میت رامنی دیگران تقاضا تهمت توضیح شلیک هوش بازرس کل

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 4/10/2020 5:19:34 AM

سناتور. میت رامنی در میان یک گروه دو حزبی از قانونگذاران خواستار آن است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توضیح دهد که چرا او اخراج جامعه اطلاعاتی بازرس کل. هشت سناتور به رهبری سناتور. چاک Grassley R-آیووا می گویند توضیح تهمت داد برای از بین بردن مایکل اتکینسون کافی بود و نه مطابق قانون. رئیس جمهور با اشاره به عدم اعتماد به نفس در جامعه اطلاعاتی بالا ناظر است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: GW_Rider 4/10/2020 5:43:43 AM (شماره 374639)

من تقاضا یوتا توضیح دهید که چگونه این cretin رو انتخاب می شوند.

153 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: iraengneer 4/10/2020 6:00:05 AM (شماره 374645)

و این شپشو cretin مجبور شد بر ما نهادی Republicrats the GOP-E اگر شما ترجیح می دهند به عنوان فوق العاده نامزد برای رئیس جمهور.

80 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: HPmatt 4/10/2020 6:29:54 AM (شماره 374659)

چگونه بسیاری از میلیون ها نفر است رامنی به دست آورده از حرکت مشاغل در آمریکا به چین ؟ مطمئنا جانوران پستاندار شبیه راسو است برخی از دشمنان با خاک در اروپا.

101 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 4/10/2020 6:57:36 AM (شماره 374671)

من مطمئن هستم که رئیس جمهور تهمت دارم به بررسی عمومی این IG قرار بی طرفانه عملکرد کار خود را. شاید سناتور رامنی غافل است اتکینسون در خود قدرت تغییر سوت دمنده معیار شامل شایعات. من مطمئن هستم که به عنوان یک سناتور آقای رامنی را در پیدا کردن آن فاحش برای منصوب بوروکرات به نادیده گرفتن قوه مقننه حق به تصویب قوانین. آیا آنها واقعا بر این باورند رئیس جمهور تهمت حذف اتکینسون تنها از وجود? یک بار دیگر آنها را به یک تهمت دام. رئیس جمهور مایل بود این حرکت را با یک نجیبانه, “عدم اعتماد به نفس.” اما اگر “مقاومت” می خواهد برای رسیدن به حلقه آنها باید به یاد داشته باشید مغلوب ساختن پیشی جستن است با pro-wrestling تجربه. MAGA:KAG – عمیق دولت است که از معاشرت ده دفعات مشاهده شده است.

91 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: JayD 4/10/2020 6:58:22 AM (شماره 374672)

خواندن اخبار Pierre یا در صورتی که بیش از حد به چالش کشیدن کسی که از کارکنان خود را به عنوان خوانده شده آن را برای شما توضیح دهد و آن را به شما. تنها سوال این است که چرا آن را تا به تخلیه این deepstate IG.

89 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: winmag 4/10/2020 7:11:28 AM (شماره 374678)

سلام Pierre چرا شما نه خواستار آن است که این اشکال چشم بلشویک انتشار این libtard راز پناهگاه شهادت??

61 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Condor44 4/10/2020 7:18:21 AM (شماره 374683)

مثال دیگر چگونه dems بهترین جمهوریخواهان. از حزب دموکرات خواهد هرگز انتقاد یک dem رئیس جمهور بیش از چیزی شبیه به این. آنها دایره واگن و هر کس راهپیمایی در قدم اهسته. شد اوباما انتقاد بنغازی و یا کشتن Ghadaffi و پیامدهای آن? هیچ.

72 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 4/10/2020 7:18:44 AM (شماره 374684)

یکی دیگر از تلاش های دستکش به مرتبط است.

