ کاری برای آنها نمی تواند نگه داشتن آنها پرداخت. بنابراین بدیهی است که به عنوان پیش بینی برخی از نقاط کشور غرق شده و بسیاری از آنها نیست. یکی از اندازه راه حل مناسب نیست یک کشور از این اندازه. برخی از شهرها و ایالات متحده نیاز به بازگشت به کار. برخی ندارند.

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 2:07:27 PM (شماره 378320)

در مقایسه با تاکید سیستم بیمارستان در بریجپورت ذکر شده توسط #7 در اینجا در شرق کانزاس KC حومه شهرستان ما (پرجمعیت ترین در KS) دارای ~600,000 مردم تعداد زیادی از بیمارستان های من حدس می زنم شاید 15-20 بيمارستان بزرگ در شهرستان و در حدود 300 مجموع موارد 75-ish موارد در بیمارستان 10 کل مرگ و میر. مکان های مختلف باید نیازهای مختلف در این چیز. پنج شهرستانها در کالیفرنیا صفر موارد است. 39, کانزاس, شهرستان باید صفر موارد دیگر دو ده یک و یا چند مورد. من نمی انتظار ما شرق KS شهرستان به درمان می شود همان کسانی که sparely جمعیت غربی KS استان ها و یا شهرستان کالیفرنیا با صفر موارد است. من انتظار نیست کانزاس یا نبراسکا به درمان همان است که در نیویورک و در نزدیکی 50-100 شعاع مایل.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: planetgeo 4/13/2020 2:39:15 PM (شماره 378335)

شما به سادگی نمی تواند درک حماقت یا شاید حتی هدفمند شیطانی قصد خاموش کردن کسب و کار در این کشور تا زمانی که و مگر اینکه شما با دقت نگاه کنید در یک شهرستان شهرستان توزیع نقشه (تایید موارد و مرگ و میر) برای هر دولت است. من. این است که فراتر از پوچ است. راه فراتر از هر بهانه ای مناسب هر بیشتر. تقریبا بدون استثنا اگر شما یک دایره رسم با 60 مایل شعاع اطراف بزرگترین شهر در دولت خود را, شما باید شناسایی 95% یا بیشتر از این بیماری همه گیر. قرنطینه کسانی که در شهرستانها و اجازه دهید بقیه کشور رشد و توزیع مواد غذایی, ساخت محصولات و حفظ منابع مالی از این کشور نورد. در پایان این مزخرف در حال حاضر!

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: تیله 4/13/2020 2:59:09 PM (شماره 378348)

من زندگی می کنند در جنوب ( جمهوری خواه) NJ. نه بسیاری از موارد. شمال نیوجرسی بیمارستان سیستم ارسال مردم ( و بسیاری از آنها illegals) با چین ویروس را در اینجا به ما بیمارستان کوچک. نصف النهار قرار داده است جامعه ما در معرض خطر با این رفتار غیر مسئولانه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: FormerDem 4/13/2020 4:18:17 PM (شماره 378393)

من فکر می کنم آنها می دانند که آن را بازگشایی و فقط می خواهم به مغلوب ساختن پیشی جستن را تنها مقصر برای هر کسی که می میرد اگر او گفت که او در نظر گرفته شده برای نگه داشتن آن بسته آنها می خواهم استدلال می کنند برای بازگشایی, به او خود را سرزنش اقتصادی رنج می برند.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 4:46:43 PM (شماره 378424)

آنها می خواهند برای از بین بردن اقتصاد ما آسیب مغلوب ساختن پیشی جستن و این فرصت را به تبدیل همه چیز به کمونیسم.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 4:48:51 PM (شماره 378428)

#15, شما بچه ها باید بار آنها را در یک اتوبوس به شهر مکزیک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: bighambone 4/13/2020 5:17:32 PM (شماره 378464)

به نظر می رسد مانند دموکرات فرمانداران در تعدادی از کشورهای در حال رفتن به مقاومت در برابر رئیس جمهور را آرام دستورالعمل برای مردم به بازگشت به کار در هر زمان که این دستورالعمل در مورد آمده است. وقتی که می شود, سیاسی, مبارزه با مواد غذایی با کسانی که دموکرات فرمانداران نگه داشتن کسب و کار خود و صنایع shutdown در نتیجه از بین بردن بسیاری از کسانی که کسب و کار و صنایع به عنوان فرمانداران جمهوریخواه در باز کردن و ذخیره خود را از کسب و کار و صنایع آن روشن خواهد شد که درست بود. البته اصطلاح اصلی (لیبرال) رسانه ها را حمایت دموکرات فرمانداران و ساکن در هر کرونا ویروس متصل مرگ به عنوان ناشی از رئيس جمهور و فرمانداران جمهوریخواه. در انتخابات نوامبر آن خواهد شد و سپس تبدیل به رای گیری عمومی که باید گذشته می گویند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Geoman 4/13/2020 5:27:10 PM (شماره 378476)

یک فقیر یا ورشکسته کشور نمی تواند مبارزه با یک بیماری همه گیر اما ما دموکرات ها می خواهند ما را به شکست خواهد بود به عنوان آنها می دانند که کمونیسم است که سخت تر برای تحمیل بر ملت مرفه.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Bison65 4/13/2020 6:59:14 PM (شماره 378541)

که آنها چه کسانی هستند.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de