64 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bmw50 4/10/2020 7:28:01 AM (شماره 374692)

FTA: هشت سناتورها به رهبری سناتور. چاک Grassley R-آیووا می گویند توضیح تهمت داد برای از بین بردن مایکل اتکینسون کافی بود و نه مطابق قانون. شما ببینید در اینجا به من می گوید همه من نیاز به دانستن در مورد این RINOs; تهمت می تواند تعیین و آتش هر کسی که او می خواهد بدون هیچ گونه توضیح و انجام این کار بدون شکستن قوانین!. این دسته از دروغ بی ارزش سیاسی nit-وانت نیاز به حذف از دفتر. من امیدوارم که کشورهای خود را با توجه. اما این امر نیاز به مردم حقیقت را می دانم و هنوز بسیاری از این روز. حقیقت این است که یک فرد که گفت: “من راه و راستی و زندگی است.” شما نمی دانید که فرد و سپس شما نمی دانید که حقیقت… دوره.

69 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Sunhan65 4/10/2020 7:30:45 AM (شماره 374693)

او انتخاب شد به دلیل بیش از حد بسیاری از مردم بر این باورند که جمهوری خواهان مانند رامنی بیشتر electable از خود نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن pro-تفنگ توافق اولیه حریف مایک کندی. او انتخاب شد چون مردم گفت: رامنی بود نیاز به امن یوتا در سنای صندلی برای ایران با وجود این واقعیت است که صندلی امتیاز شد “امن R.” انتخاب شد چرا که او تایید شده توسط یک باتلاق گودال از استقرار جمهوری خواهان شبه محافظه کاران و هر آنچه ملی بررسی است این روزها. او انتخاب شد با وجود تمام زندگی سیاسی بودن مشخص می شود فرصت طلب سیاسی خیانت. او انتخاب شد با وجود اعلام حزب خود نامزد نامناسب برای اداره و انجام همه چیز را در قدرت خود را به انتخاب هیلاری کلینتون رئیس جمهور ایالات متحده است. او انتخاب شد به دلیل بیش از حد بسیاری از مردم بر این باورند جمهوری خائن می کند آسیب کمتر از هر حزب دموکرات. او انتخاب شد برای حمله به رئیس جمهور تهمت و انجام همه چیز ممکن است به حذف او را از دفتر. میت رامنی انتخاب شد به خنثیسازی 2016. ما نیاز به خنثیسازی او در سال 2024.

74 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 4/10/2020 7:31:34 AM (شماره 374694)

تفکیک قوا! POTUS مدیون هیچ چیز به یک بازنده سناتور “هرگز Trumper”! من بیمار هستم رامنی جعلی جمهوری خواه! خسته شدم از دروغ گفتن فاسد سناتور!

69 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: جودی 4/10/2020 7:42:43 AM (شماره 374706)

Barr گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن توجیه بود در شلیک اتکینسون.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Rinktum 4/10/2020 7:46:21 AM (شماره 374709)

این Pierre Delecto و هیچ چیز خوب است برای هر کسی اما خودتان Rinos اولین واکنش به هر گونه تصمیم گیری رئیس جمهور باعث می شود. رامنی و متکبر خود را با نام تجاری Rinos ممکن است پیش افتادن هر گونه عدم احترام من احساس می کنم برای پلوسی و پالس (pals) و این که می گوید زیادی. این nitpicking نخبگان مشتاقانه به رسانه ها با ابرو furrowing نگرانی عمیق اما من تعجب می کنم اگر حتی یکی از آنها را برداشت تا تلفن به درخواست رئیس جمهور برای روشن شدن بیشتر. حزب جمهوری خواه تشکیل شده است از گنجه globalists که به فروش می رسد آمریکا برای چندین دهه در حالی که پوشش خود را در جیب و حساب های بانکی. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ناراحت کننده خود را در خدمت کلاهبرداری با امریکا اولین دستور کار است و آنها می خواهند او رفته تا آنجا که دموکرات ها انجام دهد. آمریکایی ها در حال بیمار از تماشای این رهبران غارت گنج های این کشور با تصویب قوانین است که آیا هیچ به آنها اعمال می شود و سازمان دیده بان و هیچ چیز به عنوان دموکرات ها از بین بردن جمهوری. برای چندین دهه آنها انجام داده اند کمی برای مالیات دهندگان آمریکایی. در حالی که آنها مشغول کسب و کار به عنوان معمول آمریکایی ها بسیار آگاه از خیانت خود. ما فقط باید به حال هیچ کس با شجاعت به تماس آنها تا به حال. آنها فلج شده است با ترس از رسانه ها و اجازه بزرگ بی عدالتی انجام می شود توسط حزب دموکرات برای انجام آسیب به دولت ما. آنها شکم یکی بیش از حد بسیاری از بار و خوشبختانه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شدت تحت فشار قرار دادند پشت و ارائه راه حل های واقعی. آنها حسادت از موفقیت های خود و جرم چون او نمی مراقبت از آنچه آنها فکر می کنم او را. او اما یک دستور کار است و برای قرار دادن این کشور و مردم آن ، رئیس جمهور خود را در معرض غرور و حرص و آز و وفاداری به این کشور اما به globalist دستور کار است. آنها می خواهند به تضعیف او را تضعیف می کند و مایل به خیانت او به منظور حفاظت از وضع موجود و او است که با داشتن یکی از آن است. او رئیس جمهور است و به درستی اخراج اتکینسون زیرا او تجاوز اقتدار خود را. این “نگران” جمهوری خواهان را در زیر می آورد به دلیل این است که همه چیز را در مورد آسیب رساندن به رئیس جمهور. آنها اهمیتی نمی دهند در مورد این شلیک دیگر نسبت به استفاده از آن به عنوان فرصتی برای تضعیف رئیس جمهور.

58 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: ROLFNader 4/10/2020 7:49:24 AM (شماره 374710)

Um چرا که او می تواند ؟ سوال بعدی.

41 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rama41 4/10/2020 7:58:51 AM (شماره 374721)

من به طور کامل انتظار می رود رامنی در حمایت از بایدن در هر زمان او در چهره او می تواند بیشترین آسیب را به رئیس جمهور. احتمالا در ماه اکتبر.

39 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: franq می 4/10/2020 8:04:32 AM (شماره 374726)

موسیو Delecto خواستار دیگری بررسی است. کنگره است نه قانونگذاری بدن آن است که یک نیروی پلیس و دادگاه را به یکی از نورد. هر کس می داند که.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 4/10/2020 8:12:24 AM (شماره 374736)

آمین #9 وجود دارد یک محل خاص در هل* * * * برای خائن مانند او…
خدا برکت دهد, محافظت و راهنمای ما POTUS و خانواده او و تیم است. “هفت بار در روز انجام دهید من شما را ستایش,” مزمور 119:164 KAG

23 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Strike3 4/10/2020 8:13:40 AM (شماره 374738)

مردم یوتا, لطفا, نه بیشتر. رامنی در حال تبدیل شدن به همان اندازه از درد را در لب به لب به جان مک کین بود.

38 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: snapper451 4/10/2020 8:18:05 AM (شماره 374748)

بحث به جان دورهام و لایحه Barr و از آنها بخواهید آنچه را که آنها آموخته اند. دستکش هیچ ایده چقدر تهمت شده است تضعیف شده است مشغول تضعیف او.

23 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/10/2020 8:25:47 AM (شماره 374756)

Pierre شما نفرت. قرار دادن یک “D” پس از نام خود و یا خارج از سیاست است. بهتر است شاید یوتا رای دهندگان را از خواب بیدار و به یاد شما.

28 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Krause 4/10/2020 8:26:28 AM (شماره 374758)

من می دانم که چرا تهمت آن را انجام داد. چرا نمی Pierre? او خواندن…..در تمام ؟ برای تلفن های موبایل مانند او خود اخبار از سی ان ان. رامنی فقط یک کاریکاتور هر بیشتر.

26 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: msjena 4/10/2020 8:27:13 AM (شماره 374760)

که دیگر اعضای این گروه است ؟ شگفت زده برای دیدن Grassley بخشی از آن است.

25 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bpl40 4/10/2020 8:27:51 AM (شماره 374761)

مغلوب ساختن پیشی جستن داده شد همه توجیه او نیاز با 63 میلیون رای دهنده در Nov8, 2016. هر چیزی بیشتر است نه اجباری است و نه لازم. این یک احساساتی تلاش برای نگاه مربوطه. میت باید به پوند شن و ماسه!

20 نفر بود.


به نظر می رسد بهترین راه برای شناسایی عمیق دولت بازیکنان است که به برخی از آنها و به ببینید که چه کسی whines در مورد آن.

20 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Rumblehog 4/10/2020 8:44:56 AM (شماره 374783)

سلام Mutt او رئیس جمهور است. او می تواند آتش هر کسی که خود را شاخه ای از دولت. شما یک بازنده بنابراین فقط رفتن را به جان مک کین در سنا بال عبا و پشیمانی خود را شکست خورده علیه Obola.

30 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: 901AtTheRiver 4/10/2020 8:52:43 AM (شماره 374797)

وجود دارد برخی از بخشی از “خدمت در لذت بردن از رئیس جمهور” است که این افراد درک نمی کنند? تهمت می توانید هر یک از این افراد به هر دلیل و یا بدون هیچ دلیل در همه. دوره.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: mythman 4/10/2020 9:07:44 AM (شماره 374831)

AG Barr داد و دلایل بسیار خوبی به نمایش گذاشته روی درخت محافظه کار خانه.

18 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: mizzmac 4/10/2020 9:08:38 AM (شماره 374834)

وجود دارد می رود رامنی دوباره ماهیگیری به نامزد. (به عنوان یک دموکرات این بار.) آه.

13 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: لیزا belanger 4/10/2020 9:09:45 AM (شماره 374835)

رئیس جمهور پاسخ داده شده 4 بار pierre…اینجا الکترونیکی گفت e می خواهد
مردم او می تواند اعتماد او اعتماد ندارند این شخص من را سرزنش نیست او pierre
شما می خواستم یک کار sec دولت او اعتماد شما یا نه شما دیوانه از
مردم یوتا انتخاب شما تهمت به شما کمک کرده و شما نیز به او خیانت…شما هیچ دوست
لطفا به ما ترک به تنهایی pierre هیچ کس شما را دوست دارد….شاید رسانه ها می کند

20 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: HotRod 4/10/2020 9:14:54 AM (شماره 374843)

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر آن را توضیح داد. او می تواند آن را به شما توضیح, اما او نمی تواند درک آن را برای شما!

26 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: bighambone 4/10/2020 9:44:52 AM (شماره 374882)

دستکش نهایی کلاس جهانی سرمایه گذار RINO او باید از خواب بیدار که وجود دارد کمتر از صفر درصد شانس که جمهوری خواهان تا کنون انتخاب او رئیس جمهور است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: MDConservative 4/10/2020 9:50:40 AM (شماره 374892)

فقط یکی دیگر از درجه متوسط جدایی برای آینده مستقل نامزد انتخابات ریاست جمهوری. تا آنجا که یوتا انتخاب میت چه نشسته جمهور ایالات متحده تایید شده است ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/10/2020 9:58:18 AM (شماره 374907)

هر بار که من به عنوان خوانده شده چیزی در مورد آقای Brylcream Pierre Delecto من مثل کایوتی با پای خود در دام گرفتار است که آدمی آن را به فرار. من می خواهم به تحلیل رفتن دست راست من برای رای دادن به این cretin. درست است و جان مک کین یکی دیگر برای اثبات نقطه من. هرگز دوباره میت خود را به دنیا آمد و در تاریخ منقضی شده است شما دموکرات ادم سفیه و احمق. درست زمانی که من فکر کردم ما انجام شد با پشت چاقو مک کین این ادم سفیه و احمق گام تا بشقاب را به جای او تشکر یوتا برای هیچ چیز.

15 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: JediJerry 4/10/2020 10:06:27 AM (شماره 374913)

میت آیا شما یک مدرک در قانون اساسی ، آه.

10 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 4/10/2020 10:08:34 AM (شماره 374918)

من تقاضا رامنی می آید روشن در مورد خانواده اش درگیری با اوکراین است.

26 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: planetgeo 4/10/2020 10:13:35 AM (شماره 374927)

چیزی است که وجود دارد در مورد آمریکا که reeks رم باستان. Et tu Romneyus?

10 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: Philipsonh 4/10/2020 10:18:26 AM (شماره 374933)

هر کارمند در قوه مجریه می تواند اخراج توسط رئیس جمهور به هر دلیل یا بدون دلیل. آنها در خواهد کارکنان و هیچ توضیحی لازم است.

12 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: earlybird 4/10/2020 10:27:54 AM (شماره 374956)

و دیگر 6 سناتور هستند ؟

13 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/10/2020 10:30:14 AM (شماره 374959)

مغلوب ساختن پیشی جستن اجازه دهید روند که اتکینسون آغاز شده است. تهمت تبرئه شد چون مقالات فرستاده شده بودند اتهامات بدون حمایت شواهد وجود dem حقه های کثیف برای پنهان کردن شهادت و جلوگیری از ضد شواهد. مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس تصمیم درستی که اتکینسون تا به حال عمل به عنوان یک عامل سیاسی و نه یک داور بی طرف. چنین اتکینسون نمی توان اعتماد کرد. به عنوان رئیس جمهور تهمت می تواند آتش هر عضو از قوه مجریه به هر دلیل یا بدون دلیل. وجود دارد می تواند بدون نقض قانون به دلیل تهمت است که قانون اساسی حق مردم آتش در شاخه های اجرایی و بدون انسداد به دلیل تهمت اجازه دهید این روند ادامه به اتمام است. Rummey است سرگین.

12 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: doctorfixit 4/10/2020 10:36:40 AM (شماره 374967)

IGs در حال سرپوش و پوششی spinmeisters برای دولت. هوروویتس ساخته شده است که شفاف.

6 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/10/2020 10:39:23 AM (شماره 374970)

MItty پسر او کردن یک سگ در سقف خود واگن ایستگاه و سوار را از طریق بیابان در ایالت یوتا است. و به عنوان یک کنار او به طور غیر قانونی تغییر جنایی شواهد علیه دموکرات ها و آغاز جعلی استیضاح… آیا این کار برای تو ؟

3 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: BigTimeTrumper 4/10/2020 10:40:49 AM (شماره 374973)

Grassley است پسر من…. احتمالا به تهمت فرصت را به ضربت سخت زدن یک مول…. تا آنجا که رامنی اضافه کردن او به لیست افرادی که گور من امید به زندگی می کنند به اندازه کافی بلند به توالت # 2 پشت مک کین!…هر دو تا چشم خود را در اوکراین و احتمال Bengahzi….اتحاد Grahamnasty آغاز برگزاری هر کسی به حساب روسیه تبانی….مصاحبه با کسی دیگر از Fox christopher rout کانال?

7 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: Merlin251 4/10/2020 10:52:27 AM (شماره 374995)

هوش بازرس کل خدمت در لذت بردن از رئیس جمهور ایالات متحده و می توان به اخراج هر زمان رئیس جمهور را انتخاب می کند!!! او نمی خواهد از دست رفته!!!

7 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: pigop 4/10/2020 11:01:01 AM (شماره 375014)

و به فکر می کنم من رای دادند این مرد در سال 2012. صحبت کردن در مورد dodging گلوله.

8 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: Arby 4/10/2020 11:16:34 AM (شماره 375039)

1. او نمی باید توضیح دهد. 2. او قطعا نمی باید به شما توضیح می دهد. یادداشتی به دستکش: شما نمی خواهید برای دریافت هر نقطه توسط nitpicking مغلوب ساختن پیشی جستن; که چه دموکرات ها انجام دهد. بخشی از راه حل مشکل نیست.

10 نفر مثل این.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 4/10/2020 11:20:49 AM (شماره 375051)

مرد شکست قانون است.
او در زمان یک فرم تایید شده توسط دولت و تغییر آن را بدون رفتن را از طریق کانال های مناسب.
برای تغییر فرم شما باید به پیشنهاد تغییر دهید و سپس آن را می رود به یک کمیته به تصویب آن است.
سپس GSA به آن را تایید کند و به آن شکل شماره.

6 نفر بود.


پاسخ 47 – نوشته شده توسط: در واقع 4/10/2020 11:45:23 AM (شماره 375078)

عمیق Stater اتکینسون دستور بود و سوء استفاده در دستگاه اطلاعاتی. رئیس جمهور است و نه بخشی از IC. اگر اتکینسون شد مجاز به اقامت هر بازرس کل می تواند هدف رئیس اجرایی است. رامنی را به مورمون نام بد.

3 نفر بود.


پاسخ 48 – نوشته شده توسط: در واقع 4/10/2020 12:05:16 PM (شماره 375110)

من پشیمان اهدای پول خوبی به رامنی-رایان مبارزات انتخاباتی. این خزش می تواند راضی شده است با رای گیری برای حذف ما بهترین رئیس جمهور تا کنون اما هیچ رامنی افزایش می یابد برای عذاب بیشتر.

7 نفر بود.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: Lawsy0 4/10/2020 12:27:45 PM (شماره 375150)

نفس خود را نگه دارید Pierre شاید او را آتش که تقلب دکتر Fauci. چه خمره او مانند شما هستند.

5 نفر بود.


پاسخ 50 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 4/10/2020 1:07:09 PM (شماره 375239)

عزیز یوتا آیا شما احمقها ما یکی به نفع?
ترک میت!
او را به پایین!
او را به دور!
امروز! با تشکر از شما
امضا..بقیه امریکا

5 نفر بود.


پاسخ 51 – نوشته شده توسط: Kafka2 4/10/2020 2:18:23 PM (شماره 375304)

پاسخ “من فقط در تلاش برای تخلیه باتلاق.”

2 نفر مثل این.


پاسخ 52 – نوشته شده توسط: یا دروازه 4/10/2020 2:30:40 PM (شماره 375315)

چه که مورمون می دانید ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 53 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 4/10/2020 2:36:55 PM (شماره 375329)

شما فکر می کنم پس از گرفتار شدن در کمی Pierre Delecto شیرین کاری او خواهد بود بیش از حد خجالت به نشان دادن چهره خود را اجازه دهید به تنهایی نگه دارید در گفت احمق و خائن چیز است. این مرد یک چهره زیبا اما نه بیش از حد در سر خود را. خدا را شکر او هرگز رئیس جمهور شد و من می گویم این را به عنوان کسی که منزجر من تا به حال جمع آوری کمک برای او و فرستاده او پول است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 54 – ارسال شده توسط: Penney 4/10/2020 2:46:41 PM (شماره 375341)

میت را از کار برکنار شده و آزار دهنده است بدست بیات. …لطفا به تخلیه باتلاق آقای رئیس جمهور! با تشکر از شما!

3 نفر بود.


پاسخ 55 – ارسال شده توسط: stuBdoc 4/10/2020 2:56:22 PM (شماره 375350)

Grassley?? چه او در انجام این کار ؟ آنچه که در مورد ؟

3 نفر بود.


پاسخ 56 – ارسال شده توسط: اژیر مه 4/10/2020 4:08:57 PM (شماره 375403)

رئیس جمهور تهمت می تواند آتش هر کسی که او احساس نمی راحت با و یا عدم اعتماد به نفس. جامعه اطلاعاتی است که بخش مهمی از این کشور را امنیتی است. رامنی یک RINO و Grassley است زیپو سناتور و اغلب می رود با جهت باد سیاسی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 57 – ارسال شده توسط: chase9365 4/10/2020 5:00:50 PM (شماره 375442)

Piere Delecto — انجمن نام.
هر کس دیگری چیدن است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 58 – ارسال شده توسط: Gallo3 4/10/2020 6:21:49 PM (شماره 375522)

در اجرا تا سال 2016 انتخابات رامنی در اولین مناظره یهودی مورمون مزاحم جرمی Friedbaum زمان مرحله حمل carpetbag. دوست داشتم به دیدن Pierre Delecto صورت در آن لحظه. جرمی Friedbaum برای یوتا در سنای 2022.

2 نفر مثل این.


پاسخ 59 – ارسال شده توسط: جودی 4/10/2020 6:29:21 PM (شماره 375527)

سلام رامنی دورهام گزارش در حال آمدن است…چه کسی را در کنار شما خواهد بود!???

2 نفر مثل این.


پاسخ 60 – ارسال شده توسط: SALady 4/10/2020 11:19:44 PM (شماره 375714)

آیا رئیس جمهور تهمت شکستن قانون توسط شلیک این شل شل تر? او نیست!!! او رئیس جمهور است (چیزی است که شما می دانید چیزی در مورد شما looser رامنی) و او به هر حال حق او را به آتش کشیدند و به هر دلیلی او را دیدم مناسب است. بنابراین او نمی باید به شما احساساتی و شر حشرات موذی هر دلیلی برای انجام این کار!!!!

2 نفر مثل این.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de